Hnissen

Akvarium- location

28 indlæg i dette emne

Suk, suk...

Vi havde håbet på at vi kunne få lov til at blive fotograferet i et udstillingsakvarium på Amager, men vi fik desværre ikke tilladelsen.

Vi er godt nok skuffede, men vi vil høre om I har et andet bud på noget lignende i Københavnsområdet? Ikke mere end 1/2 time kørsel fra Frederiksberg.

Se billede for inspiration.

ØV :boohoo:

post-68624-0-21038600-1415481877_thumb.j

Redigeret af Hnissen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der ikke noget i tivoli i..er det glassalen det hedder?

Men ved de har et kæmpe akvarium og ved de har holdt bryllupsfest der så tror da godt i må få taget nogle billeder der :)

Det må jeg undersøge nærmere! Tak:-) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Men ved de har et kæmpe akvarium og ved de har holdt bryllupsfest der så tror da godt i må få taget nogle billeder der :)

Mail fluks sendt til Tivoliet:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis vi havde skulle været tættere på byen havde jeg helt sikkert søgt om at tage billeder i ZOO, der havde vi vores første date....vi har snakket om at få taget professionelle billeder derinde på vores 1 års bryllupsdag

0

Del dette indlæg

Hvis vi havde skulle været tættere på byen havde jeg helt sikkert søgt om at tage billeder i ZOO, der havde vi vores første date....vi har snakket om at få taget professionelle billeder derinde på vores 1 års bryllupsdag

Det er da en god ide at gøre det på jeres 1 års bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Et nej fra tivoliet :boohoo:

andre steder- hvor der er tropiske fiske? Zoo er en mulighed- men vil gerne fotograferes et sted med fiske i baggrund:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved godt at der ikke er akvarier (eller er der) men Eksperimentariet kunne måske være en mulighed. Der afholdes i forvejen mange aktiviteter derude - var selv derude og spille firmafest sidste år - så man kunne have en formodning om at de måske ville være åbne overfor en fotosession.

0

Del dette indlæg

Måske jeg ville tage kontakt til den der akvarieentusiastbutik Neonfisken og høre om de kendte nogen med store private akvarier - om du evt. måtte lave et opslag hos dem.

Eller måske man kunne lave en fotostat/fotovæg og købe sig til noget fiskebaggrund?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske jeg ville tage kontakt til den der akvarieentusiastbutik Neonfisken og høre om de kendte nogen med store private akvarier - om du evt. måtte lave et opslag hos dem.

Eller måske man kunne lave en fotostat/fotovæg og købe sig til noget fiskebaggrund?

Det må helst gerne være med en ægte baggrund:-)

Redigeret af Hnissen
0

Del dette indlæg

Nej det vil jeg helst blandes udenom. Det var bare et forslag :)

Jeg synes det er en fed ide....hvad er begrundelsen for at i ikke må på den blå planet og tivoli?? (man kan jo lege ocenariet til events, så det kan da ikke være af hensyn til fiskene (man kan måske fotografere uden blits?), men måske mere et spørgsmål om monnies eller tidspunktet?).

Der er også akvarium i Malmø (aner ikke hvor stort det er) og Øresundsakvariet i Helsignør.

Redigeret af Lindaloo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det vil jeg helst blandes udenom. Det var bare et forslag :)

Jeg synes det er en fed ide....hvad er begrundelsen for at i ikke må på den blå planet og tivoli?? (man kan jo lege ocenariet til events, så det kan da ikke være af hensyn til fiskene (man kan måske fotografere uden blits?), men måske mere et spørgsmål om monnies eller tidspunktet?).

Der er også akvarium i Malmø (aner ikke hvor stort det er) og Øresundsakvariet i Helsignør.

Så misforstod jeg dig :lol:

Ja jeg giver ikke op- jeg har sendt en mail til ZOO- så hvis de også siger nej, må jeg prøve at undersøge andre steder, deriblandt dine forslag:)

De gav ikke rigtig nogen begrundelser :blink:

0

Del dette indlæg

Man må normalt ikke tage billeder i akvarierne pga blitzen kan forskrække og stresse fiskene, men ved ikke om det er derfor

Ja, måske.. måske jeg kan prøve at skrive, at det er uden blitzen, hvis det da er muligt:)

0

Del dette indlæg

Havde jo fornøjelsen af at være den eneste inviterede fotograf (der måtte fotografere), da HKH Dronning Margrethe fejrede sin 70 års fødselsdag i Tivolis Koncertsal. Akvariefoyeren ligger jo i kælderen med et saltvandsakvarium med hajer og tropefisk. Men Tivoli er desværre ret restriktive, når det blot ligner professionel fotografering af deres forlystelser og omgivelser. . Det handler om ophavsret og dermed også penge.

Jeg anbefaler, at I benytter formularen http://www.tivoli.dk/da/om/presse/film+og+foto/~/media/Files/Other/Presse/Fototilladelse-stills-2012.doc og sender den til kommunikationsafdeling. Jeg gætter, at I får tilladelse. Og ja, ingen blitz og lys, men det behøver en prof heller ikke her.

Hvor var det en spændende opgave du havde! Mon du har et enkelt billede du må vise her? :biggrin:

Men TAK for link!:-) vil prøve den vej:-)

0

Del dette indlæg

Havde jo fornøjelsen af at være den eneste inviterede fotograf (der måtte fotografere), da HKH Dronning Margrethe fejrede sin 70 års fødselsdag i Tivolis Koncertsal. Akvariefoyeren ligger jo i kælderen med et saltvandsakvarium med hajer og tropefisk. Men Tivoli er desværre ret restriktive, når det blot ligner professionel fotografering af deres forlystelser og omgivelser. . Det handler om ophavsret og dermed også penge.

Jeg anbefaler, at I benytter formularen http://www.tivoli.dk/da/om/presse/film+og+foto/~/media/Files/Other/Presse/Fototilladelse-stills-2012.doc og sender den til kommunikationsafdeling. Jeg gætter, at I får tilladelse. Og ja, ingen blitz og lys, men det behøver en prof heller ikke her.

Hvor var det en spændende opgave du havde! Mon du har et enkelt billede du må vise her? :biggrin:

Men TAK for link!:-) vil prøve den vej:-)

http://fotofriberg.dk/dronning-margrethe

Fine billeder!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer