Pleazure

Hvad skal jeres H2B have på?

34 indlæg i dette emne

Min mand var også i mørkeblåt jakkesæt, hvid skjorte, lilla slips og sorte sko og bælte. Han er ret "street", så vest og alt det der ville se så forkert ud på ham. Hvis ikke han havde haft knaphulsblomst på, så ligede han en af gæsterne :lol: - men det havde han jo, og så var det jo tydeligt han var gom. Og det så piv godt ud. Lækre mærker og jakkesættet var tilrettet til mindste detalje.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg aner ikke hvad Kim kommer i, men håber på noget let og lyst, vi skal giftes ved stranden og jeg skal forhåbentligt have selskabskjole på, hvis vi kan lokke Lucca til at lave den model i elfenbensfarvet. Kim er høj og bredskuldret, så jeg forestiller mig heller ikke vest, men han bliver lækker uanset hvad :bunny_4: Det modelbillede med fyren i vest og hele pivtøjet er ellers ret... LÆKKERT! Men sådan et outfit ville altså blive for tight til min elskede...

0

Del dette indlæg

Her er der indkøbt sort enkelt jakkesæt.. Mangler stadig en hvid skjorte og et sort slips til ham, men det klarer han selv...

Jeg var selv med ude og købe jakkesættet, nok mest fordi han ved jeg ikke kan smide den kontrol og derfor bare ville gå i bridezilla humør ( i meget mild grad altså) indtil jeg var sikker på det sad flot og kropsnært på ham :-) så efter min mening ser han hamrende godt ud... Fik helt tårre i øjnene da han kom ud af prøverummet!!

Man er vel forelsket ;-) <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min H2B har valgt et helt enkelt sort jakkesæt, sort skjorte, vinrød butterfly og sorte strømper med røde striber :cheerleader3: Det er så fint! Normalt går han slet ikke i jakkesæt, faktisk mest løse jeans og en t-shirt. Så dét med jakkesæt er meget anderledes for ham... Men han gør det sørme godt :loveshower:

0

Del dette indlæg

Min H2B ved allerede nu at han skal have syet et i MOND of Copenhagen hvor han også gerne vil have en skjorte fra.. De skræddersyr ned til mindste detalje, og han er helt vildt med, at han selv kan vælge farve på knapper, syninger osv. på skjorten og at han kan få sine initialer syet på skjorten og indersiden af jakken osv. :)

Jeg vil lade mig semi-overraske på vores store dag. Det bliver slim fit og vi har talt om at at jakkesættet skal være en flot klar mørkeblå eller en mørk bordeaux - tror mest han hælder til det sidste. Han skal have to skjorter (da han sveder meeeeeeget nemt, så at kunne skifte skjorte ved middagens start er et absolut must for ham), begge formentlig off white. Den første skjorte skal have hans 'gamle' initialer, og skjorte nr. 2 skal så have hans nye initialer fordi vi skifter efternavn så vi har det samme. Elsker den lille detalje som han er kommet på!

Derudover taler vi om at 'hans look' i kirken gerne må være lidt mere formelt: manchetknapperne fra hans afdøde elskede morfar og et flot slips.

Når vi ankommer til festen skifter han så, som sagt til den nye skjorte, skifter slipset ud med en butterfly og manchetknapperne og slipsenålen bliver byttet ud med et sæt jeg gav ham i 1 års gave hvor motivet er Pittsburgh Steelers. Så skal der festes! :wink::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer