WeddingAddict

W-H 15-08-15 >>> Lidt flere billeder og takkekortene

463 indlæg i dette emne

Jeg kan rigtig godt lide den nye borddekoration Jeg kan nok lide den lige så meget som den tidligere version, for den synes jeg altså også var flot, men jeg tror at I bliver gladere for denne fordi den ikke spærre udsynet på tværs af bordet som den anden ville komme lidt til. Jeg er imponeret over at du virkelig aldrig har gjort det før? Super godt arbejde altså!

Rigtig fin frisure og makeup - det betyder så meget at man føler sig tryg ved den del synes jeg. Ligesom kjolen er det jo bare så vigtigt at man føler sig smuk!

Jeg synes også bedst selv om den her. Og ja, du har ret... jeg har slet ikke tænkt på det med udsynet til resten af folket ved bordet... Nice nok :thumbsupsmileyanim: . Jeg har aldrig gjort det før. Jeg er ikke så god til sådan noget og er jo minus kreativ, så jeg holder mig som regel fra den slags. Men er sgu lidt stolt over den der kreation. :heart:

Synes ret godt om frisøren og det var så fedt at hun forstod hvad jeg ville have... håber og tror det bliver godt.

hvor er borddekorationen blevet flot , flot frisure og makeup iiiih altså hvor er det spændende det hele og ja i skal nok nå det hele for i er super seje

Tak tak for de søde ord :loveflag: . Ja, det er super spændende, den her tid... jeg er også sikker på at vi når det hele...

Skide god ide at starte med fortælling allerede nu :thumbsupsmileyanim: Det tror jeg også jeg vil gøre!

Synes din blomsterdekoration ser rigtig flot ud - og det samme gør du! Nu er det virkelig lige om lidt :toot:

Tak, er bare sådan en som glemmer vildt hurtigt, så jeg ville sikkert glemme en hel masse når jeg skal skrive beretningen, og så foreslog Hubby at jeg da bare startede nu og det er der jo intet der forhindrer mig i, heldigvis. Så ja, gør det endelig, Pille så jeg har en at følges med :cheerleader3:

Ej, tak.. det var sødt sagt. Er en smule bange for at makeuppen vil være for mørk, men jeg håber det ikke på dagen.

Ja, nu er det sgu snart.. hvor vildt... Fået sommerfugle endnu?? For det har jeg :a1221:

Rigtig fin make-up og hår, og kan faktisk også bedre lide de centerpieces nu - de virker mere sammenhængende. RIGTIG GOD UGE.

Tak tak. Og ja, de er klart mere sammenhængende nu. Og så tror jeg bare de vil være pænere på bordet. Tak skal du have. :kiss: .

Ih hvor spændende at du allerede starter nu

Jeg synes bordbuket er super fin, kan godt lide farver sat sammen

Rigtig smuk hår og make up

Hvad består forretten af, siden den er lyserød

- hvad er det for et grundforløb du har taget på Roskildeslagteri skole?

Ja, som jeg sagde til en af de andre, så er jeg bare så glemsom og ville ærgre mig hvis jeg glemte noget i min fortælling... for synes jo selv det er super spændende :) .

Tak, jeg kan også bedre lide den her og det kunne Hubbys søster også, for den er nemmere for hende at lave. :lol:

Synes selv godt om frisure, dog er jeg lidt bange for at makeuppen bliver for mørk.

Tænkte, da du skrev at den var lyserød at du måtte være gal :blush: .. men kan godt se det nu. Den er faktisk bare alm "kagefarve" altså lysebrun i dejen. Så billedet snyder. Men vores forret består af blomkålscous cous (bestående af smuldret blomkål med hakket svesker, granatæblekerner og hakket mandler) med varmrøget andebryst i skiver og en lille hjerteformet blomkålsgratin med kuvertbrød til. :loveboard:

Jeg tog det, der dengang hed 1 og 2 skoleperiode for så at starte på uddannelsen som køkkenassistent. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UGEN........... Tirsdag uden billeder i dag.... indtil videre.

Piger, jeg vågnede til torden og øsregnvejr. Jeg fik straks en knude i maven og sprang næsten ud af sengen og ned og checke DMI.. mit mareridt ser ud til at være virkeligt. Vi får regn på vores store dag. Jeg er grædefærdig :boohoo: . Hele vores dag er jo planlagt omkring tørvejr. Må gerne være overskyet og sådan, men ingen regn fra kl. 14 til 16, men så heldig er jeg ikke. Som DMI siger lige nu, så får vi regn hele dagen med stedvist tørt. Ej, jeg gik helt i stå. Det var bare så øv. Dumme vejrguder som ikke hører mine bønner, trods de er højlydte... TSK. :pokey: . Kender i det... hele dagen var planlagt med udendørs vielse som jeg altid har drømt om... smukt havegang hvor mig og min datter skal gå op af og hvor romantisk det ville være. Ikke at det ikke kan være romantisk at vi bliver gift indenfor, men det er bare ikke det jeg håbede sådan på...SUK :(

Nå, men jeg er gået igang igen i dag. Der er lavet nogle ændringer i vores planer omkring værelser på Humleorehus da min søster og hendes søn (min nevø er 18) pludselig skulle have et værelse. Fortællingen bag det er at min søster K og søn hele tiden har skullet køre med min anden søster M og hendes mand. Men nu har M så født og så kan jeg godt forstå de måske ikke kan holde så længe ud til festen og nok gerne vil tidligt hjem. Nå, men K har ikke de vilde penge (hvilket i ved hvis i har læst med tidligere, da vi gav hendes søn jakkesæt), så hun havde ikke råd til værelse, og prøvede derfor at finde andre som hun evt kunne køre med istedet for. Det var hende en umulighed. (Skal lige siges at hun intet har sagt til os omkring det, fordi hun ved vi er stresset i forvejen) Så i går ringede min ene kusine N og fortalte K´s nød og N&mand ville gerne betale for at K og søn kunne få et værelse, så vi måtte lige rykke rundt og sådan, men det endte med at kunne lade sig gøre. Så måtte lige skrive det til Humleorehus og fortælle om ændringen. Men K blev vildt glad.

Så nu er der også lavet personlige hangover kits til dem.

Vi var enige om at produktionen af bordkort skulle ske i går. Jamen det gjorde de skam også.. problemet var bare at printeren pludselig ikke ville mere, så vi brugte lige 2 timer på at få den renset og så virkede den, men inden vi fik printet alle kortene, var k. 23 og vi så dobbelt af træthed. Så i dag når Hubby kommer hjem kl. 19 fra arbejde, så skal vi lave dem færdige.

Vi skal bage nogle af bundene til bryllupskagen i dag også. Ville gøre det alene, men Hubby vil gerne være med i det, så det skal han da have lov til. :wink:

Jeg går igang med at sy forklæder til serveringen, som de skal have på til vores burgermenu og så må vi se om jeg kan finde ud af at lave deres "hatte" som Hubby har beskrevet, han gerne vil have de ser ud. Ellers laver jeg dem som jeg synes de skal se ud :tunge:

Ligeledes skal jeg igang med at stege skorpe på kødet, køle det og så skal det vakumeres, men må først vakke det i morgen.

Hubby var startet på et whiskeykort, så folk kunne se de forskellige whiskey´er og måske vælge ud fra det, istedet for at få en, som de virkelig ikke kan lide og den bliver hældt ud. Det vil vi gerne undgå, da han har valgt nogle af de lidt dyrere whiskey´er fra skabet. Men det er han så ikke færdig med, så nu overtager jeg det. Jeg gider ikke vente på ham mere nu. Det er for latterligt at vi har sådan et hængeparti, når jeg ved næsten ligeså meget om whiskey som han gør. :blink: og så har jeg lovet at tage billeder til ham, som han så kan sætte ind, så han bare skal sætte billeder ind ved de rigtige whiskey´er og så printe og laminere. Det kan ikke tage SÅ lang tid, tænker jeg, så håber han kan nå det i aften.

Hold da op... jeg må da hellere komme igang med alt det jeg skal nå i dag... :lol::biggrin:

0

Del dette indlæg

Oh my regnvejr :pokey: Det slog også lige mig at det faktisk godt kan regne på lørdag..... Har lige tjekket der, hvor jeg bor og det skulle blive regn til middag.... Håber det bliver ved det!

God arbejdslyst idag ser ud til der er nok at tage fat på.

Jeg fik lavet de sidste menukort igår, så nu mangler jeg faktisk kun og hente ringe, tror jeg.... Har hele tiden en følelse af noget er glemt... :a1221:

0

Del dette indlæg

Ja, som jeg sagde til en af de andre, så er jeg bare så glemsom og ville ærgre mig hvis jeg glemte noget i min fortælling... for synes jo selv det er super spændende :) .

Tak, jeg kan også bedre lide den her og det kunne Hubbys søster også, for den er nemmere for hende at lave. :lol:

Synes selv godt om frisure, dog er jeg lidt bange for at makeuppen bliver for mørk.

Tænkte, da du skrev at den var lyserød at du måtte være gal :blush: .. men kan godt se det nu. Den er faktisk bare alm "kagefarve" altså lysebrun i dejen. Så billedet snyder. Men vores forret består af blomkålscous cous (bestående af smuldret blomkål med hakket svesker, granatæblekerner og hakket mandler) med varmrøget andebryst i skiver og en lille hjerteformet blomkålsgratin med kuvertbrød til. :loveboard:

Jeg tog det, der dengang hed 1 og 2 skoleperiode for så at starte på uddannelsen som køkkenassistent. :wink:

Det er ikke sådan at blive snydt på computeren, derfor jeg spurgte for jeg synes da det så lidt forkert ud til beskrivelsen men kunne jo godt være at du havde kommet noget farve i, hvis det skulle minde om et hjerte :heart::biggrin:

Men det lyder bestemt som en lækker forret :thumbsupsmileyanim:

Okay jeg kender ikke lige den uddannelse, er selv på 2. hovedforløb nu som ernæringassistent :)

Angående vejret, så kan man altså ikke stole på DMI eller bare vejret generelt det kan ændre sig for dag til dag! Men sådan er den danske sommer jo bare endnu engang. Utilregnelig :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan sagtens se det er hjerter, men er glad for de ikke er lyserøde. Tænkte at de så lidt giftige ud, men ville ikke sige det hvis du nu elskede den pink farve 😊😀

Glæder mig til at se billeder af alt det I får produceret og fra dagen lige om lidt.

Krydser fingre for tørvejr på lørdag.

Kan I lave en nødløsning med pavilloner og paraplyer?

0

Del dette indlæg

Jeg kan sagtens se det er hjerter ja :) Det lyder lækkert med forretten!

Syns også at centerpiecen er blevet flot - jeg kunne også lide den anden, men ja det er rigtigt at der er en fordel ved at de ikke er så høje.

Rigtig flot frisure og makeup - synes det er så godt at du viser at før/efter billede af makeuppen, det gør at man virkelig kan se forskellen! :super:

0

Del dette indlæg

Århhh søde WA! Kan godt forstå du går lidt i panik over vejret, men det burde altså være forbudt at kigge på DMI så lang tid i forvejen.. Det kan nå at ændre sig så mange gange at det bliver en kæmpe rutchetur for dig at følge med i.. Jeg har hæftet mig ved at alle de brude som har haft regn på deres bryllupsdag alle har fundet ud af det, fået fantastiske billeder ud af det og faktisk ikke har lagt særligt meget mærke til vejret. Kan godt forstå det virker uoverskueligt lige nu fordi I så skal tænke i plan B, men ved også at du er så fuld af gode løsninger og handlekraft at I helt sikkert vil komme på en god løsning, hvis nu det bliver regn.

Sikke mange ting I har gang i lige nu!! Er helt forelsket i jeres menu, det lyder simpelthen så lækkert.. Jeres gæster er så heldige at blive så forkælede med favours og fantastisk mad og fest.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh my regnvejr Det slog også lige mig at det faktisk godt kan regne på lørdag..... Har lige tjekket der, hvor jeg bor og det skulle blive regn til middag.... Håber det bliver ved det!

God arbejdslyst idag ser ud til der er nok at tage fat på.

Jeg fik lavet de sidste menukort igår, så nu mangler jeg faktisk kun og hente ringe, tror jeg.... Har hele tiden en følelse af noget er glemt...

Jeg har heldigvis verdens mest fantastiske veninder og kommende mand, som beroliger mig når jeg går over gevind. Så jeg har ro i maven nu.. sådan da.

Ja der var rigeligt at lave og jeg nåede ikke engang det hele. :blink::blush:

Ja, som jeg sagde til en af de andre, så er jeg bare så glemsom og ville ærgre mig hvis jeg glemte noget i min fortælling... for synes jo selv det er super spændende .

Tak, jeg kan også bedre lide den her og det kunne Hubbys søster også, for den er nemmere for hende at lave.

Tænkte, da du skrev at den var lyserød at du måtte være gal .. men kan godt se det nu. Den er faktisk bare alm "kagefarve" altså lysebrun i dejen. Så billedet snyder. Men vores forret består af blomkålscous cous (bestående af smuldret blomkål med hakket svesker, granatæblekerner og hakket mandler) med varmrøget andebryst i skiver og en lille hjerteformet blomkålsgratin med kuvertbrød til.

Jeg tog det, der dengang hed 1 og 2 skoleperiode for så at starte på uddannelsen som køkkenassistent.

Det er ikke sådan at blive snydt på computeren, derfor jeg spurgte for jeg synes da det så lidt forkert ud til beskrivelsen men kunne jo godt være at du havde kommet noget farve i, hvis det skulle minde om et hjerte

Men det lyder bestemt som en lækker forret

Okay jeg kender ikke lige den uddannelse, er selv på 2. hovedforløb nu som ernæringassistent

Angående vejret, så kan man altså ikke stole på DMI eller bare vejret generelt det kan ændre sig for dag til dag! Men sådan er den danske sommer jo bare endnu engang. Utilregnelig

Hihi... havde også sendt billedet til Hubbys mobil og han spurgte også hvorfor i alverden jeg havde puttet lyserød farve i. Det fik jeg mig altså en griner over, da han virkelig ikke er god til farven lyserød.

Det skal nok blive en super lækker forret, og der skal nok være masser af mad.. (håber jeg)

Den uddannelse jeg tog for snart 20 år siden eksisterer vist heller ikke mere nu. Men den minder ret meget om ernæringsassistenten.

Jeg HADER dmi har jeg fundet ud af... :td: De er da bare ikke til at stole på overhovedet. Hubby har forbudt mig at se på vejrudsigten før fredag morgen... hmmm... :huh:

DMI kan man ikke stole på. Til gengæld har jeg kun hørt godt om yr.no, som i øjeblikket så desværre også siger regn

I know... men det kan nå at ændre sig endnu..... det skal ændre sig endnu.... bare regn om natten, morgenen, men tørt mellem 13-17, så er jeg glad :)

Kan sagtens se det er hjerter, men er glad for de ikke er lyserøde. Tænkte at de så lidt giftige ud, men ville ikke sige det hvis du nu elskede den pink farve 😊😀

Glæder mig til at se billeder af alt det I får produceret og fra dagen lige om lidt.

Krydser fingre for tørvejr på lørdag.

Kan I lave en nødløsning med pavilloner og paraplyer?

Super fedt at du synes man godt kan se det er hjerter... var så nervøs for at man ikke ville kunne se det. Håber bare det kan se, når de kommer på tallekernen.

Det er helt vildt så meget jeg har at lave, nu hvor Hubby jobber.. så er min arbejdsdag lang lige pludselig... kl. 06 om morgen går jeg igang og går først i seng kl. 23... laaaaaaaaaaaange dage....

Håber også inderligt på tørvejr.

Ja, det har vi faktisk snakket en hel del om... altså løsninger, så nu ser vi hvad der sker.... skriver en update i aften....

Jeg kan sagtens se det er hjerter ja :) Det lyder lækkert med forretten!

Syns også at centerpiecen er blevet flot - jeg kunne også lide den anden, men ja det er rigtigt at der er en fordel ved at de ikke er så høje.

Rigtig flot frisure og makeup - synes det er så godt at du viser at før/efter billede af makeuppen, det gør at man virkelig kan se forskellen! :super:

hvor er det bare dejligt at du også kan se det er hjerter... Fantastisk... og tak, tror også bare den bliver ultra lækker.

Tak.. den nye centerpiece er bedre synes jeg og håber også det bliver super flot på bordene.

Tak, blev selv ret godt tilfreds med det hår og især makeuppen, når jeg nu slet ikke på nogen måde er en makeup-pige. Så var den ligesom jeg gerne ville have... og at hun så er skide sød, var bare en super bonus.

Århhh søde WA! Kan godt forstå du går lidt i panik over vejret, men det burde altså være forbudt at kigge på DMI så lang tid i forvejen.. Det kan nå at ændre sig så mange gange at det bliver en kæmpe rutchetur for dig at følge med i.. Jeg har hæftet mig ved at alle de brude som har haft regn på deres bryllupsdag alle har fundet ud af det, fået fantastiske billeder ud af det og faktisk ikke har lagt særligt meget mærke til vejret. Kan godt forstå det virker uoverskueligt lige nu fordi I så skal tænke i plan B, men ved også at du er så fuld af gode løsninger og handlekraft at I helt sikkert vil komme på en god løsning, hvis nu det bliver regn.

Sikke mange ting I har gang i lige nu!! Er helt forelsket i jeres menu, det lyder simpelthen så lækkert.. Jeres gæster er så heldige at blive så forkælede med favours og fantastisk mad og fest.

Jeg ved det, jeg ved det.... nu lyder du ligesom Hubby... på den søde og gode måde :kiss: Og tusinde tak for dine opmuntrende ord... vores nødplan, plan B fortæller jeg om senere i dag... måske først i aften.

Ej, hvor er du bare sød. :hug: Jeg elsker også bare vores menu. Håber virkelig folk kan lide den. Og at de vil lægge mærke til alle detaljerne, som vi har været SÅ umage med. :)

0

Del dette indlæg

Hold da op, hvor det rykker i vores lille hjem.

Jeg gik igang vildt tidligt i går, så jeg var sikker på at nå så meget som muligt, når Hubby kom hjem. Vi har en dejlig ovn, men den gjorde vores bunde fik skorpe før de var færdige og det var noget prut. Og så er jeg bare overhovedet ikke bagemenneske, så jeg skal bare håbe på at jeg fik alle æggeskallerne op :lol::biggrin: Eller må jeg påstå at det er en del af kage... "den skal da sige sådan" Hihi.. Kagen begynder vi at lægge sammen i dag. Tak gud for et ekstra køleskab i garagen. :biggrin: Kagen er som sagt under produktion, men vi har ændret lidt i den. Vi laver en 4 etagers og så laver vi en firkantet som kan være backup hvis der ikke skulle være nok i de 4 etager. Og så er der hvad der er :blink:

Vi satte kødet over i går aftes og det skulle være færdigt i eftermiddag. Det kommer bare til at være så dejligt. MUMS.

Jeg fik hakket mandler og svesker til vores blomkålscouscous. Jeg er så spændt på om folk vil kunne lide den, men jeg var selv vild med den. Den er super anderledes, men smager bare fantastisk.

Jeg var kreativ og fandt på en velkomstdrink til vores fordrink inden middagen. Æblejuice, Hyldebærsaft og en lemonadesaftevand, vi har købt i Normal i Waves. Det smagte bare super dejligt og så med isterninger i... overvejer at der skal et bær af en art i, men er ikke kommet videre end tanken endnu :)

Vi fik snakket om vores natmad. Det var jo meningen at vi skulle lave små smørrebrød, men da jeg i forvejen har stået med alt alene, kunne jeg bare ikke overskue det, så vi laver forloren skildpadde i stedet. Det tager nemlig ingen tid og kan stå og passe sig selv. Dertil kommer der æg og et lækkert brød. Brødet bliver et købe, da jeg bare ikke kan overskue at stå og bage mange af dem også. Jeg vil også lige nå at trække vejret, bare lidt :blink:

Vi fik bestilt nogle pynteblade til vores borddekoration, det håber jeg også bliver godt. Blomsterne skal hentes i morgen og køre ned til Næstved, til Hubbys søster... I morgen bliver en noget travl dag... lidt ligesom i dag :huh:

Men mere om det enten senere i dag eller i morgen tidlig... alt efter hvad jeg når :tunge:

Endelig kan jeg også strege bordkortene af listen. De blev lavet i går og er bare blevet så fine...

post-71754-0-88509300-1439440851_thumb.j post-71754-0-55839800-1439440856_thumb.j

0

Del dette indlæg

Holy moly, WA - du får godt nok produceret en masse.. Men, hey! Det er også I OVERMORGEN vi er nogle gifte kvinder :blink: Det er jo for vildt..

Det er nogle super flotte bordkort I har lavet, smart med menu printet på :thumbsupsmileyanim: og jeg glæder mig til at se jeres kage.. Jeg er overhovedet heller ikke bagemenneske, så jeg tager virkelig hatten af for dig, at du kaster dig ud i sådan et projekt.. Købebrød er helt ok! Som du siger, skal du også lige have lov at trække vejret og nyde at du faktisk skal giftes lige om lidt! :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh jeg kan ikke lade være med at få stress på dine vegne, det lyder til at I får nogle travle dage - er super imponeret over hvor roligt du tager det (lyder det ihvertfald til :lol: ) og du har jo før skrevet at både du og din H2B arbejder bedst under lidt pres. Jeg synes bare alt hvad I får lavet og har gang i lyder SÅ godt!

Idéen med bordkortene er altså virkelig fin!! Den model med menuen inkorporeret har jeg slet ikke set før. Godt fundet på :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bestemt at købe brød er mere end ok! Jeg tænker straks på de rustikke brød fra il fornaio som bare er sååå gode! MEGET bedre end dem jeg selv kan bage ihvertfald :rolleyes:

Jeres forret med blomkål osv. lyder altså rigtig lækker. Jeg ville ihvertfald være en glad gæst hvis jeg fik den serveret :) Kan godt forstå at du tænker "bare gæsterne nu kan lide det" men husk på at det er JERES fest og det er JER der skal elske menuen. Sådan har vi det ihvertfald herhjemme. Vores forret består både at kammusling og tigerrejer selvom vi udemærket godt ved, at 2/3 af gæsterne sikkert tænker "kammusling? eww det kan jeg ikke lide" :rolleyes: T og jeg ELSKER fisk og skaldyr, herunder kammuslinger og tigerrejer, så de to elementer var bare selvskrevet til vores menu!

0

Del dette indlæg

Jeg var kreativ og fandt på en velkomstdrink til vores fordrink inden middagen. Æblejuice, Hyldebærsaft og en lemonadesaftevand, vi har købt i Normal i Waves. Det smagte bare super dejligt og så med isterninger i... overvejer at der skal et bær af en art i, men er ikke kommet videre end tanken endnu :)

En nem måde at få bær/farve med på: Køb vindruer og sæt dem i fryseren. Så fungerer de også som isterninger, men uden at fortynde selve drikken :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Huurraaaaaaaaaaaaaaaa Så kom dagen endelig!!! :loveshower::loveshower: Hvor er det bare spændende! Håber dagen bliver ligesom I har drømt om og du har knoklet for de sidste mange måneder - håber alle dine projekter er kommet i hus, men ellers så går det nok også. Det vigtigste er, at I får hinanden. Puhh nu er dagen her endelig!! :c166: Stort tillykke

0

Del dette indlæg

Jeg er ikke sikker på at jeg når på BK i morgen så derfor skriver jeg nu..

ET KÆMPE STORT TILLYKKE MED JERES STORE DAG :loveshower:

Jeg håber I får alt det i drømmer om - og mere til - når I skal feste og fejres af alle jeres gæster! Jeg håber alle falder bagover af jeres lækre menu, at alle de fine detaljer og at du bare stråler så smukt i din kjole :a1221:

Glæder mig til at se billeder og læse en deeeejlig lang beretning :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige lave en lille opdatering, når jeg alligevel er vågen nu....hvordan i alverden skulle han kunne sove når man har så mange sommerfugle i maven? :a1221:

Nå... jeg nåede vist til onsdag i mine fortælling, så her kommer torsdag og fredag i en..

Torsdag:

Min far hentede mig herhjemme kl.10 og så fyldte vi hans bil og trailer op med alt vores habengut. Hold op hvor var der alligevel meget, selvom jeg ikke troede det :blink: . Men vi kom sikkert frem til Humleore, hvor den søde Christina var i gang med at dække vores bord. Det gjorde det hele mere virkeligt at se bordet, så selvom der på daværende tidspunkt manglede glas og borddekoration, så var det allerede der flot, synes jeg. :cheerleader3:

Jeg fik båret alt ind og så kørte min far igen, Hubby så ville hente mig senere på dagen, når han havde fri. Jeg fik sat bordkort på, da Christina var færdig og havde sat glas på bordene. Jeg fik samlet vores hangoverkits, jeg fik snakket med Christina om hvad der skulle foregå, sådan nogenlunde og så var tiden væk. Vi kunne kun være på Humleore mellem 9 og 16, men da Hubby hentede mig, manglede jeg alligevel ikke noget.

Så gik turen hjem, hvor der skulle lægges kager sammen. Vores kage bliver så lækker, håber jeg... jeg glemte at tage billeder fordi vi var max stresset, men dem skal i nok få i beretningen. Så kl. 23 torsdag gik vi i seng og satte vækkeuret til tidligt da vi skulle op og ind til KBH og handle de sidste ting, samt hente blomster til dekorationerne.

Fredag morgen stod vi op kl. 6.30 og gik ellers igang med at lægge fondant rundt om kagen... heldigvis skulle den kun have rundt i kanten og efter nr 1 var lavet, var vi proff. Nåhh, ja, næsten da... Så blev kl 8 og så var vi off til Inco i KBH. Ihh jeg siger jer.. jeg var lettere stresset i forvejen, men det var intet i forhold til hvor presset jeg var, da vi i Inco får af vide at nogle af vores bestilte varer ikke var kommet hjem... Hold kæft jeg kunne have grædt. Heldigvis havde vores blomsterdame total styr på vores blomster, så vi fik dem hentet og fik en super god "bryllupspris", fordi Hubby er kommet der i SÅ mange år. Det var dejligt, Så kørte vi derfra ud forbi Tine2000 fordi jeg havde lovet hende nogle vifter og så til Roskilde for at hente køletrailer.. hjem, hvor jeg lavede blomkålscous cous og forstegte vores kyllingebryster, mens Hubby og dattede fyldte vores trailer med drikkevarer. Ud til Humleore og aflever det hele, hjem igen, lave ekstra kagen færdig ( den blev lavet fordi i gik fra 6 etager til 4 og er ikke helt sikre på der er nok) og så kom min niece for at lægge negle på mig. Her var jeg endelig begyndt at slappe af, for der var en tur tilbage til Humleore og så var vi ellers færdige, heldigvis. Og hubby fik også lige kørt ned med blomster til hans søster.. er meget spændt på det resultat... men det er i mine øjne, bare en pyntedetalje..

Vi gik igang med at lægge negle på mig og fik nogle gode grin og hyggede os med en lille mokai. Det var super hyggeligt og lige hvad jeg faktisk trængte til efter sådan en stresset uge. Og nu.... NU er tiden endelig kommet...

Hubby har en masse gøremål i dag, men jeg kan ikke hjælpe ham, fordi det er ting jeg alligevel ikke kan, da jeg skal have lagt hår og makeup kl. 11 og vi skal jo vies på rådhuset kl. 10... men jeg har planer om at nyde det.. altså dagen uanset hvad...

Jeg har lidt ondt i maven over at skulle fremsige løfter foran en masse mennesker, især når jeg stadig ikke aner hvad jeg skal sige, men jeg vil være spontan og håbe på det bedste :blink::huh::o ...

:loveshower::loveshower: JEG SKAL GIFTES I DAG :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

F5 F5 F5 F5 :cheerleader3:

Øhmmm hvad står det for? Hihi...

Jeg skal til pride i morgen, så du får lige ET STORT TILLYKKE :cheerleader3: :loveshower: :toot: :balloon: Jeg håber jeres dag bliver skøn!

Tak søge Andrea.... Rigtig god Pride... er første gang i nogle år at jeg ikke selv skal med, så nyd den lige lidt for mig også

Huurraaaaaaaaaaaaaaaa Så kom dagen endelig!!! :loveshower::loveshower: Hvor er det bare spændende! Håber dagen bliver ligesom I har drømt om og du har knoklet for de sidste mange måneder - håber alle dine projekter er kommet i hus, men ellers så går det nok også. Det vigtigste er, at I får hinanden. Puhh nu er dagen her endelig!! :c166: Stort tillykke

ALLE projekter er kommet i hus, alt er klart (håber jeg) og nu er det lige om lidt på rådhuset og så kommer det der i vores øjne er den rigtige vielse. Tak for din lykkeønskning

Jeg er ikke sikker på at jeg når på BK i morgen så derfor skriver jeg nu..

ET KÆMPE STORT TILLYKKE MED JERES STORE DAG :loveshower:

Jeg håber I får alt det i drømmer om - og mere til - når I skal feste og fejres af alle jeres gæster! Jeg håber alle falder bagover af jeres lækre menu, at alle de fine detaljer og at du bare stråler så smukt i din kjole :a1221:

Glæder mig til at se billeder og læse en deeeejlig lang beretning :wink:

Tusinde tak søde Cricht. hvor er det vildt at dagen endelig er her....

Og bare rolig der skal nok komme en masse billeder og en laaaaaaaaaaaaaaang beretning.. hihi...

Stort tillykke med bryllupsdagen i dag, håber den bliver helt uforglemmelig :loveshower:

Glæder mig til en efterfølgende beretning og en masse billeder :cheerleader3:

Tak søde Brineh.

0

Del dette indlæg

Stort og kæmpe tillykke med dagen. Ønsker jer en helt fantastisk dag. Jeg vil tænke på dig, hver fang vi bruger vifterne.

Det var simpelthen så sødt af dig du ville smide dem af nu hvor posten ikke kunne levere 😉

Super fine negle!!! Ønsker dig igen en fantastisk dag med ro i maven.

Jeg vågnede for en lille time siden, selvom jeg først skal op 8.30 og faldt i søvn sent da der kørte tanker rundt i hovedet. (Havde lige et panik besøg ved en skrædder igår aftes kl 18, men nu er der styr på kjolen igen...).

Pøj pøj med dagen 🎉

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer