Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Neeeeeeej, har ikke fundet nogle :( Men kom til at sige til Kasparr, at jeg ønsker mig bryllupssmykker til min fødselsdag. Så blev han sku sur, over at jeg altid skal være så skide irriterende og vil have styr på det hele, for det giver ham jo ikke en chance for, at overraske...

Ooppps :( haha

Du er for vild med de tags, det bliver jo mega gennemført!!!

Ehm.. Dum situation :angry: Men du jo egentligt sød og vil ønske dig smykker istedet for at bare købe ud fra budgettet .. Det er da stort af dig :loveflag: Men, selvfølgelig pisse uheldig han måske havde noget i tankeren .. :blink: Styr på det hele? Det klart. Du er vel en Zilla :biggrin:

Jeg går tags-amok :floejt: Synes det er en super måde at få farver ind i vores eller meget ivory og sorte tema, samt en skide god måde at lave rød-tråd. Gæsterne ser første gang tags i invitationerne, også møder de dem under vejs på dagen

Jeg er mega zilla - Så det undrer mig, at det kom bag på ham, at jeg ville ønske mig smykker. men sådan er det. Han synes heldigvis også det er meget sødt, selvom det spolere hans planer lidt.

Det er en lækker detalje og en fed måde, at føre en tråd igennem det hele på. Det er skarpt tænkt :D

Hehe præcis :bunny_4: Godt han alligevel synes det var lidt sødt ..

Hehe tak . Tror det vil fungere skide godt :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Neeeeeeej, har ikke fundet nogle :( Men kom til at sige til Kasparr, at jeg ønsker mig bryllupssmykker til min fødselsdag. Så blev han sku sur, over at jeg altid skal være så skide irriterende og vil have styr på det hele, for det giver ham jo ikke en chance for, at overraske...

Ooppps :( haha

Du er for vild med de tags, det bliver jo mega gennemført!!!

Ehm.. Dum situation :angry: Men du jo egentligt sød og vil ønske dig smykker istedet for at bare købe ud fra budgettet .. Det er da stort af dig :loveflag: Men, selvfølgelig pisse uheldig han måske havde noget i tankeren .. :blink: Styr på det hele? Det klart. Du er vel en Zilla :biggrin:

Jeg går tags-amok :floejt: Synes det er en super måde at få farver ind i vores eller meget ivory og sorte tema, samt en skide god måde at lave rød-tråd. Gæsterne ser første gang tags i invitationerne, også møder de dem under vejs på dagen

Jeg er mega zilla - Så det undrer mig, at det kom bag på ham, at jeg ville ønske mig smykker. men sådan er det. Han synes heldigvis også det er meget sødt, selvom det spolere hans planer lidt.

Det er en lækker detalje og en fed måde, at føre en tråd igennem det hele på. Det er skarpt tænkt :D

Hehe præcis :bunny_4: Godt han alligevel synes det var lidt sødt ..

Hehe tak . Tror det vil fungere skide godt :loveboard:

Det vil det helt sikket :)

0

Del dette indlæg

Fødselsdag :balloons:

I får lige et lille ikke-bryllups relateret opslag.

H2B fyldte igår 30år, så vi havde huset fuld af gæster fra om formiddagen til om natten. Hold da fast en hyggelig dag :rolleyes:

Kollegaer og venner var forbi til en øl og et stykke pålægskage mand i løbet af dagen, og om aften var begge vores nærmeste familie samlet. 18 stk i alt. Og hvergang nyder jeg at se hvor godt vores familier kan sammen. Det bare dejligt :thumbsupsmileyanim:

Gaver? Sådan nogen fik han bestemt også nogen af .

Han fik bl.a. tøj, gavekort, en weber gasgrill, tilbehør hertil, en robort græsplæneklipper og 10.000kr.

Ja, og så fik han ene pebersvend som nu "pynter" foran vores soveværelse vindue .. Ehm, hans kammerater har været SÅ søde at støbe den fast med cement - så gad vide hvordan vi får den væk.

post-69556-0-01947400-1388852490_thumb.j

post-69556-0-11483700-1388852499_thumb.j

0

Del dette indlæg

Ej nu sidder jeg og flæber (Gid pokker ville tage min følsomhed som er ekstra stor når jeg har min menstruation!) - det er da en fed gave at give! Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget lignende til Thomas, han er også svær at købe gaver til :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej nu sidder jeg og flæber (Gid pokker ville tage min følsomhed som er ekstra stor når jeg har min menstruation!) - det er da en fed gave at give! Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget lignende til Thomas, han er også svær at købe gaver til :pokey:

Hvor du sød :7himmel: .. Kender det for godt selv.

Forstår jeg godt, det dejligt virkelig kan overraske dem ..

Hvor er det bare en fin gave. Det er rigtigt godt fundet på.

Blev han ikke helt vild?

Tak :loveshower: Jo, han blev rigtig glad for den - også fordi jeg havde sørget for ferie fra hans job + vi allerede rejser om 4 uger .. Istedet får man "bare" får et gavekort på, så gør vi det engang agtigt..

Tillykke med ham, den gave ville jeg også elske at få ;0)

Tak :tunge: Som hans kammerat sagde " jeg har altid sagt man skal give gaver man selv kan bruge, og hold da fast det forstår hun" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej hvor fed en gave :cheerleader3: og den pebersvend pynter da virkelig :tunge:

Hehe ja, den pynter meget ik? :-)) vi tænker sælge den med huset. Hehe. Uheldigt, står den uden foran vores soveværelse vindue - og dens nedre kønsdele, er lavet af et stort rør, så den synger helt vildt, når det vinder lidt.

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med din hubby :D !!!

Tak søde :-))) hvornår fylder du 24? Tænkte på, det søde børnecitat med at 23 år er den bedste alder at blive gift. Men hvis jeg husker rigtigt, er du fyldt 24 inden bryllupet?

Hvor gammel skal man være, når man gifter sig? "23 er den bedste alder, for så har man kendt personen FOR EVIGT!" , Camilla, 10 år

0

Del dette indlæg

Tak søde :-))) hvornår fylder du 24? Tænkte på, det søde børnecitat med at 23 år er den bedste alder at blive gift. Men hvis jeg husker rigtigt, er du fyldt 24 inden bryllupet?

Hvor gammel skal man være, når man gifter sig? "23 er den bedste alder, for så har man kendt personen FOR EVIGT!" , Camilla, 10 år

Jeg elsker bare børnecitater! Dem skal vi have hængende rundt omkring til vores bryllup:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker bare børnecitater! Dem skal vi have hængende rundt omkring til vores bryllup:-)

Ja, de er simpelthen så søde :wink: Vi skal også have dem i vores menu kort ..

Kæmpe tillykke med din hybby...... Vild fed gave søde, jeg er klar til et hjørne af kufferten :floejt:

Tusinde tak søde :loveshower: Du kan snild være der, med den store backpacker taske jeg skal ha med :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Nåååh - Det er sødt. Haha.

Jeg er 24 på bryllupsdagen. Har fødselsdag d. 31. juli :)

Så vi har kendt hinanden længere end forevigt :D

0

Del dette indlæg

Kæmpe tillykke med din hybby...... Vild fed gave søde, jeg er klar til et hjørne af kufferten :floejt:

Tusinde tak søde :loveshower: Du kan snild være der, med den store backpacker taske jeg skal ha med :bunny_4:

Oooooog miiiiiiig :-)

0

Del dette indlæg

Ej hvor smart :) kan man lokke dig til og afsløre sælger :)?

Jeg tænker, at siden virkelig kommer bag på dig, så fald nu ikke af stolen :a1221:

..... inde på etsy :cheerleader3:

Jeg søgte under wedding guest tree - så kommer der rigtig mange frem .

Hvad gjorde du med prisen og tolden - de jo over 80 kr.? :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor fed en gave :cheerleader3: og den pebersvend pynter da virkelig :tunge:

Hehe ja, den pynter meget ik? :-)) vi tænker sælge den med huset. Hehe. Uheldigt, står den uden foran vores soveværelse vindue - og dens nedre kønsdele, er lavet af et stort rør, så den synger helt vildt, når det vinder lidt.

Haha, det lyder ikke særlig sjovt :griner:-

Den kan jeg da bruge, når lige at blive gift inden jeg fylder 24 til august :rolleyes::lol:

0

Del dette indlæg

Invitation:

Efter maaaange forskellige overvejelser og kreative forsøg, blev jeg enig med mig selv om hvordan invitationer til festen skulle se ud :cheerleader3:

Og er nu gået igang med "masse produktionen" :loveshower:

Super fine indbydelser... Hvad hedder den skrifttype du bruger? Den er virkelig også rigtig fin :D

Tak :tunge: Jeg er godt tilfreds selv, de passer godt til os. Jeg har tænkt mig lave menukortene i samme design ..

Skråskrifttyperne er Scriptina Pro og Sex & candy. Jeg har hentet dem inde på http://www.dafont.com . Bruger du windows eller mac? :a1221:

Tusind tak for hurtig svar og hjælpen :) Kan godt forstå du vil lave menukortene i samme design - vores indbydelser og bordhæfte bliver også i samme design... Jeg bruger Windows - hva da?

Jeg elsker når der er en rød tråd :loveshower:

Okay, tænker du kan google en vejledning til hvordan du installerer skrifttyperne - jeg er nemlig mac bruger :cheerleader3:

Jeg er også Mac-bruger og har downloadet filen, men nu ligger den bare i programmer, hvordan får jeg den over i word?

0

Del dette indlæg

Hold da fest en gave! Det er simpelthen for genialt!!!

Min Hubby ville dø (eller retter, han ville i hvert fald begynde at tude lidt hihihi) hvis jeg diskede op med sådan en gave!

Må man være så fræk og spørge hvad du måtte af med for turen?

Jeg er bare SLET IKKE misundelig! Overhovedet ikke! Nej..! :tunge:

0

Del dette indlæg

Oooooog miiiiiiig :-)

Hehe. Du kan snild være der :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer