Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak for input piger :loveshower:

Jeg tror de skal stå på et seperat bord - de vil fylde for meget og "ødelægge" borddækningen lidt - som i selv siger.

Det er da også smadder hyggeligt at få en lille goodiebag med hjem...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for input piger :loveshower:

Jeg tror de skal stå på et seperat bord - de vil fylde for meget og "ødelægge" borddækningen lidt - som i selv siger.

ville elske at få en af jeres smukke poser med hjem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget fint Kimse.

Vi sidder selv pt. og har ryddet op på voers bryllups værelse (som så er vores ene stue), shit manner der er mange ting:-) Men der er kun 10 dage tilbage, og det er alt alt for vildt.

Man har gået og ventet SÅ længe på dagen skulle skynde sig at komme, men nu må den alligevel godt snegle sig lidt:-) Men for filan jeg glæder mig også meget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Meget fint Kimse.

Vi sidder selv pt. og har ryddet op på voers bryllups værelse (som så er vores ene stue), shit manner der er mange ting:-) Men der er kun 10 dage tilbage, og det er alt alt for vildt.

Man har gået og ventet SÅ længe på dagen skulle skynde sig at komme, men nu må den alligevel godt snegle sig lidt:-) Men for filan jeg glæder mig også meget.

Søde BC, jeg kan slet ikke FATTE tiden går så hurtigt :wink:

He he, kender det for godt. Vi er midt i flytning - og hold nu fast hvor er der mange bryllupsrelateret ting.

Jeg håber vejret bliver godt :7himmel:

0

Del dette indlæg

Super fede kurve. Kan godt lide de er lidt lave og med det burlap (aner ikke lige hvad det hedder på dansk...)

Bliver gennemført. Glæder mig allerede til beretningen ;)

Tak :wink: Jeg synes ikke fletkurve ville passe til vores tema, så købte sådan nogen pap-gave kurve i kvickly og smed noget sækkelærred ud over :cheerleader3:

Det vildt tænke på, at det snart er min tur til at skrive beretning :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Det er jo lige om lidt søde.

Håber alt er ok og at du passer på dig selv.

Jeres ting til kirken ser så fint ud, som altid :)

Tak for tanken søde :heart: svigermor er inde i en god periode - så det er jeg glad for. Flytningen er igang og er overraskende nok total fyldt med energi.

Puha, det er tæt på! Kun 9 dage...... :)

:bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4: - jeg fatter det ikke! har du bestilt godt vejr? :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare VILDT fede de kurve. :a1221:

Det kan vidst godt være en mulighed for at jeg stjæler den ide fra jer :wink:
Glæder mig SÅ meget til at læse beretningen og følge med det sidste stykke vej.

Og hvor er i seje, at have så mange projekter kørende oveni hinanden. Det lyder til at i har mere end styr på tingene. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej jeg tillader mig til at spørge, har du evt. en skabelon til de rigtig fine door hanger? Jeg har ledt og ledt efter det, og faldt over dine meget fine og gennemførte :cheerleader3: Hvis du har må du meget gerne sende dem til min mail tanja.j.christensen@hotmail.com :rolleyes:

Håber ellers at det gifte liv lever op til forventningerne. :wink:

0

Del dette indlæg

Hej jeg tillader mig til at spørge, har du evt. en skabelon til de rigtig fine door hanger? Jeg har ledt og ledt efter det, og faldt over dine meget fine og gennemførte :cheerleader3: Hvis du har må du meget gerne sende dem til min mail tanja.j.christensen@hotmail.com :rolleyes:

Håber ellers at det gifte liv lever op til forventningerne. :wink:

Du kan finde doorhangers her : http://www.toomuchtulle.dk/tag?t=Printable

Der er også en hel masse mere spændende på siden som kan downloades. :wink::biggrin:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer