DenUngeBrud

Erfaringer med JJHouse

25 indlæg i dette emne

Jeg har overvejet at købe en kjole ved JJHouse (har hørt godt om deres gallakjoler), og så tilpasse/tilføje detaljer ved en skrædder herhjemme i DK, men er der nogen af jer, der har erfaringer med JJHouse? Og kvaliteten af kjolerne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt derfra. Der ligger efterhånden mange tråde om firmaet (og litb) så søg lidt på bk hvor vi er mange der har skrevet gode råd om at bestille derfra. :wink:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sagtens man kan få en fin kjole, og spare mange penge. Men jeg må indrømme at stå i min kjole, i en butik, og sige JA til den, er en kæmpe stor følelse og oplevelse, og det ville jeg aldrig anbefale nogen at fravælge, synes det er en kæmpe del af det at blive gift og vælge sin kjole.

Det sagt; De ting jeg har fået fra JJ s house har alle været i ganske fin kvalitet.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tilslutter mig jubelkoret - jeg er VILD med min brudekjole derfra!

Jeg er selv en plussize og var meget skeptisk omkring hvordan den mon ville passe mig, og ikke mindst hvilket snit der passede mig. Jeg valgte derfor at bestille tid hos en brudekjolebutik til prøvning og prøvede lidt forskellige modeller - og fandt en model der bare var perfekt! Derefter gik jeg hjem og fandt min drømmekjole hos JJ og bestilte den og et slør (og sparede 14.000 kr.). Det tog 3 uger fra jeg bestilte til jeg havde kjolen i hånden og tænk, deres sandartmål passer mig som var den syet efter mine mål! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sagtens man kan få en fin kjole, og spare mange penge. Men jeg må indrømme at stå i min kjole, i en butik, og sige JA til den, er en kæmpe stor følelse og oplevelse, og det ville jeg aldrig anbefale nogen at fravælge, synes det er en kæmpe del af det at blive gift og vælge sin kjole.

Det sagt; De ting jeg har fået fra JJ s house har alle været i ganske fin kvalitet.

Jeg er slet ikke i tvivl om, at det er noget særligt at stå i butikken, men der koster det bare også mange, mange gange mere en kjolen fra JJHouse. Og jeg skal under alle omstændigheder arbejde med nogle farvedetaljer på min kjole hos en lokal skrædder -såvil jeg hellere stå dernede juble af det færdige resultat med mine søstre og brudepige med en god flaske asti ;) Men tak for råd^^

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det behøver jo ikke koste så meget, selvom man går i butikker. Lilly har udsalg i øjeblikket, og der kan man få kjoler, der er ganske pæne, helt ned til 1000,- Så billigt tænker jeg ikke en gang, at man kan få kjoler fra jj's.

Derudover skal du huske, at kjolen kan blive taget i tolden, hvor der så kan komme told og moms på. Momsen udgør i sig selv 25% af kjolens værdi. Det er i hvert fald værd at huske.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uden at ville fornærme nogen, så synes jeg ikke lillys kjoler er noget for mig -jeg har set én kjole derfra, jeg måske kunne overveje, og den koster 12.000

Jeg har derimod set flere fra JJHouse til 1200-1800kr som jeg sagtens kan arbejde med :) som sagt leder jeg ikk efter en færdig kjole, da jeg har nogle ganske specielle ønsker ;) og jeg har tænkt på told/moms, men tak for reminderen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt 2 slør fra JJ, og har fået dem indenfor døren nu. Og det er første gang hvor jeg virkelig må indrømme at, på trods af at prisen er ganske lav, så er det også ganske tydeligt! Perlerne er limet på, fremfor syet, og der er store lim klatter alle vegne. Ikke om jeg ville bruge det på min bryllupsdag!

Men alle andre ting har, som før nævnt været okay kvalitet, er nok bare for krævende når det kommer til kjole og tilbehør!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt 2 slør fra JJ, og har fået dem indenfor døren nu. Og det er første gang hvor jeg virkelig må indrømme at, på trods af at prisen er ganske lav, så er det også ganske tydeligt! Perlerne er limet på, fremfor syet, og der er store lim klatter alle vegne. Ikke om jeg ville bruge det på min bryllupsdag!

Men alle andre ting har, som før nævnt været okay kvalitet, er nok bare for krævende når det kommer til kjole og tilbehør!

Okay, tak. Det er jo rimelig vigtigt om de laver detaljerne ordenligt. Jeg regner dog ikke med slør, så det er måske en fordel for mig ;) Har du prøvet at bestille nogle kjoler eller lign med broderi derfra? Det er nemlig min helt store detaljetype :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tilslutter mig jubelkoret - jeg er VILD med min brudekjole derfra!

Jeg er selv en plussize og var meget skeptisk omkring hvordan den mon ville passe mig, og ikke mindst hvilket snit der passede mig. Jeg valgte derfor at bestille tid hos en brudekjolebutik til prøvning og prøvede lidt forskellige modeller - og fandt en model der bare var perfekt! Derefter gik jeg hjem og fandt min drømmekjole hos JJ og bestilte den og et slør (og sparede 14.000 kr.). Det tog 3 uger fra jeg bestilte til jeg havde kjolen i hånden og tænk, deres sandartmål passer mig som var den syet efter mine mål! :biggrin:

Rikke, hvordan passede målet på strube/hult til gulv for dig? Jeg sidder og kigger på deres standardstr og jeg er tilsyneladende 11cm lavere end en str 2 i netop dette mål (resten af målene passer på str 6 og 4, så får min skrædder til at sy lidt ind om talje og hofte) Og jeg er ellers 1,65 og føler mig nogenlunde velproportioneret, hehe ;) Synes det virker lidt mærkeligt .. føler mig pludselig lille og bred, hahah!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt min brudekjole derfra og er meget tilfreds. Jeg købte efter mål og den sidder perfekt. Der er ingen fejl i syningerne eller stoffet.

Hvordan passede strube/hult til gulv med deres standardmål? :)

Jeg undersøgte ikke standardmål, min fik syet efter mine mål som kostede 126 kr ekstra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg spørg nok dumt, men er det ikke kopikjoler de har?? :-)

Det tror jeg ikke -ikke alene gør de meget ud af mærke billederne mod kopiering(hvilke ville være ekstra farligt hvis de blev opdaget) men det er også en meget omtalt hjemmeside herinde (og administratorerne gør meget ud af links til hjemmesider med kopivarer ikke kan laves på disse fora). Derudover har jeg ikke set kjolerne andre steder (og tro mig, jeg har VIRKELIG kigget på mange hjemmesider og kjoler!) brudekjoleronline.com er derimod en kopiside -de fleste er kopier af panovias smukke kjoler :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg ikke -ikke alene gør de meget ud af mærke billederne mod kopiering(hvilke ville være ekstra farligt hvis de blev opdaget) men det er også en meget omtalt hjemmeside herinde (og administratorerne gør meget ud af links til hjemmesider med kopivarer ikke kan laves på disse fora). Derudover har jeg ikke set kjolerne andre steder (og tro mig, jeg har VIRKELIG kigget på mange hjemmesider og kjoler!) brudekjoleronline.com er derimod en kopiside -de fleste er kopier af panovias smukke kjoler :)

Det troede jeg bare siden de var så billige :D .. Har kigget lidt derinde, synes ikke jeg kan finde bare én kjole som jeg kan lide og jeg har rodet 18 sider igennem nu :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JJ s house ER kopi kjoler. (Hvis du skriver navnet korrekt uden mellemrum, vil det også blive blokeret herinde: **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** )

Der kan man bare se -jeg vidste ikke, man dkulle have hele URLen med. Nå, så er det tilbage til square one i kjole søgningen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer