Rikke aka rapanden

Så er jeg endelig tilbage :-D

40 indlæg i dette emne

:loveshower: Wuhuuuuu , ENDELIG er jeg tilbage til BK igen. Nu er der nok ikke så mange tilbage som kan huske mig, har jo været væk et stykke tid. Vi skulle have været gift påskelørdag sidste år, men det blev udskudt på ubestemt tid pga. flere ting.

Så begyndte kæresten efterfølgende pludselig er få total kolde fødder, og få bryllupsallergi. Så jeg troede skisme aldrig det ville ske. Igår havde vi så en lang snak, og jeg forklarede hvordan jeg havde det, hvor meget det betød for mig osv, og ja nu skal vi sgu giftes :cheerleader3:

Nu mangler vi så bare at blive enige om HVORNÅR, vi er enige om det skal være i år, længere er vi så ikke lige kommet. Det bliver et ultra budget bryllup, da vi ganske enkelt ikke har særlig mange penge at gøre godt med. Men er sikker på det bliver fantastisk alligevel, da jeg ikke vil giftes for festen, det er selve vielsen der er vigtigt for mig :a1221:

Glæder mig til at følge med herinde igen, og læse en masse skønne indslag fra alle jeg zillaèr :tunge:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde tak skønne piger :)

Jeg har over de sidste par måneder bare kunne mærke, at jeg blev mere og mere ked af det. Hvis jeg så nogle der skulle giftes i tv osv, så begyndte jeg at hyle med det samme, og det har bare været rigtig øv. Så er glad for jeg tog mig sammen, og krævede at vi havde den samtale. Det gik vidst endelig op for ham, HVOR meget det rent faktisk betyder for mig.

Så nu er jeg lykkelig for at jeg ikke fik solgt kjolen, for så er der da ikke den udgift at skulle tænke på, da budgettet er meget lavt. Og altså det er jo bare KJOLEN :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen tilbage. Ja jeg kan jo kun huske at have set dit profilbillede rundt omkring på forum, når jeg har læst i gamle tråde. :biggrin: Men dejligt at brylluppet er "back on". Vi har heller ikke det store at gøre godt med pengemæssigt, men skal nok få et arrangement ud af det vi bliver glade for alligevel. :)

0

Del dette indlæg

Velkommen tilbage. Ja jeg kan jo kun huske at have set dit profilbillede rundt omkring på forum, når jeg har læst i gamle tråde. :biggrin: Men dejligt at brylluppet er "back on". Vi har heller ikke det store at gøre godt med pengemæssigt, men skal nok få et arrangement ud af det vi bliver glade for alligevel. :)

Præcis, man skal nok få en fantastisk dag, uanset om man har et stort eller lille budget. Er sikker på at glæden og kærlighen er det vigtigste, og så er de mindre detaljer nok i bund og grund ligemeget. Sådan har jeg det i hvert fald selv :)

0

Del dette indlæg

Jeg vil da lige sige velkommen tilbage også. :cheerleader3:

Glæder mig til at høre mere fra dig af også. Og dejligt at i skal giftes trods alt. :loveshower:

Hvordan så din kjole så ud?? Nu bliver jeg da nysgerrig :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skønne zillaèr :)

Og ved I hvad? Nu er datoen sgu sat, og kirke og lokale er booket :loveshower:

Kender præsten personligt, da det er hende som har døbt mine brødre, konfirmeret mig, viet min mor og stedfar, viet min mormor og morfar, viet min veninde og hendes mand, plus vi hver jul i folkeskolen var nede i sognegården/kirken til hygge med hende. Og hun ligefrem jublede af glæde da jeg ringede :a1221:

Min kjole er meget simpel, men alligevel stor, haha. Jeg er ikke til alt for meget tingel tangel eller blonder, og følte mig ikke tilpas i kjolerne med korset.

Kjolen er lige 5 km for lang, så det skal I lige se bort fra, den skal selvfølgelig en tur forbi skrædderen :)

post-56973-0-12769000-1393329075_thumb.j

post-56973-0-53827900-1393329085_thumb.j

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fedt i har fået sat datoen :) og kender godt det med at have ventet længe har jeg nemlig også :)

Ja det er super fedt med en dato. Nej er skisme da ikke sådan med den ventetid. Men for pokker nu nærmer vi os jo allesammen :a1221:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer