Tazzie

Så Er Mine Prinsessedrømme Igang <3

156 posts in this topic

uhhhh, kun lige over 3 måneder nu....dvs 3 måneder og 11 dage, tror da nok lige at tiden flyver for vildt!!! heldigvis er det nærmest kun småting vi mangler nu, så det er ren fornøjelse, altså bare gå og glæde sig til vores store dag, uden stress (ihvertfald endnu!) og for pokker hvor er det hele bare spændende!!

Fik lige et lille pip fra h2b's bedste ven igår, de har tænkt sig at stjæle ham en hel weekend til hans polterabend!! hvor er de bare for skønne, jeg ved at han vil elske det såååå meget, og bare derfor glæder jeg mig som et lille barn til de kommer og hapser ham :loveshower:

hvor dejligt at i har så meget styr på tingene og at i bare kan slappe af og glæde jer frem til jeres dag ....lyder spændende med H2B's PA

0

Annonce ♥

86 dage.......Hvor er det for vildt! under 2 måneder til jeg skal til skrædderen hos Kennedys og have min kjole tilpasset, tror da nok lige at alle sommerfuglene blafrer for vildt, men for pokker hvor jeg bare glæder mig <3

0

79 dage nu, for pokker altså hvor tiden flyver!!!

Vi har vist styr på 99% af tingene nu, og går egentligt stort set bare og glæder os, jeg nørkler lidt med lidt hyggelige pynteting til receptionen, og ellers er der bare nedtælling til at kjolen skal tilrettes og hentes her om 1,5 måned :loveshower:

Vores s.u. for indbydelserne er her på mandag, og vi mangler kun 7 svar, så det er jo nærmest fantastisk!! Og så endnu vildere, h2b's jakkesæt blev hentet inde hos Mond igår, waaaaauw for pokker da en topnice mand jeg får mig, han var så gudeskøn i sit jakkesæt at jeg næsten ikke kunne trække vejret!!! og da han bad mig om hjælp til slipset rystede jeg helt på hænderne som var det første gang jeg skulle røre ved ham, og da han så gav mig et kys som tak var jeg dælme ved at gå i gulvet!! tænk at et sk*de sæt tøj kan gøre en så fjantet igen....har også forberedt ham på chancen for bævende stemme og våde øjne når jeg ser ham i det fulde outfit på dagen :a1221: :a1221: :a1221:

Nøøøøøøøj altså hvor jeg elsker min h2b!!!!

0

Nåååhhhhhh hvor er det skønt og fantastisk med sådan en emotionel reaktion på at se din udkårne i hans outfit - det lover da så godt for en ægte film-reaktion på selve dagen. Fedt at I har styr på så meget, så I bare kan nyde det nu

1

Annonce ♥

Nice at han er så lækker! :biggrin:

Min W2B får også jakkesæt fra Mond, men jeg må ikke se det før på dagen :pokey: Så måske dåner jeg hvis hun er for lækker! :o:lol:

Du kan vist godt glæde dig allerede, for nøøøøøj de er dygtige derinde, og er sikker på at de også lige tryller de feminine former helt fantastisk ind i deres lækre suits!!! så forbered dig på at få sparket benene væk under dig når du ser hende!! Waaaaauw altså!

0

nøøøøj altså, blev overrasket af en stor flok skønne tøser i lørdags og havde virkeligt den dejligste polterabend man kunne ønske sig, er stadig helt høj ovenpå det!!! Og så er det ligesom om det virkeligt kom tæt på, at der kun er 58 dage til nu!!!
3 uger til jeg skal til skrædderen og have min kjole med hjem, 2 uger til vi skal snakke med præsten og til vores skønne fotograf til en snak og en kærestebilledesession :loveshower:

Bandet er bekræftet, al pynt, mad, frugt, drikkevarer osv til receptionen på plads, alle gæster bekræftet og alt er bare ved at være helt på plads nu!!! Skal til endnu en prøveopsætning på håret OG prøve min makeup for første gang her om lige over 3 uger, så alt er bare så vildt, og jeg føler virkeligt at tiden flyver mere end jeg nogensinde har prøvet det før.....Livet er såååååå fantastisk, og min vidunderlige h2b er ligeså spændt og glæder sig ligeså meget, hvor fantastisk er det lige :a1221: :a1221: :a1221:

post-69268-0-15692900-1434659055_thumb.j

0

Annonce ♥

uuuuuuuuuuuuhhhhhh altså, igår var der præcis en måned til vores dag, og det var dagen jeg tog op til Kennedys og så min kjole som jeg valgte for næsten et år siden, og fik den rettet til......nøøøøj altså hvor er den bare fantastisk, havde faktisk gjort den mindre fantastisk inde i mit hoved igennem tiden siden jeg valgte den, så var lidt med en mærkelig fornemmelse i maven hele vejen derop, og ville den nu overhovedet kunne passe osv osv osv.....og da den skønne skrædder hos Kennedys kommer os i møde i butikken, med min kjole over armen....wuuuiiii....var simpelthen ved at tude af lykke, og da den kom på havde jeg nær ikke villet tage den af igen, men nu er den simpelthen rettet til og hænger 100% klar herhjemmme, og jeg kan slet slet slet ikke vente nu!!!!

Jeg er virkeligt imponeret over Kennedys, magen til helt igennem fantastisk og personlig service kan man vist ikke finde i dk!!! det er virkeligt helt gennemført og man føler sig i de bedste hænder fra første møde, og jeg må da indrømme at jeg næsten er helt ked af at jeg ikke skal derop mere....men nu er den store dag jo altså også lige om straks, og jeg har så mange bobler og sommerfugle i maven at jeg næsten ikke ved hvad jeg skal af mig selv :a1221: :a1221: :a1221:

0

17 dage til nu, det er altså helt uvirkeligt!!!
Ikke mere ebay eller etsy nu, ikke flere nye smarte ideer, men bare spænding, kæmpe sommerfugle i maven, og de sidste ting der skal laves....mangler stadig lidt kirkebuketter, navne på bordkort, sidste finish på brudebuketten, og ellers så er der altså styr på ALT! Det er så mærkeligt, og så helt igennem fantastisk, nu er jeg FRU lige om straks...som i under 2,5 uger!!!!

:a1221: :a1221: :a1221: :a1221: :a1221:

0

Åh jeg er misundelig på dig - altså på den gode måde:-) Det er SÅ FED en dag at have i vente, så du skal bare nyde det.

Det bliver en stor og dejlig dag for jer :-) Var det dig der skal giftes i Hørsholm Kirke? Jeg skal lige huske det :-)

0

Annonce ♥

Åh jeg er misundelig på dig - altså på den gode måde:-) Det er SÅ FED en dag at have i vente, så du skal bare nyde det.

Det bliver en stor og dejlig dag for jer :-) Var det dig der skal giftes i Hørsholm Kirke? Jeg skal lige huske det :-)

jeps, det er det :) Det bliver så vildt at gå igennem den smukke kirke, den virker nærmest helt som en katedral da vi var ude at snakke med præsten og der ikke var andre mennesker derinde :a1221:

0

9 dage bare!!!! tror nok lige at sommerfuglene i maven er eksploderet i størrelse og antal, men for pokker hvor jeg glæder mig!!!! Har lavet en liste for de sidste par dage her, med ting der skal nås og gøres osv, og sikke en masse forkælelse jeg også skal igennem, og så fredag morgen er det afsted til frisøren, og så daffer min brudepige og jeg afsted til Skodsborg til en hel dag fuld af forkælelse!!!! yaaay, og så næste morgen er det afsted til kirken, og mit livs vildeste fest....og til at sige ja til at blive min soulmates' fru <3

0

Annonce ♥

Annonce ♥

lige lidt billeder fra vores fantastiske dag i lørdags, ALT var perfekt, og jeg ville intet ændre overhovedet!!! jeg skal nok komme med noget beretning og en masse flere billeder, men vi er stadig slet ikke landet mentalt, og kun lige kommet hjem fra vores herregårds-mini-honeymoon igår aftes :a1221: :a1221: :a1221:

post-69268-0-00552200-1440101190_thumb.j

post-69268-0-99018300-1440101212_thumb.j

post-69268-0-45296500-1440101260_thumb.j

post-69268-0-27070700-1440101284_thumb.j

0