Malu82

En budgetbruds bekendelser :D Bryllupsrejse i dag :-D

895 indlæg i dette emne

Takker. H2B kom hjem hen omkring midnat. Da var hun blevet flyttet til en alm afdeling og trak selv vejret. Så det var heldigvis for så vidt gode nyheder. Han sover stadig og lader ham sove en times tid endnu.

Vi har ikke bil og han skal på tværs af Kbh med det offentlige ud til vestamager for bla st hendte hendes briller på plejehjemmet og så på tværs af Kbh igen og ud på Hvidovre igen. Vi krydser fingre for at der er gode nyheder når han kommer ud senere i dag....

Ja man bestemmer jo ikke selv. Men f*** jeg magter ikke at stå med en begravelse lige nu og jeg aner ikke hvor vi skal finde pengene. Men nu gik det jo godt i går. Så det prøver jeg at holde fast i...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker. H2B kom hjem hen omkring midnat. Da var hun blevet flyttet til en alm afdeling og trak selv vejret. Så det var heldigvis for så vidt gode nyheder. Han sover stadig og lader ham sove en times tid endnu.

Vi har ikke bil og han skal på tværs af Kbh med det offentlige ud til vestamager for bla st hendte hendes briller på plejehjemmet og så på tværs af Kbh igen og ud på Hvidovre igen. Vi krydser fingre for at der er gode nyheder når han kommer ud senere i dag....

Ja man bestemmer jo ikke selv. Men f*** jeg magter ikke at stå med en begravelse lige nu og jeg aner ikke hvor vi skal finde pengene. Men nu gik det jo godt i går. Så det prøver jeg at holde fast i...

hvor er det trist når det er ens nærmeste .... men tro på at det er gode tegn, at hun nu kan trække vejret selv og er på alm. afdeling.

sender lige en masse :hug:

0

Del dette indlæg

hvor er det trist når det er ens nærmeste .... men tro på at det er gode tegn, at hun nu kan trække vejret selv og er på alm. afdeling.

Efter at jeg har fået snakket rigtig med H2B her til morgen og min mor efterfølgende er jeg desværre ikke så positiv. Han sagde at hun kun havde fået ilt gennem næsen for hun var for svækket til en respirator. Så tyder jo nok desværre på at der ikke rigtigt er noget at gøre.

Jeg må indrømme at jeg lige nu ikke rigtigt tror på at det bliver bedre og jeg er begyndt at researche lidt på det praktiske - ja måske lidt makabert. Men nu har jeg jo selv for kort tid siden været med til at arrangere min ene brors bisættelse. Jeg ved der er utroligt mange ting som skal ordnes og tages stilling til og der er den udfordring at hun vidst ikke er medlem af folkekirken. Jeg har brug for at være forberedt. H2B har lige ringet mens jeg skrev. Han har været på plejehjemmet og hans mor har grebet sig genoplivning. Hvilket jo også er det mest fornuftige når der ikke er noget at gøre. De sagde også på plejehjemmet at hun vidst kommer hjem i dag. Så jeg har sagt at han må spørge dem lige ud ude på sygehuset om hun simpelthen kommer hjem for at dø. Det tror jeg nemlig...

Øv for pokker! Har lidt en fornemmelse af at min fødselsdag er forbandet :-( min tvillingesøster døde under fødslen. Min bedstefar døde få dage før jeg blev 12. På min fødselsdag i morgen er det præcist et år siden vi sidst har set min niece, min ældste søns far var utro og smed os ud af lejligheden på min 25 års fødselsdag.

Ja undskyld, har lige brug for at læsse af... :-( For lige nu er det jo mig som skal være stærk og det er jeg bare ikke :-S

0

Del dette indlæg

Kære du - læs du bare af herinde, og brug os til at hjælpe dig til at skabe orden i det kaos, der er omkring dig nu med din svigermors alvorlige sygdom.

Der er faktisk rigtig god hjælp at hente herinde, hvis man er i krise på den ene eller anden måde - det er det, der gør bryllupsklar.dk så unik: Vi deler med- og modgang med hinanden, og finder fornyede kræfter til at komme videre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter at jeg har fået snakket rigtig med H2B her til morgen og min mor efterfølgende er jeg desværre ikke så positiv. Han sagde at hun kun havde fået ilt gennem næsen for hun var for svækket til en respirator. Så tyder jo nok desværre på at der ikke rigtigt er noget at gøre.

Jeg må indrømme at jeg lige nu ikke rigtigt tror på at det bliver bedre og jeg er begyndt at researche lidt på det praktiske - ja måske lidt makabert. Men nu har jeg jo selv for kort tid siden været med til at arrangere min ene brors bisættelse. Jeg ved der er utroligt mange ting som skal ordnes og tages stilling til og der er den udfordring at hun vidst ikke er medlem af folkekirken. Jeg har brug for at være forberedt. H2B har lige ringet mens jeg skrev. Han har været på plejehjemmet og hans mor har grebet sig genoplivning. Hvilket jo også er det mest fornuftige når der ikke er noget at gøre. De sagde også på plejehjemmet at hun vidst kommer hjem i dag. Så jeg har sagt at han må spørge dem lige ud ude på sygehuset om hun simpelthen kommer hjem for at dø. Det tror jeg nemlig...

Øv for pokker! Har lidt en fornemmelse af at min fødselsdag er forbandet :-( min tvillingesøster døde under fødslen. Min bedstefar døde få dage før jeg blev 12. På min fødselsdag i morgen er det præcist et år siden vi sidst har set min niece, min ældste søns far var utro og smed os ud af lejligheden på min 25 års fødselsdag.

Ja undskyld, har lige brug for at læsse af... :-( For lige nu er det jo mig som skal være stærk og det er jeg bare ikke :-S

det er jeg oprindelig ked af at hører og kan godt forstå det er (y) svært at være positiv lige nu ....sender ihvertfald mange tanker til jer i denne stund :hug:

0

Del dette indlæg

1000 tak hvor er i søde alle samme !

Har lige snakket med H2B. Det ser ud som om hun har redet stormen af for denne gang. Hun har åbent bart en lungeinfektion som bliver behandlet med antibiotika i drop. De mangler dog stadig en masse prøver og hun kommer ikke hjem før tidligst om et par dage. Men det ser som sagt ud som om hun klarer den i denne omgang. Dog er det stadig bare et spørgsmål om tid. Det kan lige så godt blive om 2 uger som et år. Det har godt nok været et hårdt døgn...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have. Det har været super hårdt og hold op hvor når man at tænke mange tanker på én gang. Er helt bombet nu. H2B er kommet hjem for kort tid siden og nu skal vi bare prøve at slappe af i aften og have en god fødselsdag i morgen. Så må vi se hvad der sker i løbet af de næste par dage...

0

Del dette indlæg

Da jeg selv skal holde fødselsdag for datteren i morgen, glemmer jeg det nok i morgen...

Men et tillykke herfra får du nu, så jeg ikke glemmer det i morgen :denmarkflag:

Og god ide at slappe af og nyde resten af dagen/aftenen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

1000 tak :-) Vi fik heldigvis hygget godt i går og nu glæder jeg mig til vi skal på cafe og spise brunch med de nærmeste om et par timer :-) Jeg tror nok vi skal få hygget. Men svigermor ligger godt nok i baghovedet hele tiden...

0

Del dette indlæg

De bedste tanker til dig! Jeg er ny her på din tråd, men synes alligevel du skal have et pip fra mig om at jeg har læst med, og dybtfølt er med i dine tanker om sygdom og død - og heldigvis er der lys for enden! Tillykke med fødselsdagen - må den blive af den gode slags :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak begge to :-) Har haft en skøn dag med brunch med mand og børn og den nærmeste familie og derefter en tur i Kongens have. Meget koldt, men solen skinner :-) Nu skal vi bare hygge stille og roligt resten af dagen og drengene er jublende lykkelige fordi jeg har købt en billig islagkage i fakta på vej hjem hi hi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke! Lyder som om det har været en dejlig dag. :)

Tak, ja det har været en dejlig dag trods alt :-) Vi skal have en lækker gang hjemmelavede kyllingeburgere med karrydressing om lidt og har købt en billig islagkage :-) Vi er bare os 4 nu og det passer mig fint for jeg er træt og brugt i mit hoved :-) Svigermor har det heldigvis stadig fint efter omstændighederne. Så vi kan holde fødselsdag med god samvittighed :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke! Lyder som om det har været en dejlig dag. :)

Tak, ja det har været en dejlig dag trods alt :-) Vi skal have en lækker gang hjemmelavede kyllingeburgere med karrydressing om lidt og har købt en billig islagkage :-) Vi er bare os 4 nu og det passer mig fint for jeg er træt og brugt i mit hoved :-) Svigermor har det heldigvis stadig fint efter omstændighederne. Så vi kan holde fødselsdag med god samvittighed :-)

Ej, nu bliver jeg helt sulten!! :)

Er godt at høre at svigermor har det fint. :)

0

Del dette indlæg

99 dage tilbage i dag!

Hvor er det vildt! På den ene side glæder jeg mig helt vildt og det er lidt en af de store milepæle at runde. På den anden side har jeg svært ved helt at forstå at jeg rent faktisk skal giftes om ca 3,5 måned. Det stresser mig faktisk og sys pludselig at jeg er håbløst bagud.

Jeg kan ikke rigtig få lavet noget her i ferien for den "lille" på 4 er en værre pilfinger som straks forlanger at være med og det har jeg ikke helt overskud til pt. Sys vi er hængt rigtig meget op for tiden med svigermor, skole/kommune osv.

Jeg stresser over at vi ikke har fået købt vin - gør vi slut april eller start maj. Jeg stresser over at jeg ikke har fundet en dag/weekend at tage til Langeland og besøge min veninde som skal lave vores bryllupskage og vi mangler ligesom at få lavet en prøvesmagning og jeg skal have sendt opskrifter til hende. Vi er overhovedet heller ikke kommet i gang med at øve brudevalsen. Vi vil egentlig gerne kunne den så godt så den bare sidder på rygraden da vi faktisk aldrig har danset sammen før og ingen af os bryder os om at være i centrum på den måde - vi vil dog på ingen måde undvære det store og fantastiske i det alligevel :-)

Jeg går også og skumler over emnet: fotograf! I den perfekte verden var der for længst bestilt heldags fotograf. Men pengene er stort set brugt og jeg vidste på forhånd at der aldrig ville blive penge til det. Jeg håbede at vi som fødselsdagsgave ville få en fotograf til kirke og location af "de gamle" men det skete ikke. Kassen er Tom når de sidste ting er blevet købt og sådan er det bare. Vi kan ellers få det for ca 3000 kr. Men det er også bare rigtig mange penge hjemme hos os. Kom digni går til at tænke på om ikke man først betaler fotografen efter brylluppet? For så kunne det nemlig godt lade sig gøre. Men som med alt andet stejler H2B og går i baglås lige så snart der skal bruges penge på andet end det absolut mest nødvendige. Har dog en svigerinde som måske vil tage billeder for os. Men det er bare ikke helt det samme. Så vi er gået i tænkeboks... :-)

0

Del dette indlæg

Jeg går også og skumler over emnet: fotograf! I den perfekte verden var der for længst bestilt heldags fotograf. Men pengene er stort set brugt og jeg vidste på forhånd at der aldrig ville blive penge til det. Jeg håbede at vi som fødselsdagsgave ville få en fotograf til kirke og location af "de gamle" men det skete ikke. Kassen er Tom når de sidste ting er blevet købt og sådan er det bare. Vi kan ellers få det for ca 3000 kr. Men det er også bare rigtig mange penge hjemme hos os. Kom digni går til at tænke på om ikke man først betaler fotografen efter brylluppet? For så kunne det nemlig godt lade sig gøre. Men som med alt andet stejler H2B og går i baglås lige så snart der skal bruges penge på andet end det absolut mest nødvendige. Har dog en svigerinde som måske vil tage billeder for os. Men det er bare ikke helt det samme. Så vi er gået i tænkeboks... :-)

Da vi bookede vores fotograf og DJ betalte vi 500 kr. i depositum, og resten skal hun bare have på dagen/indbetalt liiige efter brylluppet. Hvis I kan få en fotograf til kirke + lokation for 3000 kr. og han/hun først skal have betaling efter dagen, synes jeg bestemt I skulle overveje det, men jeg synes også bare at billederne er så enormt vigtige! For mig at se er en fotograf NETOP en af de absolut nødvendige ting som din H2B burde gå med til at bruge lidt penge på :)

0

Del dette indlæg

TANKER OM BRYLLUPSKAGEN!

En af mine aller bedste veninder vil lave bryllupskagen til os som hendes gave til os. Lige en bryllupskage har hun ikke prøvet før. Men hun er generelt god til at bage og har en god erfaring. Det vil nok aldrig kunne hamle op med en dyr og flot konditorkage, men det gær mig ikke noget. Jeg er sikker på at den nok både skal blive flot og smage godt, små skønshedsfejl kan vi så sagtens leve med.

Jeg ved præcis inde i mit hoved hvordan den skal se ud. Men smagen er jeg lidt mere usikker på og har svært ved at vælge. Da jeg skulle vælge design var jeg også på herrens mark ind til jeg fald over "kagen". Vidste med det samme at det var den vi skulle lade os inspirere af og så vidste jeg også fra starten af at den skulle have turkise og pink blomster så den passer ind i temaet ;-)

0

Del dette indlæg

TANKER OM BRYLLUPSKAGEN!

En af mine aller bedste veninder vil lave bryllupskagen til os som hendes gave til os. Lige en bryllupskage har hun ikke prøvet før. Men hun er generelt god til at bage og har en god erfaring. Det vil nok aldrig kunne hamle op med en dyr og flot konditorkage, men det gær mig ikke noget. Jeg er sikker på at den nok både skal blive flot og smage godt, små skønshedsfejl kan vi så sagtens leve med.

Jeg ved præcis inde i mit hoved hvordan den skal se ud. Men smagen er jeg lidt mere usikker på og har svært ved at vælge. Da jeg skulle vælge design var jeg også på herrens mark ind til jeg fald over "kagen". Vidste med det samme at det var den vi skulle lade os inspirere af og så vidste jeg også fra starten af at den skulle have turkise og pink blomster så den passer ind i temaet ;-)

Lyder superfint med en kage der passer ind i tema'et. Mht. smag så husk at tænke på om den skal spises om aftenen eller om dagen, som dessert eller som en kage til receptionen. Hvis det er som dessert ville jeg vælge noget lidt mere tungt, end hvis det er til et glas bobler....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer