Eheliw15

Hvor skal I hen på bryllupsreise?

31 posts in this topic

:7himmel: Jeg sidder og tænker og drømmer alt for store tanker om vores bryllupsreise :7himmel:

Så tænkte at jeg måske kunne finde lidt inspiration hos jer :biggrin:

Hvor skal I hen på bryllupsreise og hvor længe?

:help:()():balloons::bed::help:

Edited by Eheliw15
0

Annonce ♥

Drømmer mig også langt væk til sydens sol og varme.. :biggrin: Vi skal først giftes august næste år og har snakket om at tage en forlænget weekend til Rom, da vi har to unger som jeg ikke kan undvære så længe :wink: men, på den anden side vil jeg gerne nyde efterdønningerne med min (kommende) mand alene.. :loveshower: Regner med det bliver torsdag til søndag eller lign.

0

Vi skal ikke på bryllupsrejse for det har vi bare slet ikke råd til. Vi har tidligere været på Cruise med DFDS til Oslo og det ønsker vi os i bryllupsgave som en mini bryllupsrejse eller alternativt et kroophold.

Hvis pengene havde været der ville jeg gerne ud og rejse 14 dage til Maldiverne, Seychellerne, USA, Australien eller krydstogt til Caribien, eller safari i Afrika :-)

0

Vi tager på et lille Spa-ophold efter brylluppet. Der er pt. ikke penge til bryllupsrejse, så den tager vi næste år.

0

Annonce ♥

Vi skal to uger til Japan! Og jeg glæder mig helt vildt!

0

Vi tager ikke afsted lige efter brylluppet da jeg studere og derfor ikke selv kan bestemme mine ferier, men når vi kommer så langt står den på 3-4 uger til Australien

1

Vi har valgt at tage DRØMMEREJSEN lige i forlængelse af brylluppet, da det er noget vi gerne vil sikre os at nå inden der kommer børn og mange flere forpligtigelser og udgifter :)

Vi tager til New Zealand først med en rundtur på Nordøen, og dernæst til Australien hvor vi både skal til Queensland og opleve regnskoven og koralrevet, og dernæst afslutte rejsen nogle dage i Sydney, Med rejsetid bliver det omkring 3 uger og 2 dage vi er væk.

Det skal nævnes at vi skal giftes til marts måned 2015, hvor vejret bør være rimelig ok Down Under :)

0

Vi skal 9 dage til Mexico :)

0

Annonce ♥

Vi skal til Thailand i 3 uger. Bliver bare så skønt :-). Glæder mig helt vildt.

0

Vi blev gift i lørdags, og min hubby startede tilbage på studiet allerede mandag. Jeg er selvstændig, så jeg er også bare startet igen. Vi havde ikke sparet op til en bryllupsrejse (vi holdt fest for 84 gæster), men vi fik 10.000 kr. i gave fra vores forældre i alt, så det kan være, vi bruger nogen af dem til en tur til Venedig og Rom i efterårsferien :-)

0

:7himmel: Jeg sidder og tænker og drømmer alt for store tanker om vores bryllupsreise :7himmel:

Så tænkte at jeg måske kunne finde lidt inspiration hos jer :biggrin:

Hvor skal I hen på bryllupsreise og hvor længe?

:help:()():balloons::bed::help:

Vi ønskede os ingen gaver- kun bidrag til vores bryllupsrejse. Det er vist ret normalt efterhånden, og det blev til knap 3 ugers rejse til Hawaii. Det var magisk!! Kan kun på det varmeste anbefale det.

0

Det lyder jo så fantastisk alle sammen :-)

Vi har også snakket om at ønske os tilskud til bryllupsreisen. Vi skal bare finde ud af hvor vi gerne vil hen. Ved der er mange som ikke bare vil gi penge. Så hvis vi bestemmer os til et sted har folk mulighet for at bestille bord på en lækker restaurant eller en båttur eller sådan noget. Ved svigermor er med på den ide :-)

0

Annonce ♥

Min H2B vil rigtig gerne være et sted hvor han kan køre bil, så han synes Tyskland er langt nok væk, og jeg mener at han kan vel få lov til at bestemme en ting uden at jeg skal blande mig altfor meget, så jeg regner vi tager en roadtrip ned til Hamburg område og bliver væk i 5-7 dage :)

0

Vi skal til i USA i 4 uger, det skal så lige bemærkes at vi har haft planlagt den rejse længere end selve brylluppet. Det startede med bare at være en rejse, men nu er den blevet "forfremmet" til bryllupsrejse, fordi H2B friede i slut juli. Så det passer perfekt med at vi kan spare sammen til både bryllup og rejse. Men vi har så skåret ned på det oprindelige budget til rejsen, og ønsker os derfor tilskud til denne. Ja det er en lidt længere kringlet forklaring, men 4 uger til USA.

På turen til USA skal vi så til flere forskellige stater, hvor vi blandt andet også skal bruge et par dage i DisneyWorld i Florida. :thumbsupsmileyanim:

0

Vi taler lige nu om Cambodja og Vietnam i to uger. For os er det vigtigt, at det bliver en rejse, som er lidt ud over det sædvanlige. Det betyder ikke nødvendigvis overdådig luksus, men at det er noget "anderledes". Afrika og Japan var også oppe og vende.

0

Vi tager 7 dage på Mauritius om 38 dage. Det glæder vi os rigtig meget til! Vi har fundet et 5-stjernet hotel der emmer af luksus ogvi får tilknyttet egen butler. Det er ret vildt, og hvornår får man den chance igen? Når der forhåbentlig snart kommer småfolk, varer det ihvertfald mange år før vi kan komme på en lignende dase-tur.

0

Annonce ♥

Vi skal til Thailand i 17 dage :) Og vi glæder os helt vildt :)

0

Vi smutter 10 dage til de vestindiske øer :cheerleader3::cheerleader3:

Glæd dig, min H2B var der for 2 år siden

0

Vi tager bare en lille tur (4 dage) på welness i Kiel også tager vi lidt rundt i Europa 1 uges tid bagefter , hvor ved vi ikke lige endnu, det ser vi på.

Vi har ikke lige råd til bryllupsrejse nu, Men vi tager til USA til næste år. så det bliver nok vores bryllupsrejse

0

Annonce ♥

Vi har ikke råd til bryllupsrejse da der lige er blevet købt nyt hus og jeg har en datter på 13 år som jeg ikke ville vide hvem jeg skulle bede tage sig af.

Men vi har snakket om at spare op og så i 2018 tage til USA for at besøge min familie, så må det være vores bryllupsrejse selvom hun skal med:-)

Grunden til at det bliver 2018 er fordi der er bryllup næste år (vores) året efter skal datteren konfirmeres, så i 2017 bliver jeg 40.. så det må vente til 2018 :wink:

0

Japan! :D Vi er ikke sikre på hvor lang tid der skal gå efter brylluppet. Jeg fik rådet, at hvis vi bliver gift lørdag, så slapper man lige af om søndagen og så mandag bytter man gaver og rejser tirsdag...

0

Vi regner med at tage til Italien eller Grækenland i sommerferien næste år. For os behøver bryllupsrejsen ikke ligge lige efter brylluppet. Vi vil også gerne nå at spare godt med penge sammen, så det ikke skal være en "spare"ferie. Jeg er på su, så alt i hverdagen er sparetider, så når vi skal nyde vores bryllupsrejse, vil vi nyde den fuldt ud... :)

0

Vi tager så 3 måneder afsted. Først 2 måneders backpacking, hvoraf en måned bliver i Vietnam, 3 uger i Laos, og 1 uge bliver i nordthailand. Herefter den reelle bryllupsrejse i 3 uger på små Thailandske øer. Det bliver vores livs rejse, og vi glæææder os og drømmer os allerede væk fra det triste danske regnvejr :)

0

Vi har fået en rejse i bryllupsgave - 1 uge på Tenerife. Min mand er på skole lige for tiden, så det må vente til han er færdig med det.

Vi er begge i lære, så der er nogle ting, vi må tage hensyn til. Men det bliver helt sikkert godt.

Pasning af børn & hund er inkluderet i gaven, så det skal vi ikke spekulere på. (Forkælet?? Nej da!)

0