Tazzie

Så Er Mine Prinsessedrømme Igang <3

156 posts in this topic

Ihhh tak søde tøser, det er rart at høre at jeg ikke har valgt helt galt, kender kun mærket af navn, men kunne se på en google at både makeup artister og mange brude har valgt UD, så jubiii. Det landede igår,i en kæææmpe æske, så jeg glæder mig meget til at prøve lidt selv, og så at skulle ud til min hår- og makeupdame til en fuld prøvemakeup :)

Ihh og så lige et lille tip, jeg fik en god ide igår, og har bestilt en ekstra morgengave til manden, et prøvedyk med hajer, i kattegatcentret, og det kræver ikke engang dykkerbevis!!! og så endnu bedre, der er 20% rabat på alle oplevelserne i DuGlemmerDetAldrig.dk, hvis man bestiller senest på lørdag og bruger koden "FEBRUAR"....det er da en fantastisk rabat, og de har MANGE spændende oplevelser at vælge imellem :)

0

Annonce ♥

Hvor er det en god idé med en dykkeroplevelse som morgengave! Jeg tjekkede lige duglemmerdetaldrig.dk ud, og der er nogle ret fede oplevelser i blandt. Overvejer lidt at give "den lille kemiker"-køkkenkursus til S - han synes mad er sjovest når der går vild kemi i den. Men måske det mere er mig, der virkelig godt gad det... ;)

Hvor har du købt dit makeup henne? Jeg er lidt igang med at lede efter nogle gode deals på Urban Decay, så det ikke bliver en uoverskuelig formue..

0

Hvor er det en god idé med en dykkeroplevelse som morgengave! Jeg tjekkede lige duglemmerdetaldrig.dk ud, og der er nogle ret fede oplevelser i blandt. Overvejer lidt at give "den lille kemiker"-køkkenkursus til S - han synes mad er sjovest når der går vild kemi i den. Men måske det mere er mig, der virkelig godt gad det... ;)

Hvor har du købt dit makeup henne? Jeg er lidt igang med at lede efter nogle gode deals på Urban Decay, så det ikke bliver en uoverskuelig formue..

Ja ikk, og så med 20% rabat, så er det da virkeligt gode priser på skønne oplevelser :)

Uha, jeg gik ikke efter rabatpriser, så havde jeg nok søgt i udlandet, england sælger det jo ofte til meget bedre priser, jeg bestilte det bare hos Magasin, da min kære H2B sagde at jeg skulle da bare have hvad jeg skulle bruge til den store dag, og så bare svingede sit dankort for mig.....totalt møgforkælet er jeg da :a1221:

0

Ja ikk, og så med 20% rabat, så er det da virkeligt gode priser på skønne oplevelser :)

Uha, jeg gik ikke efter rabatpriser, så havde jeg nok søgt i udlandet, england sælger det jo ofte til meget bedre priser, jeg bestilte det bare hos Magasin, da min kære H2B sagde at jeg skulle da bare have hvad jeg skulle bruge til den store dag, og så bare svingede sit dankort for mig.....totalt møgforkælet er jeg da :a1221:

Hvor er han sød! Jeg er også bange for at min kunne finde på at gøre det samme - men der tager fællesøkonomien nok lidt for meget over i mit hovede til at han alligevel ville få lov ;)

1

Annonce ♥

tjuhej hvor tiden dog flyver, men heldigvis har jeg også været flittig og kan nu krydse en masse DYI ting af listen, har fået lavet 150 servietter med vores embossed "logo" på, har lavet hangover kits, er ved at pakke "mint to be" æsker til receptionen, har lavet udkast til kirkehæfte og har fulgt op på 95% af alle de aftaler der er lavet til den store dag, og alle er klar loveshower.gif

Har fået lavet den skønneste lille "Grooms bag" som min h2b skal have om morgenen på dagen, et personligt kort udskåret i karton med søde ord på, et fine sokker påtrykt "Groom", et par geniale Mr men boxershorts med "mr perfect" trykt hele vejen rundt i elastikken, og et par manchetknapper med vores to hunde trykt på, tror især at de sidste vil gøre ham glad, da vi forguder vores hundekræ og de jo så alligevel kan være med på dagen på en måde Hjerte3.png

og morgengaven er der også styr på, har booket tid hos vores bryllupsfotograf til boudoir fotos som skal trykkes direkte i en fin personlig bog, en speciellavet nøglering med vores dato og en fin tekst på, og så et oplevelsesgavekort til et prøvedyk i det store bassin i Kattegatcentret wub.png

og så er han kommet til at røbe at de fantastiske veninder jeg har allerede har afsat en dato for min polterabend og at der er lagt spændende planer for mig.....wheeeee, så sugede det lige lidt ekstra i maven, tænk at de er så fantastiske de skønne tøser, og at det er MIG der skal holdes polterabend for!!!
jeg ved så også at der skal holdes for min h2b, men jeg er klart bedre til hemmeligheder, så han ved intet!! jeg har skaffet hans nattevagtplaner fra en af hans kolleger, og har lavet hemmelige aftaler med en af hans kammerater der er den drivende kraft i det, så min h2b ANER INTET om at han også skal afsted loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

0

uhhh, så er der bestilt for en FORMUE af makeup til dagen, er jo nødt til at have virkeligt god kvalitets makeup på, så det bare holder, og jeg kan se at Urban Decay er MÆRKET, så jeg måtte liiiiige have en masse af det, de har endda lige lavet boksen til mig, i de helt rigtige farver :cheerleader3:

Det er sån nogle dejlige farver! forstår godt du synes om boksen! Der er ikke en eneste farve i den blanding der ikke er super lækker :thumbsupsmileyanim:

1

ihhhhhh sikke en dag, vi har været til bryllupskagesmagning, sådan en hel buffet af mousser og forskellige bunde havde den søde dame lavet, så vi smagte og smagte og smagte, og har nu bestilt den vildeste kage med chokolademousse og solbærmouse og bunde af browniekage og en af nøddemarengs (eller hvad hun kaldte det *ss*) MUMS! og så betrukket med kridhvid marcipan og pyntet med fine små kugler af marcipan i vores farver, altså tyrkis og pink a1221.gif

Weekenden står på en tur til tyskland og købe de sidste drikkevarer til receptionen, og det sidste slik til slikbaren, og så søndag....den glæder jeg mig helt vanvittigt til!!! der skal jeg ud til min veninde og lave den endelige brudebuket!!!!!! Jeg har jo en ny farve kjole nu, fordi jeg var så svineheldig at vinde den, så den oprindelige buket er forkert i farven, så selvom den er gudesmuk, så bliver den altså skiftet ud med en ny i de rigtige farver wub.png

YAAAAYYY, det er bare fantastisk, og nu er der 5 måneder og 4 dage til dagen Hjerte3.pngHjerte3.pngHjerte3.png

0

Jubiiiii, vi passerede 5 månedersdagen igår, så nu er der 4 måneder og 29 dage til!!!!

Det er jo for vildt som tiden flyver, men heldigvis er brudebuketten 98% færdig, og vi fik faktisk købt alt hvad vi mangler til receptionen!!! det er så fedt at kunne krydse de to store ting af listen nu :loveshower:

Og så er vi lige blevet enige om at vi skal have et champagnetårn til receptionen, og min køre H2B glæder som som et lille barn til at hælde det op, det er da også lidt blær!! jeg har måttet give slip på mit ønske om at vi skulle tilsætte

kirsebærlikøren til champagnen for at den bliver lyserød, men kan så godt lide at se min kommende husbonds øjne lyse op ved tanken om sådan et tårn, så det skal han da have lov til :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jubiiiii, vi passerede 5 månedersdagen igår, så nu er der 4 måneder og 29 dage til!!!!

Det er jo for vildt som tiden flyver, men heldigvis er brudebuketten 98% færdig, og vi fik faktisk købt alt hvad vi mangler til receptionen!!! det er så fedt at kunne krydse de to store ting af listen nu :loveshower:

Og så er vi lige blevet enige om at vi skal have et champagnetårn til receptionen, og min køre H2B glæder som som et lille barn til at hælde det op, det er da også lidt blær!! jeg har måttet give slip på mit ønske om at vi skulle tilsætte

kirsebærlikøren til champagnen for at den bliver lyserød, men kan så godt lide at se min kommende husbonds øjne lyse op ved tanken om sådan et tårn, så det skal han da have lov til :cheerleader3:

tillykke med milepælen :cheerleader3: dejligt at i har fået sat hak ved så mange ting og hvor fedt med et champagnetårn :7himmel:

1

Ej det lyder så fedt med et champagnetårn! Har du et billede af jvordan sådan et ser ud?

ja da, det kan du tro, har lige snuppet lidt på nettet, vores bliver så noget større da vi har 108 glas :D :)

post-69268-0-26337700-1426595292_thumb.j

0

Annonce ♥

..og så har min h2b besluttet at vi da skal hælde det op sammen, når vi lander til receptionen, så det ligesom bliver en fælles skål på mange plan :loveshower:

super fed ide :loveshower:

1

ihhhh altså, er så rørt at jeg slet ikke lige ved hvor jeg skal gøre af mig selv lige nu.....Vi var ude ved svigerne igår, og de har brugt en FORMUE på at få gjort haven helt klar (dvs bygget helt om!) til at vores reception skal holdes der!!! det er blevet såååå fedt, og så har de da også lige købt helt nye havemøbler, hynder, borde osv osv osv, så det kan være rigtigt fint.....WAUW altså, tænk at de gør så meget for os og vores dag!!

Så NU skal vægttabet lige have en skalle igen, vil så gerne have tabt 10 kg mere end den store dag.....og skal jo til skrædderen og få lavet min kjole færdig præcis en måned før, så der er faktisk ved at være lidt travlt nu, , som i 3,5 måneder til jeg skal stå hos skrædderen!!!

0

Annonce ♥

ihhhh altså, er så rørt at jeg slet ikke lige ved hvor jeg skal gøre af mig selv lige nu.....Vi var ude ved svigerne igår, og de har brugt en FORMUE på at få gjort haven helt klar (dvs bygget helt om!) til at vores reception skal holdes der!!! det er blevet såååå fedt, og så har de da også lige købt helt nye havemøbler, hynder, borde osv osv osv, så det kan være rigtigt fint.....WAUW altså, tænk at de gør så meget for os og vores dag!!

Så NU skal vægttabet lige have en skalle igen, vil så gerne have tabt 10 kg mere end den store dag.....og skal jo til skrædderen og få lavet min kjole færdig præcis en måned før, så der er faktisk ved at være lidt travlt nu, , som i 3,5 måneder til jeg skal stå hos skrædderen!!!

Hvor er det stort af svigerforældrene at de går så meget op i det

0

uhhhh....128 dage til, og kun en uge til vi kan sende alle papirerne afsted til vielsesattest, navneskift til mig osv!!! er helt og aldeles rundforvirret af lykke og spænding!!!

Der er booket tid til boudoir hos den skønne fotograf vi også har hyret til brylluppet og har booket makeup tid hos en sød dame, som bliver anbefalet på fotografens hjemmeside, til at lægge en fed makeup inden de særlige billeder til min h2b....glæder mig sååå meget, men er godt nok også noget nervøs, for generelt er jeg ikke så god på billeder, men vil have lavet sådan nogle billeder til min elskede, han forguder mig, og så skal han dælme da også have nogle lidt særlige billeder af mig wub.png

Stort set alt på vores tjekliste er på plads, vi var inde og få h2b målt op til jakkesæt her for ca 10 dage siden...nøøj en service, og totalt blær at ALT kan customiseres, så selv skoene får han lavet specielt til dagen, med monogrammer i det meste og nogle små fine detaljer med henvisning til mig (ikke noget jeg sagde han skulle, så tror nok lige at jeg er helt rørt her!)

Der mangler faktisk kun lige maden til receptionen, og her har jeg lidt planer om at stjæle ideen fra en sød pige herinde, at lave en stor bunke forskellige pizzasnegle, for så er der også bryllupskagen, der er bestilt store frugtfade med "fingerfrugt", der kommer chips og så har vi fået bestilt sådan et KÆÆÆMPE glas med Bülows LOVE lakridser, og så er der nærmest alt i drikkevarer, så mon ikke vi kan få folk tanket godt op så de er klar til fest loveshower.gif

0

uhhhh....128 dage til, og kun en uge til vi kan sende alle papirerne afsted til vielsesattest, navneskift til mig osv!!! er helt og aldeles rundforvirret af lykke og spænding!!!

Der er booket tid til boudoir hos den skønne fotograf vi også har hyret til brylluppet og har booket makeup tid hos en sød dame, som bliver anbefalet på fotografens hjemmeside, til at lægge en fed makeup inden de særlige billeder til min h2b....glæder mig sååå meget, men er godt nok også noget nervøs, for generelt er jeg ikke så god på billeder, men vil have lavet sådan nogle billeder til min elskede, han forguder mig, og så skal han dælme da også have nogle lidt særlige billeder af mig wub.png

Stort set alt på vores tjekliste er på plads, vi var inde og få h2b målt op til jakkesæt her for ca 10 dage siden...nøøj en service, og totalt blær at ALT kan customiseres, så selv skoene får han lavet specielt til dagen, med monogrammer i det meste og nogle små fine detaljer med henvisning til mig (ikke noget jeg sagde han skulle, så tror nok lige at jeg er helt rørt her!)

Der mangler faktisk kun lige maden til receptionen, og her har jeg lidt planer om at stjæle ideen fra en sød pige herinde, at lave en stor bunke forskellige pizzasnegle, for så er der også bryllupskagen, der er bestilt store frugtfade med "fingerfrugt", der kommer chips og så har vi fået bestilt sådan et KÆÆÆMPE glas med Bülows LOVE lakridser, og så er der nærmest alt i drikkevarer, så mon ikke vi kan få folk tanket godt op så de er klar til fest loveshower.gif

Det lyder til at i har godt styr på tingene

0

Hvor er det fedt at i tør.. ! -og det er mega blær!! :loveshower:

0

Annonce ♥

nøøøøøøøjjj, så er der 4 måneder og 1 dag til!!!! Vi kunne heller ikke nære os, og gik online igår og søgte om den der vielsesattest og sendte min ansøgning om navneskift afsted....for pokker det suger lige ekstra i maven af spænding :loveshower:

"Selvbetjeningsforløbet Ægteskabserklæring er nu udfyldt af alle parter, og sagen er sendt til Borgerservice." wheeeeeee!!!!

0

nøøøøøøøjjj, så er der 4 måneder og 1 dag til!!!! Vi kunne heller ikke nære os, og gik online igår og søgte om den der vielsesattest og sendte min ansøgning om navneskift afsted....for pokker det suger lige ekstra i maven af spænding :loveshower:

"Selvbetjeningsforløbet Ægteskabserklæring er nu udfyldt af alle parter, og sagen er sendt til Borgerservice." wheeeeeee!!!!

FEDT! det gjorde vi også i sidste uge.. man bliver lidt glad inden i .. :heart: Og tillykke med milepælen imorgen

1

3 hverdage gik der bare, og så havde vi prøvelsesattesten, den røg direkte videre til kirken, og vi fik at vide at vi bliver kontaktet om ca 14 dage for at aftale samtalen med dem!!!! Wheeeeeee det er bare ved at blive virkeligt nu, drømmer endda om det om natten nu, og er bare såååå spændt!

Min skønne h2b fik en afsindigt god ide, så istedet for at jeg selv skal stå for maden, så har jeg hevet fandt i en jeg kender i den mest fantastiske italienske delikatesse butik, og bedt hende komme med et tilbud på en stor lækker ta selv fingermads buffet....uhmmm, det bliver himmelsk godt loveshower.gif

0

3 hverdage gik der bare, og så havde vi prøvelsesattesten, den røg direkte videre til kirken, og vi fik at vide at vi bliver kontaktet om ca 14 dage for at aftale samtalen med dem!!!! Wheeeeeee det er bare ved at blive virkeligt nu, drømmer endda om det om natten nu, og er bare såååå spændt!

Min skønne h2b fik en afsindigt god ide, så istedet for at jeg selv skal stå for maden, så har jeg hevet fandt i en jeg kender i den mest fantastiske italienske delikatesse butik, og bedt hende komme med et tilbud på en stor lækker ta selv fingermads buffet....uhmmm, det bliver himmelsk godt loveshower.gif

hvor dejligt at det gik så stærkt med prøvelsesattesten :loveshower: lyder lækkert med fingermaden

0

uhhhh, kun lige over 3 måneder nu....dvs 3 måneder og 11 dage, tror da nok lige at tiden flyver for vildt!!! heldigvis er det nærmest kun småting vi mangler nu, så det er ren fornøjelse, altså bare gå og glæde sig til vores store dag, uden stress (ihvertfald endnu!) og for pokker hvor er det hele bare spændende!!

Fik lige et lille pip fra h2b's bedste ven igår, de har tænkt sig at stjæle ham en hel weekend til hans polterabend!! hvor er de bare for skønne, jeg ved at han vil elske det såååå meget, og bare derfor glæder jeg mig som et lille barn til de kommer og hapser ham :loveshower:

0