Tazzie

Så Er Mine Prinsessedrømme Igang <3

156 posts in this topic

Nøøøøj så er det min tur til at begynde at planlægge og drømme og glæde mig!!

Har fundet min drømmemand, som friede til mig sidste sommer, så om lige over et år skal jeg sørme giftes med ham og være hans kone, og jeg kan slet slet slet ikke vente <3

Det er hans 3. bryllup, og mit allerførste (han er 40 og jeg er 36) så det er skønt at kunne trække lidt på hans erfaringer, og da vi begge to har brugt maaaaange år på nogle helt forkerte typer partnere, så er det her altså helt fantastisk, han har ligeså store sommerfugle i maven kan jeg se, høre og mærke!!!

Vi er lidt i god tid (startede faktisk allerede planlægningen i januar i år), men der kommer flere bryllupper i år, både en veninde og nok også noget familie, så vi har valgt at skyde vores lidt, så er der længere tid til planlægning, drømme og bare at kunne glæde sig <3

Er begyndt at lave en checkliste, og den er da ikke helt dum:

Datoen: check

Kirke: afventer stadig, da deres kalender kun går 1 år frem

feststed: tjek, booket og mangler kun at aftale de sidste ting derude og en prøvemiddag smile.png

ringe: tjek, sååå fine, og så fik vi dem endda til halv pris da biksen skulle lukke

kjolen: tjek, helt igennem gudesmuk kjole, som jeg var så svineheldig at vinde hos Kennedys

brudesko: tjek

brudgommens outfit og sko: Mangler, men min elskede H2B vil gerne vente til næste år, da han regner med at ville smide et par kilo

kagen: mangler, men har luret maaaange billeder, vi trækker den dog nok til næste år, så vi kan tage til sådan en smageaften. topfigur er dog fundet og købt biggrin.png

Brudepige: tjek, min skønne veninde er spurgt og svarede jublende ja Hjerte3.png Min elskede mor sagde ja til at føre mig til alters, så det er der også styr på loveshower.gif

bestman : tjek - Min H2B syntes at det var hans brors tur, nu det er 3. gang (og lykkens gang *ss*) han skal giftes, og han sagde heldigvis ja tak til opgaven.

reception : svigerne nærmest insisterede på at vi skulle holde en reception, så de lægger have til (de bor lige om hjørnet fra kirken) så der skal bryllupskagen nyde med et glas bobler og lidt hygge smile.png

fotograf: tjek, vi har hyret skønne Angelina fra Pink Studio smile.png

brudekørsel: tjek, har fundet en gammel kollega som har den fedeste store Amerikanerslæde, og gerne vil bookes til vores store dag.

Musik: tjek, har booket et fedt band via 123festmusik.dk som kommer og spiller, og de har en dj vi har hyret til at tage over bagefter de har været på scenen

Invitationer: tjek, de er trykt og modtaget, og tilhørende takkekort osv er også på plads

Farver: det er vist også et tjek, vi er stort set enige om at det ville være så fint med blå og pink, hver vores farve og så endda også repræsenteret på kagetoppen smile.png

Spænding og forventningens glæde: Ohhh yeaaay, om ikke andet, så rummer jeg det for 10 laugh.pnglaugh.pnglaugh.png

Glæder mig sååååå meget til at bygge videre på den her tråd, men nu er den ihvertfald startet og sommerfuglene flagrer allerede helt vildt i min mave smile.png

0

Annonce ♥

så er det håret der skal grubles over!! jeg er sikker på at jeg kan få noget helt fantastisk fint hår, men 1. det skal passe til min specielle, gudesmukke kjole, og 2. jeg har jo undercut i hele den ene side og halvdelen af nakken, og så skal farven jo også besluttes....folk forventer vist nærmest at jeg kommer med pink eller lyserødt hår, og det ender jeg jo nok med.....men hvilken? Er mest til lyse farver for tiden, lige nu er det hvidt og ja, lyserødt, ligner faktisk meget godt mit profilbillede her smile.png
har haft en lignende tråd kørende på et andet forum, og der kom forslaget om Bubblegum pink, og det er jeg faktisk blevet lidt lun på :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Brudekjole allerede??? :o hvad nu hvis du taber dig eller tager på?! Det ville jeg få stress over :o

hehe, det gør jeg kun på bagdelen og lårene hvis det skulle ske, og der er jo maaaasser af tid til at få den syet ind så :)

Ligemeget hvad, så skal man vist maaange steder vælge kjolen 4-6 måneder før den skal bruges, jeg er så bare i lidt bedre tid....men så også helt ok, for de bestilte den hjem med det

samme, men den lander først i oktober regner de med i brudekjoleparadiset deroppe :)

Edited by Tazzie
0

Annonce ♥

Jeg tror jeg ville skifte mening en million gange hvis jeg skulle købe kjolen i så god tid.. Jeg regner med at købe den 4-6 måneder før :-)

De fleste brudebutikker skal bruge 6-7 måneder for at få kjoler hjem i andre størrelser end dem de har så man begrænser udvalget ved først at gøre det 4 måneder før (jeg købte min 100 dage før brylluppet)

1

I skal da også lige se min brudebuket, den er lavet sammen med min navnesøster og veninde, som da mente at det kunne vi sagtens klare :) Det er lidt blæret at jeg selv har været med til det, synes jeg, og den er jo så lavet med kunstige blomster, da jeg har en drøm om at gemme den som den er, og det er lidt specielt i forhold til ægte blomster....og lidt mere oplagt at smide en masse bling bling i den så. den er bygget lidt videre på idag, har lidt flere sten limet på blomsterne, og har fået sat tyl bagved (det er lyserødt lige nu, men skal skiftes til hvid da min kjole har en anden farve end jeg regnede med *SS*) :cheerleader3:

post-69268-0-29543500-1405969417_thumb.j

0

Ejj hvor er den kjole bare pæn til dig :) og den brudebuket er jo helt fantastisk..

Du har sq styr på mere end jeg har, men det må dælme også være rart at være så godt i gang, så man kan slappe lidt af i den anden ende..

Hvilken kirke skal i vies i og hvilket feststed har i valgt ? er sådan lidt nysgerrig..

0

Jeg tror jeg ville skifte mening en million gange hvis jeg skulle købe kjolen i så god tid.. Jeg regner med at købe den 4-6 måneder før :-)

De fleste brudebutikker skal bruge 6-7 måneder for at få kjoler hjem i andre størrelser end dem de har så man begrænser udvalget ved først at gøre det 4 måneder før (jeg købte min 100 dage før brylluppet)

Hold da op .. Så må jeg lige vurdere når jeg kommer tættere på :p Skal lige have smidt en 7-9 kg ..

0

Annonce ♥

Ejj hvor er den kjole bare pæn til dig :) og den brudebuket er jo helt fantastisk..

Du har sq styr på mere end jeg har, men det må dælme også være rart at være så godt i gang, så man kan slappe lidt af i den anden ende..

Hvilken kirke skal i vies i og hvilket feststed har i valgt ? er sådan lidt nysgerrig..

Ihhh tusind tak!!

Jamen vi skal vies i Hørsholm kirke, en helt sindssygt flot kirke hvor min H2B er konfirmeret (og vist også døbt!) Har været noget i tvivl om vi skulle bruge den kirke hvor jeg selv er konfirmeret, for der er min far og lillebror også begravet, men der er så mange triste ting der er sket i den kirke nu, og jeg tror simpelthen at det ville give så mange triste tårer også, så vi er endte med at vælge den anden kirke.

Festen skal holdes på Skjalm Hvide Hotel, et superhyggeligt sted og man lejer simpelthen hele hotellet så der er værelser med i prisen til alle :) Og så var vi så heldige at møde dem inde på en bryllupsmesse hvor de havde kampagnetilbud, så vi får gratis lov at overnatte i brudesuiten på selve "slottet" (bygningen til højre på billedet af hotellet) :)

post-69268-0-74150300-1406025753_thumb.j

post-69268-0-32820900-1406025771_thumb.j

post-69268-0-28406300-1406025782_thumb.j

post-69268-0-89851300-1406025796_thumb.j

Edited by Tazzie
0

Annonce ♥

hihihi, er det bare mig eller er det helt umuligt ikke at gå lidt i bryllups selvsving når man har det her fantastiske vejr, og så læser alle de skønne tråde med folk der skal giftes her den kommende måneds tid :a1221: :a1221:

Jeg er sååå spændt på at vi nærmer os 1års dagen for vores store dag...men der er jo lige 23 dage endnu til....og drømmene om det fløjter bare derud af :)

Tror vores to do liste er ved at være så dejligt kort her allerede:

Bryllupskage - trækker det nok til foråret med at bestille den

Gommens tøj - trækker den nok også til næste år, sådan sommertid, min skønne H2B regner vist med at ville tabe lidt af sin "ølmave" til dagen :)

Sende invitationer ud - det bliver til januar

Prøvemiddag og aftale nærmere med feststed - også til foråret

Booke overnatning til mig - bliver starten af næste år, da jeg snakkede med det første hotel lød de helt målløse over at jeg var ude i så god tid :D

og så tror jeg faktisk at det er det.....med plads til at trykke edit på det her indlæg næste gang jeg kigger :tunge:

0

Uhhh så skvattede jeg lige over morgengaven til min kommende husbond...han synes det med morgengaver er lidt besynderligt, det er så fair nok, men det skal ihvertfald ikke stoppe mig fra at finde noget til ham loveshower.gif

Har hele tiden tænkt på at få lavet sådan et rigtigt fedt boudoir billede til ham, af mig, men ville også gerne give noget der kunne være på ham, og så fandt jeg denne!! den bliver så lavet i rustfast stål, og får også tilføjet datoen udover initialerne, men synes bare at den er sååå skøn:

post-69268-0-59165900-1406119218_thumb.j

0

Ihhh hvor jeg elsker at være herinde og nyde alle jeres andres ideer og planlægninger osv, men det er dælme også "farligt" med alle de nye input som så giver en nye ideer inde i hovedet til hvad man så også kunne finde på :a1221:

0