Wetlesen

My something blue! And maybe new :-) UPDATE

62 posts in this topic

Ja så bestilte jeg tid til tatovøren den 18. februar. Jeg skal have lavet et strømpebånd med blåt bånd. :-)

Stod det til mig, så havde jeg mange flere tatoveringer, men det er sgu dyrt det fis. Men min kommende H2B synes, at det var en god ide, og også lidt frækt. :biggrin:

Så nu får jeg den lavet. Tænker også, at det bliver et godt minde om en fantastisk dag også. Og når jeg bliver fru gammel og rynkelår vil jeg tænke: "Det så fedt ud, da du var yngre. Men strømpebånd skal ikke sidde ved knæet!" :rolleyes:

Jeg glæder mig dog alligevel. :thumbsupsmileyanim:

Edited by Wetlesen
0

Annonce ♥

Det var da en morsom idé! Jeg er personligt ikke til tatoveringer, men :thumbsupsmileyanim: for en fed idé jeg ikke har hørt om før. Jeg er enig med din kæreste i, at det er en ret fræk tatovering :c166::a1093:

0

Det var da en morsom idé! Jeg er personligt ikke til tatoveringer, men :thumbsupsmileyanim: for en fed idé jeg ikke har hørt om før. Jeg er enig med din kæreste i, at det er en ret fræk tatovering :c166::a1093:

:griner:- Der er bare nogle smileys, som man bare venter på at kunne få lov til at bruge.

Men mange tak. Det er klart, at hvis man ikke er til tatoveringer, så er det måske ikke det mest spændende. Og må lige sige, hvor er det fedt, at du er så mega aktiv og god til at kommentere. Man kan regne med dig. :thanks:

0

:griner:- Der er bare nogle smileys, som man bare venter på at kunne få lov til at bruge.

Men mange tak. Det er klart, at hvis man ikke er til tatoveringer, så er det måske ikke det mest spændende. Og må lige sige, hvor er det fedt, at du er så mega aktiv og god til at kommentere. Man kan regne med dig. :thanks:

Jep - jeg elsker når muligheden for diverse smileys byder sig :tunge:

I min verden er der tatoveringer og så er der tatoveringer... Forstået på den måde, at jeg synes det er langt federe at få en tatovering som har en betydning, frem for diverse ligegyldigt tingeltangel nogle får fordi det i deres verden er pænt. Et strømpebånd som minde om sin bryllupsdag synes jeg er frækt og fantastisk. En arm fuld a tribal - not so much! :wink:

Og tak for den sidste del af din besked - jeg forsøger at holde et åbent sind og kommenterer når jeg har noget at sige... hvad jeg meget ofte har :tunge:

og øøøøeh.... får man sneak peak når den er færdig? :cheerleader3:

0

Annonce ♥

I min verden er der tatoveringer og så er der tatoveringer... Forstået på den måde, at jeg synes det er langt federe at få en tatovering som har en betydning, frem for diverse ligegyldigt tingeltangel nogle får fordi det i deres verden er pænt. Et strømpebånd som minde om sin bryllupsdag synes jeg er frækt og fantastisk. En arm fuld a tribal - not so much! :wink:

Og tak for den sidste del af din besked - jeg forsøger at holde et åbent sind og kommenterer når jeg har noget at sige... hvad jeg meget ofte har :tunge:

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg er også klart mest til betydningsfulde tatoveringer. Og så må jeg også sige, at det er heller ikke ligegyldigt, hvilken tatovør man vælger, Men det er en helt anden snak. :blush:

Du kan tro, at der kommer et sneak peak, når den er lavet. :biggrin:

0

Fed ide! Bliver totalt spaendende at se sneak peaks :wink:

0

Jeg kan sagtens følge dig. Jeg er også klart mest til betydningsfulde tatoveringer. Og så må jeg også sige, at det er heller ikke ligegyldigt, hvilken tatovør man vælger, Men det er en helt anden snak. :blush:

Du kan tro, at der kommer et sneak peak, når den er lavet. :biggrin:

Ja det gør en verden til forskel med tatovøren, det er jeg helt enig i. Min ekskæreste har enormt mange tatoveringer, så er ret meget inde i den verden selvom jeg ikke selv skal nyde noget :)

0

Åh ja - vil glæde mig til sneak peak!

0

Annonce ♥

Hvis I stadig følger tråden skal I ikke snydes for det jeg har lovet. Det er stadig work in progress, der forhåbentlig bliver færdig den 6. marts.. :biggrin:

post-66738-0-19720300-1392827378_thumb.j

1

Ja! Selvfølgelig følger jeg stadig med! Den bliver da vildt fin! Sikke et detaljearbejde med den blonde!

0

Annonce ♥

Av av av...men fin er den :-)

Altså det er faktisk ikke særlig av av av. Men jeg har også en høj smertetærskel. :biggrin: Det mærkes ligesom at blive stukket af en bi konstant. :lol:

0

Ja! Selvfølgelig følger jeg stadig med! Den bliver da vildt fin! Sikke et detaljearbejde med den blonde!

Ja der bliver virkelig kredset om detaljen. Hun er super dygtig. Glæder mig til den er færdig. :wink:

0

Altså det er faktisk ikke særlig av av av. Men jeg har også en høj smertetærskel. :biggrin: Det mærkes ligesom at blive stukket af en bi konstant. :lol:

Og siden hvornår har det været sjovt at blive stukket af en bi hele tiden!? haha :tunge:

Glæder mig til at se det helt færdige resultat :biggrin:

:lol::lol: Ja det kan man jo så diskutere. Har kun prøvet at blive stukket af en bi en gang, så måske derfor at jeg ikke synes, at det er så slem. Ha ha ha...

0

Hvor er det bare en skøn, fræk og fin ide..

Et øjeblik tænkte jeg på at efterligne.. men kom så frem til at med mine store lår bliver det i en prisklasse som en traditionel helryg :tunge:

Ej overvejer faktisk lidt selv en "bryllupstatovering" i form af hans kanji-tegn på min hofte.. der er noget med at jeg er hans, ved at have hans "navn" på mig..

0

Annonce ♥

Et øjeblik tænkte jeg på at efterligne.. men kom så frem til at med mine store lår bliver det i en prisklasse som en traditionel helryg :tunge:

Ej overvejer faktisk lidt selv en "bryllupstatovering" i form af hans kanji-tegn på min hofte.. der er noget med at jeg er hans, ved at have hans "navn" på mig..

Jamen jeg kan kun sige, at jeg også har store lår. Så ja det er sgu ligesom en hel ryg! :lol:

Jeg synes, at det er en god ide. Vi tænker begge på at få tatoveret vores monogram. Og ja, så kan man tænke nok så meget: Jamen hvad så hvis I går fra hinanden, men jeg er af den holdning, at lige gyldigt hvad så vil min H2B altid være en stor del af mit liv. Og man går jo heller ikke lige og forventer, at man går fra hinanden, når man skal giftes. ()()

0

Jamen jeg kan kun sige, at jeg også har store lår. Så ja det er sgu ligesom en hel ryg! :lol:

Jeg synes, at det er en god ide. Vi tænker begge på at få tatoveret vores monogram. Og ja, så kan man tænke nok så meget: Jamen hvad så hvis I går fra hinanden, men jeg er af den holdning, at lige gyldigt hvad så vil min H2B altid være en stor del af mit liv. Og man går jo heller ikke lige og forventer, at man går fra hinanden, når man skal giftes. ()()

Man skal da tro på det 100 pct... Min ex løber også rundt med mit navn på overarmen, men tattoo eller ej så har vi jo været gift, 6 år forsvinder jo ikke bare fordi man går fra hinanden... Nok også derfor jeg først fik taget mig sammen til at blive af med hans efternavn 8 år efter vi blev skilt ;-)

0

Jeg synes også man skal tro på det 100%... havde faktisk et svagt øjeblik hvor jeg overvejede at få tatoveret hans cpr-nr... men kom så i tanke om at det kunne ende på billeder og sådan og ville være upraktisk på den måde..

En af årsagerne til at jeg ikke får hans navn, er at han har to døtre som er hhv 18 og 21.. og det ville være et dårligt eksempel at lære dem.. ;-) De er selv lige begyndt at få lidt små tatoveringer nemlig

0

Super flot!!!

Og som de andre skriver, en fræk tattoo ;) . Glæder mig til at se det færdige resultat!!

0

Annonce ♥

Superfed idé! Jeg er selv vild med tatoveringer (har tre), og det kunne da helt klart være en super idé.. Glæder mig til at se det endelige resultat!

0

EJ HVOR ER DET SEJT! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Mega flot og god ide :)

0

Super flot!!!

Og som de andre skriver, en fræk tattoo ;) . Glæder mig til at se det færdige resultat!!

Superfed idé! Jeg er selv vild med tatoveringer (har tre), og det kunne da helt klart være en super idé.. Glæder mig til at se det endelige resultat!

Ej hvor er det en fed ide :D

EJ HVOR ER DET SEJT! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Mega flot og god ide :)

Skønt at andre også synes, at det er en god ide, og at den er flot. Jeg er allerede meget glad for den og kan ikke vente til den er færdig. Glæder mig til at vise den.

0

Rigtig fed ide. Er vild med tatoveringer, tør bare ikke selv - er alt for ømskindet :wink:

Glæder mig til at se det færdige resultat.

0