Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Tags og favour-prototype.

Juledagene giver en masse skøn tid til at sidde og hygge sig med DIY :cheerleader3:

Igår lavede jeg tags med vores-farver og monogram :wink:

Først tænkte jeg de skulle bruges som drinks-pinde og som små tags til slikbuffet - men nu har jeg forsøgt mig med at sætte én på favour-boksen, både for at skabe sammenhæng mellem reception og middagen, samt synes jeg egentligt vores favour var ret "tomme".

Hvad synes i piger? :wink:

Favour - med eller uden tags?

Låget på favour boksen er ikke så perfekt - det gik lidt hurtigt ..

post-69556-0-78069400-1388056991_thumb.j

post-69556-0-64012300-1388057106_thumb.j

post-69556-0-14172400-1388057116_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da fest din tråd er også fin! Der er så mange billeder, i love it! Glæder mig til at se den færdige kjole. Brudebukketten er super fin!! jeg kunne blive ved.

Jeg kommer i hvert fald til at følge med løbene herinde! og nårh ja, invitationerne :a1221:

Det bliver en dejlig dag her om lidt under 8 mdr :wink:

1

Del dette indlæg

Hold da fest din tråd er også fin! Der er så mange billeder, i love it! Glæder mig til at se den færdige kjole. Brudebukketten er super fin!! jeg kunne blive ved.

Jeg kommer i hvert fald til at følge med løbene herinde! og nårh ja, invitationerne :a1221:

Det bliver en dejlig dag her om lidt under 8 mdr :wink:

Tusinde tak :7himmel: ..

Total hyggelig med tvilling-dato-zilla :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Juledagene giver en masse skøn tid til at sidde og hygge sig med DIY :cheerleader3:

Først tænkte jeg de skulle bruges som drinks-pinde og som små tags til slikbuffet - men nu har jeg forsøgt mig med at sætte én på favour-boksen, både for at skabe sammenhæng mellem reception og middagen, samt synes jeg egentligt vores favour var ret "tomme".

Super fine tags! Er helt vild med dem. Hvor har du fået den smarte standse "maskine" fra?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fine tags! Er helt vild med dem. Hvor har du fået den smarte standse "maskine" fra?

Tak :wink: Og så de bare super lette at lave .. Stansejernet er fra creativ companys hjemmeside :shopping:

http://www.cchobby.dk/squeeze-punch-50-mm-boelget-cirkel.aspx - link her..

0

Del dette indlæg

Mega fede tags, det skal helt sikkert være på. Både på invitationen og på favourboksen. Det giver lige lidt ekstra liv :)

Tak du sødeste Josephine :loveshower: Jeg gik stanse-jern amok igår. 150 stk .. :tunge:

Holy ... Jeg tror jeg var blevet lidt hysterisk.... :floejt:

Hvor har du købt dit standsejern og ved du om det findes, så det bare laver helt almindelige runde huller?

0

Del dette indlæg

Mega fede tags, det skal helt sikkert være på. Både på invitationen og på favourboksen. Det giver lige lidt ekstra liv :)

Tak du sødeste Josephine :loveshower: Jeg gik stanse-jern amok igår. 150 stk .. :tunge:

Hvor har du købt dit standsejern og ved du om det findes, så det bare laver helt almindelige runde huller?

Nej, man bliver helt høj af det :wink::wink:

Det er købt inde på creativ companys hjemmeside - og det fåes med almindelige runde huller. Sådan en købte jeg faktisk også - men ved ikke hvad jeg skal bruge det til alligevel :tunge: - http://www.cchobby.dk/squeeze-punch-cirkel-1-stk_1.aspx . Begge mine er XL (5cm) ..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej, man bliver helt høj af det :wink::wink:

Det er købt inde på creativ companys hjemmeside - og det fåes med almindelige runde huller. Sådan en købte jeg faktisk også - men ved ikke hvad jeg skal bruge det til alligevel :tunge: - http://www.cchobby.dk/squeeze-punch-cirkel-1-stk_1.aspx . Begge mine er XL (5cm) ..

Fedt - Tak :) Den tror jeg at jeg skal købe. Skal jo bruge en til vores doorhangers :)

0

Del dette indlæg

Det er super fedt med de der tags! :loveshower:

Jeg overvejer det også nu, i så fald vil jeg bruge dem på alt muligt, ikke "blot" invitationer og favor bokse. Det ville være fedt at lade det gå med hele vejen igennem temaet. Bordskånere, på menuer, osv. Ved jo ikke lige hvad I ellers skal have men det kunne sagtens bruges til at holde den røde tråd :a1221:

Og ja, det er super med flere dato-zilla-søstre - :bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4: hihi

0

Del dette indlæg

Det er super fedt med de der tags! :loveshower:

Jeg overvejer det også nu, i så fald vil jeg bruge dem på alt muligt, ikke "blot" invitationer og favor bokse. Det ville være fedt at lade det gå med hele vejen igennem temaet. Bordskånere, på menuer, osv. Ved jo ikke lige hvad I ellers skal have men det kunne sagtens bruges til at holde den røde tråd :a1221:

Og ja, det er super med flere dato-zilla-søstre - :bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4::bunny_4: hihi

Tags, det er bare sagen :loveshower:

Jeg er enig med dig - det er en fed måde at få den røde tråd :wink:

Vores farver er meget ivory, sort m. blonder - MEN, med tags'ene får jeg de skønne rustikke vintage farver med ind :cheerleader3:

Jeg vil ha tags på favour, invitationer, menu-kortene, receptions-invitation, drinks-pinde, candy-pinde og hvad jeg ellers kan finde på :loveshower:

Hurra for tags :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også fået lavet en stak med brunlige farver :cheerleader3: billeder følger.

Jeg har sådan set "bare" downloadets Mette's skabelon, ændret farverne sat vores monogram ind - og wupti så det bare at stanse ud :tunge:

Jeg bruger Coral - det er lidt ligesom illustrator.

Link til tags: http://www.toomuchtulle.dk/do-it-yourself/free-downloads

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De skal så meget være lilla! :thumbsupsmileyanim:

Først, NICE hjemmeside du har linket! Jeg havde helt glemt den side, var forbi den kortvarigt for nogle mdr. siden. (drinkskortne er jo for geniale!)

Men (her kommer der igen igen en lille Amalie....) hvordan ændrer man farven på skabelonerne? :blink:

0

Del dette indlæg

Hvor er de tags fine søde, ja Mettes skabeloner er super gode, har også haft hendes i tankerne ang. indbydelser mv

Tak :loveshower:

Ja, hun har nogen skide gode skabeloner og inspiration :wink: Mine invitationer er også med inspiration fra hendes pocket invitationer, de så fine..

0

Del dette indlæg

De skal så meget være lilla! :thumbsupsmileyanim:

Først, NICE hjemmeside du har linket! Jeg havde helt glemt den side, var forbi den kortvarigt for nogle mdr. siden. (drinkskortne er jo for geniale!)

Men (her kommer der igen igen en lille Amalie....) hvordan ændrer man farven på skabelonerne? :blink:

Sådan :tunge: lilla i alverdens afskygninger - go for it .. :BKSTREET:

Boom boom, jeg bruger kun coral, så hvis det er i word - så jeg nok ikke til megen hjælp....

I Coral importer man filen, ungroup, også kan man ændre som man vil .. Det lidt mere teknisk end det lyder - men når man først kender programmet så det en drøm at arbejde i ..

0

Del dette indlæg

kender ikke coral, men jeg er lidt af en nørd og har ikke noget i mod at sidde og lege lidt med tingene... Man lærer jo ikke noget nyt hvis man ikke prøver... Er det et gratis program?

Bryder mig ret godt om det der faktum med man kan ændre på det hele, som man lyster.. det ville være synd at sige om word...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer