JannieLH

Spiritus

12 indlæg i dette emne

Åh jeg er i syv sind hvormeget der skal købes..... Vi skal til Tyskland på fredag.

Tænker:

1 flaske Cuba Pineapple

1 flaske Cuba Caramel

1 flaske Cuba Apricot

1 flaske Jägermeister

1 flaske Whisky

1 flaske Captain Morgan

1 flaske lys rom

1 flaske vodka

3 flasker Ga-Jol

2 flasker Baileys

Masser verdi.

Er udvalget okay?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis i er 20 til at drikke det - så er der mere end rigeligt! Så skal i drikker godt over en halv flaske hver. Til gengæld kunne jeg forestille mig at den ene flaske vodka ryger hurtigt, da de fleste kan lide vodka, og da det kan blandes op med næsten alt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes også det lyder meget voldsomt, men det kommer vel også an på hvem I er og hvor meget I drikker. Vi har valgt at der bliver serveret kaffe og sodavand/øl til reception - og til spisningen øl/vand/vin/sodavand. Måske der kan blive sendt en rundt med en Bailey, men det er så også det spiritus der bliver.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo men I skal jo også tænke på hvor mange flasker I så sidder tilbage med som rester hvis I har for stort udvalg. Syntes måske det lyder lidt overkill med så mange forskellige slags og det er jo heller ikke alle der drikker spiritus. Kan I selv bruge det bagefter er det fint nok.

0

Del dette indlæg

Jeg har tænkt mig at finde nogle bestemte drinks som vi køber ind efter. Jeg tror at mængden er okay, men jeg ville nok måske vælge lidt mindre forskelligt og så købe noget mere vodka og så evt. likør til at give smag med. Vi har holdt to STORE & FESTLIGE barnedåber, og der er vores erfaring at der ryger meget vodka, da det netop kan bruges som base til mange forskellige drinks.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer