Rikke aka rapanden

Så er jeg endelig tilbage :-D

40 posts in this topic

:loveshower: Wuhuuuuu , ENDELIG er jeg tilbage til BK igen. Nu er der nok ikke så mange tilbage som kan huske mig, har jo været væk et stykke tid. Vi skulle have været gift påskelørdag sidste år, men det blev udskudt på ubestemt tid pga. flere ting.

Så begyndte kæresten efterfølgende pludselig er få total kolde fødder, og få bryllupsallergi. Så jeg troede skisme aldrig det ville ske. Igår havde vi så en lang snak, og jeg forklarede hvordan jeg havde det, hvor meget det betød for mig osv, og ja nu skal vi sgu giftes :cheerleader3:

Nu mangler vi så bare at blive enige om HVORNÅR, vi er enige om det skal være i år, længere er vi så ikke lige kommet. Det bliver et ultra budget bryllup, da vi ganske enkelt ikke har særlig mange penge at gøre godt med. Men er sikker på det bliver fantastisk alligevel, da jeg ikke vil giftes for festen, det er selve vielsen der er vigtigt for mig :a1221:

Glæder mig til at følge med herinde igen, og læse en masse skønne indslag fra alle jeg zillaèr :tunge:

1

Annonce ♥

Jamen velkommen tilbage!! Og stort tillykke med det kommende bryllup. Dejligt H2B er med på bryllup :-)

0

Velkommen tilbage, Rikke! Godt I fik jer en snak, og god fornøjelse med planlægningen :-)

0

Tusinde tak skønne piger :)

Jeg har over de sidste par måneder bare kunne mærke, at jeg blev mere og mere ked af det. Hvis jeg så nogle der skulle giftes i tv osv, så begyndte jeg at hyle med det samme, og det har bare været rigtig øv. Så er glad for jeg tog mig sammen, og krævede at vi havde den samtale. Det gik vidst endelig op for ham, HVOR meget det rent faktisk betyder for mig.

Så nu er jeg lykkelig for at jeg ikke fik solgt kjolen, for så er der da ikke den udgift at skulle tænke på, da budgettet er meget lavt. Og altså det er jo bare KJOLEN :a1221:

0

Annonce ♥

Velkommen tilbage

0

Velkommen tilbage Rikke:) jeg kan godt huske dig og er glad for at se dig herinde igen:)

0

Velkommen tilbage :)

Kan helt sikkert godt huske dig, og glæder mig til at følge dig igen :)

Kan huske vi havde nogle af de samme udfordringer med et lille budget :)

0

Ih hvor er det dejligt at se "kendte ansigter" , var jo ikke sikker på hvor mange der ville være tilbage :)

0

Annonce ♥

Velkommen tilbage. Ja jeg kan jo kun huske at have set dit profilbillede rundt omkring på forum, når jeg har læst i gamle tråde. :biggrin: Men dejligt at brylluppet er "back on". Vi har heller ikke det store at gøre godt med pengemæssigt, men skal nok få et arrangement ud af det vi bliver glade for alligevel. :)

0

Velkommen tilbage. Ja jeg kan jo kun huske at have set dit profilbillede rundt omkring på forum, når jeg har læst i gamle tråde. :biggrin: Men dejligt at brylluppet er "back on". Vi har heller ikke det store at gøre godt med pengemæssigt, men skal nok få et arrangement ud af det vi bliver glade for alligevel. :)

Præcis, man skal nok få en fantastisk dag, uanset om man har et stort eller lille budget. Er sikker på at glæden og kærlighen er det vigtigste, og så er de mindre detaljer nok i bund og grund ligemeget. Sådan har jeg det i hvert fald selv :)

0

Velkommen tilbage, dejligt at i skal giftes alligevel og at du fik taget snakke med manden

0

Jeg vil da lige sige velkommen tilbage også. :cheerleader3:

Glæder mig til at høre mere fra dig af også. Og dejligt at i skal giftes trods alt. :loveshower:

Hvordan så din kjole så ud?? Nu bliver jeg da nysgerrig :c166:

0

Annonce ♥

Tak skønne zillaèr :)

Og ved I hvad? Nu er datoen sgu sat, og kirke og lokale er booket :loveshower:

Kender præsten personligt, da det er hende som har døbt mine brødre, konfirmeret mig, viet min mor og stedfar, viet min mormor og morfar, viet min veninde og hendes mand, plus vi hver jul i folkeskolen var nede i sognegården/kirken til hygge med hende. Og hun ligefrem jublede af glæde da jeg ringede :a1221:

Min kjole er meget simpel, men alligevel stor, haha. Jeg er ikke til alt for meget tingel tangel eller blonder, og følte mig ikke tilpas i kjolerne med korset.

Kjolen er lige 5 km for lang, så det skal I lige se bort fra, den skal selvfølgelig en tur forbi skrædderen :)

post-56973-0-12769000-1393329075_thumb.j

post-56973-0-53827900-1393329085_thumb.j

Edited by Rikke aka rapanden
0

Den er stadig lige så smuk på dig, som første gang du viste den herinde :heart:

Og tillykke med den nye dato :loveshower:

0

Iiih tak søde Blomst. Kan jo se vi kommer til at følges ret god ad denne gang :cheerleader3:

0

Jeps :D Og det er jo lige om snart :heart:

0

Annonce ♥

Lige i dag føler jeg at der er evigheder til , det skulle jo helst have været igår, ahahahahahaaha. Men ja, lige pludselig er dagen der jo, og mon ikke det går hurtigere end man lige tror ()()

0

Jeg tror ihvert fald de sidste 6 mdr kommer til at gå hurtigere end det har gjort hidtil.

Men vi to har også vente lææææænge nu, så det er måske forståeligt nok at vi er en smule utålmodig ;)

0

Ja du har skisme nok ret i det med at vi har ventet længe. Andre ville jo stresse over der kun var lidt over et halvt år endnu, hvor jeg er helt rolig og ikke gider begynde på det store endnu :)

0

Fedt i har fået sat datoen :) og kender godt det med at have ventet længe har jeg nemlig også :)

0

Annonce ♥

selvfølgelig kan jeg huske rapanden - velkommen tilbage :)

0

Fedt i har fået sat datoen :) og kender godt det med at have ventet længe har jeg nemlig også :)

Ja det er super fedt med en dato. Nej er skisme da ikke sådan med den ventetid. Men for pokker nu nærmer vi os jo allesammen :a1221:

0

selvfølgelig kan jeg huske rapanden - velkommen tilbage :)

Mange tak, det er skønt at være tilbage :loveshower:

0

Det er det vi gør :)

0