Hbang

Det store skrud

14 indlæg i dette emne

Hej

Jeg skal først giftes i juni 2016, så skal ikke ud at prøve brudekjoler lige nu, men jeg søger en stor brudekjole - en rigtig prinsesse kjole.

Jeg synes umiddelbart det er svært at finde de der store flotte kjoler til rimelige priser.

Nogen ideer til hvilke brudebutikker man skal gå i når den dag kommer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er liiiidt derhenad: http://www.oncewed.com/wp-content/dressListingsPhotos/2012Theme/149159/Enzoani%20Fabi.jpg

Jeg gav kun 6500 for den på Udsalg hos Panayotis i Vejle. De havde en del andre kjoler i samme type, altså med god volumen forneden - og så var der jo både blonder, perler, glitter og hvad man kunne ønske sig at vælge imellem. Og så har valget af skørt også en del at sige for volumen.

Jeg fik rigtigt god behandling, og kan KUN anbefale dem :)

0

Del dette indlæg

Jeg vil gerne anbefale Fuhrmanns Brudekjoler I Køge.

Jeg har ligesom du, et ønske om et være prinsesse I en kæææææmpe kjole på min bryllupsdag. Bare den ene dag I livet vil jeg have lov til at skeje totalt ud med blonder, tyl, perler, strut og silke. Den skal have hele armen.

Og det har jeg fået!

I mandags var jeg nede og prøve min kjole som endelig er kommet hjem, og den levede til fulde op til mine forventninger, og mere til!!

Jeg kan fortælle, at jeg fylder en hel, fransk dobbeltdør ud I bredden. (og nej, det er ikke mine hofter, men istedet min kæmpe kjole :cheerleader3:)

Hos Fuhrmanns, fik jeg, -foruden den BEDSTE service, betjening og vejledning, også min drømmekjole.

Alt kunne lade sig gøre, og jeg fik alle mine ønsker og ændringer opfyldt til den kjole som jeg faldt for.

De havde både enkle kjoler, men også store kjoler, og HELT store kjoler I butikken.

Så min kjole hænger nu deroppe I al sin pomp og pragt og tyl og ringskørter og venter på mig indtil maj. Og jeg GLÆDER mig til at have den på! Jeg kommer seriøst til at side fast I kirkedøren på vej ind I kirken! :cheerleader3::loveshower:GP

Redigeret af solskin82
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer lidt an på, hvad du mener er "rimelige" priser?

Lykke Brudekjoler har mange prinsessekjoler til fornuftige penge (i min verden), tror de ligger mellem tkr. 7 og 15, så det er måske et kig værd? Ellers vil jeg, som Solskin82 nævner, også tro at Fuhrmanns er et godt bud.

Jeg har selv lige fundet min prinsessedrøm i CPH Bridal:) - glææææder mig til at danse rundt i den!

0

Del dette indlæg

Jeg prøver lige om jeg kan finde ud af at lægge billeder ind.....

Min kjole fra Fuhrmanns, skal på d. 16. maj 2015. _og det er blevet til det helt store skrud.

Billederne er fra prøvning I mandags.

Jeg har givet 2014-pris, dvs. 5200 kr. Oveni kommer så skørt og tilretning. Jeg syntes virkelig det er en flot pris!

post-71891-0-47375500-1421399047_thumb.j

post-71891-0-35527400-1421399055_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak allesammen.

Charla - jeg er godt klar over jeg nok må regne med omkring 10 :) Må over på den anden side af broen tror jeg :)

Solskin82 - Hold da op hvor er den bare flot :) Lige sådan noget jeg forestiller mig - bare hvor den skærer lige over brystet i stedet, så man har bare arme. :)

0

Del dette indlæg

->HBang: Så bliver du nok glad for at høre at min kjoles underdel netop kommer fra en model med åben corsage til I satin/silke så man er bar foroven. :cheerleader3:

Jeg faldt for den super flotte underdel med masse af tyl, men ønskede samtidig at få en blonde-overdel som lige gik op over skuldrene. Så jeg fik syet min kjole sammen af to modeller: Underdelen fre een kjole, og overdelen fra en anden kjole. Jeg forelskede mig I begge kjoler, og indehaveren foreslog så at jeg kunne få et mix af de to kjoler. Super service!! :loveshower:-Og så fik jeg også lige liiiidt mere tyl på også, så kjolen får et lille tyl-slæb.Skulle det være, så skulle det være!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har du jo ret god tid :) Men hvis det var mig, der havde (haft) sågod tid, så tror jeg, at jeg ville have lagt den slagplan, at jeg tog ud og prøvede en masse kjoler (her er tricket så ikke at købe nogen :wink: hvilket måske kan være lidt svært :tunge: ), og så ville jeg ellers sidde tålmodigt og vente på, at 2015 sæsonen blev overstået, så jeg kunne komme på udsalg! Jeg synes der er mange fine kjoler på udsalg, og det kan være en god måde at få råd til lidt mere.

Alternativt, så er nogen mærker også billigere i Sverige, fx Maggie Sottero, og endelig, så kan man jo lede efter en kjole, der har været brugt før (eller som nogen har fortrudt).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer