Susannestege

Så er vi i fuld sving med forberedelserne til drømmebrylluppet.

272 indlæg i dette emne

Så er der bagt kransekagestykker og lagt i fryseren....

Fire dage endnu.

Nu starter oprydningen af huset, så der er klar til reception. Skal lige have min sidste arbejdsdag i dag, så ferie.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh... hvor er det vildt at det allerede er på fredag for jer. Det føles helt underligt at så mange tråde som man har fulgt med i, snart er ovre... Men håber vitterligt at i får fantastisk dejligt vejr.

0

Del dette indlæg

Glæder mig vildt. Føler mig ikke stresset, selvom det er nu, at alle trådene skal samles.

Sidder lige nu, og laver kirkehæfter. Regner med at lave 90. 55 er inviteret til fest, og regner med ca 20 kollegaer, lidt venner m.m.

Pyh, det tager tid, og jeg burde nok være startet lidt før.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig vildt. Føler mig ikke stresset, selvom det er nu, at alle trådene skal samles.

Sidder lige nu, og laver kirkehæfter. Regner med at lave 90. 55 er inviteret til fest, og regner med ca 20 kollegaer, lidt venner m.m.

Pyh, det tager tid, og jeg burde nok være startet lidt før.

Åh lyder som om du er kommet sent i seng igår - håber du nåede i mål med dem! Fedt at høre du ikke er stresset og i stedet kan lade glæden fylde :cheerleader3: Så tæt på nu!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe stort og lidt forsinket tillykke med brylluppet Susanne... Håber I havde en helt uforglemmelig dag..

Sikke skønne billeder, supersmuk brud, smukke brudepiger og brudebørn ikke mindst.. ;) Du ser SÅ superglad ud - det lyser ud af billederne.. *S* Håber vi må høre lidt mere om det hele, når I er kommet ovenpå igen.. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har været den mest fantastiske dag i mit liv.

Havde en stress om morgenen. Dansede rundt til musik klokken 6.15.

Tog til frisør klokken ni,, mens Thomas og mine søskende gjorde dem selv og børnene klar. Min frisør skal selv giftes til august, så snakken gik lystigt.

I kirke klokken 13, hvor jeg bare blev så imponeret over mine børn. De var så søde, og super eksemplariske.

En masse ris og kærlige kram bagefter.

Til fotograf, hvor vi først kørte til stranden ved Storebæltsbroen, og derefter til den mere sandede strand hvor vi bor.

Kom til receptionen en time efter kirken. Dette er det eneste jeg fortryder. Jeg nåede ikke at hilse på alle, da nogle var kørt fra receptionen inden vi kom.

Til fest, hvor pattegrisen duftede vidunderligt da vi ankom.

Alle gæster var i hopla.

Vi spiste forret og min far holdt tale. Nogle gange synes jeg, at han holder dårlige taler. Men denne var lige i skabet.

Derefter tale fra Thomas. Blev rørt da han nævnte hans far, som døede da han var 16.

Derefter hovedret og der smed jeg skoene

Der kom en film, med en masse billeder af mig og lidt af mig og Thomas. Det var mine søskende der havde lavet den til min ynglings melodi.

Derefter en del sange og sjove indslag.

Så fik vi bryllupskage, som smagte vidunderligt. Alle roste kagen.

Buffeten blev pakket væk, og Bent fra diskobil skruede op. Hold nu op, alle var ude og danse. Jeg tror aldrig, at jeg har danset så meget. Baren var åben, og alle morede sig herligt.

Klokken fire lukkede og slukkede vi festen.

Alle har rost festen, rost maden, rost pynten og sammenhængen i det hele. Toiletkurvene blev brugt flittigt ( og også til lidt sjov og fis og ballade).

0

Del dette indlæg

Fedt :) Fik da også udleveret nogle visitkort og "italieneren" var ihvertfald meget tilfreds (men det er jo heller ikke sikkert at han kender historien om harmonikaen) :) Det kan du selv fortælle mere om når du når til beretningen :) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer