Bryllup2015

Bryllup maj 2015 - Lidt mere DIY

81 indlæg i dette emne

Endelig blev det min tur til at kunne sige, at jeg skal GIFTES !

Jeg har fuldt nøje øje med på denne hjemmesiden, og har tit drømt mig hen til når jeg engang skulle giftes, og nu sker det endelig at det er min tur til at kunne være med og planlægge MIT (og selvfølgelig min kærestes) bryllup. Jeg har altid holdt mig i baggrunden og læst og fået gode ideer fra andre, og aldrig rigtig "turde" bevæge mig ud i selv, at oprette en tråd eller andet, men nu gør jeg det, så bær over med mig, hvis der er nogle fejl hist og her for er meget ny i denne verden - men jeg elsker det allerede og kan ikke vente til RIGTIG og komme igang.

Velkommen til min planlægningstråd

Om os:

Jeg hedder Louise og min h2b hedder Mickey - vi er begge 24 år gamle har to små drenge, Victor på to år og Villads på 8 mdr, så der er nok og se til herhjemme. Jeg er på barsel med Villads nu, indtil jeg skal starte på arbejde igen den 30. marts - pyhh det er lige om lidt… Vi har været kærester i 6 år og jeg ved bare at Mickey er manden for mig, det vidste jeg fra det øjeblik vi blev kærester.

Rammerne:

Dato: 23. maj 2015

Budget: ca. 50.000

Antal gæster: Receptionen er en åben reception, så der har jeg ingen ide om hvor mange der vil komme, men til selve festen bliver vi 55 gæster og ingen børn.

Kirke: Frederiksborgslotskirke i Hillerød

Reception: Hjemme hos mine forældre i et stort partytelt ude i haven

Feststedet: Søndertoftegård link her

Bil: Vi bliver hentet af min svigerfar, som kører os i sin røde åbne mustang fra kirken, til reception og til feststedet

Fotograf: Vi har booket Wrede foto til at fotografere os ved kirken og på et bestemt location

Dj: H2b's granfætter er professionel dj og lysopsætter, så han harsagt ja til at komme og fyre den

Bryllupskage: Bliver lavet af en konditter, som er super dygtig

Tema:

Farvetema: Hvid, guld og peach/lyserød

Tema: Romantisk klassisk bryllup

Bruden:

Kjolen

Håropsætning

Sko

Brudebukket

DIY:

Grøn = er lavet/klaret

Gul = er igang med

Rød = mangler stadig at ordne

Inspirations invitationer

Invitationer: Er sendt ud

Kirkehæfter

Favor æsker

Bordkort

Femarmet lysestager

Sæbebobler

Risposer

Pompommer

Overflødighedshorn

Servietter med tryk

Toiletkurv

Sød tekst til bestikket

Bordnummer

Bordplan

Menu- og programkort

Småkager

Drinkskort

Bordregler

Gaver:

Morgengave til h2b

Gave til mor og far - som tak for hjælpen

Redigeret af Bryllup2015
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup

:loveshower:

Det lyder jo til at i har styr på en del ting allerede :) Det er jo fordelen ved at have snuset rundt herinde et stykke tid inden man selv skal i gang - man har allerede lidt en idé om hvad man genre vil og hvad man ikke behøver :wink:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med brylluppet!

Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan det er at have fulgt med herinde i et stykke tid og bare veeeentet på den dag hvor man selv kunne oprette en planlægningstråd og det hele er blevet lidt mere virkeligt :wink:

0

Del dette indlæg

Så er det vist på tide at komme igang med min planlægning - Nu er der jo snart 6 måneder til den store dag, og jeg føler mig vildt stresset :o

Lokalition

Jeg kan starte med at fortælle lidt om fest lokalitionen som jo skal holdes i en renoveret lade på en lille gård lidt uden for Gilleleje. Det var nr. 2 sted vi havde været ude og se på, og jeg faldt pladask for det. Det var lyst og lækkert, man skulle selv pynte op, heldighvis kun rydde op, dagen efter (lejeren vil selv gøre rent) så det skal hun da have lov til :D post-72590-0-72851900-1416222320_thumb.j

Glæder mig SÅ mig til at kunne pynte det op og give lokalet vores eget touch.

Vi har lejet det fra fredag til søndag - det inkl. alt service, runde borde eller aflange borde, stole, havemøbler, og en lille bar.

Stedet hedder søndertoftegård og deres hjemmeside kan ses her http://www.soendertofteselskabslokaler.dk/43375398

post-72590-0-25476500-1416222220_thumb.j

post-72590-0-71434200-1416222248_thumb.j

post-72590-0-37228200-1416222265_thumb.j

post-72590-0-16593100-1416222275_thumb.j

Redigeret af Bryllup2015
0

Del dette indlæg

Brudekjolen

Jaaaaa så er brudekjolen fundet !

Jeg har jo været meget langsom til at komme igang herinde på BK - så det er et stykke tid siden at jeg fandt min smukke brudekjole. Jeg er så heldig at min mor og far betaler min brudekjole, slør og skørt - Så jeg skulle selvfølgelig have min mor med ud for at se på brudekjole. Jeg havde ringet til Nicolais brudekjoler, da jeg havde fået en mail om at de havde udsalg (det er noget vi kan lide) Jeg fik en tid til prøvning, men synes for det første at de var alt for dyre, samt fik ikke den der wauw fornemmelse da jeg prøvede kjolerne. Bestilte derfor også en tid hos Fuhrmanns brudekjoler og alle de kjoler jeg prøvede fik jeg wauw fornemmelsen, det var helt svært at skulle vælge imellem dem allesammen, samt jeg fik en uimodståelig betjening.

Men jeg kom frem til brudekjolen, som også var den første jeg prøvede og jeg ELSKER den.

Se selv kjolen som jeg forelskede mig i, og som vi bestilte og betalte depositum… Nu venter jeg bare spændt på, når hun ringer og siger at den er klar til prøvning igen og måske afhentning hvis det hele passer ?

Jeg skal dog ikke have stropper, som på billedet, men have den lige over eller rettere lige over men formet som et hjerte, hvis det giver mening ?

Kjolen er på linket, så H2B ikke får set kjolen, imens jeg er bladre siderne igennem

http://fuhrmanns.dk/folio/fuhrmanns4/

post-72590-0-20080100-1416224562_thumb.j

Redigeret af Bryllup2015
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Farvetema

Vores farvetema til brylluppet er sart rosa, creme, og guld - har kigget meget på pinterst, og har hvergang fundet et billede, hvor disse farve indgår, så selvfølgelig skal det indgå i vores bryllup. Min h2b synes godt nok at der mangler en farve, som skiller sig lidt bedre ud, end dem vi har fundet, meeeen tror nu ikke det er nødvendigt.

Her er lidt inspirerende billeder, som vi ønsker

post-72590-0-61507700-1416511649_thumb.j

post-72590-0-34289100-1416511657_thumb.j

post-72590-0-52930300-1416511665_thumb.j

post-72590-0-07780600-1416511673_thumb.j

0

Del dette indlæg

Invitationer

Jeg er så heldig at min kommende svigerfar er selvstændig skiltemaler, og derfor skal lave vores invitationer, bordhæfte, bordkort osv… Jeg har fundet lidt inspiration, som jeg ønsker i stil med dem. I går var vi hjemme ved mine svigerforældre for at snakke om bryllup, så min svigerfar har en ide om hvad vi ønsker og så småt kan begynde på at lave nogle forslag og ideer.. Glæder mig helt vildt til at se hvad han har fundet på. Han har desværre bare SÅ travlt, så håber han kommer igang med det snarest.

post-72590-0-01107300-1416512492_thumb.j

post-72590-0-74721400-1416512502_thumb.j

post-72590-0-46478600-1416512516_thumb.j

Redigeret af Bryllup2015
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Samme farve kombi som os more or less!! LOVE IT! :7himmel:

Jaaaaaa ! Elsker den farve kombi - det bliver så godt. Glæder mig til at følge jeres planlægning, nu hvor de minder så meget om hinanden

I rigtig meget lige måde :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer