Hnissen

Ring

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En alm. blank guldring kan da snildt udgøre det som herrering :)

Men ellers er der jo ikke nogen der siger ringene skal være ens :)

Min H2B siger, at ringene skal være ens, fordi vi gifter os! men jeg da kunne få denne ring til vores årsdag eller lign.

Gad alligevel godt have den som vielsering. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvfølgelig kan det være en vielsesring! :) En blank guldring ville da passe perfekt dertil.

Den er også flot, kan godt forstå du er forelsket :7himmel:

Jeg ved ikke om GJ også sælger blank guldring ? Ved I det?

0

Del dette indlæg

Jeg har også kigget på den der :cheerleader3: SMUK er den.

Jeg fik så en anden ring fra Nuran, og han speciellavede en ring til min mand, der har samme form som min. Til samme pris altså, som deres alm. vielsesringe. Så prøv da at spørg ved guldsmeden om GJ vil lave en i samme form?

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

Jeg har også kigget på den der :cheerleader3: SMUK er den.

Jeg fik så en anden ring fra Nuran, og han speciellavede en ring til min mand, der har samme form som min. Til samme pris altså, som deres alm. vielsesringe. Så prøv da at spørg ved guldsmeden om GJ vil lave en i samme form?

Tak:-)

Det var da en ide:-) tak- men problemet er bare, at min H2B helst vil have en bred ring- og den ville slet ikke matche denne ring :wink: H2B insisterer på at ringene skal have samme koncept for at vise, at vi hører sammen. Jeg har ingen argumenter for det for jeg synes, at det er dejligt, at han har en mening om sådan noget :heart:

Må jeg se jeres ring? :rolleyes:

Redigeret af Hnissen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi gav 19.000 et eller andet..

Tak for dit svar:-) Jeg håber at vores ringe vil komme til at koste max 15.000 kr. Men jeg har sagt til min H2B, at jeg måske ikke vil gå på kompromis med prisen, hvis vi finder VORES ring :heart::heart::heart: og den var han heldigvis med på, fordi det ville være et smykke, vi begge skal bære resten af vores liv :hug:

0

Del dette indlæg

Ja altså vi havde også sagt 15.000, Men jeg havde gloet på den ring 100 gange ved guldsmeden, så de vidste godt at jeg ville betale ved kasse 1. Så ingen forhandling der :D

I kan jo prøve at forhandle.

:biggrin:

Jeg tror ikke man kan forhandle i en GJ butik - de er måske (undskyld udtrykket) lidt snobbede :lol: men elsker deres ting.

Men tror lige jeg vil stikke mit hoved derind og høre an om de også laver en blank herre ring;-)

I må desuden gerne spamme mig med billeder af jeres ringe. :griner:-

Redigeret af Hnissen
0

Del dette indlæg

Ja altså vi havde også sagt 15.000, Men jeg havde gloet på den ring 100 gange ved guldsmeden, så de vidste godt at jeg ville betale ved kasse 1. Så ingen forhandling der :D

Jeg tror ikke man kan forhandle i en GJ butik - de er måske (undskyld udtrykket) lidt snobbede :lol: men elsker deres ting.

Men tror lige jeg vil stikke mit hoved derind og høre an om de også laver en blank herre ring;-)

Hvis man går ind i deres flagshipstore på støget, så kan man helt sikkert ikke forhandle. Men jeg har da oplevet at få op til 15 %, hvis man går det rigtige sted hen, og i øvrigt spørger på den rigtige måde... Jo dyrere produktet er jo bedre :-P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis man går ind i deres flagshipstore på støget, så kan man helt sikkert ikke forhandle. Men jeg har da oplevet at få op til 15 %, hvis man går det rigtige sted hen, og i øvrigt spørger på den rigtige måde... Jo dyrere produktet er jo bedre :-P

Okay, det må jeg lige overveje så:-)

Tak

0

Del dette indlæg

Hvis din H2B, som min, ønsker brede ringe og du gerne vil have en rigtig fin ring, med diamanter, så kommer de til at koste..

Jeg fik min til at give sig på prisen og jeg gav mig på bredden, hvilket gjorde at vi kom frem til disse ringe i fællesskab:

Det er også nuran ringe og vi vælger så en banket overflade, men ellers er de som på billedet...

post-68266-0-52199400-1384002958_thumb.j

Redigeret af RikkeMy
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, I siger noget, alle sammen:-)

Hvornår begyndte I forresten at købe ringene?

Der er jo en brudemesse i KBH i januar måned, som jeg og min H2B skal med til for at få inspiration og vi kommer nok forbi bod med ringene eller lign.

Er det for tidligt at kigge på dem, når vi først skal giftes i 2015. ??

0

Del dette indlæg

Ja, I siger noget, alle sammen:-)

Hvornår begyndte I forresten at købe ringene?

Der er jo en brudemesse i KBH i januar måned, som jeg og min H2B skal med til for at få inspiration og vi kommer nok forbi bod med ringene eller lign.

Er det for tidligt at kigge på dem, når vi først skal giftes i 2015. ??

Der er godt nok lang tid til 2015 - og guldprisen kan jo nå og svinge meget inden da. Bare siden januar i år er guldprisen faldet ca. 24 %, hvilket burde afspejle sig i priserne. Den kan selvfølgelig også stige - men kommer der gang i hjulene rundt i verdenen, så vil guldprisen sikkert falde yderligere. Lige nu koster 14k/hvidguld/guld omkring 240 kr. pr. gram.

ege art

0

Del dette indlæg

Hej EgeArt.

Ok- så tror jeg jeg vii vente lidt endnu;-)

Men derfor kan man godt kikke lidt på alle de smukke ringe ;-

Jo - I har absolut ret - der findes så mange smukke og unikke ringe både på nettet og i butikkerne, så det er bestemt værd at ose lidt og blive inspireret. :)

ege art

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer