JeanniL

Bryllupskage?

20 indlæg i dette emne

Hvornår severe i jeres bryllupskage, jer der holder reception?

til festen om aftenen eller receptionen?

Vi vil gerne holde et lille intimt bryllups hvor vi bliver 35 mennesker.

men har så valgt til receptionen at vi gerne vil invitere alle vi kender/gerne vil se på dagen;).

Men hvis alle skal med bliver vi over 100 mennesker også kan jeg godt regne ud at bryllupskage budgettet bliver en del større end vi havde forventet.

Men hvad gør i ?

Redigeret af JeanniLenz
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har også valgt at servere den til receptionen, dels pga. af tiden, dels fordi vi så rent faktisk er nok mennesker til at bestille en 5-lags bryllupskage :metteholm

Vi regner med at blive ca 80 mennesker til receptionen, hvor der så vil blive serveret lidt bobler, snacks og så bryllupskagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres fine svar..

vi tænker der også skal være form for mad til receptionen sandwich eller sådan noget da vi skal i kirken kl. 13:00 og det er lang tid for de gæster der skal gå hele dagen at vente til kl. 18:00 om aftenen med at få noget at spise.

Jeg må se om vi kan blive enige om hvad der er den bedste løsning for os, da jeg godt kan se mange servere kagen efter kirken.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at skulle servere kagen til receptionen, da vi håber på at mange vil komme og dele vores dag med os, da vi ikke havde råd til at alle skulle med om aftenen.

Vi regner med at skulle vies kl. 14 og så skære kage og billeder og gaveoppakning. Så på den måde håber vi at de gæster som skal være med om aftenen, kan holde lidt, med kage i maven... jeg vil gerne have noget frugt også eller bare små sandwiches, men det er H2B ikke så vild med.

0

Del dette indlæg

Vi fik den til receptionen. Det var de samme gæster til reception og fest, da vi holdt det et godt stykke fra hvor vi bor - vi havde en reception med sandwich og bryllupskage. Gæsterne fik sandwich da de kom fra kirken og kunne hygge sig imens vi fik taget billeder. Vi kom så 1-1½ time senere også kom der bryllupskage - vi fik taget gruppebillede også var det lige pludselig velkomstdrinks tid.

Vi havde en 3 etagers bryllupskage - den var godt nok stor - især fordi vi kun var 52 gæster - men det var med i vores samlede kuvertpris og feststedet havde suverænt stået for smag og udseende - men den var bare så fin og rigtig god - og jeg bryder mig ellers ikke om kage

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal vies kl. 14 og kører derefter til feststedet og skærer kage for, også kører vi ud og får taget billeder. Vi bliver pt. 76 til festen og 110 til receptionen og vi skal kun have kage 😊

0

Del dette indlæg

Vi skal som sådan ikke have reception, og har derfor vlgt at blive viet kl. 15. Så regner med med at der er 1½ times tid, fra folk ankommer til lokalet, til vi skal til bords. Så vi spiser først bryllupskagen om aftenen :metteholm

0

Del dette indlæg

Vi har besluttet at få bryllupskage om eftermiddage ligesom mange af jer andre :)

Min H2B er bange for at hvis den først kommer om aftenen så er der ikke nogle der kan spise den fordi de har fået så meget mad.

vi bliver omkring 100 til receptionen

og til reception har vi valgt at servere sandwich, frugt, chokolade og bryllupskage.

Da vi skal giftes kl. 13:00 og for dem der skal være med hele dagen er det lang tid at gå uden "rigtig" mad.

0

Del dette indlæg

Vi får bryllupskage om eftermiddagen efter kirken. Jeg tror mange vil sætte pris på at få blodsukkeret lidt op på dette tidspunkt ;) Vi undgår således også at placere bryllupskagen pm aftenen, hvor det kan blive svært at nå inden brudevalsen, såfremt vi skulle blive forsinkede. Så når vi det nok, det hele :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi serverer den også til dessert. Vi skal ikke have decideret reception, men regner med at skulle vies kl. 15 (præsten har ikke sagt endeligt ja til vores koncept endnu), og så kan gæsterne få bruchetta, frugt og lidt at drikke imens vi får taget billeder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer