Kriga

Hvor finder jeg...

28 posts in this topic

En enkelt blondebrudekjole?

Har nu været i to butikker, det første sted var der 5 kjoler jeg kunne prøve, det andet sted ingen....

Jeg har krav som at den ikke skal være stropløs, der skal være små blondeærmer over skuldrene (bolero no-go), blonderne skal gå helt til gulvet, ingen strutskørt/prinsessekjole, højst to lag kjole, ingen bindebånd i ryggen, ingen pynt med alverdens glimmersten....

Har set en på nettet til 38.000kr, men det er lige i overkanten.

Jeg er villig til både at prøve i København eller Århus - men hvilke butikker skal jeg besøge?

0

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor du kan finde den, men hvis det er helt umuligt at finde en med små ærmer, så prøv nogle stropløse og få sat ærmer på bagefter :)

0

Tak for dit svar, der er bare det, at hvis kjolen er født uden ærmer, så er det en form for corsage kjole med stivere, og det vil jeg ikke have.... Jeg er måske alt for besværlig....!

0

Har nu været i to butikker, det første sted var der 5 kjoler jeg kunne prøve, det andet sted ingen....

Jeg har krav som at den ikke skal være stropløs, der skal være små blondeærmer over skuldrene (bolero no-go), blonderne skal gå helt til gulvet, ingen strutskørt/prinsessekjole, højst to lag kjole, ingen bindebånd i ryggen, ingen pynt med alverdens glimmersten....

Jeg er villig til både at prøve i København eller Århus - men hvilke butikker skal jeg besøge?

Prøv Caza Lezar eller Nicolai brudekjoler, der har den mange som passer til din beskrivelse... Var der selv i går og i forgårs :-)

0

Annonce ♥

På ebay, etsy og lignende er der masser af kjoler der passer på dine ønsker til favorable pris (husk gebyr, moms og evt told)

0

Prøv Caza Lezar eller Nicolai brudekjoler, der har den mange som passer til din beskrivelse... Var der selv i går og i forgårs :-)

Ja der har Rose90 været for nylig og prøve blondekjoler. Der var i hvert fald to gude smukke kjoler, der passer på din beskrivelse. Jeg havde nogenlunde de samme krav til kjolen og får nu syet den hos Rikke Gudnitz. Den er inspireret af hendes kjole waterlily lace.

0

Og mærket Cymbeline laver også kjoler som du beskriver. Tror måske kun det bliver solgt i Helsinge?..

0

Jeps jeg har prøvet en farlig masse blondekjoler her i København! :)

Som det bliver nævnt:

• Casa Lezar
  • Nicolai Brudekjoler
  • Bride Fashion (Virum)

De har flere blondekjoler at vælge i mellem. Jeg har billeder af nogen af dem jeg prøvede - kan sende dig billeder hvis det er?

Du skal huske at de kjoler som er på butikkernes hjemmesider, ikke alle er nogen som de har hjemme og ligeledes har de også kjoler hjemme, som de ikke har på nettet ;)

Edited by Rose90
1

Annonce ♥

ARGH kan ikke finde ud af at uploade billeder :(

Men hvad med http://www.lykke-brudekjoler.dk/brudekjoler-2014/, billede nr. 72? Blonderne går godt nok ikke helt ned til gulvet (Findes også i Panayoitis i Vejle)

http://www.kennedys.dk/default.asp?id=98&galleri=153 - de har også nogle af deres sincerity kjoler med blonder helt ned til jorden :)

0

Nu er jeg selv fra Aalborg og har købt min kjole i Rold, så jeg ved ikke lige hvor du skal kigge ellers.

Men prøv evt. at se min kjole i min tråd.

Din beskrivelse af hvad du ønsker lyder nemlig fuldstændig ligesom mine egne ønsker, så jeg vil tro at den er et godt bud!?

Jeg tror også man kan finde den andre steder, bl.a er den i linket ovenfor ved Kennedys kan jeg lige se.

Min kjole er champagnefarvet men man kan også få den i hvid :)

0

Tusind tak for alle jeres svar:-)

Skal måske omkring Casa Lezar ud fra hvad jeg kan se på deres hjemmeside. Rembo styling ser også klassisk og enkelt ud....

Den kjole jeg drømmer om er denne: http://www.jennypackham.com/pages/bridal-ss14#carousel_holder

Jeg kommer ikke til at bestille en kjole online uden at have prøvet den først. Det er jeg alt for kritisk til:-)

0

Ej, den linker så til den forkerte kjole.... Så glem linket.... De kjole fra Jenny packham er med et brunligt bånd om maven......

0

Annonce ♥

EaCathrine, din kjole er meget flot og klæder dig virkelig.

Men jeg vil bare ikke have slæb på....

0

Jenny Packham kan du jo købe hos vintage bride på Frederiksberg/i København. De holder noget udsalg her fra D. 27 maj mener jeg, hvis du ikke har et kjolebudget på over 20.000kr, men stadig gerne vil have en original:)

0

Jenny Packham kan du jo købe hos vintage bride på Frederiksberg/i København. De holder noget udsalg her fra D. 27 maj mener jeg, hvis du ikke har et kjolebudget på over 20.000kr, men stadig gerne vil have en original:)

Jeg skulle lige til at skrive at det mærke kan man da få i Kbh :-)

0

Jep, det kan man.... Men ikke den style jeg gerne vil prøve. Tror næppe hun vil bestille en kjole hjem, hvis ikke jeg køber den....

Havde afskrevet en packham kjole, men der må jo være andre kjoler i DK i den stil:-)

0

Annonce ♥

Prøv at tjekke denne kjole fra lucca ud. Den har alle de ting du beskriver, jeg har selv prøvet den på og kan stå inde for, at den ikke har nogen stivere. Der er en anelse glimmer på, men det ser ikke nær så voldsomt ud i virkeligheden. Du kan se et billede af kjolen på mig i min tråd.

0

Det lyder som om du er på jagt efter præcis det samme som jeg var - endte dog i en anden boldgade da jeg forelskede mig i en stropløs i ballgown-stil. Men stadig med blonder og ikke noget glimmer-hurlumhej! :)

Anyway, fandt nogle virkelig flotte og enkle fra Sincerity (især 3785 og 3778 synes jeg er flotte). Ellers vil jeg klart anbefale Panayotis i Vejle; de fangede med det samme hvad jeg var ude efter og de har virkelig nogle fine blondekjoler, MED stropper. Skal lige sige at jeg ikke var vildt begejstret da jeg kiggede på deres hjemmeside, men de har virkelig et stort udvalg og rigtig god service - og kom da også derfra med drømmekjolen :loveshower:

Håber det kunne bruges til noget - held og lykke med jagten!

0

Hej Line

Tak for dit svar - jeg har været i panayotis, hvor der var 5 kjoler jeg kunne prøve. Der var ikke nogen af dem, der var helt præcis som jeg ville have min kjole.

Jeg tager til London og kigger derovre. Er faldet for rembo stylings vintagekollektion og deres candice eller Clara model. Skal også et smut i harrods og se hvad de har der.

Hej winni

Tak for din besked, nu prøver jeg lige lukken i London og hvis ikke det er succes, så er din butik et besøg værd.

Mvh kriga

0

Annonce ♥

Har du overvejet at få din syet. Jeg har lidt samme ønsker som dig og får min syet, da jeg syntes det kan være svært at finde en enkel kjole der er med et lille ærme. Nu jeg så heldig at jeg kender en der kan. Men prøv og undersøge det, nogle tager ikke så meget igen for at syg en kjole.

0

Ja, har overvejet at få den syet.... Ved bare ikke lige hvor jeg skal finde en jeg tør sætte min lid til... Tænk hvis gun misforstår mig og jeg ender Iben kjole som ikke var 100% efter mit hoved. Jeg har det bedst med at kunne se det færdige produkt inden je køber....

0

Beklager de mange 'stavefejl'.... Autocorrect!

0

Et eller andet sted må man jo vælge om man måske skal gå på kompromis og købe en færdig kjole der måske ikke har alle ting eller få den syet og stole på designeren....

0