bryllupsjomfruen

billig brudekjole str. 46..?

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har fundet min kjole i str 44-46 brugt på trendsales. Den stod til 2000kr men hende jeg købte den af var så sød at slå noget af prisen, da kjolen har en rift i tyllet (som alligevel skal kortes af da den er for lang) så jeg fik den til 1500kr. :-) Jeg regner med at skulle ofre ca 700kr på en rensning. Der er flere kjoler i de størrelser, hvis man holder øje med sider som dba, trendsales og gul og gratis.

Redigeret af Winn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvorfor så ikke bestille en tid i en brudekjole butik, prøve en masse forskellige kjoler,

så du finder ud af hvad der passer dig, og så find en kjole i den stil på trendsales? :-)

Dvs du syntes det er ok at booke en tid i en brudekjole butik og bruge ekspedientens tid velvidende om du ikke vil købe kjolen der ?

Jeg har svært ved at sætte mig ind i det.

Hvis du selv arbejder i et service fag så tror jeg da heller ikke du ville bryde dig om at blive "udnyttet" på den måde ?

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også opgivet lidt på Forhånd da jeg vidste jeg ligger i en str 44-48 alt efter model osv. og er lidt aerodynamisk udfordret :unsure:

Havde kigget lidt på div genbrugssider da jeg ikke ville ofre ret meget da jeg vil kunne opfører mig som jeg lyster med chance for den nok ikke er så pæn bagefter.

Men tit var det lagt ind ell lagt op så opgav.

Fandt en i en butik som havde ophør på deres brudekjoler til 1300,- den sad perfekt .. fik endda både talje og timeglas figur som jeg ikke vidste jeg havde og der var slet ingen tvivl om det skulle være den.

Det er den som er på mit profil billede bare i Hvid.. Den er fra Justine & Christine. og er vist en Galla kjole men bliver brugt mest som Brudekjole og før pris var 1795,- så det kan lade sig gøre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer