EDK

Den store planlægning 03.05.2014 - BILLEDER FRA SELVE FESTEN!

1,565 indlæg i dette emne

Nu er det alt for længe siden jeg har kommenteret. Hold da op, hvor er der sket meget. Og hvor bliver du smuk i kjole, med negle, hår osv. :c166::cheerleader3:

Hvor er det bare spændende - nu er det virkelig lige om lidt :loveflag: Glæder mig til at følge med de sidste dage op til, og ikke mindst se billeder fra dagen.

Vi skal selv have stof/tyl i loftet, så du må sige til hvis det skal sælges bagefter :biggrin:

Rigtig god fornøjelse de næste dage - nyd det. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BRYN - VIPPER OG SOL :)



- I dag skal jeg have lavet vippeextensions, det er godt nok en del år siden de er lavet sidst, så det er jeg meget spændt på .. Brynene skal også vokses og farves - Der kommer billeder så snart jeg er færdig .. :)




0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dansekjolen og Bryn / vipper på et par meget TRÆTTE ØJNE!



Så kom dansekjolen hjem .. Smadder sød .. Men den er SÅ beskidt :(


Øv hvor er jeg bare irriteret - Kan ikke nå at få den renset jo …


post-69718-0-91181800-1398946643_thumb.j

post-69718-0-17131000-1398946654_thumb.j

post-69718-0-80774700-1398946684_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusinde tak alle sammen! Jeg prøver at smide den en tur i vaskemaskinen i morgen tidlig ❤️❤️

Jeg tror det er fordi den ikke er lukket :D hihi. Kunne ikke gøre det selv, og den store stod blankt og tænkte hvad skal jeg gøre med alle de snore 😜😝😄

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-69718-0-28721300-1398977526_thumb.j

Det går langsomt fremad... Der mangler stadig meget - vi har i dag fået sat det sidste tyl op, fået alle tingene i lokalet..

Øvet brudevalsen - den skal finpudses 😜

Og en masse andre småting

post-69718-0-72694100-1398977507_thumb.j

post-69718-0-25686900-1398977517_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuh det er så spændende med alle dine opdateringer!!! Suger det hele til mig, men når ikke at kommentere på det hele.

Super fin dansekjole, selvom jeg håber, at du beholder din brudekjole på hele aftenen. Den fortjener al den tid du kan få så smuk, som den er. Jeg eeeelsker dine negle. De er lige mig. Glimmer!!!

Festlokalet bliver så flor altså, det er meget fint med al tylen i loftet.

Sikke en slikbuffet. Den er så vild :D

I MORGEN SKAL I GIFTES!!!! EN DAG TILBAGE!!!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige opdateringer og billeder du har lagt op.. :)

Lokalet bliver simpelthen så fint, det ser mega godt ud med tyl i loftet.. :)

Mums en lækker slikbuffet i får, jeg ville gerne være gæst til jeres fest imorgen.. :)

Har du fundet på noget med hairpiece?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver så flooot!! :a1221::a1221:

ELSKER jeres slikbord :lol::loveshower::loveshower:

Ihhh tusinde tak :-*

Uuuuh det er så spændende med alle dine opdateringer!!! Suger det hele til mig, men når ikke at kommentere på det hele.

Super fin dansekjole, selvom jeg håber, at du beholder din brudekjole på hele aftenen. Den fortjener al den tid du kan få så smuk, som den er. Jeg eeeelsker dine negle. De er lige mig. Glimmer!!!

Festlokalet bliver så flor altså, det er meget fint med al tylen i loftet.

Sikke en slikbuffet. Den er så vild :D

I MORGEN SKAL I GIFTES!!!! EN DAG TILBAGE!!!!!!

Haha, ja den er ikke så lille :-P

Årrrh, ja jeg håber bestemt heller ikke at jeg får brug for den, men ville være ked af ikke at have den hvis kjolen driller mig :)

- Nu er den i vaskemaskinen og håber den bliver fiiiin :D

JA DET ER I MORGEN … :a1221::a1221: <3

Hvor bliver det bare fint det hele :loveshower:

Og hold da op en slikbuffet! Bliver da helt lækkersulten fra morgenstunden.

Hvor er det fedt at kunne følge med i det hele :)

hihi, Jeg kan da sende en lille pose :-P Der er jo masser af det …

Ja jeg håber det bliver præcis som jeg drømmer om .. :-)

Dejlige opdateringer og billeder du har lagt op.. :)

Lokalet bliver simpelthen så fint, det ser mega godt ud med tyl i loftet.. :)

Mums en lækker slikbuffet i får, jeg ville gerne være gæst til jeres fest imorgen.. :)

Har du fundet på noget med hairpiece?? :)

TUSINDE TAK <3

Nej har ikke fundet ud af noget endnu, tager i håndarbejdsbutikken her om en times tid og håber at der er noget jeg kan lege med :-)))) <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mums, en lækker slikbuffet! Den kunne jeg godt lige prøvesmage :lol: Det hele bliver jo bare totalt godt, og hvor er det fedt at det er i morgen!

Og held og lykke med hairpiece-jagten - men selv uden bliver du jo megasmuk, så ikke noget med at stresse over det!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer