Angel84

M&M - Sidste kreaprojekt færdigt

116 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu har jeg opdateret min TO DO liste - og det er da = Stress!!
Shit, jeg (vi) skal nå meget de næste 5 måneder (minus 1 dag :wink: )
Men okay, alt diy/pynt er helt og holdent mine selvvalgte projekter, så jeg kan ikke klage..
Lige pludselig føler jeg bare at jeg har travlt!
Gad vide om jeg har glemt noget på min liste?
-Endnu en TO-DO: Tjek pinterest-tavlen og ebay indkøbshistorik om jeg mangler noget på min allerede meget lange to-do liste :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tiden flyver simpelthen afsted. Men er man lidt struktureret så skal det nok gå :-)

Ja det skal nok gå :)

Men jeg har måttet sige til mig selv at nu starter jeg ikke flere diy projekter før jeg er færdig med dem jeg allerede har planlagt

Men kinaposten lader vente på sig :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa ;)

Så kom jeg også lige forbi din side... Wau, du skal giftes 2 uger før mig og jeg er totalt forpustet over at se, hvor meget du har gang i nu ;) Jeg kan desværre ikke se alle billederne, ej heller invitationerne (min arb.pc'er spærrer, tror jeg) - så dem vil jeg lige vente med at kommentere på, men skal helt sikkert kigge lidt mere med.

Kan du virkelig overholde Jeres budget med alle de ting du laver? Jeg tænker 72 mennesker er mange - vi bliver max. 40 og har samme budget, som jeg endda kan se måske vil skride en lille smule. (er stadig kun så småt i gang med at indhente priser osv.)... Følger spændt med og ser, hvad du har af gode fif... ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa ;)

Så kom jeg også lige forbi din side... Wau, du skal giftes 2 uger før mig og jeg er totalt forpustet over at se, hvor meget du har gang i nu ;) Jeg kan desværre ikke se alle billederne, ej heller invitationerne (min arb.pc'er spærrer, tror jeg) - så dem vil jeg lige vente med at kommentere på, men skal helt sikkert kigge lidt mere med.

Kan du virkelig overholde Jeres budget med alle de ting du laver? Jeg tænker 72 mennesker er mange - vi bliver max. 40 og har samme budget, som jeg endda kan se måske vil skride en lille smule. (er stadig kun så småt i gang med at indhente priser osv.)... Følger spændt med og ser, hvad du har af gode fif... ;)

Hej :)

Du skal endelig ikke blive forpustet - alt hvad jeg laver af pynt, er jo "nice to have" og ikke "need to have" - det er kun fordi jeg hygger mig med det!

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har overblik over hvad jeg har brugt af penge på nips og dims til pynten, men stort set alt er købt på ebay, der er virkelig penge at spare. Måske jeg skal prøve at regne ud hvad jeg har brugt på DIY når jeg engang er færdig.. :floejt:

I forhold til resten af udgifter, så holder vi det nede ved at holde festen i en sognegård (altså bare et festlokale) og så står vi selv for alt (mad, opdækning, oprydning osv) og her tror jeg vi henter en del i forhold til kuvertpriserne på en restaurant, gods eller lignende. Så har vi fravalgt fx heldagsfotograf, og skal kun have taget locationbilleder. Min kjole skal være mintgrøn og altså en fest/gallakjole og ikke en 'rigtig' brudekjole, så her sparer vi vist også lidt. Makeup, hår , negle osv, skal mine søstre ordne for mig. Blomster vil vi plante i haven i stedet for at bestille ved en blomsterdekoratør. Kørsel er ikke i budgettet, så hvis ikke vi falder over et virkelig godt tilbud, så kører vi bare i egen bil..

Har du også en planlægningstråd, så må jeg lige ind og kigge :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også dejligt at kunne sige ja tak til hjælp fra venner og familie, det benytter vi os også af... ;) Spændende hvad budgettet ender på - jeg forsøger at holde styr på vores, men nu må vi se hvor vi lander. Forhåbentligt ikke for meget over de 30.000,-.. ;) Og nu fik jeg set billederne, flotte ting du har gang i at lave. ;)

0

Del dette indlæg

Så er jeg i gang med at tørre seed-bombs. Det er vådt køkkenrulle som har været en tur i blenderen, så en smule farve i og tilsidst frø - jeg har valgt krydderurtefrø som kan plantes i vindueskarmen året rundt. Jeg forsøgte to gange at lave seedbombs'ne i silikoneforme så det kunne blive små hjerter, men det ville bare ikke blive godt, så nu er de bare trillet til kugler.

De skal bruges til favors til gæsterne

10170773_10204060118686768_2420931219404

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fede ting du har fået lavet dig og købt og lavet og ....... :respekt: og vi skal giftes samme dag og jeg er hovedet ikke nået halvt så langt.. men vi har så heller ikke så mange DIY fordi jeg har ti tommelfingre :lol: Men jeg får mega meget lyst til at lave alt det samme som dig og de andre kreative damer herinde.... :blush:

Super sej morgengave. Det var da en god ide. Hvor har du købt den henne?? :)

De der Foam-roser... er de meget falske at se på IRL?? For må tilstå at jeg har set det før og tænker det er en nem og billig løsning på en borddekoration. Selvom jeg tvivler på at Hubby vil være med på ideen, medmindre jeg kan overbevise ham om at vi sparer penge... hihi...

0

Del dette indlæg

Super fede ting du har fået lavet dig og købt og lavet og ....... :respekt: og vi skal giftes samme dag og jeg er hovedet ikke nået halvt så langt.. men vi har så heller ikke så mange DIY fordi jeg har ti tommelfingre :lol: Men jeg får mega meget lyst til at lave alt det samme som dig og de andre kreative damer herinde.... :blush:

Super sej morgengave. Det var da en god ide. Hvor har du købt den henne?? :)

De der Foam-roser... er de meget falske at se på IRL?? For må tilstå at jeg har set det før og tænker det er en nem og billig løsning på en borddekoration. Selvom jeg tvivler på at Hubby vil være med på ideen, medmindre jeg kan overbevise ham om at vi sparer penge... hihi...

Jeg er normalt heller ikke særlig kreativ, men jeg hygger mig helt vildt med bryllups-diy.

Foamroserne som jeg har brugt (de lilla) er de aller billigste (100stk til 65kr), og de fungere i den her dekoration hvor de sidder tæt, enkelt stående er de ikke kønne eller ægte at se på.

De blå (7 stk til 8kr mener jeg) er en del pænere og med stilk og grønne blade omkring blómsterhovedet, så dem ville jeg vælge hvis de skal stå i vase eller ligge løst på bordet fx

Pungen er købt i kina på en side som jeg ikke må skrive navnet på for bryllupsklar, men den starter med light :wink:

0

Del dette indlæg

Så er jeg i gang med at folde servietter. Mintblå Dunillin "papirservietter i stofkvalitet" med de hjemmelavede servietringe..

11146607_10204147242504809_4565340144312

11112580_10204147242624812_5056183397375

Og så til kagefiguren... GRRRR!! "Kina" har sendt mig den forkerte figur, altså ikke den jeg bestilte, rimelig irriterende men bare godt jeg er i god tid og kan vente på den rigtige når frem. De har sendt denne her, som slap gennem tolden, så må vi bare håbe den næste også gør!

60634_10204140507576440_1622625336681898

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer