WeddingAddict

W-H 15-08-15 >>> Lidt flere billeder og takkekortene

463 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hvor er jeres tømmermænds kit blevet gode :loveshower::loveshower:

Tak, vi er også selv godt tilfredse med dem... :wink:

De er da bare blevet så fine jeres poser! Synes de er mindst lige så fine i de brune poser som hvis det havde været hvide :)

Ej, tak søde Cricht. Synes faktisk også de er gode, trods jeg var skeptisk pga farven på posen og så tog jeg billedet og glemte at lægge vores mint to be frem også.. så typisk mig... :tunge:

SÅ fede poser! Kan godt forstå hvis du er lidt frustreret over H2B. "Kan vi ikke bare lave dem nuuuuu?!" :tunge: Nogen gange kan det stresse mere at de står der og venter...

Tak tak. Synes også de blev super gode. Og ja, det er præcis sådan jeg har det.... hvorfor kan vi ikke bare gøre det... vores hus flyder med bryllupsting alligevel :wink::cheerleader3: Men nu har jeg slået koldt vand i blodet, for jeg ved at vi når det... (Det skal vi bare, sagde zillaen i mig) :lol::biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh der er så meget jeg gerne vil kommentere på hos dig - kan godt forstå dit hårdilemma og at det er lidt pres først at have det på plads den 10.. Jeg synes nr 1., 3. Og 4 er så flotte og kan passe godt til lidt tyndere hår uden det ses. Er lige på vej ud af døren, så kan ikke nå at skrive mere

Ang favouræsker vil jeg måske godt købe, men hvor meget kan der være i? Skal have plads til en dåsesodavand, lille æske med panodil og diverse andre ting. Tror du det kan være I? Og hvad skal du have for dem? :)

Desværre må jeg meddele dig at der ikke kan ligge en cola nede i, da den vil bule helt vildt og den vil miste den fine form den har. Øv øv.

Æv OK - men tusind tak fordi du lige testede det. Ville have været ærgerligt at købe dem for små. Jeres kits er blevet så fine, og hvor er det fornemt med en personlig hilsen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh der er så meget jeg gerne vil kommentere på hos dig - kan godt forstå dit hårdilemma og at det er lidt pres først at have det på plads den 10.. Jeg synes nr 1., 3. Og 4 er så flotte og kan passe godt til lidt tyndere hår uden det ses. Er lige på vej ud af døren, så kan ikke nå at skrive mere

Ang favouræsker vil jeg måske godt købe, men hvor meget kan der være i? Skal have plads til en dåsesodavand, lille æske med panodil og diverse andre ting. Tror du det kan være I? Og hvad skal du have for dem? :)

Desværre må jeg meddele dig at der ikke kan ligge en cola nede i, da den vil bule helt vildt og den vil miste den fine form den har. Øv øv.

Æv OK - men tusind tak fordi du lige testede det. Ville have været ærgerligt at købe dem for små. Jeres kits er blevet så fine, og hvor er det fornemt med en personlig hilsen.

Ja, havde været lidt surt hvis du fik købt dem uden jeg havde testet det først, så havde du bare haft en del æsker...

Tak for dine rosende ord. Er selv glad for dem. Synes også det er en fed ide med den lille detalje.

0

Del dette indlæg

Synes det er sådan en fin ide med tømmermænds kit og jeres er blevet så fine :thumbsupsmileyanim:

Takker :wink:

Mega-seje kits Jeg tror jeg må holde mig fra andres tråde, finder så mange ting jeg gerne ville have

Tillykke med vores milepæl - 14 dage! Scheisse!

Tak skal du have... Ja, jeg må virkelig også holde mig i skindet nu.. finder hele tiden noget nyt, hvor jeg tænker "ej det kan jeg da godt lige nå at lave"... jeg har ligefrem fået forbud fra Hubby mod at finde på flere ting nu... :lol::biggrin:

Og nu kun med 12 dage tilbage... hvor vildt er det lige?!

:loveshower: tillykke med 14 dags milepælen :loveshower:

Er så vild med jeres hangover kit :tunge: må vist lige hører manden min om vi også skal ha dem :floejt:

Tak.. selv var jeg ikke engang herinde på min milepæl (tsk :pokey: )... men der sker også bare meget i denne tid, så jeg prøver at få tid herinde også.

Tak. Jeg er selv skide glad for at Hubby købte ideen. For jeg var vild med Critch´s og nu elsker jeg bare vores. :a1221:

0

Del dette indlæg

Sommerfugleæsker.

Tøser, jeg siger jer.. jeg har sommerfugle, ikke kun i maven, men nu også på hjernen :tunge: .

De sidste 3 dage har jeg siddet hver dag i flere timer og skilt silkepapirs sommerfugle fra hinanden.

Historien: Vi var på bryllupsmessen i januar og jeg så de der sommerfugle som man kan kaste istedet for ris. Jeg elsker bare den ide og fik overtalt manden til at vi skulle have sådan nogle. Da vi så kommer hjem og kigger på brochuren, var det SYGT dyrt. Meget mere end hvad vi ville give, så vi kastede os ud i at ville lave dem selv.

Vi fik købt æskerne, som er sådan nogle man får kinesisk take away i og fandt online silkepapirssommerfugle og bestilte dem. Så har det ellers bare ligget i noget tid nu og "grint" af os, men her den sidste uge af vores aleneferie krævede jeg at vi måtte rykke lidt på bryllupsfronten, når nu Hubby starter nyt job i dag (YaY)

Så vi fik sat mærkater p卿skernes sider, så man ikke kunne se de grønne tegn der var på den (glemte helt at tage et før og efter billede, så i må nøjes med efter) og så var det sommerfuglenes tur. Vi regnede med at vi bare kunne putte dem i en stor kasse og så rode rundt i dem for at skille dem ad, men NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ kun ca en kvart del af dem skilte sig af, så jeg har siddet og skilt dem af hver for sig i 3 dage.... Jeg ser sommerfugle overalt. :wink: Der var ca 53000 sommerfugle i æsken og jeg har skilt næsten dem alle sammen fra hinanden. MEN endelig i går blev jeg færdig og vi fik puttet dem i vores æsker og pakket.

Jeg er blevet helt vild med dem og de er så fine. Det er meningen at de skal uddeles til folk når de ankommer sammen med vores hæfte. Vi har lavet omkring 90 stk æsker og jeg håber faktisk lidt at der ikke kommer så mange, for ellers drukner vi i sommerfugle. HAHA... :oops:

(Skulle nogle af jer mangle sommerfugle så har jeg stadig SYGT mange, da vi ikke fyldte æskerne helt op)

BILLEDESPAM (beklager de dårlige billeder og str.forskellen.)

post-71754-0-16063700-1438578325_thumb.j post-71754-0-59748700-1438578334_thumb.j post-71754-0-81791000-1438578351_thumb.j

post-71754-0-10698000-1438578359_thumb.j post-71754-0-07817400-1438578366_thumb.j post-71754-0-46508500-1438578489_thumb.j post-71754-0-05125600-1438578385_thumb.j

0

Del dette indlæg

Det er altså virkelig nogle fine æsker og jeg synes idéen med sommerfuglene er rigtig sød (jeg kan bare blive nervøs for om folk kan kaste dem hen i mod jer, eller om vinden tager dem.. men så må de jo bare gå tættere på jer :wink: )

Jeg kan ikke huske det men måtte man gerne kaste ris der hvor I skal vies? Altså jeg tænker, det er udenfor jo men kan jo godt være stedet har en regel mod det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altså virkelig nogle fine æsker og jeg synes idéen med sommerfuglene er rigtig sød (jeg kan bare blive nervøs for om folk kan kaste dem hen i mod jer, eller om vinden tager dem.. men så må de jo bare gå tættere på jer :wink: )

Jeg kan ikke huske det men måtte man gerne kaste ris der hvor I skal vies? Altså jeg tænker, det er udenfor jo men kan jo godt være stedet har en regel mod det...

Hihi, sådan tænkte jeg også... "hvad i alverden gør vi hvis folk kaster dem og får dem lige tilbage i ansigtet".. men så må vi bare håbe at folk står tæt nok på os eller i vindretningen :cheerleader3: .Ellers kan vi vel grine af det også :lol:

Vores sted har som sådan ikke en politik imod det, men jeg kan bare bedre lide ideen med sommerfuglene :a1221: . Og så jeg er ikke fan af risene, da jeg ved at jeg har venner som ville synes det var sjovt at tømme en pose ned i min kjole. Det kan man også med dem her, men de er lidt nemmere at se og fjerne. :wink:

0

Del dette indlæg

God pointe om at jeg skal starte lidt før med de sommerfugle så jeg ikke sidder dagen før og tror det tager 5 min :blink::lol: Men når det er sagt så ser jeres sommerfugle æsker fine ud :loveshower:

Tak Marie E. Jeg er også selv glad for dem, trods arbejdet. Nu kan jeg kun grine af det og huske det som værende noget sjovt, men det var det ikke i mens. 3 Dage er LANG tid at sidde og skille sommerfugle. Plus have over halvdelen tilbage... suk :lol::biggrin:

0

Del dette indlæg

Så rykker vi lidt i det lille hjem. :cheerleader3:

I går efter mandens første arbejdsdag i det nye job, tog han fat på nogle af vores "hængepartier" Så hans liste over de ting han skulle, krympede, mens jeg følte, min voksede. PUHA, jeg føler mig stresset. Øv øv. Men jeg prøver at nyde dagene alligevel.

Jeg fik lavet min toiletkurv og skilt færdig i går. Er selv ret tilfreds med den, selvom jeg tænker at der ligesom mangler noget i den, selvom jeg ikke kan komme på hvad. Havde tænkt på at lægge nogle blade på wcet også... men det ved jeg ikke lige helt endnu... den overvejer jeg endnu.

Viftekurven og skilt blev også færdige i går. Havde så mange problemer med kurven var for stor til de 20 vifter vi har købt, men så fandt vi en løsning alligevel. Og er også godt tilfreds her.

Liste til stedet og bordplan er også færdig og skal bare mailes.

Har lavet en hel liste og kender i det, når man ikke føler den krymper :blink: ....

Vi skal i denne uge have snakket med hans søster som skal lave vores borddekorationer, men hun har bare hele tiden undskyldninger til hvorfor vi ikke lige kan mødes. Nu vil hun mødes i næste uge, hvor vi bare har SÅ mange ting der skal laves. Inklusiv kagen og noget af maden. Så jeg håber at Hubby kan være hård og sige til hende at vi gerne vil have vi mødes i denne uge.

Ok.. når jeg sidder og skriver det her ned, virker det bare ikke som om der er sket en prut, men det er der.... :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så rykker vi lidt i det lille hjem. :cheerleader3:

I går efter mandens første arbejdsdag i det nye job, tog han fat på nogle af vores "hængepartier" Så hans liste over de ting han skulle, krympede, mens jeg følte, min voksede. PUHA, jeg føler mig stresset. Øv øv. Men jeg prøver at nyde dagene alligevel.

Jeg fik lavet min toiletkurv og skilt færdig i går. Er selv ret tilfreds med den, selvom jeg tænker at der ligesom mangler noget i den, selvom jeg ikke kan komme på hvad. Havde tænkt på at lægge nogle blade på wcet også... men det ved jeg ikke lige helt endnu... den overvejer jeg endnu.

Viftekurven og skilt blev også færdige i går. Havde så mange problemer med kurven var for stor til de 20 vifter vi har købt, men så fandt vi en løsning alligevel. Og er også godt tilfreds her.

Liste til stedet og bordplan er også færdig og skal bare mailes.

Har lavet en hel liste og kender i det, når man ikke føler den krymper :blink: ....

Vi skal i denne uge have snakket med hans søster som skal lave vores borddekorationer, men hun har bare hele tiden undskyldninger til hvorfor vi ikke lige kan mødes. Nu vil hun mødes i næste uge, hvor vi bare har SÅ mange ting der skal laves. Inklusiv kagen og noget af maden. Så jeg håber at Hubby kan være hård og sige til hende at vi gerne vil have vi mødes i denne uge.

Ok.. når jeg sidder og skriver det her ned, virker det bare ikke som om der er sket en prut, men det er der.... :blush:

Jeg synes også stadig min liste er laaaaaang :pokey::tunge:

Hvad har du i toiletkurven? Måske vi kan hjælpe med et par flere idéer? :) Du kan også kigge i min tråd (link til toiletkurven i første indlæg) der har jeg vist skrevet præcis hvad der er kommet i vores..

0

Del dette indlæg

Toiletkurv-indhold:

Hårlak

Hårnåle

Lille børste

Hårelastikker

Mundskyl
Mundspray
Tandtrådsstikker

Klar neglelak
Negle sæt (klipper, fil, renser og lille saks)

Tamponer

Bind

Vatpinde

Vatrundeller

Plastre og vabelplastre

Lille sysæt med sikkerhedsnåle

Mint perstiller (Polo´er)

Kondomer

Pinex

Lille flaske med desinficerende

Og så mangler jeg en lille tube håndcreme, men den størrelse jeg vil have, var udsolgt i Netto i dag, så venter og ser om jeg kan få fat i den i morgen. (Beklager de dårlige billeder)

post-71754-0-77478500-1438687635_thumb.j post-71754-0-92382200-1438687643_thumb.j

Jeg har også fået lavet skilte til vores drinksdispensere. Jeg er død utilfreds og kan sagtens se at skriften sutter numse, men nu er de lavet og sådan er det bare. Slut :wink:

post-71754-0-68136300-1438687742_thumb.j

0

Del dette indlæg

Hold da op du har da SÅ mange gode ting i den toiletkurv! Jeg synes absolut ikke der mangler noget!

Hvis jeg tænker på min egen kurv så er det eneste jeg lige kan komme i tanke om som du ikke har i din en deodorant (på spray selvfølgelig) og måske en lille mini parfume (jeg har bare lagt sådan en i man får i gave når man fx får et gavekort fra matas).

Jeg synes altså skiltene er rigtig søde og de er helt tilpas størrelse. Kan godt lide at det er to skilte hver for sig! Hvis jeg må komme med et forsigtigt forslag så skriv evt. "syrlig lemonade" istedet for "sur"? Jeg kom bare sådan til at trække på smilebåndet over at gommen ville have noget surt (det er sådan et negativt ladet ord) hehe, men det er måske bare mig der går alt for meget op i petiteser :tunge::floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skylder vist også et billede af mine sko.. det endelige valg...

Fine flade ballerinaer, jeg kan holde ud at have på hele dagen... :a1221:

attachicon.gifsko.jpgattachicon.giffodmedsko.jpg

Så fine!! Ej og du har skrevet sådan lidt negativt om dem føler jeg, at de ikke var spændende nok osv. Jeg synes virkelig de er fine og bestemt ikke kedelige!! Prøv lige at tænk på hvordan dine fødder vil takke dig oven i købet! :wink:

0

Del dette indlæg

Hold da op du har da SÅ mange gode ting i den toiletkurv! Jeg synes absolut ikke der mangler noget!

Hvis jeg tænker på min egen kurv så er det eneste jeg lige kan komme i tanke om som du ikke har i din en deodorant (på spray selvfølgelig) og måske en lille mini parfume (jeg har bare lagt sådan en i man får i gave når man fx får et gavekort fra matas).

Jeg synes altså skiltene er rigtig søde og de er helt tilpas størrelse. Kan godt lide at det er to skilte hver for sig! Hvis jeg må komme med et forsigtigt forslag så skriv evt. "syrlig lemonade" istedet for "sur"? Jeg kom bare sådan til at trække på smilebåndet over at gommen ville have noget surt (det er sådan et negativt ladet ord) hehe, men det er måske bare mig der går alt for meget op i petiteser :tunge::floejt:

Se, jeg vidste jeg havde glemt noget... Tak søde Cricht. Det må jeg indskaffe så..

Mht at der står sur, så er det med vilje fordi folk kalder ham gnavpot fordi han altid ser så sur ud :wink::lol: Og vi siger tit at han kan lide sure ting og derfor ELSKER han mig :lol::biggrin::lol::loveflag:

0

Del dette indlæg

Skylder vist også et billede af mine sko.. det endelige valg...

Fine flade ballerinaer, jeg kan holde ud at have på hele dagen... :a1221:

attachicon.gifsko.jpgattachicon.giffodmedsko.jpg

Så fine!! Ej og du har skrevet sådan lidt negativt om dem føler jeg, at de ikke var spændende nok osv. Jeg synes virkelig de er fine og bestemt ikke kedelige!! Prøv lige at tænk på hvordan dine fødder vil takke dig oven i købet! :wink:

Når man går fra højhælede med bling, til sandaler med bling, og så ender i et par ballerinaer som ikke engang har bling, så kan jeg faktisk godt se at jeg har skrevet negativt om dem, men er faktisk ret glad for dem. Og det er jeg helt sikker på at mine fødder også bliver :loveshower:

0

Del dette indlæg

Se, jeg vidste jeg havde glemt noget... Tak søde Cricht. Det må jeg indskaffe så..

Mht at der står sur, så er det med vilje fordi folk kalder ham gnavpot fordi han altid ser så sur ud :wink::lol: Og vi siger tit at han kan lide sure ting og derfor ELSKER han mig :lol::biggrin::lol::loveflag:

hahaha jamen SÅ giver det jo strakt mening :lol: Genialt!

0

Del dette indlæg

Halløjsa.

Har læst lidt af din beretning og skimmet en del ;)

Fik lige lyst til at give en kommentar omkring håropsætningen og antennerne (som jeg også selv har en del af).... Hende jeg har booket til og ordne mit hår og makeup, siger det handler om at bruge de rigtige produkter, når hun sætter håret og så bliver mit hår også rullet op på sådan nogle ala Carmen-curler, da det angiveligt skulle tæmme håret samtigdigt. Så måske du ikke skal tænke så meget på det der strittere I håret... Tal evt med din frisør på forhånd så du ikke skal bekymre dig. Jeg har valgt ikke at have prøve opsætning, da man aldrig kan ramme helt samme på dagen, og det ville mit kontrolgen ikke kunne klare....

Hilsen hende der også skal giftes 15.08.15 :cheerleader3::loveshower::tunge:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer