Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Nåhh dejlig I kunne få jeres familie i himlen med ved at besøge dem og ligge blomster - ser så fint ud. Skønt at høre du var afslappet dagen igennem og ikke lod dig gå på på trods af uforudsete hændelser

Jeg havde medaljoner i brudebuketten med deres billeder i og jeg er så glad for vi gjorde det :-)

Det var så sjovt med den veteranbil vi kørte i. Den var så flot og i de 20 år han havde haft den havde der aldrig været problemer før. Så det var rigtig synd for ham at den brød sammen og han var så ked af det. Jeg tog det hele med ophøjet ro og vi nåede da også både til kirke og ud og få taget billeder. Så

Vi nåede jo det vigtigste som vi sagde til ham :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så smukt med blomsterne på kirkegården. Fin tradition.

Godt du ikke lod dig gå på. Det bliver noget at grine af senere.

Spændende om der er taget billeder af lokale med pynt. Det er sjovt at se bagefter.

Det er sjovt at det der oppyntning tager længere tid end forventet 😊

0

Del dette indlæg

Vores brudebil gik i stykker så fotografen måtte køre os fra fæstningen til festen. Men vi grinede og tog det som en del af oplevelsen. I det hele taget var jeg overraskende rolig hele vejen igennem og intet kunne vælte mig selvom alt ikke gik efter planen. Det var rigtig dejligt :-)

Super .:) Sådan skal det også være (og det sagde jeg vist også). Hvis alt bare gik efter en helt lige snor kunne det jo også blive for kedeligt .:)

0

Del dette indlæg

Så smukt med blomsterne på kirkegården. Fin tradition.

Godt du ikke lod dig gå på. Det bliver noget at grine af senere.

Spændende om der er taget billeder af lokale med pynt. Det er sjovt at se bagefter.

Det er sjovt at det der oppyntning tager længere tid end forventet 😊

Det er helt sikkert allerede noget der bare er en god historie ;-) Ligesom mig der er ved at få pip af skørt, slæb og slør i kirken ;-) Hold nu op hvor var det gylle til besvær ;-) Men nød det heldigvis også :-)

Heldigvis var mange af gæsterne henne og rose pynt med mere og alle kunne se sammenhængen og det store arbejde der var lagt i det :-) Så selvom det var en sej omgang så var det helt sikkert også det værd. Så det er jo bare dejligt :-)

Det var en rigtig god fornemmelse at kunne lægge blomster på kirkegårdene. Det kan jeg kun anbefale hvis der er nogen man savner til festen :-) Selvom de to piger på 5 og 7 år var skuffede over at jeg ikke skulle kaste bukette. ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores brudebil gik i stykker så fotografen måtte køre os fra fæstningen til festen. Men vi grinede og tog det som en del af oplevelsen. I det hele taget var jeg overraskende rolig hele vejen igennem og intet kunne vælte mig selvom alt ikke gik efter planen. Det var rigtig dejligt :-)

Super .:) Sådan skal det også være (og det sagde jeg vist også). Hvis alt bare gik efter en helt lige snor kunne det jo også blive for kedeligt .:)

Helt sikkert :-) Jeg vidste at vi havde gjort alt hvad vi kunne på forhånd og så måtte vi tage det som det kom :-) Bilen griner vi af og de småting vi ikke var tilfredse med ved kokken vælger vi at se bort fra - maden var god og mange tog både 3 og 4 gange så de ikke kunne spise dessert. Så vi vælger at fokusere på det som fungerede - det andet kan vi jo alligevel ikke ændre på :-)

0

Del dette indlæg

Nej I kan ikke ændre på noget men I kan give kokken noget feedback med de ting I ikke var tilfredse med så han/hun har mulighed for at rette op på det fremadrettet. :) Hov og selvfølgelig også på de gode ting.

0

Del dette indlæg

Hvor er det skønt at læse, at I har haft en superdejlig til trods for diverse bump på vejen.. *S* Og hvor er I da et fint par, brudekjolen sidder rigtigt smukt på dig og dit hår er godt nok også rigtigt flot sat, wau. *S*Sønnikes sneakers giver lige hans jakkesæt det sidste pift, synes jeg - er så vild med farven på skoene.. *SS*

0

Del dette indlæg

Hvor er det skønt at læse, at I har haft en superdejlig til trods for diverse bump på vejen.. *S* Og hvor er I da et fint par, brudekjolen sidder rigtigt smukt på dig og dit hår er godt nok også rigtigt flot sat, wau. *S*Sønnikes sneakers giver lige hans jakkesæt det sidste pift, synes jeg - er så vild med farven på skoene.. *SS*

Tak, det var simpelthen den mest fantastiske dag - ever :-D Helt sikkert noget vi vil huske tilbage på med glæde i rigtig mange år. Vi har fået så meget ros for det hele fra alle kanter og det er bare så skønt :-) Vi får de første rå billeder fra fotografen i morgen og jeg er bare så spændt på dem :-)

Man kan ikke lige se det på billedet, men drengene har også turkise butterflyes på og det så nemlig bare knald godt ud :-) Jeg havde tyrkis bånd i min kjole. Håber der er bogen som har fanget det så jeg også selv kan se det på ;-)

Men det har i hvert fald været al den tid og planlægning værd for alle lagde mærke til det og har rost det og siger det bare var en knald god fest. Mange har endda rost bordplanen og vi kunne også selv på dagen konstatere at den så ud til at virke :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Glæder mig til at få hele beretningen fra dig og se de skønne billeder, som jeg er sikker på følger med. :cheerleader3:

Det ene sneak peek,.. hvor er du bare smuk i din kjole.. hold da op... og håret.. WOW :floejt:

Jeg elsker sønnens sneakers. Hvor er de cool og giver hans jakkesæt sådan et sejt ungdoms look... Love it. :loveflag:

0

Del dette indlæg

Glæder mig til at få hele beretningen fra dig og se de skønne billeder, som jeg er sikker på følger med. :cheerleader3:

Det ene sneak peek,.. hvor er du bare smuk i din kjole.. hold da op... og håret.. WOW :floejt:

Jeg elsker sønnens sneakers. Hvor er de cool og giver hans jakkesæt sådan et sejt ungdoms look... Love it. :loveflag:

Ih mange tak! :-D Det er en privat (sort) frisør som har vundet rigtig mange priser og har været danmarksmester som har sat mit hår og jeg elsker det også selv. Vi snakkede om hele dagen at jeg bare manglede en tiara så kunne jeg være kronprinsesse Mary, for håret mindede mig sådan om hende ;-)

Jeg er også bare så glad for at vi fik købt de Converse til drengene. De passede til deres butterfly's og det så bare knald godt ud ;-)

Jeg venter lettere utålmodigt på billederne fra fotografen. Men det kan ikke rigtig betale sig at gå i gang med beretning før jeg har nogen billeder.

Det var simpelthen den bedste dag og det er bare ærgerligt at man kun kan prøve det én gang ;-) Det var for fedt og dagen går bare alt for hurtigt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih mange tak! :-D Det er en privat (sort) frisør som har vundet rigtig mange priser og har været danmarksmester som har sat mit hår og jeg elsker det også selv. Vi snakkede om hele dagen at jeg bare manglede en tiara så kunne jeg være kronprinsesse Mary, for håret mindede mig sådan om hende ;-)

Jeg er også bare så glad for at vi fik købt de Converse til drengene. De passede til deres butterfly's og det så bare knald godt ud ;-)

Jeg venter lettere utålmodigt på billederne fra fotografen. Men det kan ikke rigtig betale sig at gå i gang med beretning før jeg har nogen billeder.

Det var simpelthen den bedste dag og det er bare ærgerligt at man kun kan prøve det én gang ;-) Det var for fedt og dagen går bare alt for hurtigt...

Hihi.... du ligner/lignede en helt prinsesse uden. Du var så smuk...

Og drengene (må man godt kalde din mand det :lol: ) så mega flotte ud.

Ej, er da ikke noget at sige til at du er utålmodig.. det er jeg også på dine vegne :loveflag:

Jamen kan man ikke bare gøre som i USA hvor du fornyer løfter hele tiden??? :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig også til at læse din beretning og se billeder.

Er også helt ærgerlig over at det kun er en gang man bliver gift. Drømmer allerede om at planlægge endnu en stor fest.

Jeg har så meget lyst til at hoppe i kjolen igen ;-) Teknisk set kan slæbet vel fjernes og den kan farves til en gallakjole. Men nu har jeg aldrig været til en fest hvor jeg skulle i galla. Så sandsynligheden er nok ikke så stor. Det er desværre nok også lige lidt over kill til drengenes konfirmationer hi hi

0

Del dette indlæg

Ej, er da ikke noget at sige til at du er utålmodig.. det er jeg også på dine vegne :loveflag:

Jamen kan man ikke bare gøre som i USA hvor du fornyer løfter hele tiden??? :biggrin:

Ih tak hvor er du sød :-D Jeg har jo selv været en rigtig "stor pige" med en kamp vægt på 141,7 kg. Så jeg bliver hele tiden overrasket nu hvor jeg er kommet ned i vægt :-) Da vi sad hos frisøren og fik lagt make-up kunne jeg ikke lade være med at sidde og kigge i spejlet hele tiden. Jeg er jo ikke vandt til at se så godt ud ;-) Hi hi ;-)

Har overvejet stå kjolen farvet og syet om til galla. Men ved desværre ikke loge hvornår jeg skal komme i den alligevel ;-) Vi har også joket med at bruge den til Skt hans til en heks og sende den til bloksbjerg. Det kunne være så sjovt ;-) Men jeg kan jo nok alligevel ikke nænne det ;-)

0

Del dette indlæg

Ih tak hvor er du sød :-D Jeg har jo selv været en rigtig "stor pige" med en kamp vægt på 141,7 kg. Så jeg bliver hele tiden overrasket nu hvor jeg er kommet ned i vægt :-) Da vi sad hos frisøren og fik lagt make-up kunne jeg ikke lade være med at sidde og kigge i spejlet hele tiden. Jeg er jo ikke vandt til at se så godt ud ;-) Hi hi ;-)

Har overvejet stå kjolen farvet og syet om til galla. Men ved desværre ikke loge hvornår jeg skal komme i den alligevel ;-) Vi har også joket med at bruge den til Skt hans til en heks og sende den til bloksbjerg. Det kunne være så sjovt ;-) Men jeg kan jo nok alligevel ikke nænne det ;-)

Nu er jeg jo stadig en stor pige og vil nok altid være det, men jeg tror jeg får det sådan også... At man bare stirrer på sig selv i spejlet og undres sig over hvem den lækre kvinde derinde er :loveshower:

Ej, det ville jeg ikke kunne nænne hvis jeg var dig... sjov ide, men ej.. :wink: At få den syet om til Gallakjole er da ikke en dårlig ide, synes jeg. Det kunne da være meget godt. Du ved måske ikke helt hvornår det pludselig er at der er behov for sådan en :tunge: . Ellers kunne du måske overveje, de der "trash the dress" billeder???

Det er så øv at man ikke bare kan have kjolen på hele tiden... hver dag... folk ville jo overhovedet ikke kigge underligt på en eller noget :lol::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har modtaget billederne fra fotografen. Nu mangler vi så et cd-drev til den nye computer ;-) Men beretning skal der nok komme, det tager bare lidt tid :-(

Jeg har desværre nok lidt en efter-reaktion på alt det stress jeg havde op til brylluppet, så jeg har det ikke vanvittigt godt. Det skal nok komme igen, jeg får slappet af og gør hvad jeg kan for at få ro på. Men har stadig bla problemer med at spise, så lever paradoksalt nok meget af slik :-S Det meste mad giver mig kvalme bare ved tanken. Samtidig er jeg plaget meget af uro og en følelse af myrekryb over hele kroppen, kan ikke sove om aftenen osv. Men skal nok komme op igen :-) Har allerede flere gode dage ind imellem. Så skal nok bare have ro på i et stykke tid :-)

På fredag tager vi på "bryllupsrejse" til Svendborg hele weekenden uden børn og jeg glæder mig rigtig meget :-D Forhåbentligt hjælper det også til at jeg bliver ladet lidt op igen :-)

0

Del dette indlæg

Nu er jeg jo stadig en stor pige og vil nok altid være det, men jeg tror jeg får det sådan også... At man bare stirrer på sig selv i spejlet og undres sig over hvem den lækre kvinde derinde er :loveshower:

Ej, det ville jeg ikke kunne nænne hvis jeg var dig... sjov ide, men ej.. :wink: At få den syet om til Gallakjole er da ikke en dårlig ide, synes jeg. Det kunne da være meget godt. Du ved måske ikke helt hvornår det pludselig er at der er behov for sådan en :tunge: . Ellers kunne du måske overveje, de der "trash the dress" billeder???

Det er så øv at man ikke bare kan have kjolen på hele tiden... hver dag... folk ville jo overhovedet ikke kigge underligt på en eller noget :lol::biggrin:

Lige nu ender den med at blive renset og så i en kasse og i vores nye slagbænk når den bliver bygget :-) Med tiden kunne den meget nemt ende som en gallakjole :-) For jeg vil elske at få chancen for at komme i den igen :-)

0

Del dette indlæg

Håber I får en rigtig god børnefri weekend - og at I får slappet rigtigt godt af, så du kan komme helt på toppen igen.

Glæder mig rigtigt meget til at læse din beretning og se billeder, når du får tiden og overskuddet til det... Mht. kjolen - mon så ikke man bare HAR den der følelse af, at ville i den igen. Den er jo allerede et fantastisk godt og smukt minde, ikke sandt. Jeg har dog besluttet mig for, at min skal sælges, når vi er blevet gift - der er vist ikke rigtigt plads til at have den hængende... Men ja - nu må vi se hvor hurtig jeg er, når først festen er ovre.. ha ha ha..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer