Guest Fru Hentze

Hulk! Billeder fra bryllupsdagen på side 7 >>>

142 posts in this topic

hvor er det en smuk kjole!!!

Tusind tak :) Jeg er også superglad for at jeg fandt den.

0

Annonce ♥

Det er en grim omfang du måttet igennem. Håber at du kan lægge alt det skrammel med den mega tarvelige designer bag dig. Tillykke med den smukke kjole :) er glad på jeres vegne at det lykkedes.

0

Det er en grim omfang du måttet igennem. Håber at du kan lægge alt det skrammel med den mega tarvelige designer bag dig. Tillykke med den smukke kjole :) er glad på jeres vegne at det lykkedes.

Ja, det var virkelig ubehageligt. En ting er designerens opførsel og at kjolen er ødelagt, men al den tid og energi jeg har lagt i processen er næsten det værste.

Jeg er meget glad for min nye kjole :) Så der endte jo heldigvis med at komme noget godt ud af det hele alligevel.

0

For fanden hvor er det en syg historie. Dit stakkels menneske!!

Hende designeren er helt på månen, hvad sker der for at opføre sig sådan.

Men mon olle hun netop har opført sig sådan, fordi hun vidste den var gal...

Respekt for du ikke vil udlevere hende, men du skal vide at det er helt okay at gøre...

Når det så er sagt - WOW en flot kjole du har fundet, den er virkeligt smuk:-)

Du har i øvrigt nogle yderst fede tatoveringer.

Sidst men ikke mindst - Miss Lena er jo for sød. Og der er godt nok mange søde BK brude der vil hjælpe sig:-)

Håber du er rigtigt glad nu - er vild med scenariet hvor du har siddet på gulvet og krammet skørtet...

0

Annonce ♥

For fanden hvor er det en syg historie. Dit stakkels menneske!!

Hende designeren er helt på månen, hvad sker der for at opføre sig sådan.

Men mon olle hun netop har opført sig sådan, fordi hun vidste den var gal...

Respekt for du ikke vil udlevere hende, men du skal vide at det er helt okay at gøre...

Når det så er sagt - WOW en flot kjole du har fundet, den er virkeligt smuk:-)

Du har i øvrigt nogle yderst fede tatoveringer.

Sidst men ikke mindst - Miss Lena er jo for sød. Og der er godt nok mange søde BK brude der vil hjælpe sig:-)

Håber du er rigtigt glad nu - er vild med scenariet hvor du har siddet på gulvet og krammet skørtet...

Jeg er enig, tror også designeren kunne se at hun havde lavet alvorligt ged i den, og som bekendt er angreb det bedste forsvar. Det duer bare ikke i sådan en situation.

Jeg er mere eller mindre blevet enig med hr Hentze om, at videre forløb i sagen med designeren må vente til efter brylluppet. Der er simpelthen alt for meget at se til i forvejen, uden at skulle bøvle med en masse ekstra problemer og ubehag.

Jeg er glad for at du kan lide min kjole :) Jeg er også rigtig glad for den, og glæder mig til at kramme den igen.

Helt sikkert, BK er fuld af søde og supervenlige mennesker, og jeg er dybt taknemmelig for al den støtte og opbakning jeg har mødt. I er for seje :)

Edited by Fru Hentze
0

Jeg kan slet ikke forstille mig, hvor forfærdeligt det må være. Jeg vil gøre dig opmærksom på, at der findes gratis retshjælp i Odense, hvor man kan få hjælp af en advokat. Det er vigtigt at gemme alle jeres mails, så de kan bruges som beviser for jeres aftaler. Håber virkeligt, at du ender med at få en ny flot kjole.

0

Jeg kan slet ikke forstille mig, hvor forfærdeligt det må være. Jeg vil gøre dig opmærksom på, at der findes gratis retshjælp i Odense, hvor man kan få hjælp af en advokat. Det er vigtigt at gemme alle jeres mails, så de kan bruges som beviser for jeres aftaler. Håber virkeligt, at du ender med at få en ny flot kjole.

Tak for tippet. Kjolen er fundet, til stor glæde og lettelse. :)

0

Dejligt, at du har fundet en kjole - endda en med kramme-faktor :loveshower:

Stort tillykke med den :)

Og ja, nu handler det bare om at se frem ad !

Tak! Krammefaktor, det er nemlig lige hvad den har :) Jeps, fremad og af sted, husk at få det hele med.

0

Annonce ♥

Super flot til dig - hvor er jeg glad på dine vegne :thumbsupsmileyanim::balloon:

0

Ja det vigtigste er kjolen. Så kan du altid arbejde på at få pengene tilbage bagefter.

0

Super flot til dig - hvor er jeg glad på dine vegne :thumbsupsmileyanim::balloon:

Tusind tak :) Jeg er selvfølgelig også rigtig glad for at jeg alligevel kan få brudekjole på. Det havde ikke været det samme uden.

0

Ja det vigtigste er kjolen. Så kan du altid arbejde på at få pengene tilbage bagefter.

Præcis. Jeg ville ikke kunne overskue tovtrækkeri og ond stemning samtidig med bryllup og en masse gæster.

0

Annonce ♥

Åh... har lige læst det meste af tråden... hvor træls med den designer from hell, men hvor er din nye kjole smuk - TILLYKKE :-)

Du kan altid se, om du kan få hevet nogle penge hjem igen bagefter - som de andre siger, nu skal du bare nyde byrlluppet, det andet kan du se på bagefter... stort knus :-)

0

Åh... har lige læst det meste af tråden... hvor træls med den designer from hell, men hvor er din nye kjole smuk - TILLYKKE :-)

Du kan altid se, om du kan få hevet nogle penge hjem igen bagefter - som de andre siger, nu skal du bare nyde byrlluppet, det andet kan du se på bagefter... stort knus :-)

Tusind tak fordi du har læst med. Designer from hell... Den formulering kan jeg godt li'!

Jeg er rigtig glad for min nye kjole, og glæder mig vildt til at se den igen. Tror den bliver mit nye sove-krammedyr, efter brylluppet :)

0

Nu har jeg fulgt med på sidelinien i denne tråd, og ville bare lige sende et cyberkram af de helt store.

Der var ikke så meget jeg kunne sige, der ikke var blevet sagt, men jeg ved bare hvor forfærdeligt det må føles at stå med det, uden nogen forståelse fra den person, der har smidt alle ens drømme, om at blive en smuk brud, ud med badevandet

Bliver sgu stolt af alle mine med BK' er, når jeg ser alle de tilbudte hjælpende hænder der tilbydes <3

Og hvor er din nye kjole bare smuk!!!!!!!!!

Kram og de bedste ønsker for et (trods alt) dejligt bryllup :-)

Kram Sanne:-)

0

Nu har jeg fulgt med på sidelinien i denne tråd, og ville bare lige sende et cyberkram af de helt store.

Der var ikke så meget jeg kunne sige, der ikke var blevet sagt, men jeg ved bare hvor forfærdeligt det må føles at stå med det, uden nogen forståelse fra den person, der har smidt alle ens drømme, om at blive en smuk brud, ud med badevandet

Bliver sgu stolt af alle mine med BK' er, når jeg ser alle de tilbudte hjælpende hænder der tilbydes <3

Og hvor er din nye kjole bare smuk!!!!!!!!!

Kram og de bedste ønsker for et (trods alt) dejligt bryllup :-)

Kram Sanne:-)

Tusind tak for krammet :) Det er en rædselsfuld oplevelse, som absolut sætter sig i kroppen på sådan et sensitivt gemyt som mig. Du kan tro at jeg værdsætter al den sympati og forståelse I giver mig, og at der så er så mange som strækker sig endnu længere, og endda tilbyder hjælp, det er utroligt bevægende. Jeg er meget, meget taknemmelig, og ærgrer mig over ikke at kunne demonstrere det på anden vis end med ord.

Tusind tak fordi du giver din støtte og forståelse.

Og TAK ALLESAMMEN!!!

1

Annonce ♥

Hvilken str bruger du

Jeg er en meget blandet størrelse, og den brudekjole jeg har fundet er en størrelse 32. Du kan se billeder af den på side 5 :)

0

Forfærdeligt.. Men du skal jo have en kjole..

Har du set den kjole der ligger på dba. Søg: panayotis houston.

Syns måske den er ret gatsby.. Jeg har ikke set ryggen, men den kan jo laves... :-)

post-63818-0-04832100-1402643783_thumb.j

1

Forfærdeligt.. Men du skal jo have en kjole..

Har du set den kjole der ligger på dba. Søg: panayotis houston.

Syns måske den er ret gatsby.. Jeg har ikke set ryggen, men den kan jo laves... :-)

Tusind tak, men jeg har fundet en kjole :) Den er ikke gatsbyinspireret, da jeg valgte at gøre rent bord og starte fra nul igen. Til gengæld er den rigtig fin :) Der er et par billeder af den på side 5.

0

Annonce ♥

Håber du viser billeder af det hele samlet på dagen :)

0

Håber du viser billeder af det hele samlet på dagen :)

Jeg skal nok smide et billede eller to ind i tråden her, så historien kan få en (forhåbentlig!) lykkelig slutning :)

0

Som lovet er her et par billeder fra i går. Vi har ikke selv fotos liggende, men har lånt disse fra familie og venner på facebook (tak, hvis I sidder og læser med).

Edited by Fru Hentze
0

TILLYKKE! Hvor e du bare flot i den kjole. Og sikke et smukt ægtepar i er:-)

Så endte det hele godt, og med en super fin kjole. Huuuurraaaaa...

0

TILLYKKE! Hvor e du bare flot i den kjole. Og sikke et smukt ægtepar i er:-)

Så endte det hele godt, og med en super fin kjole. Huuuurraaaaa...

Tak :) Det er så dejligt at alt flaskede sig til sidst.

0