Andrea G. J.

To kvinder i København. Beretning: Reception+location s23

456 indlæg i dette emne

Sikke en dejlig polter du har haft - det er så dejligt, når ens veninder gør så meget ud af, at forkæle en.. Kan huske, at jeg følte mig VILDT elsket :loveshower: Og mine veninder som jeg løber med, og som har været primus motor på PA, blev ved med efterfølgende at spørge om det var "godt nok" og om det var som jeg havde forventet.. Så sødt :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hvor lyder det bare som en rigtigt dejlig polterabend:-)

Det er bare skønt at tage hjem og have en super dejlig fornemmelse i maven.

Ja, det var så dejlig en dag og aften!

Hold op, det lyder som en helt vidunderlig polterabend! Jeg bliver så glad når jeg læser om andre, der også har haft gode oplevelser - og mest af alt er det jo vidunderligt, at vi kender sådan nogle dejlige folk, der vil sætte hele verden i omdrejninger for at give os en god oplevelse :)

Ja, helt sikkert. Jeg føler mig også meget beæret over at de vil bruge tid og energi på mig :heart:

Åh det lyder bare som sådan en god dag! Stille og rolig i et tempo hvor alle kan følge med :) Tillykke med at du har sådan nogle skønne veninder!

Taak :)

Ihhh hvor lyder det som en dejlig dag og nogle gode venner du har...altså når de ikke jagter mænd;-)

Ja. Hehe. Det er de der heteroer, altså :lol::tunge:

Lyder som en skøn dag ❤️❤️ Dejlige veninder du har dig - man kan virkeligt se den gode stemning på billederne

Ja, og tak, mine veninder er dejlige. Jeg griner bare på alle billeder!

hvor er det bare skønt at sidde og læse jeres PA beretninger :loveshower::loveshower: hvor lyder din til at ha været super hyggelig

Ja! Det var så dejlig en dag, jeg kunne sagtens tage sådan en igen.

Sikke en dejlig polter du har haft - det er så dejligt, når ens veninder gør så meget ud af, at forkæle en.. Kan huske, at jeg følte mig VILDT elsket :loveshower: Og mine veninder som jeg løber med, og som har været primus motor på PA, blev ved med efterfølgende at spørge om det var "godt nok" og om det var som jeg havde forventet.. Så sødt :wink:

Hehe. Ja, jeg vil nok også spørge for at sikre mig at min veninde er glad og tilfreds.

Det lyder som en lækker PA - med en masse forskelligt indhold og godt fordelt over hele dagen.

Ja, meget :loveshower:

0

Del dette indlæg

Milepæl og gæstebog

I dag er der en måned til jeg skal giftes. Arghh! Det er så vildt og så sindssygt at det er lige om lidt. Jeg har kriller i maven og er bange og oh my god. Så er jeg KONE! Det er bare så gammelt og voksent. Hjælp mig lige, zillaer, har I også nervøsitet i kroppen?

Derudover er vores gæstebog kommet. Den er superfin men at skulle betale 35 kr for et lille mærkat, som endda har en stribe i, er måske lige i overkanten. Desuden var der buler eller lufthuller i omslaget på bogen. Den får altså ikke 5 stjerner, når jeg skal rate den!

Men den er overordnet set rigtig fin og vi har ikke tid til at sende den tilbage for at få en ny, så nu bliver det sådan her.

post-62952-0-37615800-1436375037_thumb.j

post-62952-0-55814200-1436375043_thumb.j

post-62952-0-33448400-1436375048_thumb.j

post-62952-0-90638600-1436375056_thumb.j

Redigeret af Andrea G. J.
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig fin gæstebog! Se småting ser man ikke, så pyt med det, selvom det altid er træls at købe ting som ikke er i orden. Den passer i al fald rigtig godt til jeres tema. Kriller ja, også i den grad! Der er kun 9 dage for mig nu. Det er helt uvirkeligt og skørt. Jeg glæder mig også, men er også frygteligt nervøs og spændt! Jeg er helt med dig!

0

Del dette indlæg

Rigtig fin gæstebog! Se småting ser man ikke, så pyt med det, selvom det altid er træls at købe ting som ikke er i orden. Den passer i al fald rigtig godt til jeres tema. Kriller ja, også i den grad! Der er kun 9 dage for mig nu. Det er helt uvirkeligt og skørt. Jeg glæder mig også, men er også frygteligt nervøs og spændt! Jeg er helt med dig!

Tak! Jeg tror også sagtens at jeg kan leve med skønhedsfejlene, så pyt! :)

9 dage! Oh my god! Det er såååå tæt på. :cheerleader3:

Når jeg klikker på linket i din signatur, kommer jeg til min egen tråd, det er virkelig mærkeligt!

0

Del dette indlæg

Den er altså virkelig fin jeres gæstebog men kan nu godt forstå din utilfredshed! Det er altså ikke okay at tage penge for sådan noget! Hvis I havde tiden synes jeg absolut sælger burde have haft den retur! :td:

Nervøs? hvem mig? Naaaarh.. :blink: For pokker, jeg er SÅ nervøs! Og der er endda en måned længere til mit bryllup end dit! Jeg har konstant en blanding af sommerfugle og eksamensnerver i maven og selvom jeg glæder mig helt vildt og slet ikke kan vente så ville jeg på en måde ønske at der var længere til. Planlægningsfasen er så tryg og rar og velkendt efterhånden - man laver de ting man gider, i det tempo man gider, og der kommer ingen overraskelser udefra (for det meste ihvertfald).

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå det er irriterende med de små fejl på gæstebogen, det er ikke i orden at sende en med fejl! Men når det så er sagt, så synes jeg den er så fin. Elsker sammensætningen med farven og det grove materiale!

Puhh ja og nedtællingen er da for alvor begyndt nu hvor der er under en måned til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er altså virkelig fin jeres gæstebog men kan nu godt forstå din utilfredshed! Det er altså ikke okay at tage penge for sådan noget! Hvis I havde tiden synes jeg absolut sælger burde have haft den retur! :td:

Nervøs? hvem mig? Naaaarh.. :blink: For pokker, jeg er SÅ nervøs! Og der er endda en måned længere til mit bryllup end dit! Jeg har konstant en blanding af sommerfugle og eksamensnerver i maven og selvom jeg glæder mig helt vildt og slet ikke kan vente så ville jeg på en måde ønske at der var længere til. Planlægningsfasen er så tryg og rar og velkendt efterhånden - man laver de ting man gider, i det tempo man gider, og der kommer ingen overraskelser udefra (for det meste ihvertfald).

Tak! Og nej, det er egentlig ikke i orden. Det var ikke mange penge, men 450 er jo også en slat. Jeg kan sagtens leve med det, tænk hvis den var helt forfærdelig, vi ville jo ikke kunne nå at bestille en ny!

Hehe, jeg har også lige svaret i din tråd. Overraskelser kan man tage i eget tempo. Som med min polterabend er man bare nødt til at finde en grimasse der kan passe til det negative (cykeltyveri). Og det er jeg bare så dårlig til. Også derfor vi ikke pakker gaver op på dagen, for jeg vil simpelthen ikke kunne lyve, hvis vi får noget nederen. Desværre. Folk har jo ofte lagt mange tanker og kræfter i gaver...

Jeg kan godt forstå det er irriterende med de små fejl på gæstebogen, det er ikke i orden at sende en med fejl! Men når det så er sagt, så synes jeg den er så fin. Elsker sammensætningen med farven og det grove materiale!

Puhh ja og nedtællingen er da for alvor begyndt nu hvor der er under en måned til :cheerleader3:

Tak! Jeg er faktisk også ret vild med. Specielt efter det med den anden gik i vasken, er jeg rigtig glad for at vi fandt en som var meget lig den anden!

Ja, der er snart så kort tid til at det er DAGEN. Nu tager vi på ferie i morgen eller overmorgen og så når vi kommer hjem, er der kun TO uger til. OMG, det er så vildt!

0

Del dette indlæg

Kan godt følge dig i at det er surt at betale 35 kr for noget som der så er fejl i... det er ikke ok.. men jeg vil sige som en af de andre... Man ser ikke de småfejl på dagen og fremover vil i forhåbentlig ikke se det, når i vil læse de søde hilsner igen og igen...

Med det sagt, så er den altså SÅ fin og passer super godt til jeres tema.

hvor er det vildt at du, når i kommer hjem fra ferie, kun har 2 uger tilbage... :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Kan godt følge dig i at det er surt at betale 35 kr for noget som der så er fejl i... det er ikke ok.. men jeg vil sige som en af de andre... Man ser ikke de småfejl på dagen og fremover vil i forhåbentlig ikke se det, når i vil læse de søde hilsner igen og igen...

Med det sagt, så er den altså SÅ fin og passer super godt til jeres tema.

hvor er det vildt at du, når i kommer hjem fra ferie, kun har 2 uger tilbage... :cheerleader3::cheerleader3:

Tak! Jeg synes også at fejlene er til at leve med. Heldigvis! Jeg er glad for at du synes den passer ind i vores tema :loveshower:

Vi er kommet lidt tidligere hjem og har i dag 2 uger og 2 dage tilbage. Jeg har indimellem svært ved at sove fordi sommerfuglene blafrer så meget :a1221:

Synes det er en rigtig fin gæstebog. :-) men kan godt forstå irritationen hvis den ikke er helt i orden.

Hvor har I bestilt den?

Tak! Den er bestilt på Etsy hos Asyouwishbooks. Jeg skrev til hende før jeg bestilte og snakkede om logo osv. Hun er rigtig sød :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjemvendt fra ferie

Så er W2B og jeg hjemme fra Sydtyskland hvor der var 20 grader varmere end her (!). Det er lidt hårdt at komme hjem til grå Danmark.

Vi skulle betale for kanalbåden to uger før, hvilket blev midt i ferien. Vi havde bestilt en båd med tag for et halvt år siden, men havde også fået at vide at vi måske kunne få en båd uden tag, hvis vi skrev en uge før. Jeg ringede så til dem 3½ uge før og det var rigtig godt, for betalingsfristen var ikke to men tre uger før!

Så jeg måtte lige finde ud af at overføre midt i ferien.

post-62952-0-40275700-1437641430_thumb.j

Derudover skal vi have gjort følgende ting:

Købt bånd til mine brudepiger og borddekorationer

Have klippet, foldet, klistret og bundet bordkort og menukort.

Rengjort og fjernet etiketter fra syltetøjsglas

Have aftalt tid for ansigtsbehandling og neglebehandling.

Købt et eller andet til Elli, så hun er fin

Have besluttet hvad vi skal have i syltetøjsglasene

Der er sikkert mere, men nu skal vi vist have pakket bilen ud, siger W2B :lol:

0

Del dette indlæg

Velkommen hjem! Godt at du fik ringet til kanalrundfarten - havde godt nok været ærgerligt, at have misset betalingen :wink:

Suuuuuuper fin gæstebog - jeg er vild med jeres farvevalg og ville nogle gange ønske at vi havde valgt nogle lidt "lettere" farver.. Tænk, nu er det faktisk lige om snart :loveshower:

0

Del dette indlæg

Velkommen hjem fra ferien. Håber den var god. Og ja, er surt at komme hjem til kolde DK når man lige har vænnet sin krop til varme...

Puha det var da godt at du fik ringet til den der kanalrundfart, så i ikke stod uden båd på dagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen hjem! Godt at du fik ringet til kanalrundfarten - havde godt nok været ærgerligt, at have misset betalingen :wink:

Suuuuuuper fin gæstebog - jeg er vild med jeres farvevalg og ville nogle gange ønske at vi havde valgt nogle lidt "lettere" farver.. Tænk, nu er det faktisk lige om snart :loveshower:

Tak! Og ja, nu er det er altså snart. Argh...!

Først og fremmest velkommen hjem og hvor ville det være ærgerligt at hvis i havde misset den kanalrundfart

Tak og ja. Heldet er måske lidt med os...

Velkommen hjem fra ferien. Håber den var god. Og ja, er surt at komme hjem til kolde DK når man lige har vænnet sin krop til varme...

Puha det var da godt at du fik ringet til den der kanalrundfart, så i ikke stod uden båd på dagen.

Tak, selvom Danmark ikke tager så godt imod mig med den kulde :tunge:

0

Del dette indlæg

10 dage igen og opdatering

Jeg missede at opdatere da der var to uger igen, da mig og W2B har været til queer festival for første gang som var helt fantastisk og meget udmattende.

Nu står den dog på bryllup igen.

Vi har udfyldt spisebordet med flasker og syltetøjsglas og kapersglas og så videre. De skal have fjernet mærkater, renses med rensebenzin, vaskes, have lys i og bånd om og stå på bordene. Det bliver spændende at se om jeg overhovedet kan lide det :lol:

post-62952-0-03218500-1438175039_thumb.j

Ellers havde vi W2Bs ven på besøg i går. Hun skal give gæsterne en guidet tur på locationen, mens vi får taget billeder. Hun virkede ikke helt tryg med opgaven, men hun har fået meget frie tøjler og vi har sagt at hun bare kan sige til, hvis hun har brug for noget. Jeg er nok meget mere tryg ved og tror på hun kan, end hun er :lol:

Derudover fik jeg ansigtsbehandling i går som en del af min makeup og hår-pakke (uhm :a1221:), snakkede med min optiker om mine mærkelige kontaktlinser i dag (hvis I skal bruge briller eller kontaktlinser kan jeg kun anbefale Unik Optik på Amagerbrogade. Han er fantastisk) og skal mødes med mine brudepiger på fredag og give dem deres øreringe, som jeg vist ikke har skrevet om herinde. De ser sådan her ud, selvfølgelig bare i peach:

il_570xN.458195743_73bm.jpg

Superflotte! Og så skal de hver have en lille ting for sjov. Min ene veninde var en gang fuldstændig mundlam over at W2B havde puttet marcipanbrød i noget bagværk. Hun var med på at man kunne putte chokolade og marcipan i, men kombien var simpelthen for avanceret til hende. Nogle små interne jokes, som jeg håber de vil sætte pris på :heart:

Og så skal vi have klippet, foldet, klistret og puttet bånd på bordkort og menukort. hentet "gardiner" til at opdele lokalet med, have styr på taler, løfter og morgengave.

Jeg er på samme tid meget rolig, nærmest dvask "der er jo masser af tid" og stresset og fuld af sommerfugle. Det er så mange penge, forventninger, once-in-a-lifetime og stort at jeg bliver paf og overvældet...

1

Del dette indlæg

Weee! NU er det altså snart jeres tur. Bare slip dine bekymringer, det bliver en skøn dag ligemeget hvad. Jeg endte med at beslutte mig for at så længe der var mad og drikke til folk, så skulle det nok gå :wink: Øreringene er fine og en sød idé... dem bliver de glade for! Nyd denne her tid, den er fantastisk!

0

Del dette indlæg

Hold op hvor har I fået samlet mange glas! Jeg er sikker på at du nok skal kunne lide det når du ser det færdige resultat!

Det er dejlige forberedelser I har gang i og jeg kan sagtens følge dine "der er masser af tid" vs "paniiiik det er lige om lidt!"- tanker. Har dem selv konstant :lol:

og så lige til sidst.. jeg ville elske at få de der øreringe!! :a1221: Er det tanken at de skal have dem på til brylluppet?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Weee! NU er det altså snart jeres tur. Bare slip dine bekymringer, det bliver en skøn dag ligemeget hvad. Jeg endte med at beslutte mig for at så længe der var mad og drikke til folk, så skulle det nok gå :wink: Øreringene er fine og en sød idé... dem bliver de glade for! Nyd denne her tid, den er fantastisk!

Yay, du er tilbage!

Ja, det er sååå tæt på! Åh, jeg håber sådan at jeg kan slappe af og nyde det. Vil virkelig gøre mit allerbedste.

Tak for komplimenterne til øreringene. Før blev jeg lige i tvivl om de er nederen, men hvis de ikke vil have dem, så vil jeg :biggrin:

Hold op hvor har I fået samlet mange glas! Jeg er sikker på at du nok skal kunne lide det når du ser det færdige resultat!

Det er dejlige forberedelser I har gang i og jeg kan sagtens følge dine "der er masser af tid" vs "paniiiik det er lige om lidt!"- tanker. Har dem selv konstant :lol:

og så lige til sidst.. jeg ville elske at få de der øreringe!! :a1221: Er det tanken at de skal have dem på til brylluppet?

Haha, ja, der er bare så mange og nu kommer mine veninder på besøg i aften og glassene skal flyttes fra spisebordet, så vi kan være der.

Åh, dejligt at jeg ikke er alene! Lige nu er der stress på fra W2Bs side, mens jeg sidder og nørkler med bordkort og menukort. Det er også svært at være den, der er på arbejde, så man ikke selv kan rykke ved noget..

Yay, hvor dejligt du synes de er pæne! Ja, jeg håber de har lyst til at have dem på. De har tre forskellige farver kjoler på, så de maler negle på lørdag i en peach farve, jeg har købt og så de her øreringe. Jeg overvejede lidt at putte peach bånd i håret eller om livet på dem, men er gået lidt fra det. Jeg har fire veninder, som er mine brudepiger og så én anden gæst/veninde, som ikke får øreringe eller neglelak eller bånd og det bliver måske lidt ærgerligt.. Måske skal hun komme torsdag, lakere negle og få et bånd med hjem, så de alle matcher på kryds og tværs...

0

Del dette indlæg

Opdatering: Bordkort og menukort - in progress

Jeg nørkler med bordkort og menukort og får hedeture over ikke at kunne binde sløjferne perfekt. Åh, man skulle bare altid være gået i gang før. Menukortene skal have et bånd om bunden. Jeg har klistret en tredjedel af navnene på kortene. Så det går langsomt men sikkert frem.

post-62952-0-68635400-1438344191_thumb.j

post-62952-0-62672600-1438344254_thumb.j

Udover det er jeg blevet lidt småsyg, har ondt i halsen og næsen løber. Hellere nu end om en uge!

Jeg havde en lille krise i dag over alle de mennesker, der skal se på mig, alle de penge, vi poster i det her projekt og tiden og forventninger. Jeg bliver rigtig tit skuffet, fordi mine forventninger og krav til mig selv og andre er så andre store. En dag som ens bryllupsdag, tænker jeg, skal da være storslået, perfekt og fantastisk og når så sløjferne ikke vil sidde perfekt, så får jeg simpelthen angst. Heldigvis har jeg verdens bedste kæreste som kan forstå mig, støtte og trøste mig, så jeg kan komme igennem det.

0

Del dette indlæg

Tænk ikke på de sløjfer. På dagen er det helheden der tæller, og så betyder de ting ikke noget. Der var også mange små ting som ikke virkede og endda en masse drikkevarer der ikke blev sat frem hele eftermiddagen:-) ting kan ikke blive perfekte, men fordi det er ens bryllup bliver det jo perfekt alligevel☺

0

Del dette indlæg

Tænk ikke på de sløjfer. På dagen er det helheden der tæller, og så betyder de ting ikke noget. Der var også mange små ting som ikke virkede og endda en masse drikkevarer der ikke blev sat frem hele eftermiddagen:-) ting kan ikke blive perfekte, men fordi det er ens bryllup bliver det jo perfekt alligevel☺

Jeg håber! Lige nu er alting bare så overvældende. Men jeg håber at alting er okay alligevel på dagen...

0

Del dette indlæg

Nå har jeg lest gjennom hele din tråd - og gleder meg bare til å høre om den siste uken frem til dagen og så beretningen :loveshower:

1. Din kjole er nydelig! Du er smuk!

2. Bildene fra engagement shoot er så nydelige - dere passer virkelig godt sammen :)

3. Føy, din venninne fra Holland oppførte seg virkelig ikke godt mot deg - træls at miste en venninne, men like godt at det ble før og ikke etter hun hadde stelt det hele i stand for deg.

4. Locations til bildenene et SÅ FETE!

5. Jeg husker ikke mer men - yay! Dere skal giftes om en uke!! :bunny_4::loveshower:

Jeg har et lite spørsmål til deg - Jeg ser dere hadde fått på plass Charlotte til å vie dere allerede i september, hvordan gikk dere frem for å finne representant? Vi skal nemlig også ha borgerlig vielse i et eget lokale, og er bare så usikker på hvordan det hele skal foregå (er så tret av å lese dårlig info på kk.dk og borger.dk :td: )

Elsker og forresten ideen med vielse på kanalrundfart! Vi skal selv ha kanalrundfart som en "gave" til gjestene dagen etter bryllupet :loveflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer