Tazzie

Så Er Mine Prinsessedrømme Igang <3

156 posts in this topic

Ihhh hvor jeg elsker at være herinde og nyde alle jeres andres ideer og planlægninger osv, men det er dælme også "farligt" med alle de nye input som så giver en nye ideer inde i hovedet til hvad man så også kunne finde på :a1221:

Det er nemlig mega farligt. Det er ikke for sjov at vores budget er skredet med 50.000 :floejt:

0

Annonce ♥

Ihhh hvor jeg elsker at være herinde og nyde alle jeres andres ideer og planlægninger osv, men det er dælme også "farligt" med alle de nye input som så giver en nye ideer inde i hovedet til hvad man så også kunne finde på :a1221:

det er nemlig "farligt" at være herinde, netop fordi der er så mange fantastiske ideer :loveshower: men man må være standhaftig ellers løber det løbsk

0

uhhhh, sad og havde den hyggeligste aften med et vennepar og min H2B, og får faktisk hørt at min tilkommende er skruk!!! hehehe, så ender det måske alligevel med at det slogan da man meldte sig til herinde "først bryllup, så baby" kommer til at blive sandt for mig også :ilovebryllupsklar::oops::7himmel:

0

uhhhh, sad og havde den hyggeligste aften med et vennepar og min H2B, og får faktisk hørt at min tilkommende er skruk!!! hehehe, så ender det måske alligevel med at det slogan da man meldte sig til herinde "først bryllup, så baby" kommer til at blive sandt for mig også :ilovebryllupsklar::oops::7himmel:

ja det siger man :wink: jeg tog bare omvendt baby først så bryllup

0

Annonce ♥

hihihi, fik lige et lille bevis igår på at det ikke kun er mig der er lidt bryllupsgal.....min elskede H2B gik sørme igang med at lave bordkort!!! sådan helt af sig selv! vi har lavet en enkelt prøve på dem for et par måneder siden, fordi jeg fandt et superfint et på nettet vi begge kunne lide, men inkl forsendelse til vores ca 80 gæster ville de koste næsten 650kr, så det var vi nødt til at prøve om vi ikke selv kunne finde ud af, og jeps, den fiksede min seje H2B lige!!! Så de ligger klar nu i bryllupskassen og venter bare på at blive klippet og foldet :cheerleader3: De matcher selvfølgeligt vores bestilte invitationer og takkekort, og jeg er bare sååå stolt over min (lige om snart)mand!

Sad lige og snuste lidt rundt på etsy igen, og nu er der altså bestilt pynt til min brudebuket, en masse utroligt livagtige sommerfugle, og samme tema har jeg valgt skal bruges i håret og på strømpebåndet, så i skal da lige se lidt billeder af mine tanker:

post-69268-0-81184600-1406665625_thumb.j

0

hov, og der er sommerfugle på vores champagneglas også (billedet er lånt fra Etsy da jeg stadig er ved at aftale de sidste detaljer med sælgeren)

post-69268-0-54053800-1406665758_thumb.j

Edited by Tazzie
0

Ejj hvor er den kjole bare pæn til dig :) og den brudebuket er jo helt fantastisk..

Du har sq styr på mere end jeg har, men det må dælme også være rart at være så godt i gang, så man kan slappe lidt af i den anden ende..

Hvilken kirke skal i vies i og hvilket feststed har i valgt ? er sådan lidt nysgerrig..

Ihhh tusind tak!!

Jamen vi skal vies i Hørsholm kirke, en helt sindssygt flot kirke hvor min H2B er konfirmeret (og vist også døbt!) Har været noget i tvivl om vi skulle bruge den kirke hvor jeg selv er konfirmeret, for der er min far og lillebror også begravet, men der er så mange triste ting der er sket i den kirke nu, og jeg tror simpelthen at det ville give så mange triste tårer også, så vi er endte med at vælge den anden kirke.

Festen skal holdes på Skjalm Hvide Hotel, et superhyggeligt sted og man lejer simpelthen hele hotellet så der er værelser med i prisen til alle :) Og så var vi så heldige at møde dem inde på en bryllupsmesse hvor de havde kampagnetilbud, så vi får gratis lov at overnatte i brudesuiten på selve "slottet" (bygningen til højre på billedet af hotellet) :)

Hejsa.

Jeg har lige fundet din tråd, og vil følge dig.

Jeg kan love dig for jeg elsker den kirke. Jeg bor selv i Nivå, og var med til Stafet For Livet i Hørsholm sidste år, og gik rundt om kirken voldsomt mange gange. Den dag bar der også et brudepar - og vi talte netop hvor skønt det må være at blive gift der:-) Og der skal i:-) fedt! :-)

Og heldigvis plejer Stafet For Livet at være i slutningen af august, så i får ikke en masse motionisten med ind til jeres bryllup:-)

Og sikke en fin kjole, den er super fin:-)

1

hihihi, så er der gang i at blingificere mine dansesko, blev lige inspireret af et par andre herinde, og så måtte jeg også prøve, da de er fine og himmelske at gå/danse i, men noget kedelige at se på, og når man nu skal skifte ud på aftenen, så skal de da også være festlige og bryllupsagtige:

post-69268-0-94811900-1406796008_thumb.j

0

Annonce ♥

uhhh, fandt lige 2 muligheder mere til mit brudehår...farven bliver 95% sikkert bubblegum pink, er helt pjattet ved tanken om den farve, og det er mig med de tossede hårfarver :a1221:

post-69268-0-12805300-1407166646_thumb.j

post-69268-0-94445800-1407166665_thumb.j

0

nøøøj en god dag, mandens morgengave, eller dvs halvdelen af den (den anden halvdel bliver nok den lidt traditionelle med boudoir billeder) landede og er sååå flot, jeg har bestilt den sammen med et charm til strømpebåndet med dato og vores initialer på, og en lille blå sten (something blue).

bryllupsnatbeklædningen blev fundet, Hunkemøller har vilde tilbud så der blev lige snoldet godt, vi har fundet en masse pynt til udendørs til festen, og så dukkede der lige en fantastisk danselærer op i roskilde, så nu skal vi simpelthen skoles i bryllupsvalsen, og min H2B synes at det bliver lidt sjovt at prøve med sådan en prof, jubiiiii :cheerleader3:

post-69268-0-87345300-1407178588_thumb.j

0

ihhh så er hårdamen (min kammerats kone) konsulteret med mine hårideer og hun er helt vild....mente så godt nok at jeg burde lade mit undercut gro ud, men når nu min H2B elsker den del, så duer det jo ikke, så hun er forberedt på lidt ekstra udfordring :wink:

Er lige kommet hjem fra en 4dages luksus spaferie på Comwell med min mor og lillesøster, nøøøøøj hvor er det skønt at få sovet lidt, hygget en masse, få maden serveret, have ingen planer overhovedet og så endda også få en laaaang spabehandling (80 minutters total forkælelse), og jeg fik da liiiige luftet ideen med mit hår for min mor (hun skal jo følge mig til alters da min far desværre er død for snart 8 år siden :'( ) så jeg prøver at involvere hende så meget så muligt så hun også er lidt forberedt, og hun ELSKEDE det.....har dog ikke nævnt min hårfarve til dagen endnu, hun kender mig dog ret godt, så hun bliver nok ikke vildt overrasket, men vil dog nok ryste lidt på hovedet :D

Har fundet de fineste store blanke akrylsommerfugle til at pynte op med udendørs til festen, så der var lige endnu en kasse der skal findes plads til nede i vores bryllupsbunker *GG* men selv H2b synes at de er superfine og kan godt følge ideen. Der er også landet henved 30 fjer/silke/papirsommerfugle som skal bruges til hårpynt og min brudebuket, så det er superspændende snart at skulle beslutte hvilke farver og stil jeg vil have på dem, har bestilt en del forskellige :D

0

Annonce ♥

Hej :)

Jeg vil også lige følge med her!

Jeg er helt vild med dine frisurer! Jeg har ikke selv undercut mere, men synes det er megafedt. Hvad har du søgt på for at finde inspiration til frisurerne? Jeg synes jeg har googlet alle mulige kombinationer af "hairstyle wedding" uden at finde noget jeg bliver tilfreds med!

Og så er det jo superfedt at du skal giftes en uge efter mig! :biggrin: Selvom jeg er laaaangt bagud i forhold til dig :huh:

1

Flot kjole! Og vilde frisurer!! Men da jeg så så billedet af dig, faldt det på plads og jeg kunne se hvorfor det var den stil du gik efter ;) du blir super flot!!!

Jeg købte brudekjolen i august, blev gift i april - det burde godt kunne lade sig gøre, hvis du normalt ligger på nogenlunde samme vægt ;)

Edited by Aya84
0

Jeg er helt vild med dine frisurer! Jeg har ikke selv undercut mere, men synes det er megafedt. Hvad har du søgt på for at finde inspiration til frisurerne? Jeg synes jeg har googlet alle mulige kombinationer af "hairstyle wedding" uden at finde noget jeg bliver tilfreds med!

Og så er det jo superfedt at du skal giftes en uge efter mig! :biggrin: Selvom jeg er laaaangt bagud i forhold til dig :huh:

Ihhh tusind tak, kan godt lide at det skal være lidt anderledes :) hehe, jamen det gælder om at være kreativ med søgeordene, tror at mange af mine er fundet på "bridal hair undercut (og/eller) rockabilly" det gælder altid om at bruge de mindst mulige ord, så man kan ramme flere af de ord folk skriver på (hvis det giver mening, altså ikke skrive hele sætninger, men de korteste ord)

0

Flot kjole! Og vilde frisurer!! Men da jeg så så billedet af dig, faldt det på plads og jeg kunne se hvorfor det var den stil du gik efter ;) du blir super flot!!!

Jeg købte brudekjolen i august, blev gift i april - det burde godt kunne lade sig gøre, hvis du normalt ligger på nogenlunde samme vægt ;)

Ihhhhh hvor er du sød, tusind tusind tak :) Og den skal nok blive perfekt den kjole, det lød til at det var normalt med et par prøvninger inden den store tilretning af kjolen, og jeg har ikke så meget at tabe på overkroppen, så det vil være total bonus for den nederste dels pasform bare, at der ryger lidt på bagdel og lår, og så endda mulighed for at kunne få lidt mere bevægelighed i den kjolefacon :loveshower::cheerleader3:

Havde tabt 24kg siden januar da jeg var oppe at vælge kjolen, og håber på 5-7kg mere inden den store dag, så det burde være muligt uden at lave for meget ballade for skrædderen også :wink:

Edited by Tazzie
0

Annonce ♥

Ihhh tusind tak, kan godt lide at det skal være lidt anderledes :) hehe, jamen det gælder om at være kreativ med søgeordene, tror at mange af mine er fundet på "bridal hair undercut (og/eller) rockabilly" det gælder altid om at bruge de mindst mulige ord, så man kan ramme flere af de ord folk skriver på (hvis det giver mening, altså ikke skrive hele sætninger, men de korteste ord)

Ja, det giver god mening! Jeg har prøvet med "undercut" her til aften, men prøver også lige "rockabilly".

Jeg prøver både lange sætninger, korte sætninger, lange ord og korte ord, der er bare ikke noget der er godt nok endnu. Men så er det også godt at der alligevel er et år til! :wink:

0

Ja, det giver god mening! Jeg har prøvet med "undercut" her til aften, men prøver også lige "rockabilly".

Jeg prøver både lange sætninger, korte sætninger, lange ord og korte ord, der er bare ikke noget der er godt nok endnu. Men så er det også godt at der alligevel er et år til! :wink:

hehe, ellers så siger du bare til, jeg hjælper meget gerne, er lidt af en netnørd :D

0

Uhhhhhh, så er der 1 år og 1 dag til den store dag!!!!! Er lige ved at gå til over at det er imorgen der er styr på kirke og at vi så kun har 1 år til...365 dage smile.png
Og så har jeg lige fundet vores kagebager....hun er sååå dygtig og er kommet med et forslag til smage som vi er lidt vilde med...Chokoladekagebunde, hindbærmousse og så hele herligheden smurt op med chokolademousse og dækket med fondant på den måde vi drømmer om, jubiiiiii smile.png

Har fået fat i en portion hjerteformede balloner i vores temafarver, og så har jeg besluttet mig for at jeg også vil prøve at lave de dersens guirlander med papirhjerter, også i temafarverne, så jeg skal bare lige op og hente klippedimsen og pappet på posthuset, så skal jeg igang smile.png

(billedet er tyvstjålet på nettet, bare for at vise hvad jeg mener!)

post-69268-0-22665400-1408021686_thumb.j

0

Annonce ♥

Eiiijjj hvor topfigurerne og favourboksene fine!! Hvor har du fundet dem?

Og så et dumt spørgsmål: Hvorfor giver man favourbokse?

Jeg har set det mange steder men forstår det ikke.

Favourboksene er bare hyggen om gæsterne, ihvertfald for vores vedkomne... Der kommer lidt dronningemandler og Bülow lakrids i vores som man så kan snacke lidt ved bordet eller tage med hjem

1

Eiiijjj hvor topfigurerne og favourboksene fine!! Hvor har du fundet dem?

Og så et dumt spørgsmål: Hvorfor giver man favourbokse?

Jeg har set det mange steder men forstår det ikke.

De er fundet på Amazon.co.uk, de kalder de bjørne for "Me to you" så prøv at søge på "me to you cake top" hvis du skal se alle de fine kagetoppe de har...den ene mere nuttet end den anden :) De koster ingenting i forhold til dem herhjemme, tror jeg gav 130kr INKL fragt til dk, og henved 150kr for 80 favourbokse. Og jeps, det er bare lidt forkælelse til gæsterne ved bordet, jeg håber sådan på at få de der personlige M&Ms til vores, og så lidt tyggegummi og lidt søde bolscher, de er ikke så store de bokse her :)

0

Jubiii, så er min ene dansesko færdig, så mangler jeg kun den anden, men synes virkeligt at de er blevet skønne efter at have fået al den blingbling på, selv min H2B er helt imponeret over hvor fede de er blevet :loveshower: (det er lidt svært at tage et billede af noget med så mange sten på *SS*)

post-69268-0-27222100-1408046313_thumb.j

0

wooooooowww, 1 år til den store dag idag!!!!

Og kirken er nu booket, godt nok lige med en stor skuffelse først, vi har hele tiden fået at vide at man kun kunne booke kirken præcis et år før, så vi har talt ned og talt ned og ventet og siddet på nåle, og på minuttet de åbnede telefonerne ringede min H2B.....for at få at vide at det tidspunkt vi ville have, det var da allerede booket *AAARRRRGGGHHHHH* Hvad i alverden!!!! vi har endda både haft ringet flere gange OG mailet, og har det på skrift med at deres kalender kun kan gå 1 år frem....og så alligevel har nogen kunnet booke den tid, før 1 års dagen :( :( :(
Er noget skuffet, og blev da lige ked af det, for nu skal alle vores planer så lige rykkes, men heldigvis har vi så kunnet få tiden før, så kl 12 istedet for 13:30, så nu skal alle vores invitationer lige trykkes om (for 3. gang!) og så skal alle tider lige rykkes lidt, men som min vidunderlige H2B siger, så er der bare tid til mere fest, og han har da så meget ret :loveshower: :loveshower: :loveshower:

0