Guest Fru Hentze

Hulk! Billeder fra bryllupsdagen på side 7 >>>

142 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at du endte med en smuk kjole alligevel! Tillykke med jeres store dag! :loveshower:

Tusind tak :) Det var nær gået galt med denne kjole også, da den viste sig at være så lille, at lynlåsen sprak og jeg fik det skidt af at have den på. Men sikke en service, Glamour tog det med ophøjet ro, og ordnede den dagen før brylluppet. Hurra for gode mennesker!

Redigeret af Fru Hentze
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mit absolutte favoritfoto. Den kære mand var så bekymret for kjolen, at han hele tiden hev den op fra jorden. Jeg var ret ligeglad, men morede mig gevaldigt over hans kamp mod skovbundsmudder og for brudekjolens redning.

Redigeret af Fru Hentze
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wooow det er nogle fine billeder. Og din kjole er bare rigtigt fin og god til dig:-)

Det er nogle fine billeder med gode detaljer:-) Og hvor ser i bare lykkelige ud.

Ja, han har en rigtig fed stil, fotografen :) Jeg er ikke ret glad for opstillede billeder, så det er mega godt med nogle lidt utraditionelle af slagsen. Specielt når fotografen også mest er til det skæve ;) Redigeret af Fru Hentze
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at læse, at alt endte godt. Stort tillykke med dagen, du ser fantastisk ud i din kjole Wau..

Flotte billeder af jer begge..

Ønsker dig alt godt fremover...

Tak :) Det var virkelig dejligt at alting gik så godt, på trods af de mange strabadser. Min mand er glad for at jeg kunne have brudekjole på :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer