WeddingAddict

W-H 15-08-15 >>> Lidt flere billeder og takkekortene

463 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Et kæmpestort og hjerteligt tillykke med bryllupsdagen. :)

Jeg håber, I får den skønneste fest og her i det jyske, er der i hvert fald tørvejr nu, -så det håber jeg også der er over Humleorehus. Uanset, så skal dagen nok blive helt fantastisk.

Glæder mig til at læse beretningen færdig - det er vildt hvad I har nået i den sidste uge - der er vist noget om, at I arbejder godt under pres.. *SS*

KH Mulde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære WA

Stort tillykke med "vores" dag i går :wink: Jeg håber du havde en fuldstændig fantastisk dag og nød den i fulde drag.. Jeg synes godt nok det gik ret stærkt :a1221:

Al held og lykke jeres vej :loveshower:

Knus

fru Pille :biggrin:

0

Del dette indlæg

Tak for alle vores lykkeønskninger. De varmede os meget.

Jeg har desværre ikke så mange billeder at vise jer, da vores fotograf smuttede midt i det hele (mere om det i beretningen), men et af de gode billeder som min far tog. Nok kigger vi ned, men jeg elsker det :loveshower:

post-71754-0-09132300-1439794005_thumb.j

0

Del dette indlæg

Hvor er I smukke - og hvor er det bare fint og "anderledes" (når man nu er pæredansk) med kittel og det hele.. SÅ fedt, synes jeg.. Håber I havde den skønneste dag til trods for fotografen, hhhmmm...den beretning ser jeg frem til at høre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Beretning fra vores store dag. (den er LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG)

Vi vågnede til torden og brag med lyn.. dog var det tørvejr,så jeg var fortrøstningsfuld. Jeg havde næsten ikke sovet og var derfor ret træt om morgenen. Hubby og datter kom begge op og vi fik taget lidt pænt tøj på. Vi stod lige og diskuteret om vi skulle tage paraplyher med eller ej og blev enige om nej, for det lynede og tordnede jo bare. Så åbnede jeg døren for at vi kunne komme afsted på rådhuset og SÅ faldt regnen. Også i den grad.. det var helt vildt som det regnede. Jeg blev nu lidt mut, men slog det væk, da vi kom ned til rådhuset. Hubbys forlover var forsinket fordi der var sket et uhekd på motorvejen, så vi stod og ventede da ham der skulle vie os, kom ned. Vi stod lidt og snakkede og så kom forloveren. Op med os i byrådssalen og tage plads. Mine veninder var der, datteren var der og Hubbys mor med hendes kæreste var der. Det gik ret hurtigt og da han nåede til delen hvor vi skulle sige ja, kom han til at sige mit navn forkert. Ej hvor jeg grinede :lol: :lol: . Det tror jeg vi alle sammen gjorde. Det var ret sjovt. Og 1,2,3 så var vi gift ()() . Vi kyssede, der blev sagt tillykke og vi fik en fin lille gave fra kommunen og fra Hubbys mor. Ud med os, og så blev der taget lidt billeder. Gaven fra kommunen blev pakket op. Små fine kopper til the eller kaffe. De var meget fine. Hubbys mor og kæreste gav os en ret stor pengegave (45.000) :o , og det var med vilje at vi fik den på rådhuset, for Hubby skulle tilbage til huset (og så kunne han lægge den i pengeskabet), mens jeg tog til Humleore med 2 af veninderne og datteren. Og pengene skal vi så lige snakke om hvad vi vil bruge dem til.

Nå, men ud på Humleore med os. Der var lidt kaos, for jeg kunne ikke helt huske vejen og vi kom derfor lidt for sent, dog kom vi samtidig med frisøren, så det var godt. Og SÅ kom solen ellers for fulde tryk. Juhuuu :loveshower: . Vi kom op på værelset hvor jeg skulle gøres klar og så gik det hele igang. Jeg fik sat håret og det så skide godt ud. Så tog vi en lille pause fordi der var SÅ varmt og så satte hun hår på datteren. Jeg fik helt tårer i øjnene da hun fik sat håret. Normalt har hun det hængende løst og det er tit uglet og ser slasket ud. Nu var pandehåret væk fra hendes smukke øjne og hun strålede. Så gik vi igang med makeuppen og midt i det hele kom forloveren. Han havde en gave med fra Hubby. Jeg måtte selv vælge om jeg ville åbne den nu eller i morgen.. jeg mener.. come on. Æsken var lille, så jeg vidste godt at det sikkert var et smykke (jeg tænkte halskæde), men at sige sådan til mig er som at vifte med slik foran en 2 årig og så sige at de selv må vælge, så jeg valgte at åbne den. Og indeni lå de smukkeste diamantøreringe :a1221: og så tudede jeg for anden gang den dag allerede. De kom selvfølgelig i med det samme og så skyndte vi os at få makeuppen på for der var klokken allerede blevet 13.20 og kjolen var ikke på endnu. Mens jeg kommer i kjolen, gav hun datteren en lille smule makeup på og da hun vendte sig rundt, begyndte jeg for alvor at tude. FUCK, hvor er min datter smuk, men der var hun GUDESMUK!! Jeg kommer i kjolen og vi står og venter, da jeg pludselig kommer i tanke om at vi ikke har fået buketterne endnu. En af veninderne går ned og kigger og kommer op igen med en vildt smuk buket og der er en miniudgave til datteren. Datteren kom i sin kjole og så stod vi der og ventede. Jeg kunne så høre folk komme og lister hen til vinduet og kigger. Datteren sluttede sig til mig og så stod vi der og kiggede ned og så folk komme. Kl 14.00 kan vi høre at Hubby beder folk gå ned til vielsesområdet og kl. 14.10 startede hans musik og så begyndte vi at gå ned af trapperne. Vi kom i stilling og datteren havde valgt at hun ville gå forrest alene og havde derfor sit eget "kodeord" i musikken. Hun går afsted og jeg går i position. På mit "kodeord" går jeg ud af dørene og kigger ned til træet hvor min Hubby stod. Jeg var lige ved at hyle, men gjorde det ikke. Jeg lagde overhovedet ikke mærke til folk, jeg så kun Hubby :a1221: . Og jeg kom til at gå for hurtigt og måtte sætte tempoet lidt ned, men kom til at sætte det for meget ned, så min musik sluttede lidt før jeg nåede ned til Hubby :tunge: . Vi smilede til hinanden og jeg må tilstå at vores toastmaster sagde nogle ord, men jeg kunne simpelthen ikke huske hvad han sagde overhovedet. Så gjorde han tegn til Hubby om at han skulle fremsige sine løfter og de var så søde og smukke og vores, at jeg måtte trække vejret meget tungt for ikke at tude, da jeg så skulle fremsige mine. Jeg fik kun fremsagt 4, tror jeg, før jeg var ved at tude og så kyssede vi. Hubby gav mig ringen på, som dog ikke ville på fordi jeg havde det så varmt at mine fingre var hævet, men det lykkedes og sachet og så var det overstået. Vi stoppede for at folk kunne kaste vores sommerfugle på os og så gik vi op til stedet hvor receptionen skulle holdes. Der kom mange og hilste og sagde tillykke. Det var så dejligt. Pludseligt så siger Hubby til mig at vi skal ind og skære kagen for, for den var begyndt at smelte. Og ganske rigtigt, al fondanten var begyndt at smelte i varmen. Æv, tænkte jeg bare, men vi fik den da skåret og den smagte også godt. Ihvert fald den ene mundfuld jeg fik, før Hubby tog kagestykket og forsvandt. Så kom vores "fotograf" (ved ikke hvor mange af jer der har læst min beretning om vores diskussion om fotograf, og at den var endt med at en af mine meget gode venner skulle tage vores billeder.) og ville have at nu skulle vi have taget billeder. Jeg blev helt forvirret og tænkte, nå ok.. så vi gik ned til træet og fik taget nogle. Men han var ligesom ikke tilstede eller sagde stå sådan eller gør lige sådan. Nå men pludselig siger han så, det var det og jeg tænkte det var da underligt for vi manglede alle dem vi faktisk havde snakket om, jeg gerne ville have. Men Hubby havde fået lovning på at vi tog billeder hele dagen så han ikke skulle stå og lege smilegris hele tiden, hvilket han hader.Så jeg tænkte ikke mere over det. Så er tiden kommet til at vi skal pakke gaver op og mens vi står og gør det, siger “fotografen” pludselig at nu smuttede han. :blink: WHAT, tænkte jeg bare... vi manglede bare sygt mange billeder og vi havde ikke taget halvdelen af dem vi havde snakket med ham om, der skulle tages :( . Men det viser sig så at min veninde (hans kone) var blevet SÅ tøsefornærmet over at han havde sagt til os at han ville være der hele dagen og ikke kunne møde op til hendes stedfars 60 års, at han havde bukket under tilsidst. Så han skred bare :o . Der stod vi så uden nogle af de billeder jeg gerne ville have. :angry: Jamen tak for det. Nå, men jeg fik heldigvis sagt det til min far som så lånte kameraet og fik taget nogle af os. Og selvom de er blevet gode, så var de ikke helt som jeg gerne ville have. Og jeg måtte selv tage af buketten og mine ringe. ØV, siger jeg bare. Nå, videre...

Receptionen gik bare så godt. Der kom nogle fætre og kusiner, jeg ikke har set i evigheder og min ene moster som er syg af parkinsons kom alligevel (hvilket jeg også var ved at tude over) og min ene faster som jeg ikke har set længe kom også. Det var bare en reception fyldt med kærlighed og jeg elskede hvert et minut, trods det gik ALT for hurtigt. Vi fik lige ca 30 min i vores værelse sammen med datteren hvor vi kunne sidde og slappe af. Jeg havde ondt i fødderne, fordi mine hælspore selvfølgelig meldte sig på banen. Så det var dejligt lige at få skoene af lidt. Nå, men tiden kom til at fordrinken skulle drikkes, så vi gik over og hilste på vores middags gæster. Der var en smule kaos, men ikke mere end Toastmasteren havde styr på det. Gæsterne kom til bords og vi kom ind som ægtefolk. På plads med os og så sagde toastmaster nogle ord, forretten kom på bordet og næsten alle kunne lide den. Det smagte også fantastisk. Så kom den første tale som var min far. Han er sådan en lidt rundforvirret mand og husker ikke særlig godt, så meget af det han sagde, var faktisk ikke helt sandt, men den var sød og dejlig. Total min far. Så blev der kimet med kysseklokkerne, så vi kyssede på livet løs. :kiss: Hihi. Og så blev det min tur. Jeg havde regnet med at jeg ville tude helt vildt, men det gjorde jeg ikke... jeg klarede det faktisk meget godt, synes jeg selv og Hubby blev meget glad og overrasket over sådan en tale, fordi jeg normalt ikke er god til den slags. Hovedret 1 som jo var vores burgermenu, var bare en succes. Alle grinede af vores tjenere, menuen blev modtaget med smil på læberne og ja, den var et hit. Nu kan jeg faktisk ikke huske ret meget i talerækkefølgen, men da Hubbys kom, var jeg overbevist om at NU tudede jeg, men det gjorde jeg heller ikke. Den var sød og kærlig og sjov. Alt i alt var det bare en super vellykket middag og jeg fornemmer at alle har det dejligt. Så gik vi til kaffen og nød den og chokoladerne og der blev åbnet bailey og whiskeybaren. Det var stille og roligt. Vi kunne så småt fornemme at folk begyndte at blive trætte, så da kl. var omkring 23.20 besluttede vi at danse brudevals så baren kunne åbne. Jeg elskede at danse brudevalsen.. eller vi vuggede bare for vi havde ikke fået tid til at øve vores brudevals, men det gjorde ikke noget for vi var glade og lykkelige og ingen lagde alligevel mærke til det. Nu er Hubby jo en ret stor mand, så det var sjovt at få af vide bagefter hvordan mændene havde diskuteret hvordan i h de skulle bære sig ad med at få klippet hans sokker. Det var sjovt, men det endte med at de satte ham på en stol og så fik han dem klippet af. Tøserne rev sløret i stykker og så var det overstået. Baren åbnede og der kom drinks på bordene. Alt gik over forventning og kl. 2 blev natmaden sat frem og så begyndte folk at tage hjem og gå i seng. Hubby gik en lille time før mig, for jeg ventede oppe sammen med min nevø, hans kæreste og min niece som skulle hentes. Til sidst så jeg også dobbelt af søvnmangel, så da de blev hentet og jeg kunne komme i seng kl. 04, var jeg glad, lykkelig og træt. Næste morgen spiste vi morgenmad med omkring 26 af de 40 der havde været inviteret, og så tog folk stille og roligt hjem. Vi fik pakket sammen og kørt hjem og så var det overstået. Dagen gik ALT for hurtigt. Selvom jeg nød dagen, så var det som om den var alt for hurtigt overstået.

Noget som jeg fortryder er at vi ikke hyrede en proff fotograf trods alt. Det er lidt øv at ingen af de billeder jeg gerne ville have, blev taget og dem der er taget er faktisk ikke videre gode. Der er måske, ud af hans billeder på 320, 20-25 som er gode og hvor vi alle smiler og ikke har et fjollet udtryk i hovedet. Resten er fra gæster eller taget af min far.
Kjolen havde et længere slæb end jeg huskede, så jeg gik tit på det, til trods for at vi satte det op. Så selvom jeg ELSKEDE at have min kjole på, så var jeg trist over at den blev trådt på, især da en med høje hæle trådte på den og ødelagde noget af blonden, INDEN vi havde fået taget nogle billeder.

Men ud over det, så var det verdens mest perfekte dag og jeg er som nyforelsket all over igen. :loveboard:

Billeder skal i nok få... skal lige finde dem jeg selv elsker

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre om jeres store dag - det lyder jo til at det har været en helt fantastisk dag fyldt med hjertevarme og glade mennesker hele vejen rundt! Tillykke endnu en gang!!

Jeg synes sørme det er dårlig stil af jeres "fotograf" men det er trods alt godt at I nåede at få nogle billeder af jer sammen - og med din datter - som du så gerne ville. I ser virkelig smukke ud og er et FLOT par må man sige! Kilt m.m. passer bare så fint til Humleores stil med det røde hus synes jeg :)

Selvom jeg ikke er til røde farver så synes jeg din brudebuket er helt fantastisk smuk. Bærene osv. :a1221: Og hey - det billede af buketten og ringene må jo så være et du selv har taget? Rimelig godt gået synes jeg, det er et flot billede!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så nåede jeg hele din lange tråd igennem.. wow en tur i har været på.... og øv med fotografen....

Men når det så er sagt så dejligt at i havde en god dag, og hvor var det fedt at jeres toastmaster havde så meget styr på det hele.. (det frygter jeg når det engang bliver vores tur)

og tilsidst et forsinket tillykke med brylluppet.. :loveshower::loveshower::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nååååhhhh tak for beretningen! Selvfølgeligt ærgerligt med fotografen, men synes det er flotte billeder og jvor er det godt at alt amdet tilgengæld klappede. Er vild med "kat" og "tak" billeder hihi de er så fine. Du er din datter er så smukke i kjolerne. Tusind tak for at dele keres dag med os <3

0

Del dette indlæg

Tak for beretningen... Hvor er I smukke - kan godt sætte mig ind i dit "tuderi" da du kiggede på din datter, sådan havde jeg det, da jeg så drengene i deres jakkesæt foran kirken.. :a1221: Din datter er virkelig køn og I ser dejlige ud allesammen! Pisse ærgerligt med fotografen og ret dårlig stil - men, som Ongobongo siger, så er det altså nogle flotte billeder der er kommet ud af det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Tak for en skøn beretning! Det er herligt med lange beretninger (hosthost, jeg kan vist ikke tillade mig at synes andet..)

Til trods for den trælse oplevelse med fotografen, så synes jeg faktisk helt ærligt ikke at man kan se det på billederne - de er gode, dem du har lagt op her! Jeg har også haft en drøm om virkeligt mange billeder, som ikke er blevet taget, men det er heldigvis ikke billederne, der er det bedste der er tilbage fra dagen; det er minderne.

Hvor er det skønt at der er brombær i din buket; det havde jeg også i min, og de er nu altså særligt smukke.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer