WeddingAddict

W-H 15-08-15 >>> Lidt flere billeder og takkekortene

463 indlæg i dette emne

Halløjsa.

Har læst lidt af din beretning og skimmet en del ;)

Fik lige lyst til at give en kommentar omkring håropsætningen og antennerne (som jeg også selv har en del af).... Hende jeg har booket til og ordne mit hår og makeup, siger det handler om at bruge de rigtige produkter, når hun sætter håret og så bliver mit hår også rullet op på sådan nogle ala Carmen-curler, da det angiveligt skulle tæmme håret samtigdigt. Så måske du ikke skal tænke så meget på det der strittere I håret... Tal evt med din frisør på forhånd så du ikke skal bekymre dig. Jeg har valgt ikke at have prøve opsætning, da man aldrig kan ramme helt samme på dagen, og det ville mit kontrolgen ikke kunne klare....

Hilsen hende der også skal giftes 15.08.15 :cheerleader3::loveshower::tunge:

Tusinde tak for dit tip :wink: . Det skal jeg da helt sikkert huske at sige til min frisør, hvis hun ikke selv siger noget om det :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er vild med dine fine ballerina'er, hvor er de købt henne? :tunge:

- kunne godt overveje at købe sådan nogle til mit kommende bryllup nemlig, går ikke så tit i højhælet så tænker at mine fødder vil få ondt i løbet af aften.

0

Del dette indlæg

Er vild med dine fine ballerina'er, hvor er de købt henne? :tunge:

- kunne godt overveje at købe sådan nogle til mit kommende bryllup nemlig, går ikke så tit i højhælet så tænker at mine fødder vil få ondt i løbet af aften.

Ihh tak skal du have... jeg er også blevet glad for dem, da jeg prøvede dem forleden og mine fødder var super hævede... så det er jeg glad for.

De er købt i en tysk deichmann, men måske de kan fåes herhjemme også... i dont know :huh:

Synes det er en super god ide at huske at købe sig et par "backup" sko, hvis nu fusserne klager over "mishandling" :lol::lol:

0

Del dette indlæg

Wauu, sikke mange ting du har fået lavet, MEN nu er det jo også lige om snart.. Altså ham der Hubby - kan du ikke lige give ham noget tungt i hovedet et øjeblik, så du kan få lavet æsker og kit's.. :tunge::wink: Det ville bestemt også stresse mig, hvis de først bliver lavet på fredag.. Det tager jo tid at samle sådan noget, ikke sandt.. *s* MEN når det så er sagt, så er begge dele da blevet superfine.. Wau, I laver det gennemført, det skal I have.. Uuhhh, så "fint" bliver det ikke hos os, må jeg erkende - men det bliver nok også bare i vores stil og vores anti-kreative måde at gøre tingene på, ha ha ha.... Uanset, så er jeg sikker på at I får den flotteste fest og at vi gør det samme.. *S*

Mht. påklædningen, så er den svær... Men forstår godt du er skuffet, hvis nogle har givet udtryk for en meget casual stil.. I min verden, så "dresser" alle sig op til et bryllup - om det er i galla, eller blot det pæneste man har, eller har råd til, så er jeg sikker på, at man godt kan se, at folk er på vej til en bryllupsfest. Jeg er sjældent til kjoler m.m., men derfor forsøger jeg alligevel at gøre mig så pæn som muligt, når jeg skal afsted til et bryllup... Hvem ved, måske bliver du superoverrasket og ser, at de der sommerkjoler de snakker om, stadig er i den superflotte ende og ikke blot en "strand-kjole" (forstå mig ret :D )... Det aller aller vigtigste er, at de kommer med masser af godt humør og glæde til Jeres fest, ikke sandt. *s*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauu, sikke mange ting du har fået lavet, MEN nu er det jo også lige om snart.. Altså ham der Hubby - kan du ikke lige give ham noget tungt i hovedet et øjeblik, så du kan få lavet æsker og kit's.. :tunge::wink: Det ville bestemt også stresse mig, hvis de først bliver lavet på fredag.. Det tager jo tid at samle sådan noget, ikke sandt.. *s* MEN når det så er sagt, så er begge dele da blevet superfine.. Wau, I laver det gennemført, det skal I have.. Uuhhh, så "fint" bliver det ikke hos os, må jeg erkende - men det bliver nok også bare i vores stil og vores anti-kreative måde at gøre tingene på, ha ha ha.... Uanset, så er jeg sikker på at I får den flotteste fest og at vi gør det samme.. *S*

Mht. påklædningen, så er den svær... Men forstår godt du er skuffet, hvis nogle har givet udtryk for en meget casual stil.. I min verden, så "dresser" alle sig op til et bryllup - om det er i galla, eller blot det pæneste man har, eller har råd til, så er jeg sikker på, at man godt kan se, at folk er på vej til en bryllupsfest. Jeg er sjældent til kjoler m.m., men derfor forsøger jeg alligevel at gøre mig så pæn som muligt, når jeg skal afsted til et bryllup... Hvem ved, måske bliver du superoverrasket og ser, at de der sommerkjoler de snakker om, stadig er i den superflotte ende og ikke blot en "strand-kjole" (forstå mig ret :D )... Det aller aller vigtigste er, at de kommer med masser af godt humør og glæde til Jeres fest, ikke sandt. *s*

JA, det er lige om lidt... hvor vildt... AHhrrr... :lol::biggrin:

Ja, er det ikke bare vildt utroligt? Han er bare så afslappet omkring det.. jamen det når vi nok... Ej, så få det dog gjort med det samme, så vi (læs jeg) ikke skal stresse over det. :pokey: Men jeg tror nu nok vi når det... det håber jeg ihvert fald. :tunge:

ja, man må sige at Hubby tænker virkelig i detaljer. Jeg er så også ret vild med at der er så mange fede detaljer i festen, for det gør det så gennemført for mig ihvert fald.

Kan godt følge dig med det at det virker fint med vores ting, men synes jeg nu ikke helt og så dog! Men det er hvad Hubby gerne vil have og jeg har jo prøvet møllen en gang før, så dette her har han fået lov til at styre ret meget. Men det gør ikke jeg stresser mindre :lol::huh:

Jeg har det lidt på samme måde.. Når man skal til bryllup, gør man bare det mere ud af sig selv end hvis man bare skal til en havefest. Så jeg håber på at du har ret. At jeg vil blive overrasket over hvor mange der (forhåbentlig) vil komme i flotte kjoler, også sommerkjoler, men i den finere ende af skalaen. :)

Men i bund og grund, så er påklædningen det mindste... jeg vil hellere have en super god fest at mindes end folks tøj :loveboard:

0

Del dette indlæg

Så sker der da noget på hjemmefronten :loveshower: .

Jeg har fået lavet vores kurv til vores lommetørklæder færdig, dog tænker jeg at prøve at indskaffe nogle flere lommetørklæder, for synes ikke der er særlig mange :huh: eller hvordan dømmer man om det er nok?

post-71754-0-13629800-1439043211_thumb.jpost-71754-0-28716000-1439043218_thumb.j

Der blev fundet kurv til vifter og lavet skilt... overvejer dog om jeg skulle putte tyl på den kurv også :blink: ... synes den er noget bar at se på... Hvad synes i?

post-71754-0-03468000-1439043280_thumb.j

Her til formiddag har jeg siddet og klistret mærkater på alle vores vandflasker med blid brus og uden, som er til receptionen og under middagen. :) 240 stk... noget af et arbejde, men det bliver bare så gennemført, synes jeg.

post-71754-0-29477900-1439043366_thumb.j

Whiskeybar har manden jo ønsket sig og jeg synes nogle af de der skilte som har en eller anden skrift på, er cool. Men nu er jeg ikke ligefrem god med sådan en pen, men det her er da blevet meget godt. Vores whiskeysklit som skal stå ved vores whiskeybar.

post-71754-0-26934700-1439043447_thumb.j

Jeg har også fået lavet et forsøg på vores borddekoration, :huh::o men jeg er helt ikke tilfreds... øvøv... det ser bare ikke ud som det gjorde i mit hoved... Forslag modtages gerne...

post-71754-0-47854400-1439043515_thumb.j

Vi har fået bestilt køletrailer som vi skal hente på fredag og i går var vi lige inde og hente vores dessertvin og boblerne til receptionen, plus rødvinen. I morgen går produktionen på bordkort/menukort igang og forhåbentlig en masse andet, hvis han kan lokkes til det...for listen over ting er stadig lang.. dog ikke SÅ lang som før

Krise var der også lige midt i det hele. Vores piper har meldt fra. Han har fået lungebetændelse og har forsøgt at få en afløser til os, men det er bare ikke lykkedes ham, så vores sjove ide med at vi kommer til sækkepibemusik gik i vasken og det er surt når nu vi har lidt highlander-tema over vores vielse. Øv øv. Men så var gode råd jo dyre. Hvad gjorde vi så? Så vi er blevet enige.. det er vores bryllup, vi vælger hvad vi vil... så min dejlige Hubby skal gå op af havegangen alene, mens "galge-"musik spiller.. det er en underlig humor vi har, men det var sjovt/bliver sjovt og vi ved der er mange som vil grine af det. Og så bliver det mig og min dejlige datters tur og vi skal gå til "1000 years" med Christina Perri feat. Steve Kazee spillende. Et musikstykke jeg elsker og som den store fan af Twilight, jeg er, så får jeg det lidt med på denne måde og i mit hårpynt... I love it... Pladderromantisk, men lige mig!! :loveboard: Og til jer som ikke ved hvad det er for et, så kommer der da lige et lille link til jer

0

Del dette indlæg

Hvor har du fået de fine vifter fra?

De er ganske enkelt købt i Tiger. De er ikke videre fansy, men de giver god luft og så ser de ok når man bruger dem... så nu håber vi bare på varmt vejr :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Cool. Købt for nylig? Har spurgt 117 steder...

Mener det er noget tid siden jeg købte dem, engang i juni eller maj.... men prøv at høre i en Tiger.. det kan være at de måske kunne bestille nogle til dig :wink:

0

Del dette indlæg

Wow sikke mange flotte ting i har fået lavet, stjæler idéen med tudeprinsesser og prinser, håber det er okay :loveshower:

Kan godt give dig ret i at kurven med vifter virker bar, så ville give den engang tyl som kurven ovenover :)

Ih hvor jeg bare glæder mig til beretningen af jeres store dag som er lige om hjørnet :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Wow sikke mange flotte ting i har fået lavet, stjæler idéen med tudeprinsesser og prinser, håber det er okay :loveshower:

Kan godt give dig ret i at kurven med vifter virker bar, så ville give den engang tyl som kurven ovenover :)

Ih hvor jeg bare glæder mig til beretningen af jeres store dag som er lige om hjørnet :cheerleader3::cheerleader3:

Du stjæler bare... er altid så dejligt når andre kan bruge mine ideer, så kan de da ikke være helt ringe :wink:

Ja, tror også jeg smider en gang tyl på.. så skal det bare købes i næste uge..

Ej, tak skal du have. Jeg må tilstå at jeg også glæder mig SÅ meget, både til dagen og faktisk også til at skrive herinde og på den måde genopleve dagen... :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor I rykker! Men for f*****, det er jo også PÅ LØRDAG!! :blink::o:loveshower: Hav en skøn bryllupsuge og huuuusk nu billeder, maaaaaasser af billeder! :wink:

Jeg synes jeres centerpieces er drønflotte! Hvad er det ved du du ikke er tilfreds med? Af forslag tror jeg kun jeg kan komme på to ting.. 1) skift citronskiver ud med limeskiver. Tror det giver lidt mere farvespil 2) måske hvide småsten forneden istedet for grå/flerfarvede? Igen tror jeg at hvide måske vil få farverne til at poppe mere + så vil fyrfadslysene blende mere ind i stenene..

Men altså.. det er jo bittesmå detaljer, som sagt synes jeg at de er hammer flotte :a1221:

0

Del dette indlæg

Mener det er noget tid siden jeg købte dem, engang i juni eller maj.... men prøv at høre i en Tiger.. det kan være at de måske kunne bestille nogle til dig :wink:

Hej igen.

Har været i Tiger nu og der er desværre ikke flere i hele DK og de kan ikke bestille nogen hjem

Er det muligt at du kan undvære 1-2 stykker?

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Har været i Tiger nu og der er desværre ikke flere i hele DK og de kan ikke bestille nogen hjem

Ej virkelig?? Hvor er det bare øv. Jamen jeg gør da gerne en anden brud glad, så kan da godt undvære 2 til dig... Skal de sendes til dig eller??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor I rykker! Men for f*****, det er jo også PÅ LØRDAG!! :blink::o:loveshower: Hav en skøn bryllupsuge og huuuusk nu billeder, maaaaaasser af billeder! :wink:

Jeg synes jeres centerpieces er drønflotte! Hvad er det ved du du ikke er tilfreds med? Af forslag tror jeg kun jeg kan komme på to ting.. 1) skift citronskiver ud med limeskiver. Tror det giver lidt mere farvespil 2) måske hvide småsten forneden istedet for grå/flerfarvede? Igen tror jeg at hvide måske vil få farverne til at poppe mere + så vil fyrfadslysene blende mere ind i stenene..

Men altså.. det er jo bittesmå detaljer, som sagt synes jeg at de er hammer flotte :a1221:

Shhhhh... du må ikke sige det... jeg har så meget stress på. Der er bare så meget som er gået galt, men det kan du læse om når jeg om lidt laver beretning om det.... :wink:

De var ok, men selvom vi byttede citron ud med lime, var vi bare ikke 100% glade... og det var super svært at ligesom sige... "det der er forkert" for den var flot. Men jeg sad i går til kl. puha og lavede den HELT om, og jeg elsker den bare nu... trods jeg sutter numse til at lave sådan noget, så gik det ok, og vil give Hubbys søster en ide om hvordan vi gerne vil have den skal se ud. Igen.. beretning om lidt med billeder.. :wink: . Men tak som altid for din dejlige støtte og gode råd.... :kiss:

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Ej virkelig?? Hvor er det bare øv. Jamen jeg gør da gerne en anden brud glad, så kan da godt undvære 2 til dig... Skal de sendes til dig eller??

Ej, er det rigtigt?! Det er rigtigt sødt af dig

Kan lige sende dig en pb, så kan vi aftale nærmere.

Yay, det er simpelt mega fantastisk ❤️

0

Del dette indlæg

Hej igen.

Ej, er det rigtigt?! Det er rigtigt sødt af dig

Kan lige sende dig en pb, så kan vi aftale nærmere.

Yay, det er simpelt mega fantastisk ❤️

Kan ikke se hvorfor ikke.. Vi har godt nok kun 20 stk, men tænker bare at vi ikke lægger mærke til om der forsvinder 2 :loveshower:

0

Del dette indlæg

UGEN :loveshower: ... hvor er det vildt at sige :o ... vi er nu kommet til THE FINAL COUNTDOWN og jeg stresser for vildt... hihi.. men ikke mere end jeg faktisk nyder det... sådan er jeg åbentbart.. jeg kan nyde det trods stress...hihi...

Føler mig nu lidt alene, nu hvor datteren startede i 7. klasse i dag og manden er på job. Men i dag fik jeg jo fint besøg... nemlig af min frisør... Ihh jeg siger jer, hun er bare noget af det sødeste. Jeg føler mig så tryg ved hende og hun er bare SÅ sød. Var forstående overfor mine ønsker og jeg var bare så glad da hun gik herfra, for jeg har bare en super god mavefornemmelse med det hele. Og billederne skal i sandelig ikke snydes for.. men tilgiv de underlige ansigtudtryk... ved ikke lige hvor jeg var henne i mine tanker og sådan.. Der er billeder af bagfra og forfra.. det forfra er uden makeup som så kommer på næste billede. Nu satte hun det ikke 100% flot for det var jo bare en prøve så vi kunne se hvad der skulle til... men jeg er godt tilfreds og det blev som jeg ville have det...

post-71754-0-35995600-1439198771_thumb.j post-71754-0-57764200-1439198782_thumb.j post-71754-0-33192800-1439198792_thumb.j

Borddekorationen var jeg jo ikke 100% tilfreds med, men jeg kunne virkelig ikke sige hvad det var... vi prøvede at skifte citron ud med lime, men det hjalp ikke... Hverken Hubby eller jeg kunne sige hvad der var vi synes var forkert, for den var jo flot. Men så fik jeg " en hjernenedsmeltning" og besluttede mig for at lave den helt om. Og sad til i går aftes og lavede den om. Kl. 23.00 fremviste jeg resultatet for Hubby som synes den var fantastisk... og jeg må tilstå jeg er enig. Dog er den skæv i blomsterne, men jeg har ALDRIG gjort det før, så var faktisk ret tilfreds. Og til dagen er det jo hans søster som skal lave dem og hun er 100 gange mere vant til det end mig. Men jeg er vild med den nu... SÅ flot :a1221: ... og jeg er stolt. :wink:post-71754-0-16084700-1439199086_thumb.j

Jeg er PT ved at lave blomkålsgratiner til vores forret... de kræver lidt og jeg er så nervøs for jeg har ikke lavet sådan nogle siden mit grundforløb på Slagteriskolen i Roskilde. Men jeg synes selv de smager fint. Nu har jeg lavet en 20 stk og lader dem hvile til Hubby kommer hjem om 3 timer, så kan han også smage og bedømme... De er i små hjerteforme, men synes måske ikke helt de ligner hjerter... Nu ser vi hvad Hubby synes.. Hvad synes i ? Ligner det hjerter? post-71754-0-09287200-1439199568_thumb.j

Senere i dag går Hubby og jeg igang med at bage bunde til vores bryllupskage. Det bliver en uge fyldt med en masse arbejde, men vi skal nok klare det, for vi er seje og gode :cheerleader3:

Jeg håber på at jeg hver dag kan nå at komme herind og give jer en update, med og uden billeder...

Ihhh for søren det er lige om lidt... Hold op hvor har jeg sommerfugle i maven allerede.... :blush::biggrin::blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lide den nye borddekoration :) Jeg kan nok lide den lige så meget som den tidligere version, for den synes jeg altså også var flot, men jeg tror at I bliver gladere for denne fordi den ikke spærre udsynet på tværs af bordet som den anden ville komme lidt til. Jeg er imponeret over at du virkelig aldrig har gjort det før? Super godt arbejde altså!

Rigtig fin frisure og makeup - det betyder så meget at man føler sig tryg ved den del synes jeg. Ligesom kjolen er det jo bare så vigtigt at man føler sig smuk!

0

Del dette indlæg

Ih hvor spændende at du allerede starter nu :cheerleader3:

Jeg synes bordbuket er super fin, kan godt lide farver sat sammen :)

Rigtig smuk hår og make up :loveshower:

Hvad består forretten af, siden den er lyserød :)

- hvad er det for et grundforløb du har taget på Roskildeslagteri skole?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer