Tazzie

Så Er Mine Prinsessedrømme Igang <3

156 posts in this topic

nøøøøj, så er min kjole landet hos Kennedys og hænger klar og venter på mig, fik med det samme booket skrædderen til en hel dag, så præcis en måned før brylluppet tager jeg min mor under armen og så skal jeg op og have kjolen gjort klar til den store dag OG får den med hjemad om eftermiddagen, helt klar til brug loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Og dansekjolen er fundet, hehe, faktisk hele 2 stk, men så kan jeg vælge ud fra hvad der føles mest rigtigt, de er ihvertfald gudesmukke begge to, den ene meget meget fin og smuk (se billedet her ovenover), og den anden supersmuk og noget mere vovet tongue.png

Kan slet ikke fatte at der er kun ca 8 måneder til nu, tiden den flyver jo helt vanvittigt og OVEN i det hele, så er der kun 22 dage til jul, jubiiiii Hjerte3.png

hvor fedt at din kjole nu er kommet og du har fået bestilt tid ved skrædderen ...ja tiden flyver afsted

0

Annonce ♥

Ihhh altså hvor tiden flyver, rigtigt godt nytår til alle derude!!!

Kun 220 dage til vores store dag, og jeg har bare de vildeste sommerfugle i maven, kan slet ikke vente nu! Fik en rigtig kedelig besked i fredags, damen vi havde hyret til vores bryllupskage er blevet gravid og skal føde omtrent dagen for vores bryllup, så jeg blev selvfølgeligt lidt øv, og fik lige lidt dum mavepine, men ønskede hende selvfølgeligt tillykke, og gik så lidt i panik.....heldigvis havde jeg brugt laaaang tid på at lede efter kager, så vi ringede fluks til den vi havde haft i tankerne også, en skøn lokal dame, som både havde tid og lyst til at lave vores bryllupskage, så lige om straks skal vi til smagning, uhhm altså, og hun kan sagtens lave kagen som de billeder vi har forelsket os i smile.png

Og så er der booket tid til prøveopsætning af mit hår, åååhhhh for pokker det bliver spændende, og så har hun endda givet mig tid på valentinsdag, så kan det da kun blive fantastisk a1221.gif

Stort set alt er forberedt til receptionen, skal dog liiiige have fundet et sted hvor man kan få lidt over 100 champagneglas til en okay pris (kigger på ikea lige nu) for vi vil altså gerne kunne lave klinkelyd og ikke bare det det plok som plastikglas giver, lidt bridezilla er man vel tongue.png

0

Kun 220 dage til vores store dag, og jeg har bare de vildeste sommerfugle i maven, kan slet ikke vente nu! Fik en rigtig kedelig besked i fredags, damen vi havde hyret til vores bryllupskage er blevet gravid og skal føde omtrent dagen for vores bryllup, så jeg blev selvfølgeligt lidt øv, og fik lige lidt dum mavepine, men ønskede hende selvfølgeligt tillykke, og gik så lidt i panik.....heldigvis havde jeg brugt laaaang tid på at lede efter kager, så vi ringede fluks til den vi havde haft i tankerne også, en skøn lokal dame, som både havde tid og lyst til at lave vores bryllupskage, så lige om straks skal vi til smagning, uhhm altså, og hun kan sagtens lave kagen som de billeder vi har forelsket os i smile.png

Og så er der booket tid til prøveopsætning af mit hår, åååhhhh for pokker det bliver spændende, og så har hun endda givet mig tid på valentinsdag, så kan det da kun blive fantastisk a1221.gif

Stort set alt er forberedt til receptionen, skal dog liiiige have fundet et sted hvor man kan få lidt over 100 champagneglas til en okay pris (kigger på ikea lige nu) for vi vil altså gerne kunne lave klinkelyd og ikke bare det det plok som plastikglas giver, lidt bridezilla er man vel tongue.png

tiden flyver afsted og Godt Nytår til dig også....

øv jeg den første der sku ha lavet jeres kage, men dejligt i har fundet en anden så hurtigt og kan lave den som i ønsker

uhhh den med champagneglassene den kender jeg godt, så har givet manden min en liste til vi skal i Ikea

0

Jeg har 84 små og et par og 20 lidt større fra IKEA hvis du er interesseret

1

Annonce ♥

Nøøøøøj så er der booket luksusophold fra dagen inden den store dag, til min brudepige og jeg, med luksusbehandlinger, spa, hygge, lækker mad, måske et glas vin til mig og så bare totalt tøsehygge, og så er der bestilt hår-og-makeupdamer til os begge, så der ikke bliver noget stress hvis en dame skal nå os begge to, så det var lige noget af en stor ting at kunne krydse af på listen, og for pokker de der sommerfugle lige groede lidt i maven igen loveshower.gif

0

WUUUUUUIIIIII, så er invitationerne smidt i postkassen her til aften!!! tror nok liiiiige at det gav de store bobler i maven!!! Vi har allerede afleveret 3 stk af dem personligt, og folk er helt vilde med dem, vi puttet et ret cute billede af os ind i den, og så fik vi lavet vores egne frimærker på postdk's hjemmeside, så mon ikke folk grejer hvad der er indeni brevet, inden de åbner det, når de ser os kysse på frimærket loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

0

Annonce ♥

wheee altså, næsten en tredjedel af gæsterne har allerede takket ja loveshower.gif

Vi skal til møde med hotellet på lørdag, og vi er begge to lige ved at revne af spænding!!! Der er booket to stk hår-og-makeup damer til min brudepige og jeg, så der ikke bliver for meget kaos om morgenen på den store dag, så det bliver bare den vilde luksus, de kommer allerede kl 8, og så skal der ellers bare dulles op og gøres klar, og så skal vi bare lige fragtes de ca 20 minutter til kirken, for pokker det hele begynder at nærme sig med store skridt og jeg kan slet slet slet ikke vente til at blive gift med min elskede!!! smileys-wedding-039471.gif

0

Nøøøøj, så er menuen lagt fast til vores dag, og vi har fået en samlet pris på vores drømmefest Hjerte3.png
Imorgen står den på chokoladesmagning da vi har bestilt et fantastisk tårn af chokolade til aftenkaffen, og lørdag skal jeg have lavet første prøve på brudehår... Tror nok lige min indre bridezilla hopper og danser i de her dage loveshower.gif

Hvis nogen er nysgerrige, så er menuen sådan her, lidt fancy, men vist fantastisk godt :

Forret: Ballotine af landkylling med vild brøndkarse, røget vinaigrette, syltede gulerødder og brødcrumble,

Hovedret: Økologisk Angus striploin, med gulerodspuré, grillede løg, syltede tomater og brændt hvidløg. Hertil smørristede kartolfer og foie grassauce.(skal dog have ændret saucen, jeg nægter at spise foie gras!!)

Dessert: Chokolade/nougat brud med puffede korn på en bund af bær og karamel. Hertil bærsorbet og rå lakridsstøv.

YAAAAYYY!!

0

Hov, skal da vist lige vise seneste ide til håret, jeg synes at det er helt fantastisk smukt, håber at noget lignende vil være helt fantastisk med min sjove frisure :D

post-69268-0-66230900-1423590478_thumb.j

Edited by Tazzie
0

Annonce ♥

uhhhhh, så er håret testet, jeg er helt oppe at ringe, det er så fe-eventyr-fortryllende fedt som jeg slet ikke havde turdet håbe på, og det er en del federe i virkeligheden end på billederne, men waaaw altså jeg er så lettet og glad nu loveshower.gif

post-69268-0-49307100-1423917277_thumb.j

0

Annonce ♥

ihhhh tak, hvor er i bare søde!!!
Jeg er jo lidt glad for ting der er lidt anderledes, og det her må jeg indrømme havde jeg aldrig selv kunnet finde på, men min skønne hårdame kender mig lidt da jeg har kendt hendes mand i mange år, og hun fangede fluks ideerne jeg var lidt ude i og kreerede det fantastiske hår, og jeg var også vild med sløret selvom vi først havde sløjfet det i frygt for at det ville blive for meget, men det giver nemlig lige det lidt mere brudeagtige blev vi enige om :a1221:

0

Lækker menu! Jeg ville også fjerne foie gras'en :wink:

Og dit hår! OMG! Det er endnu federe end jeg havde forestillet mig fra første gang du viste nogle ideer og inspirationsbilleder. Det er helt spektakulært og fantastisk! Stort tillykke med det!! :cheerleader3:

1

Annonce ♥

uhhh, så er der bestilt for en FORMUE af makeup til dagen, er jo nødt til at have virkeligt god kvalitets makeup på, så det bare holder, og jeg kan se at Urban Decay er MÆRKET, så jeg måtte liiiiige have en masse af det, de har endda lige lavet boksen til mig, i de helt rigtige farver :cheerleader3:

post-69268-0-84480700-1424420504_thumb.j

Edited by Tazzie
0

uhhh, så er der bestilt for en FORMUE af makeup til dagen, er jo nødt til at have virkeligt god kvalitets makeup på, så det bare holder, og jeg kan se at Urban Decay er MÆRKET, så jeg måtte liiiiige have en masse af det, de har endda lige lavet boksen til mig, i de helt rigtige farver :cheerleader3:

Jeg havde UD på til vores bryllup og det overlevede alt inkl en meget rørstrømsk brud og en masse kindkys

1