Pleazure

Hvad skal jeres H2B have på?

34 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Supertight blå habit med matchende vest, råhvid skjorte og kravat, sorte sko og bælte. Har desværre ikke nogen billeder endnu, men sættet er fra Wagner til den fantastiske pris af 2000 kroner + cirka 850 kroner til en skræddersyet vest.

Redigeret af sle85
0

Del dette indlæg

Min kæreste vil have sort jakkesæt på, og så en mørkelilla skjorte . Han skal hverken have vest, butterfly, slips eller noget i den dur på, det er slet slet ikke ham, og for mig er det helt fint. Bare det at han hopper i et jakkesæt og skjorte, er en MEGET stor ting :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste vil have sort jakkesæt på, og så en mørkelilla skjorte . Han skal hverken have vest, butterfly, slips eller noget i den dur på, det er slet slet ikke ham, og for mig er det helt fint. Bare det at han hopper i et jakkesæt og skjorte, er en MEGET stor ting :)

Fedt at han gør det så! :cheerleader3: Det er altså bare lækkert med mørkelilla skjorte! :a1221:

Regner egentlig også med at vi springer vesten over, det var bare det billede der bedst viste den farve jakkesæt vi har snakket om - jeg er faktisk ikke rigtig til slips heller, men Thomas synes det hører sig til når nu det er hans eget bryllup, og så skal han jo naturligvis det. Han kan godt lide at have jakkesæt på - han vokser lige 5 cm :lol:

0

Del dette indlæg

Fedt at han gør det så! :cheerleader3: Det er altså bare lækkert med mørkelilla skjorte! :a1221:

Regner egentlig også med at vi springer vesten over, det var bare det billede der bedst viste den farve jakkesæt vi har snakket om - jeg er faktisk ikke rigtig til slips heller, men Thomas synes det hører sig til når nu det er hans eget bryllup, og så skal han jo naturligvis det. Han kan godt lide at have jakkesæt på - han vokser lige 5 cm :lol:

Jeg har 2, ja du læste rigtigt TO gange set ham i skjorte, ja det var så også med jakkesæt , og det var til hans lillebrors konfirmation, og til min ene lillebrors konfirmation. Ellers render han altid rundt i jeans , t-shirt og hættetrøje/sweatshirt, også til fødselsdage osv. Så jeg havde faktisk sagt til ham, at hvis han overhovedet ikke havde lyst til at have jakkesæt på til brylluppet, så var det okay med mig at han bare havde jeans ( evt. mørke/sorte) på, og så skjorte og jakke. For mig er det også bare vigtigt at han føler sig godt tilpas, jeg ønsker ikke at presse noget som helst ned over hovedet på ham, bare fordi at det er et bryllup eller " sådan gør man altså" .

Jeg må så også erkende jeg ikke er særlig vild med hverken slips , vest osv, så for mig er det super at han vælger den simple løsning :)

0

Del dette indlæg

Jeg har 2, ja du læste rigtigt TO gange set ham i skjorte, ja det var så også med jakkesæt , og det var til hans lillebrors konfirmation, og til min ene lillebrors konfirmation. Ellers render han altid rundt i jeans , t-shirt og hættetrøje/sweatshirt, også til fødselsdage osv. Så jeg havde faktisk sagt til ham, at hvis han overhovedet ikke havde lyst til at have jakkesæt på til brylluppet, så var det okay med mig at han bare havde jeans ( evt. mørke/sorte) på, og så skjorte og jakke. For mig er det også bare vigtigt at han føler sig godt tilpas, jeg ønsker ikke at presse noget som helst ned over hovedet på ham, bare fordi at det er et bryllup eller " sådan gør man altså" .

Jeg må så også erkende jeg ikke er særlig vild med hverken slips , vest osv, så for mig er det super at han vælger den simple løsning :)

Tror faktisk heller ikke jeg har set Thomas i jakkesæt mere end 3-4 gange, men det er nu primært fordi jeg så har sagt at han ikke skulle have det på, fordi jeg synes det blev for fint og formelt :blush:

Tror jeg fik ham til at droppe slipset de fleste gange. :blush::floejt:

Men til brylluppet skal han have lov! Han skal føle sig fin! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øh, hvor er det dejligt at høre at nogle vælger at droppe vesten! Jeg tror simpelt hen også min H2B vil føle sig lidt forkert i sådan en - slips ser til gengæld mega godt ud til ham, så det skal han selvfølgelig ha' :)

Sle85, hvilkn farve blå er sættet? Altså sådan marineblå eller lysere? Vi er også lidt i tvivl omkring farver...

0

Del dette indlæg

Ved ikke hvad min H2B skal have på endnu. Jeg lader mig overraske :)

Jeg ville ønske Thomas turde springe ud i at sørge for det selv, i hemmelighed, men ak nej, han vil ikke. Han elsker min stil til ham, og han har svært ved at se hvad der vil være pænt til ham, og så vil han ikke prøve det på. Med mindre jeg er der og siger han i det mindste skal prøve det før han afviser det. Men jeg har ofte fået ham i noget han rynkede på næsen af indtil han fik det på, så kunne han pludseligt godt se at det var godt til ham.

Øh, hvor er det dejligt at høre at nogle vælger at droppe vesten! Jeg tror simpelt hen også min H2B vil føle sig lidt forkert i sådan en - slips ser til gengæld mega godt ud til ham, så det skal han selvfølgelig ha' :)

Sle85, hvilkn farve blå er sættet? Altså sådan marineblå eller lysere? Vi er også lidt i tvivl omkring farver...

Ja vesten er der delte meninger om, og det kan også se brandgodt ud - jeg synes bare Thomas bliver for direktør-agtig...

0

Del dette indlæg

Det bliver enten et mørkeblåt eller et gråt sæt fra Bertoni. Det bliver med vest, slips og hele møget :) og så snakker han om, at han skal, hvis det bliver det blå, ha brunt bælte og brune sko til. Tror det bliver mega fedt. Men jeg er ikke med i beslutningen; det er hans valg <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke set min h2bs tøj, jeg vil også have lidt overraskelse på dagen ;) men jeg ved det er mørkeblåt, og at han skal have hvid skjorte og sort vest og slips... Tror han bliver møg lækker, så glæder mig så meget til at se ham i det :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja altså jeg aner jo heller ikke hvordan det tøj min kæreste ender i ser ud, han tager ud og køber det med sin forlover :)

Jeg syntes faktisk det er skønt at han springer vest, slips osv over, for det er bare ikke særlig meget mig. og det er slet slet ikke min kæreste. Tror så heller ikke at en vest ville gøre noget som helst godt for hans krop, men det er så en helt anden ting :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er mørkeblåt, men ikke marineblåt (der i hvert fald i Wagner ligger utrolig tæt op ad sort). Tiger of Sweden har nogle sæt i samme stil men lysere blå.

0

Del dette indlæg

Ja altså jeg aner jo heller ikke hvordan det tøj min kæreste ender i ser ud, han tager ud og køber det med sin forlover :)

Jeg syntes faktisk det er skønt at han springer vest, slips osv over, for det er bare ikke særlig meget mig. og det er slet slet ikke min kæreste. Tror så heller ikke at en vest ville gøre noget som helst godt for hans krop, men det er så en helt anden ting :)

Min H2B er en stor mand - ikke tyk, men høj og bred. Jeg er også noget tvivlende overfor, om vest vil være pænt til ham... Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af det med vesten - når de mænd har jakken på ser det pænt ud, men gør det også det når de tager jakken af? Åh, jeg ved det ikke :)

0

Del dette indlæg

Min H2B er en stor mand - ikke tyk, men høj og bred. Jeg er også noget tvivlende overfor, om vest vil være pænt til ham... Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af det med vesten - når de mænd har jakken på ser det pænt ud, men gør det også det når de tager jakken af? Åh, jeg ved det ikke :)

Personligt synes jeg vest er pænest hvis manden er slank og høj, man kan hurtigt komme til at se tyk ud i vest også selvom man ikke som sådan er tyk, men bare generelt stor....

0

Del dette indlæg

Personligt synes jeg vest er pænest hvis manden er slank og høj, man kan hurtigt komme til at se tyk ud i vest også selvom man ikke som sådan er tyk, men bare generelt stor....

Der er jeg HELT enig, og min kæreste er netop en stor mand ( altså tyk). Så det vil bare overhovedet ikke gavne ham på nogen måde, det vil se SÅ forkert ud i mine øjne, hvis han så smider jakken, den vil jo ligesom ramme det hele ind, hvor at han vil kunne hive skjorten udenpå buksen , hvis han ikke har jakke på, og dermed kan undgå super tæt tøj :)Min kæreste er så også bred, altså ikke pga. han er tyk, men han er bygget ret bred over skuldrene. Så ja, tror bare han vil komme til at se rund og firkantet ud i vest.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer