Rose.M

toiletkurve ?

13 posts in this topic

ja nu føler jeg mig dum, men kam hører mange snakker om touletkurve men hvad er det ??

0

Annonce ♥

Det er kurve til at stille på herre og dame toilette med forskellige nyttige ting i.

Til damerne kan det være Hårlak, neglefil, tampon, en duft og forskellige andre ting der er i.

Til herrerne kan det være gele, den store lokumsbog, skosværte, tandstikker osv der i.

0

Det er kurve fyldt med diverse praktiske ting og sager, som står på toiletterne som folk så kan bruge løs af. Der kan f.eks. være bind/tamponer, pincet, plastre, deodoranter (der ville spray nok være at foretrække, tvivler på nogen har lyst til at dele roll-ons), hårspray, en børste, en kam, hårnåle, kondomer, hovedpinepiller (ikke hvis der er børn med til festen), vådservietter, klar neglelak (hvis en nylonstrømpe løber), lommeletter, sytilbehør (hvis der går en knap eller lignende) osv. osv.

0

Det er en kurv man sætter på toilettet med ting som gæsterne frit kan benytte, f.eks. plaster, bind, parfume osv.

0

Annonce ♥

ahhhhh ok tak

0

Fin måde at ryddet op på badeværelset på :biggrin: Hvor mange af jer har tiltænkt denne lille hyggelige "snackkurv" til jeres gæster???

0

Vi har 2 kurve. Et til hvert toilet. Det er blandet til mænd og kvinder i dem begge.

0

Jeg overvejer det kraftigt. Det bliver blandet både til damer og herrer da toiletterne ikke er kønsopdelte. Der bliver også et pusleområde til baby'erne med hoved/halefad, vådservietter, vaske pads, creme mm.

0

Annonce ♥

Vi skal ikke have det, for det første er toilettet der hører til festsalen ikke særligt stort og for det andet skal alle gæster overnatte på hotellet så regner med at de har det meste med.... Laver dog en nødkasse til os selv med vabelplaster, alm plaster, mini sysæt, hårspray og lign og hvis uheldet skulle være kan gæsterne naturligvis låne derfra, men det er ikke noget der kommer til at stå fremme

0

Vi laver en enkelt toiletkurv, og sætter den foran toiletterne. Der er kun 2 toiletter der hvor vi skal holde festen, og de er begge til alle. Men jeg laver den egentlig mest for min egen skyld, fordi jeg så slipper for at have en taske med :wink:

0

Fin måde at ryddet op på badeværelset på :biggrin: Hvor mange af jer har tiltænkt denne lille hyggelige "snackkurv" til jeres gæster???

Jeg har lavet toiletkurve og har faktisk lige lagt billeder op af dem i min tråd (du kan se linket i min signatur :) )

0

Jeg syntes det er en rigtig sød ide, men det er en af de ting vi har fravalgt. De bryllupper vi har været til, har der ikke været en kurv, og det har ikke rigtig manglet.

0

Annonce ♥

Jeg syntes det er en rigtig sød ide, men det er en af de ting vi har fravalgt. De bryllupper vi har været til, har der ikke været en kurv, og det har ikke rigtig manglet.

Jeg har heller aldrig set dem før, så jeg tænker også at det ikke er noget gæsterne vil mangle. Men jeg syntes det er rart at slippe for at have taske med, og bare kan gå ud af hapse en deo, tandtråd, eller hvad jeg nu lige har brug for. Vi laver så også kun 1 kurv, og stiller den bare foran toiletterne.

0