msbeauty

Borddekrationer

14 posts in this topic

Er nået til den del af planlægningen hvor der skal tages stilling til hvordan borderene skal se ud.

Er nået frem til sammen med manden at vores borde skal være runde og servietterne skal have en farve der passer til brudebuketten.

Men mangler lidt inspiration til resten af dekrationerne.. hvad har i valgt.?Vis gerne billeder :D :loveshower:

0

Annonce ♥

Vi skal ikke have så meget på bordene da det ikke er os :) Men indtil videre er planen at vi skal have en eller to aflange vaser på hvert bord med en enkelt hvid calla, små klare hjerte"diamanter" spredt på bordet og lys ved vi ikke helt endnu. Vi skal også have runde borde, hvide duge og for at det ikke bliver for hvidt tror jeg vi skal have turkis servietter...

Det er bare at søge på nettet, der er masser af inspiration :)

0

Vi skal have 3 langborde da det er den eneste måde at få plads til alle. Det bliver med hvide stofduge og servietter. Servietterne bliver rullet og båndet med turkis satinbånd og et lille hjertespænde. Der skal hvide lysfade på bordet med 2 hvide bloklys i forskellig størrelse og et rundt kuglelys. Lys får hvilket en turkis perlekæde rundt om og der skal pink diamanter i bunden af fadet. Så har jeg købt nogen tal som selv kan stå som jeg maler med noget turkis effektmaling så det får noget glimmer effekt. Smalle, høje, firkantede glasvaser med en hvid og en pink gerbera, som matcher brudebuketten og så skal jeg i IKEA og købe patentflasker (tror jeg de hedder) som skal bruges som vandkarafler...

0

Vi skal ikke som sådan have dekoration på bordet, altså vi skal have blomster og lys, og det er så også det.

Vi skal have hvide duge, lilla servietter, sølv lysestager med hvide lys i ( alm. lysestager ikke 3-5 armet ) , lilla kurve der bliver lavet sammenplantninger af potteplanter i, og så et menukort pr. bord, og bordkort. Og det er det.

Vi vil gerne holde der forholdsvis enkelt, og uden at der sker alt for meget :)

0

Annonce ♥

vi skal også ha runde borde, hvid dug, stofservietter ( hvid) sølv dæktallerken, sort bordløber, bordkort, menukort samt små favour æsker til hver mand...

Vores borddekorationer der er inspirationen i denne stil

post-58278-0-30364200-1407929477_thumb.j

post-58278-0-42529000-1407929548_thumb.j

0

Det er meget meget flot!

Hvordan tilføjer man billede herpå?? Fra iphone

0

Vi skal have helt enkle bord (E med 5 ben) med hvid stofdug, hvide stofservietter, hvide blomsterdekorationer, sølv dæktallerner, hvidt service og 5 armede sølvlysestager ligesom på billedet og så tilføjer vi selv favourbokse og bordhæfter i vores navyblå/midnatsblå og med sølvglimmer bælte omkring

post-72085-0-72042900-1407935579_thumb.j

post-72085-0-13878600-1407935602_thumb.j

0

Vi var meget enkle i vores borddækning;

post-67829-0-90488600-1407942401_thumb.j

Edited by Aya84
0

Annonce ♥

Det ser rigtig godt ud, hvordan forblev blomsterne i kransen friske? :)

0

Stilken var i et lille glas, det kunne næsten ikke ses og det var så enkelt og fint. Billederne er taget

Dagen før, men blomsterne var fortsat friske på selve dagen! (Se evt min planlægningstråd for flere billeder ;) )

Edited by Aya84
0

Jeg ville egentlig have haft blomsterkranse som dekoration, men min veninde/blomsterdekoratør foreslog de her birkegrene :)

0

Jeg ville egentlig have haft blomsterkranse som dekoration, men min veninde/blomsterdekoratør foreslog de her birkegrene :)

ok tak :) Ja det ser også rigtig godt ud.

0

Annonce ♥

Vi skal ikke som sådan have dekoration på bordet, altså vi skal have blomster og lys, og det er så også det.

Vi skal have hvide duge, lilla servietter, sølv lysestager med hvide lys i ( alm. lysestager ikke 3-5 armet ) , lilla kurve der bliver lavet sammenplantninger af potteplanter i, og så et menukort pr. bord, og bordkort. Og det er det.

Vi vil gerne holde der forholdsvis enkelt, og uden at der sker alt for meget :)

Ej hvor sjovt, det er det samme som vi skal, må jeg være så fræk og spørge hvor i har fundet lilla kurve henne?

0

Vores bliver noget ala dette :) Vasen på midten bliver bare en stor cylindervase i stedet :)

post-56633-0-36415200-1408099231_thumb.j

0