Eheliw15

Hvor skal I hen på bryllupsreise?

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi tager 7 overnatninger i Kenya med en masse oplevelser, blandt andet karen blixens farm, giraf center, safari osv.
Derefter tager vi 8 overnatninger på Zanzibar, Tanzania hvor det bliver en blanding af afslapning og oplevelser.
Vi tager afsted 2 måneder efter brylluppet da manden studere, så det skal ligge i sommerferien (:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som en anden også nævner, har vi også valgt at gå all-in og tage på vores ultimative drømmerejse som bryllupsrejse, inden vi får børn og en masse forpligtelser i den forbindelse. Hvem ved hvornår vi næste gang kan være bare os to på en fed rejse hvor vi kan være helt egoistiske?

Vi tager derfor 3 uger til USA hvor vi skal køre rundt i lejet bil på østkysten og opleve alt det vi begge har drømt om længe. Det bliver den fedeste tur er jeg sikker på! Vi starter og slutter med 2-3 dage i New York, og skal ellers derimellem til Boston, Pittsburgh, Washington osv. En drømmetur for os begge med lige dele afslapning, lækker mad, shopping og masser af football :toot: Hold nu op hvor jeg glæder mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer