Guest Fru Hentze

Hulk! Billeder fra bryllupsdagen på side 7 >>>

142 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvis du vil må du gerne låne denne kjole (str 36) må du godt det. Du må ændre den lige så tosset du vil, korte af, lægge ind/ud. Men det kræver jo en skrædder vil hjælpe til

Den er meget smuk. Jeg kan ikke se billedet af den bagfra? Hvor er det sødt af dig :) Jeg vil lige prøve om jeg kan lægge et billede af prøvemodellen op, så I kan se hvad jeg egentlig ønskede mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal ganske simpelt forlange at få pengene tilbage, samt give en anmeldelse på trustpilot!

Og så skal du kontakte en (eller flere) butikker med "on the rack" kjoler og se hvad de har af sidste års modeller til ikke ret mange penge, og så skal du lede dba, gul og gratis, og andre salgssider der kunne have brudekjole inkl BK igennem :)

Ej nej nej! Hvad sker der lige for den designer?!!! Føler virkelig med dig! Ej hvor ville jeg bare gerne kunne hjælpe! Har du kigget efter brugte brudekjoler på dba.dk, guloggratis.dk eller trendsales. Måske der er en billig en der...

Hvor i landet bor du?

Jeg vil bestemt ikke opgive at finde en brudekjole, men chokket skal lige fortone sig. I første omgang skal jeg se om der kan blive et lille hul i budgettet til en ny kjole. Hvor er I søde allesammen. Tak fordi I lytter/læser med så stor forståelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er som de andre fuldstændig mundlam......

Hvad pokker sker der for kvindemennesket!!!! Bliver ked af det, harm og p**** gal på dine vegne.....

Jeg ville virkelig også ønske at jeg på nogen måde kunne hjælpe.... men min kjole er fuldstændig langt fra din ønske kjole.

Miss-lena er fantastisk stor hjertet, og selv jeg bliver rørt over hendes meget generøse tilbud....

Hvis ikke du kan bruge den, men finder din drømmekjole på bud, vil jeg da gerne overføre feks 100 kr og håbe at der er lidt andre der vil det samme ♥

Kæmpe kram til dig

0

Del dette indlæg

Jeg kender en virkelig dygtig skrædder, som har syet min brudekjole... Hvis nu MissLenas kjole ku bruges, kunne jeg måske lokke hende til at hjælpe dig med at få den syet ind..? Hun bor godt nok på Midtfyn...

Midtfyn er sådan set helt fint, da jeg selv bor i Odense. Altså... Det er virkeligt rørende så søde I er! Jeg mangler ord.... Og smileys, som jeg ikke kan finde på iPad'en.
0

Del dette indlæg

Er som de andre fuldstændig mundlam......

Hvad pokker sker der for kvindemennesket!!!! Bliver ked af det, harm og p**** gal på dine vegne.....

Jeg ville virkelig også ønske at jeg på nogen måde kunne hjælpe.... men min kjole er fuldstændig langt fra din ønske kjole.

Miss-lena er fantastisk stor hjertet, og selv jeg bliver rørt over hendes meget generøse tilbud....

Hvis ikke du kan bruge den, men finder din drømmekjole på bud, vil jeg da gerne overføre feks 100 kr og håbe at der er lidt andre der vil det samme ♥

Kæmpe kram til dig

Åh, hvor er I nogle dejlige væsner allesammen... Hvor er de smileys når man skal bruge dem... Jeg vil ikke gå så vidt som til donationsmodtagelse, men tanken er så hjertevarmende. Fuldstændigt som Miss-Lenas smukke tilbud om lån af kjole. Smiler stort og glad til jer alle!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ærmerne kan sikkert godt tages af... Kan ikke huske om deres stivere i. Tror der er lidt måske... Men det er ikke sådan en korsage. Men den vil hel sikkert have behov for tilretning

Er ærmerne nødvendige for at holde kjolen oppe? Jeg har nemlig ingen barm, virkelig ingenting, så enten skal der korsettering til, eller stropper/ærmer.

Tusind, tusind tak for dit meget flotte tilbud. Jeg vil meget gerne tænke over det, for det er en virkelig smuk kjole.

0

Del dette indlæg

Hold da fast for en grim oplevelse :o Og hvor er det dog bare trist at du nu står med håret i postkassen. Har du betalt for det hele, for ellers ville jeg simpelthen nægte at betale mere, du har jo ikke fået hvad du har bestilt/betalt for.

Jeg ved godt at det slet ikke er den stil du skriver, men nu skriver du at du ikke har råd til en ny kjole. Men hvad med at kigge i Lilly? De har ofte kjoler som er sat ned , og ofte en hel del af dem. Jeg købte selv min på tilbud i Lilly, og dengang havde de kjoler helt ned til 1600 mener jeg. Der får du kjolen med hjem med det samme, i hvert fald hvis det er en udsalgskjole, og så burde du kunne nå at få den til skrædder.

Ja, der er betalt for hendes arbejde, og stoffet havde jeg selv købt, for at spare lidt på den konto.

Jeg har kigget lidt på Lillys hjemmeside, men enten er de nedsatte kjoler for dyre, eller også er de ikke hvad jeg kan se mig selv i.

Kan godt huske din kjole, vi skrev om den i en tråd jeg havde med nogle Lillymodeller jeg havde prøvet på. Din kjole var en af dem :)

I butikkerne har de ikke nødvendigvis de samme på tilbud, de kan også have mange flere, end på deres hjemmeside. Bare så du ikke afskriver dem, bare udfra deres hjemmeside :)

Jeg har slet ikke afskrevet Lilly. De har været SÅ søde begge gange jeg har været derinde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ærmerne er næsten bare til besvær IMO LOL

Ærmerne burde kunne fjernes. De faldt i hvert fald bare ned af mine skuldrer hele tiden :)

Hvis ærmerne ikke har en reel funktion med at holde kjolen oppe, så burde de kunne afmonteres, ja. Og jeg tænkte nemlig også, at de måske ville være i vejen for krammere og den slags.

0

Del dette indlæg

Ej hvor skrækkeligt, synes det er skrækkeligt hvor mange der har oplevet virkeligt grænseoverskridende ting i de såkaldte velrenommerede brudebutikker og designere, jeg skal have min syet i Asien....lige meget hvad man mener om kinakjoler så har de dog forstået konceptet SERVICE.....

Man kan få rigtig mange brudekjoler i alle mulige faconer og stilarter på ebay, helt ned til 6-700 kr, måske var der værd at tage et kig på....

0

Del dette indlæg

Ej hvor skrækkeligt, synes det er skrækkeligt hvor mange der har oplevet virkeligt grænseoverskridende ting i de såkaldte velrenommerede brudebutikker og designere, jeg skal have min syet i Asien....lige meget hvad man mener om kinakjoler så har de dog forstået konceptet SERVICE.....

Man kan få rigtig mange brudekjoler i alle mulige faconer og stilarter på ebay, helt ned til 6-700 kr, måske var der værd at tage et kig på....

Jeg har det med i overvejelserne. Problemet er leveringstiden, da brylluppet er så tæt på. Desuden ville jeg ikke kunne lægge min lid til, at kjolen virkelig passer perfekt. Min krop er meget kort, og jeg har temmeligt lange ben, så proportionerne passer aldrig i tøj. Men tusind tak for dit gode råd. Havde jeg bedre tid, så havde jeg nok valgt den løsning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold nu kæft... Sikke en voldsom og virkelig lorte oplevelse :td: Slet ikke iorden!

Måske du kunne finde noget på Nelly.com eller Asos.com... Ved godt det slet ikke er brudekjoler, men de har nogen gange nogle rigtig fine kjoler :) Og til relativt små beløb :) Jeg har selv fundet lidt af min der...

Jeg er virkelig rystet over den behandling du har fået... Som de andre siger, så bør du næsten skrive en anmeldelse på Trustpilot. For ikke at tale om, at du virkelig burde få dine penge tilbage!! Ihh, jeg bliver så tosset, når folk bliver behandlet så uretfærdigt!!

0

Del dette indlæg

Hold nu kæft... Sikke en voldsom og virkelig lorte oplevelse :td: Slet ikke iorden!

Måske du kunne finde noget på Nelly.com eller Asos.com... Ved godt det slet ikke er brudekjoler, men de har nogen gange nogle rigtig fine kjoler :) Og til relativt små beløb :) Jeg har selv fundet lidt af min der...

Jeg er virkelig rystet over den behandling du har fået... Som de andre siger, så bør du næsten skrive en anmeldelse på Trustpilot. For ikke at tale om, at du virkelig burde få dine penge tilbage!! Ihh, jeg bliver så tosset, når folk bliver behandlet så uretfærdigt!!

Jeg ville ønske jeg havde modet til at forlange pengene tilbage, men det kommer ikke til at ske. Tak for tippet, jeg vil se efter søde kjoler diverse steder, og prøve at tænke ud af boksen.
0

Del dette indlæg

Jeg har det med i overvejelserne. Problemet er leveringstiden, da brylluppet er så tæt på. Desuden ville jeg ikke kunne lægge min lid til, at kjolen virkelig passer perfekt. Min krop er meget kort, og jeg har temmeligt lange ben, så proportionerne passer aldrig i tøj. Men tusind tak for dit gode råd. Havde jeg bedre tid, så havde jeg nok valgt den løsning.

De fleste syer efter mål for et lille ekstrabeløb, jeg er selv lige modsat, lav og fyldig (selv om jeg har tabt 55 kg, har jeg enormt meget overskudshud så forandringen er ikke ligefrem enorm) jeg har før fået syet en selskabskjole med levering efter bare 3 uger, så du kan overveje at kontakte dem og hører om mulighederne...

0

Del dette indlæg

Hvor rædselsfuldt! Jeg har ikke ord. Jeg ønsker for dig at du enten finder modet til at KRÆVE pengene retur eller lokker din H2B til det. Jeg håber du finder en løsning. Jeg er virkelig målløs og føler med dig.

0

Del dette indlæg

De fleste syer efter mål for et lille ekstrabeløb, jeg er selv lige modsat, lav og fyldig (selv om jeg har tabt 55 kg, har jeg enormt meget overskudshud så forandringen er ikke ligefrem enorm) jeg har før fået syet en selskabskjole med levering efter bare 3 uger, så du kan overveje at kontakte dem og hører om mulighederne...

Jeg vil bestemt have det med i overvejelser. Tak endnu en gang. Og tillykke med det flotte vægttab, det er da imponerende :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer