Bruden2013

Så er invitationen færdig.

51 indlæg i dette emne

Så prøver jeg også lige at kaste mig ud i det her link og planlægningstråd.

Først og fremmest kan i læse historien om mig og min kommende

Vi skal giftes den 31. maj 2014 og har valgt at invitere folk allerede fra den 30. maj så vi kan få en masse ud af dagene sammen med vores dejlige gæster. Vi skal holde det på Havnsølejren en lækker koloni som lægger lige ud til vandet. Vi var så heldige at få den da de lige havde fået et afbud da jeg ringede til dem. Der er plads til ca. 80 mennesker og det er det vi planlægger at blive. Da vi ikke er medlem af folkekirken har vi valgt at benytte en alternativ vielsesmetode :loveshower: Vi skal vies på stedet og afholder også reception på stedet. Vi bliver omkring 150 til receptionen. Jeg er ikke helt fast besluttet på hvad vi skal servere der. Alle får den tilsendt i en kuvert i et cover hvor vi har sat vores monogram ind på forsiden og et billede af Sune som netop har friet til mig på bagsiden. Jeg synes selv at det er blevet rigtigt godt. i dag er der præcis 4 måneder til det hele går løs:)

Vi har valgt en kok istedet for den tidligere ide om at alle skulle være aktive. Vi frygter simpelthen at vi ikke ville kunne slappe af på den store dag. Vi har skræddersyet menuen sammen med kokken så der er mindst muligt stivelse - gæsterne skal føle sig lette og ikke overmætte fordi de har fået for meget af det. Her er vores lækre menu

Budget: 80.000 kr.

Nu er vi så langt i processen at vores invitation endelig er færdig. Vi har lavet en stop motion video (1200 billeder komprimeret på 5,30 minutter). Her ses coveret også

Efter 6 prøvninger har jeg nu fundet min. Her er billederne fra første prøvning: Kjole. Meget elegant og simpelt og jeg ved bare at Sune vil elske den. Jeg har ikke regnet med at den ville komme til at se sådan ud, men sådan er det vil ofte. Så skal jeg til at finde ud af hvordan mit hår skal være og jeg er ret sikker på at disse hårinspirationer kommer til at inspirere meget.

Og så fik pigerne prøvet deres brudepigekjoler, de er så fine.

Redigeret af Bruden2013
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg mener, at du kan uploade en video, og i det du gør det, så kan du sige, at den skal være privat, og dermed er det kun dem, der modtager linket, der kan åbne den. De kan selvfølgelig finde det i denne tråd, men kigger de herinde??

Vi er meget spændte. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer