Guest Fru Hentze

Hulk! Billeder fra bryllupsdagen på side 7 >>>

142 indlæg i dette emne

Ej hvor skrækkeligt, synes det er skrækkeligt hvor mange der har oplevet virkeligt grænseoverskridende ting i de såkaldte velrenommerede brudebutikker og designere, jeg skal have min syet i Asien....lige meget hvad man mener om kinakjoler så har de dog forstået konceptet SERVICE.....

Man kan få rigtig mange brudekjoler i alle mulige faconer og stilarter på ebay, helt ned til 6-700 kr, måske var der værd at tage et kig på....

Jeg har det med i overvejelserne. Problemet er leveringstiden, da brylluppet er så tæt på. Desuden ville jeg ikke kunne lægge min lid til, at kjolen virkelig passer perfekt. Min krop er meget kort, og jeg har temmeligt lange ben, så proportionerne passer aldrig i tøj. Men tusind tak for dit gode råd. Havde jeg bedre tid, så havde jeg nok valgt den løsning.

De fleste syer efter mål for et lille ekstrabeløb, jeg er selv lige modsat, lav og fyldig (selv om jeg har tabt 55 kg, har jeg enormt meget overskudshud så forandringen er ikke ligefrem enorm) jeg har før fået syet en selskabskjole med levering efter bare 3 uger, så du kan overveje at kontakte dem og hører om mulighederne...

Jeg vil bestemt have det med i overvejelser. Tak endnu en gang. Og tillykke med det flotte vægttab, det er da imponerende :)

Jeg håber du finder en løsning du kan blive glad for og så synes jeg du skal pudse H2B på designeren

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor rædselsfuldt! Jeg har ikke ord. Jeg ønsker for dig at du enten finder modet til at KRÆVE pengene retur eller lokker din H2B til det. Jeg håber du finder en løsning. Jeg er virkelig målløs og føler med dig.

Tusind tak. Jeg finder ikke modet, og min kæreste er lidt ligesom jeg, blot med en mere "spild ikke tid på mennesker som ikke har noget godt at bidrage med" tilgang til livet.

Sommetider er erfaringer i sandhed dyrtkøbte!

0

Del dette indlæg

Inden I afskriver mulighederne for at få pengene tilbage, så synes jeg I skal tjekke www.forbrug.dk… Har ikke lige tid til at lede efter den helt rigtige klage muligheden, men tænker at der må være mulighed for enten at klage over fejl og mangler og derved få jeres penge tilbage eller måske via ophævelse af køb…

Uanset hvad så synes jeg du burde give en anmeldelse på Trustpilot… Det kan godt være hun har et godt omdømme - men det kan jo bl.a. skyldes at folk som dig, ikke tør skrive om hvad hun er for en! Og det ville da være frygteligt at andre skulle igennem samme frygtelige oplevelse som dig!

jeg håber du finder en anden kjole! Det burde kunne lade sig gøre, og selvom den så måske ikke er lige hvad du drømte om, så vil den da i det mindste ikke være et par pæne bukser og en bluse!

0

Del dette indlæg

Inden I afskriver mulighederne for at få pengene tilbage, så synes jeg I skal tjekke www.forbrug.dk… Har ikke lige tid til at lede efter den helt rigtige klage muligheden, men tænker at der må være mulighed for enten at klage over fejl og mangler og derved få jeres penge tilbage eller måske via ophævelse af køb…

Uanset hvad så synes jeg du burde give en anmeldelse på Trustpilot… Det kan godt være hun har et godt omdømme - men det kan jo bl.a. skyldes at folk som dig, ikke tør skrive om hvad hun er for en! Og det ville da være frygteligt at andre skulle igennem samme frygtelige oplevelse som dig!

jeg håber du finder en anden kjole! Det burde kunne lade sig gøre, og selvom den så måske ikke er lige hvad du drømte om, så vil den da i det mindste ikke være et par pæne bukser og en bluse!

Jeg er virkelig taknemmelig for jeres opbakning. Har forsøgt at finde designeren på Trustpilot, men har ikke kunnet finde hende. Hvad angår tilbagebetalingskrav, så er jeg ikke nået til et punkt endnu, hvor jeg er i stand til at tage en sådan sag op. Lige for nuværende er jeg knust over at min silkekjole ikke bliver til virkelighed alligevel. Men jeg skal nok finde på noget andet, det er jo i princippet ligegyldigt hvad man har på. De fleste brude vil nok gerne være den smukkeste version af sig selv, på bryllupsdagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en mundlam brud i dette selskab.... WOW - jeg er helt målløs og samtidig ekstremt rørt over alle de fantastiske piger, der står på spring til at hjælpe hinanden herinde....

Jeg håber du finder en løsning og at chokket over oplevelsen med tiden fortager sig.

0

Del dette indlæg

Jeg er virkelig taknemmelig for jeres opbakning. Har forsøgt at finde designeren på Trustpilot, men har ikke kunnet finde hende. Hvad angår tilbagebetalingskrav, så er jeg ikke nået til et punkt endnu, hvor jeg er i stand til at tage en sådan sag op. Lige for nuværende er jeg knust over at min silkekjole ikke bliver til virkelighed alligevel. Men jeg skal nok finde på noget andet, det er jo i princippet ligegyldigt hvad man har på. De fleste brude vil nok gerne være den smukkeste version af sig selv, på bryllupsdagen.

Det skulle gerne være muligt at oprette en side for hende så? Samt hvis du skriver hendes navn her, så er der mulighed for at folk kan finde din historie når de googler hende... Men trustpilot er bedst... Synes virkelig du bør gøre det.. Det er da så synd, hvis andre skal opleve det samme som dig :( Jeg har skrevet det her i en anden tråd og mener det stadig... Det jo fint at de er søde, når alt kører på skinner, men det er jo netop når der opstår problemer man ser kvaliteten af butikken!

Måske du skulle få en til at hjælpe dig med det her? Ift. at klage - og inden da tage kontakt til hende og fortælle at du har krav på at få penge retur (give hende en mulighed for selv at gøre det godt igen)..

0

Del dette indlæg

Endnu en mundlam brud i dette selskab.... WOW - jeg er helt målløs og samtidig ekstremt rørt over alle de fantastiske piger, der står på spring til at hjælpe hinanden herinde....

Jeg håber du finder en løsning og at chokket over oplevelsen med tiden fortager sig.

I er så utroligt søde allesammen. Jeg er ligeledes dybt rørt over den massive sympati og opbakning I stiller til rådighed. Tak fordi I er jer :)

0

Del dette indlæg

Det skulle gerne være muligt at oprette en side for hende så? Samt hvis du skriver hendes navn her, så er der mulighed for at folk kan finde din historie når de googler hende... Men trustpilot er bedst... Synes virkelig du bør gøre det.. Det er da så synd, hvis andre skal opleve det samme som dig :( Jeg har skrevet det her i en anden tråd og mener det stadig... Det jo fint at de er søde, når alt kører på skinner, men det er jo netop når der opstår problemer man ser kvaliteten af butikken!

Måske du skulle få en til at hjælpe dig med det her? Ift. at klage - og inden da tage kontakt til hende og fortælle at du har krav på at få penge retur (give hende en mulighed for selv at gøre det godt igen)..

Jeg vil gerne lige vente og se tingene an, inden jeg gør et større nummer ud af det hele. Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for, at folk skal have mulighed for at høre om alle oplevelser, positive som negative, men jeg kan ikke rigtigt bidrage med så meget konstruktivt førend jeg selv har fået sagen udredt. Tusinde tak for din opbakning :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne lige vente og se tingene an, inden jeg gør et større nummer ud af det hele. Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for, at folk skal have mulighed for at høre om alle oplevelser, positive som negative, men jeg kan ikke rigtigt bidrage med så meget konstruktivt førend jeg selv har fået sagen udredt. Tusinde tak for din opbakning :)

Det synes jeg også er rigtig fint :) Hvis du ikke føler hun har fået en fair chance, så skal hun da have den :) Bestemt :)

0

Del dette indlæg

Det synes jeg også er rigtig fint :) Hvis du ikke føler hun har fået en fair chance, så skal hun da have den :) Bestemt :)

Jeg tror mere det handler om at jeg selv mangler lidt luft til at få tænkt det hele igennem. Hun har skam fået en fair chance. Tænk, da min kæreste gik ind for at hente kjolen og resten af stoffet, gav hun ham kun en pose med rester i. Han gik ind igen og bad om at få silken på rullen, hvortil hun udbrød (meget påtaget og kunstigt, ifølge kæresten) "Åh Gud, hi hi, det havde jeg da helt glemt!"... Jeg kan ikke helt forstå at man vil være så smålig, at forsøge at stjæle den smule silke der var tilbage... Men nuvel, silke er jo dyrt, så hun havde jo kunnet tjene fint på det. Puh... Jeg er virkelig stadig i chokfasen.
0

Del dette indlæg

Jeg synes det er virkelig modent af dig, at du vil tænke tingene igennem inden du gør mere ved sagen! Men der er ingen tvivl om at det er helt skandaløst det du har været udsat for… hun virker ekstremt uprofessionelt! Så jeg håber ikke du "glemmer" at gøre mere ved sagen…

Jeg ville i hvert fald blive ked af det, hvis jeg endte i samme helvede som dig, og så fandt ud af efterfølgende at det fantatiske ry dækkede over dårlige oplevelser! Du kan umuligt være den første der har været udsat for det her, og det er den her slags der gør at vi må hjælpe hinanden…

Men jeg kan godt forstå at du lige nu vil koncentrere dig om at komme ovenpå og koncentrere dig om dit bryllup! Men jeg synes virkelig du bør klage og forsøge at få dine penge tilbage, samt at give hende en elendig anmeldelse….

Ej, men jeg er stadig helt målløs...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er virkelig modent af dig, at du vil tænke tingene igennem inden du gør mere ved sagen! Men der er ingen tvivl om at det er helt skandaløst det du har været udsat for… hun virker ekstremt uprofessionelt! Så jeg håber ikke du "glemmer" at gøre mere ved sagen…

Jeg ville i hvert fald blive ked af det, hvis jeg endte i samme helvede som dig, og så fandt ud af efterfølgende at det fantatiske ry dækkede over dårlige oplevelser! Du kan umuligt være den første der har været udsat for det her, og det er den her slags der gør at vi må hjælpe hinanden…

Men jeg kan godt forstå at du lige nu vil koncentrere dig om at komme ovenpå og koncentrere dig om dit bryllup! Men jeg synes virkelig du bør klage og forsøge at få dine penge tilbage, samt at give hende en elendig anmeldelse….

Ej, men jeg er stadig helt målløs...

Jeg ved ikke om det er modenhed, nok nærmere "af skade bliver man klog" erfaring. Som tidligere skrevet er jeg et let bytte for folk der har tendens til at udnytte andre, og derfor er det ikke første gang jeg har været ude for den slags. Dog havde jeg ikke forestillet mig, at det skulle ske med brudekjolen.

Jeg vil bestemt overveje det hele grundigt igennem, og undersøge hvilke muligheder jeg har for at få kompenseret for det tab der har været økonomisk. Tusind tak for opbakningen.

0

Del dette indlæg

Kom til at tænke på om du ikke kunne tage kjolen til en anden skrædder og høre om de kan redde den? og hvad der kan gøres for at få den så tæt på det du ønsker. evt hvad det vil koste...

Jeg har selv tænkt noget lignende, men problemet består mest i, at kjolen ganske enkelt er for kort. Ganske vist ville jeg måske kunne leve med, hvis der blev syet et ekstra stykke stof på bunden af skørtet, eller hvis den bare ikke når helt ned til gulvet. Men som jeg har det nu er kjolen "forbandet", og jeg ville have det meget dårligt med at skulle tilbringe bryllupsdagen i en kjole med så negative energier tilknyttet.

Jeg er så rørt over jeres omtanke og omsorg, tusind tusind tak :)

0

Del dette indlæg

Skrækkelig kvalmende oplevelse!

Håber du finder en løsning, du bliver glad for :bearhug:

Og Miss-Lena, hvor er det dejligt at opleve din generøsitet. Meget smuk kjole.

Redigeret af Fru.Frøken
0

Del dette indlæg

Skrækkelig kvalmende oplevelse!

Håber du finder en løsning, du bliver glad for :bearhug:

Og Miss-Lena, hvor er det dejligt at opleve din generøsitet. Meget smuk kjole.

Du ramte hovedet på sømmet. Skrækkelig kvalmende oplevelse indeed... Tak for krammet, jeg mangler virkelig de smileys på iPad'en, men indsæt selv passende kram og tak smileys her. Kolon og slut parentes kan jeg klare :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære du - fra én der sjældent er herinde, og endnu mere sjældent har tid til at kommentere/læse/skrive på indlæg;

Sig til, hvis du har behov for hjælp til din sag, hvis det bliver til en sag, jeg står gerne til rådighed til at tage mig af korrespondance osv.

(PM mig, det ser jeg oftest)

Og ellers håber jeg, at du får et fantastisk bryllup, og at denne groteske oplevelse med tiden vil svinde væk.

1

Del dette indlæg

Kære du - fra én der sjældent er herinde, og endnu mere sjældent har tid til at kommentere/læse/skrive på indlæg;

Sig til, hvis du har behov for hjælp til din sag, hvis det bliver til en sag, jeg står gerne til rådighed til at tage mig af korrespondance osv.

(PM mig, det ser jeg oftest)

Og ellers håber jeg, at du får et fantastisk bryllup, og at denne groteske oplevelse med tiden vil svinde væk.

Tusind tak, jeg er så benovet over hvor hjælpsomme og venlige I alle er. Jeg lover at råbe højt på BK hvis alle muligheder er udtømte, og jeg ikke har kunnet finde en løsning.

0

Del dette indlæg

Sikke en oplevelse er mundlam som de fleste andre herinde.

Men sikke en smuk kjole du bliver tilbudt - tror den ville være rigtigt smuk på dig.

:loveboard:

Jeg er også stadig i chok over oplevelsen, som virkelig er hjerteskærende.

Miss-Lenas kjole er vitterlig smuk, og jeg har den bestemt med i tankerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er som de andre helt og aldeles mundlam!

Prøv evt at se på nettet efter cocktail kjoler i hvid. Ordene bryllups... eller brude... har en tendens til at betyde højere priser.

Houseoffraser.co.uk har endda en "brudekjoleafdeling". Jeg har selv gode erfaringer med shoppen generelt. Og forsendelser fra England kommer der ikke told på.

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men faldt over denne på zalando og der kunne da godt være lidt gatsby over den. :wink:

http://www.zalando.dk/swing-gallakjole-hvid-sg721c022-a11.html

Jeg ønsker virkelig for dig at du finder en skøn løsning. :loveshower:

Stort kram herfra!

0

Del dette indlæg

øv øv øv - kom du forbi hos os , få en krammer - lad os se på "stumperne" - mon ikke det med lidt trylleri kan blive til en smuk kjole. Hvornår skal du stå brud?

kh Marie

Ej, hvor er det bare et sødt tilbud :) Jeg tror desværre ikke der er meget at stille op med kjolen, tilskæringen ser ud til at være helt forkert, og sammenføjningerne er meget underlige. Det ligner at bagstykket er sat på forstykket med cirka 20 centimeters forskydning. Desuden er alle sømmene lavet som franske sømme, selvom aftalen lød på flade sømme, undtagen i sidesømmene, hvor der skulle kapsømme/omvendte franske sømme.

Min følelse af kjolen er at den er uheldsvanger, så jeg ville ikke bryde mig om at blive gift i den. Selvom den var drømmekjolen, må jeg prøve at slippe den, og finde en ny drømmekjole.

Brylluppet er 21. juni, altså lige om lidt! Puh, jeg har sørme travlt.

0

Del dette indlæg

Jeg er som de andre helt og aldeles mundlam!

Prøv evt at se på nettet efter cocktail kjoler i hvid. Ordene bryllups... eller brude... har en tendens til at betyde højere priser.

Houseoffraser.co.uk har endda en "brudekjoleafdeling". Jeg har selv gode erfaringer med shoppen generelt. Og forsendelser fra England kommer der ikke told på.

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er, men faldt over denne på zalando og der kunne da godt være lidt gatsby over den. :wink:

http://www.zalando.dk/swing-gallakjole-hvid-sg721c022-a11.html

Jeg ønsker virkelig for dig at du finder en skøn løsning. :loveshower:

Stort kram herfra!

Tusind tak for dine gode ideer :) jeg har desværre ikke nerver til at skulle bestille hjem fra udlandet, når det er så kort tid til. Jeg tør simpelthen ikke lægge min lid til, at alt er som det skal være, uden at have set og prøvet kjolen på.

Kjolen du har fundet på zalando er supersød, og meget gatsby i stilen. Hvis alt andet fejler vil jeg gå dén vej, og forsøge at finde en flot festkjole.

0

Del dette indlæg

Hvor er det dog frygteligt!! Sådan noget burde ikke ske!! Er enig i at det bør ende i en trustpilot anmeldelse! Føler virkelig med dig!

Jeg vil virkelig helst ikke udlevere navne. Jeg ved, at det ville være mest fair at gøre dette, men jeg ved også, at jeg er et let bytte for den slags opførsel. Med til historien hører nok, at jeg lider af meget svær angst, og derfor ikke forlader mit hjem med mindre det er strengt nødvendigt. Jeg er så rystende angst når jeg er ude, at det ville være helt umuligt for mig rent faktisk at reagere "normalt" på at blive behandlet skidt.

Designeren har et virkeligt godt renommé, og jeg har aldrig hørt andet end at hun er meget dygtig.

Respekt for at du er opmærksom på at du nok reagerer anderledes end de fleste! Men det ændrer ikke ved, at hun ikke laver det du beder hende om - og når du gør hende opmærksom på det, så gør hun ikke noget for at fikse det. Det skal hun jo - du betaler for at hun laver en aftalt kjole, så kan hun jo ikke bare give dig en anden :o

Jeg er meget rørt over jeres forståelse, allesammen. Og havde jeg ikke været så optaget af at holde ud uden at få et voldsomt panikanfald, havde jeg måske kunnet finde overskuddet til at give hende svar på tiltale. Det er ganske uacceptabelt at behandle kunder sådan.

Hold da op, det er så jeg dirrer af vrede på dine vegne.

Jeg tænker også som flere har skrevet, at du naturligvis skal have den ydelse som du har betalt for.

Tag din mor/svigermor - een som tør tage kampen op med ind i butikken igen og så må hun simpelthen sy den kjole om så den passer til dig. Det er hendes pligt som designer og for de penge som du åbenbart har betalt for. Ellers må du/I true hende med at skulle have pengene tilbage.

Jeg fandt min drømmekjole på outlet hos Nikolaj i Kbh. - en fantastisk kjole som bare lige pludselig var der til halv pris. Den skal lægges op, men det skal også bare klares inden den 30.8.

Krydser alt hvad jeg kan krydse for at du får nogen til at kæmpe for din sag - det behøver jo ikke være dig selv, som tager selv mundhuggeriet og så må hun lære at behandle hendes kunder ordentlig.

Stort bryllupsknus fra mig

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg

Hvor er det dog frygteligt!! Sådan noget burde ikke ske!! Er enig i at det bør ende i en trustpilot anmeldelse! Føler virkelig med dig!

Jeg vil virkelig helst ikke udlevere navne. Jeg ved, at det ville være mest fair at gøre dette, men jeg ved også, at jeg er et let bytte for den slags opførsel. Med til historien hører nok, at jeg lider af meget svær angst, og derfor ikke forlader mit hjem med mindre det er strengt nødvendigt. Jeg er så rystende angst når jeg er ude, at det ville være helt umuligt for mig rent faktisk at reagere "normalt" på at blive behandlet skidt.

Designeren har et virkeligt godt renommé, og jeg har aldrig hørt andet end at hun er meget dygtig.

Respekt for at du er opmærksom på at du nok reagerer anderledes end de fleste! Men det ændrer ikke ved, at hun ikke laver det du beder hende om - og når du gør hende opmærksom på det, så gør hun ikke noget for at fikse det. Det skal hun jo - du betaler for at hun laver en aftalt kjole, så kan hun jo ikke bare give dig en anden :o

Jeg er meget rørt over jeres forståelse, allesammen. Og havde jeg ikke været så optaget af at holde ud uden at få et voldsomt panikanfald, havde jeg måske kunnet finde overskuddet til at give hende svar på tiltale. Det er ganske uacceptabelt at behandle kunder sådan.

Hold da op, det er så jeg dirrer af vrede på dine vegne.

Jeg tænker også som flere har skrevet, at du naturligvis skal have den ydelse som du har betalt for.

Tag din mor/svigermor - een som tør tage kampen op med ind i butikken igen og så må hun simpelthen sy den kjole om så den passer til dig. Det er hendes pligt som designer og for de penge som du åbenbart har betalt for. Ellers må du/I true hende med at skulle have pengene tilbage.

Jeg fandt min drømmekjole på outlet hos Nikolaj i Kbh. - en fantastisk kjole som bare lige pludselig var der til halv pris. Den skal lægges op, men det skal også bare klares inden den 30.8.

Krydser alt hvad jeg kan krydse for at du får nogen til at kæmpe for din sag - det behøver jo ikke være dig selv, som tager selv mundhuggeriet og så må hun lære at behandle hendes kunder ordentlig.

Stort bryllupsknus fra mig

Tusind tak for din medfølelse.

Jeg er slet ikke i stand til at tage en eventuel kamp op med designeren, heller ikke med hjælp fra familie/venner. Psykisk og følelsesmæssigt er jeg så skrøbelig at det bedste jeg kan gøre, er at prøve at få lagt det hele bag mig, og finde en ny løsning.

Det har virkelig været en hård omgang, og det tærer meget voldsomt på mig at skulle forholde mig til det hele. Min angst er eskaleret enormt, så jeg kan slet ikke udholde tanken om at skulle ud af huset igen, for at finde kjole og få det hele på plads.

Det her bryllupsplanlægning er SLET ikke mig. Det er den mest rædselsfulde og stressende tid jeg længe har oplevet, og efterhånden ville jeg ønske det bare var overstået, så jeg kan tænke på noget andet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer