Kimsebimse

K & C <3 - overvejer sletning af tråd? nogen der stadig læser den

913 indlæg i dette emne

Pocket invitationerne har jeg faktisk snydt lidt med - de er købt en hjemmeside fra USA til 50 dollar for 75 stk. :cheerleader3:

Hih, kender godt det når man får trykket for mange gange :loveshower: Kvinder og tålmodighed .. Hehe

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det altså bare en fin tråd du har dig!

Jeg er simpelthen nødt til at høre hvordan du har lavet siderne til gæstebogen? Det ser super godt ud og tænker at det umuligt kan laves i word?

Og virkelig smukke invitationer du har fået lavet. Har du købt dit karton som det er, altså med folder og det hele, eller har du selv lavet dem?

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det altså bare en fin tråd du har dig!

Jeg er simpelthen nødt til at høre hvordan du har lavet siderne til gæstebogen? Det ser super godt ud og tænker at det umuligt kan laves i word?

Og virkelig smukke invitationer du har fået lavet. Har du købt dit karton som det er, altså med folder og det hele, eller har du selv lavet dem?

Mange tak :loveshower:

Siderne i gæstebogen er lavet i Coral Draw - og tror ikke det er til at lave i word. Jeg tror simpelthen ikke opløsningen bliver god nok. Men jeg ved man ka' hente coral draw med en måneds gratis prøveperiode :tunge:

Invitationer (selve pocket) omslaget er købt færdige lavet - så har jeg selv lavet "forsiden" og ind-stiks :cheerleader3: Altså, det sorte karton er færdig lavet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De nye invitationer:

Jeg var ikke helt tilfreds med mit første udkast til invitationen. Derfor besluttede jeg mig for at lave nyt udkast. Jeg synes selv de er meget smukkere!!

Den aflange er menu-kortet, som skal ligge på bordene :-)

Hvad synes i?? :loveshower:

post-69556-0-76645900-1386777690_thumb.j

post-69556-0-83906200-1386777746_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Brudekjole inspiration :c166: '

Jeg har været til første møde med den skrædder som skal sy min brudekjole - og hold da fast hvor var det dejligt. En yderst dygtigt og perfektionistisk skrædder. Dejligt :loveshower:

Her er to billeder som vi brugte til inspiration.

post-69556-0-51218400-1386779335_thumb.p

post-69556-0-78641400-1386779353_thumb.j

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes at den nye indbydelse er virkelig flot. Holder klart mere til den, end til den tidligere.

Jeg kan rigtig godt li den kjole inspiration. Havde selv samme billeder :)

Hvor det godt at høre :wink: Jeg synes det er meget mere elegant . Blonden til udkast - kostede 26 kr a meter :shooter: . Det for dyrt! Så har fundet noget på ebay, håber det bare er halv så flot.

Spændende :c166: har du valgt kjole?

Meget meget fine invitationer. Dem kan du godt være stolt af :-D

Tak. man bliver helt høj af alt det DIY .. :wink:

Flotte invitationer, kan også bedst lide den sidste.

Jeg er i øvrigt døbt i Andst kirke ;0)

Tak. Kender du ikke det når man egentligt i første omgang er tilfreds - men som dagene går bliver man mere og mere "naaarj, mon ikke det skulle laves om" ?

Hvor pudsigt :cheerleader3: er du fra området?

0

Del dette indlæg

Synes invitationerne er virkelig flotte! Kan godt lide man kan skimte jeres navne under blonden. Og fedt du kaster sig ud i at få syet en kjole. Ved du hvad det vil løbe op i? Og skal den være med ærmer?

Ideén med båndet - var faktisk fordi jeg syntes det var synd hvis det ikke blev brugt alligevel :wink: Intet skal gå til spilde ..

Min mor har altid sagt hun vil betale kjolen. Jeg har ikke selv nogen fornemmelse af hvad det vil løbe op i. Mon det er 5000, 10000 eller 20000?

Kjolen skal være med ærmer - med blonder. Ikke for mange blonder, det skal stadig være så man kan se armen igennem. Ærmerne skal syes i tyl/blonde med stræk så det sidder helt til. Sådan nogle løse blonde ærmer det ikke kønt. OGSÅ SKAL JEG HAVE LILLE SLÆB :c166::wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

er stadig helt vild med jeres gæstebog faaantastisk :loveshower:

super søde invitationer er helt vild med den ide at man lige kan skimte jeres navne :loveboard:

smuk smuk kjoleinspiration

glæder mig til at se dig i kjolen

0

Del dette indlæg

er stadig helt vild med jeres gæstebog faaantastisk :loveshower:

super søde invitationer er helt vild med den ide at man lige kan skimte jeres navne :loveboard:

smuk smuk kjoleinspiration

glæder mig til at se dig i kjolen

Er du kommet igang med din egen gæstebog? :wink: Selvom det tog lidt ting at lave den - er jeg super glad for jeg lavede siderne personlig. Den lille quiz om brudeparret er spørgsmål der handler meget om os. Så som hvem er den dårligste taber? H2B er kendt for at være en ringe taber. Hehe.

Det jeg glad for at høre :cheerleader3:

Skrædder har kjolen færdig i maj - det vil sige jeg skal holde vægten i 3 måneder? :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

12.000 for kjolen :) Og så købte jeg en langt dobbelt slør med satinkant, som jeg gav 2.000 for.

Synes at det er så spændende, at du skal have syet din kjole. Bliver vildt spændende, at se den færdig.

0

Del dette indlæg

Jeg er sikker på den bliver rigtig godt med det lange slør til din kjole :c166: ..

Det bliver rigtig spændende.. Heldigvis er skrædderen perfektionistisk, så det er "let" at komme med retninger - og hun vil til en hver tid lave det om, hvis jeg ikke er tilfreds. :wink:

Redigeret af Kimsebimse
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer