Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er det en fin brudepige gave... :loveshower::loveshower: tror hun bliver super glad og meget beæret over den rolle på jeres store dag :7himmel:

Fed gave, og sød ide:-)

Du er så kreativ altså.

Mega kreativ :cheerleader3:

Min veninde fik "bare" en stor æske Peter Beier Chokolade :smiley-eatdrink026::smiley-eatdrink026::smiley-eatdrink026::smiley-eatdrink026:

Tak :loveshower: Jeg er super spændt på at give hende den :7himmel: Vi har "kun" kendt hinanden i halvandet år, så tror det kommer MEGET bag på hende ..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak i to :loveshower: Brudepige posen, har givet mig helt lyst til ændre min favour til små brune pose med blonde og evt tags :a1221: kuller kuller.

:loveshower: det kunne da være rigtig sødt, men små favour poser med blonde på

0

Del dette indlæg

Regner med at bestille tid her næste måned når jeg har overstået projekt på studiet :lol: men jeg har lidt den samme følelse med at der er et eller andet forkert ved alle de kjoler jeg har set, så jeg bliver lidt fristet til også at overveje at få syet min kjole hos en skrædder :7himmel: Må jeg overveje efter jeg har prøvet kjolerne.

Og hold kæft en sød brudepigegave, den bliver hun så glad for! :cheerleader3:

Redigeret af AsmaaF
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For lidt Bryllupsklar :huh:

Jeg er desværre gået ind i mine eksamens uger, så min tid til bryllups planlægning er sparsom :td: . ØV! Mere DIY mindre eksamen :biggrin:

Jeg skriver hovedopgave fra nu og ind til slut marts hvor jeg skal forsvare opgaven .. Og ind i mellem skal vi jo til Thailand, så min tid går med skole, opgave, træning og arbejde :huh:

ØV!! (y)

Trods eksamen m.m. er der sket lidt på bryllups planlægnings fronten - jeg har fået købt; en drinks dispenser til Lemonade'buffen, 6 Jar-glas i Netto plus tilhørende lys i ikea, ramme til gæstetræet, papir sugerør i vintage-pastel farver..

0

Del dette indlæg

hey sweety

øv med for lidt Bk tid.... meen gud hvor jeg kender det skal skrive eksamensprojekt i næste uge.... ville hellere være her og hygge :loveshower:

Håber i får en fantastisk tur til Thailand

Glæder mig til at se billeder af dine fantastiske køb

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Kimie..

Super flotte invitationer.. og en rigtig flot og sjov gæstebog.

Har kigget på photobox'es hjemmeside.. men syntes kun jeg kan finde fotobøger.. og ikke bøger man kan skrive i ! Hvad hedder den type bog du har bestilt ??

Og har du selv fundet på layoutet på dine sider i bogen ?? Hvis ja.. må man få en kopi ? For jeg mangler inspiration til min egen gæstebog :) og syntes din ser super fin ud :)

Mvh Karina H Berthelsen

0

Del dette indlæg

ihh hvor er de bare blevet fine... :cheerleader3:

ej, hvor er de blevet fine ..... :cheerleader3::cheerleader3:

De er så fine, ligesom alle dine andre projekter :)

Tak piger :loveshower: Og hvor var det DEJLIGT endelig have lidt bryllups-ting i hænderne igen .. Hehe .

Jeg har gang i en masse ting, så prøver få dem færdig - så jeg ikke har for mange ufærdige projekter :wink:

0

Del dette indlæg

Hej Kimie..

Super flotte invitationer.. og en rigtig flot og sjov gæstebog.

Har kigget på photobox'es hjemmeside.. men syntes kun jeg kan finde fotobøger.. og ikke bøger man kan skrive i ! Hvad hedder den type bog du har bestilt ??

Og har du selv fundet på layoutet på dine sider i bogen ?? Hvis ja.. må man få en kopi ? For jeg mangler inspiration til min egen gæstebog :) og syntes din ser super fin ud :)

Mvh Karina H Berthelsen

Hej Karina :loveshower:

Tak skal du have :wink: Jeg har brugt én fotobog, A4 lay flat - og køber så bare en særlig kuglepen/tush nede i boghandleren ..

Sider har jeg selv lavet, med inspiration fra andre bøger .. De ligger inde på en anden tråd jeg har om bogen ..

0

Del dette indlæg

Bord pynt :wink:

Jeg har fået lavet 4 stk flasker, som skal være en del af bordpynten. Det er tænkt således at der skal være et stort jar glas med lys, et lille med lys også én flaske med blomster i :loveshower:

post-69556-0-48536300-1390332090_thumb.j

post-69556-0-57804800-1390332096_thumb.j

post-69556-0-86929700-1390332102_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer