Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Dagen derpå - kurv til værelserne.

Jeg har lavet doorhangers med tilhørende hæfte til de overnattende gæster derud over får de en lille kurv med lidt snacks :loveshower:

Gæste kurvene skal indholde:

- Doorhangers + hæfte

- Sodavand

- Små chips poser

- Chokolade (Ritter sport)

- Kildevand

- Haribo

Andre forslag? :wink:

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sejt nok, hvad med en Ipren eller to? Nøjs det ville være dejligt at finde i sådan en kurv hvis man har så ondt i panden:-)

Du skarp :loveshower: Der kommer panodiler i favor-poserne som kommer til at stå på bordet :tunge: SELVOM - 10 paks panodil virker meget uoverskueligt :td::td:

0

Del dette indlæg

Ja for fa'en det er godt, jeg kunne simpelthen ikke huske hvad du puttede i favours:-) Men super godt, ellers syntes jeg det er nogle fine ting i giver til de overnattene gæster.

Tak :wink: Der er 8 værelser - så det er til at overskue .

Jeg har endnu ikke besluttet mig med favours. Synes virkeligt det er svært.

Mulig indhold:

- panodiler

- personlig chokolade

- tandstikker

- plaster (selvfølgelig med falck logo :tunge:)

- Blomster frø pose

- Og noget slik af en slags - men hvad????? :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er dælme nogle gode ideer hende BetonCirkeline kommer med :loveshower::loveshower:

Det er dælme nogle gode ideer hende BetonCirkeline kommer med :loveshower::loveshower:

Ritter sport - mums :loveshower:

Kunne jeg bruge til gæste kurvene .

Tak :7himmel:

Marie - hun er simpelthen skøn hende Cirkelineq

I altså hvor er i bare søde, det vil jeg gerne lige sige til jer. I er nu også nogle darlings:-)

Vi har valgt at smide en vinprop i vores fordi det er i vores tema, men ellers har vi også vores chokolader med eget wrapping.

0

Del dette indlæg

I altså hvor er i bare søde, det vil jeg gerne lige sige til jer. I er nu også nogle darlings:-)

Vi har valgt at smide en vinprop i vores fordi det er i vores tema, men ellers har vi også vores chokolader med eget wrapping.

det er hun helt bestemt en fantastisk tøs , glæder mig til at se når jeg går op ad kirkegulvet om jeg får øje på en grøn frø der sidder og vinker :lol::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er hun helt bestemt en fantastisk tøs , glæder mig til at se når jeg går op ad kirkegulvet om jeg får øje på en grøn frø der sidder og vinker :lol::lol:

Ha ha Marie, bare rolig!! Sommerferien om to år går til Nyborg:-)

0

Del dette indlæg

Ha ha Marie, bare rolig!! Sommerferien om to år går til Nyborg:-)

:hug::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/uploads/monthly_06_2014/post-69556-0-47146900-1403960382.jpg

Hvordan har du lavet dine doorhangers? Det stribede karton - har du købt det færdigt eller hvordan?? De er SÅ fine

Generelt er dine ideer bare helt igennem super fine

Striberne er printet på papiret :wink: jeg brugte den her skabelon http://www.toomuchtulle.dk/do-it-yourself/free-downloads?p=2

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mint & peach.

De fleste af jer som har fulgt med på min tråd er bekendt med at farveteamet er mint og peach.

SÅ...

H2B og bestman skal have mintfarvet butterflyes på og min far (efter eget ønske) skal have mintfarvet slips på.

Mine 4 brødre skal alle have peach farvet butterfly.

Butterflyes samt slip er håndsyet fra USA.

Derudover skal min kære brudepige have mint farvet kjole på :wink:

post-69556-0-15615000-1405070115_thumb.j

post-69556-0-98083500-1405070121_thumb.j

post-69556-0-19668800-1405070138_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ny bil valgt ..

Oprindelig skulle vi køres i en rød ford mustang, det bookede jeg kort tid efter C friede.

Men, som dagene er gået og temaet blevet vintage - ja så synes jeg ikke den passer længere.

Derfor har vi nu booket denne flotte skønhed.

post-69556-0-18611500-1405070411_thumb.j

0

Del dette indlæg

Ny bil valgt ..

Oprindelig skulle vi køres i en rød ford mustang, det bookede jeg kort tid efter C friede.

Men, som dagene er gået og temaet blevet vintage - ja så synes jeg ikke den passer længere.

Derfor har vi nu booket denne flotte skønhed.

Jiiihaaa, hvor er det bare en super fin bil. Og meget godt valg i forhold til jeres stil:-)

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare flot Kimse, du ER altså god til de der DIY ting:-)

Tak søde Cirkeline :wink:

ville ønske vi kunne overvære hinandens brylluper :c166:

Shiiit det passer godt sammen:-)

Hvor jeg bare glad for du siger det.. Mint og peach er jo lidt atypisk farver til bryllup - håber det bliver godt :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer