Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 posts in this topic

Super god idé med de udfyldte sider til gæstebogen, da der altid vil være nogle som springer over, da de ikke selv kan finde på noget at skrive :-)

Tror jeg er nødt til at bruge din idé :-) Har du bare indsat det samme på hver side i stedet for et billede?

Hvilke spørgsmål har du skrevet i bogen, som gæsterne skal udfyldes og har I andre idéer? Det må gerne være både sjovt og minde-værdigt fra dagen og fra fortiden :-)

0

Annonce ♥

Super god idé med de udfyldte sider til gæstebogen, da der altid vil være nogle som springer over, da de ikke selv kan finde på noget at skrive :-)

Tror jeg er nødt til at bruge din idé :-) Har du bare indsat det samme på hver side i stedet for et billede?

Hvilke spørgsmål har du skrevet i bogen, som gæsterne skal udfyldes og har I andre idéer? Det må gerne være både sjovt og minde-værdigt fra dagen og fra fortiden :-)

Tak!

Jeg lavede 7 forskellige sider som så "gik igen" :-) .. Hvilke spørgsmål? Der var lidt forskelligt, dit bedste minde fra idag, et råd til brudeparret osv osv ..

0

Annonce ♥

Ja jeg er herinde når jeg savner min Kimse :loveshower:

Åh, du er så sød :loveshower:

Tænker tit på dig, og må da indrømme jeg ind imellem er inde og lure lidt hvordan det står til ved dig. :wink:

Jeg så lige, jeg slet ikke har fået vist jeg billeder af borddækningen? :td:

0

Lidt af borddækningen.

Jeg har ikke været meget aktiv herinde siden bryllupet, men er inde og lure ind i mellem. Jeg opdagede lige, jeg havde snydt jer op billeder af borddækningen?

post-69556-0-04922900-1422811277_thumb.j

post-69556-0-27848900-1422811892_thumb.j

post-69556-0-83938000-1422811898_thumb.j

post-69556-0-01427700-1422811906_thumb.j

post-69556-0-88925300-1422811960_thumb.j

Edited by Kimsebimse
0

Tænker tit på dig, og må da indrømme jeg ind imellem er inde og lure lidt hvordan det står til ved dig. :wink:

årh det er dejligt at hører søde .... :kiss: så må du hellere få dem vist søde :tunge::oops: du var hurtigere end mig .... hvor er jeres borde fine

Edited by Marie E
0

Annonce ♥

årh det er dejligt at hører søde .... :kiss: så må du hellere få dem vist søde :tunge::oops: du var hurtigere end mig .... hvor er jeres borde fine

Alt planlægning og al tiden var det hele værd. Hold nu kæft, hvor det hele bare matchede :loveshower:

Det så skøn en dag sidde og tænke tilbage på. ville ønske jeg kunne gen-opleve det hele :a1221:

0

Alt planlægning og al tiden var det hele værd. Hold nu kæft, hvor det hele bare matchede :loveshower:

Det så skøn en dag sidde og tænke tilbage på. ville ønske jeg kunne gen-opleve det hele :a1221:

Hvor dejligt at hører smukke :loveshower: de der "tags" eller hvad de nu kaldes...der er sat rundt om servietten er de købt eller homemade ?

Edited by Marie E
0

Neeeeej hvorfor har jeg ikke set din tråd før?!?! Har lige smugkigget billeder fra din beretning og jeg er da ved først ledige lejlighed nød til at kigge hele din tråd igennem!! Fantastiske billeder og jeg er jo helt vild med jeres farver - vi kører samme tema - det er bare så gennemført og lækkert!! Stort tillykke og tak fordi du lige gjorde opmærksom på din tråd igen. Her er ihvertfald én B2B som vil blive glad hvis du lader den stå lidt længere :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes også du skal lade den stå som god inspiration for os andre

Er dine blonder forresten stadig til salg??

De er solgt :-) desværre. har stadig en masse fra bryllupet liggende jeg skal ha sat til salg.

Jeg er lige nød til at høre dig hvordan du fik fat på træskiverne til bordene og den flotte tykke til drinksdispenseren? Og har du evt. et link til hvor ballonerne er købt? :)

Der er da ikke træskiver på bordene - er der? :-) Havde en kammerat, som lige havde fældet et træ - og wupti, så skar vi bare af den :-) de er fra ebay. husker ikke sælger.

Wauw sikke et smukt og gennemført bryllup!! Mon du stadig ligger inde med nogle af tingene, som du kunne have lyst til at sælge?

Tak :-)

Jeg har faktisk stort set det hele fra bryllupet endnu, havde bare ikke fået taget mig sammen til at få det lagt herind. må jeg hellere få gjort.

Edited by Kimsebimse
0