Angel84

M&M - Sidste kreaprojekt færdigt

116 indlæg i dette emne

Hejsa, mega fin tråd du har, og rigtig mange fine ting du har lavet!😄 kan se du har købt samme sæbebobler som jeg, har du fået dem? Jeg har fået mine og de efterlader sådan en lille plastik film når de springer, ved ikke om jeg tør bruge dem?!😳

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Servietterne ser godt ud. Det bliver da pænt med det hele samlet... glæder mig til at se efterbilleder.

Ej, hvor øv med den caketopper. Det er bare så øv, når det sker. Men så kommer den rigtige forhåbentlig snart og kommer gennem tolden uden at blive snuppet.

0

Del dette indlæg

Hejsa, mega fin tråd du har, og rigtig mange fine ting du har lavet! kan se du har købt samme sæbebobler som jeg, har du fået dem? Jeg har fået mine og de efterlader sådan en lille plastik film når de springer, ved ikke om jeg tør bruge dem?!

Tak :)

Jeg blev slemt skuffet over de sæbebobler! De er mindre end jeg troede, og så som du siger, at de ikke 'forsvinder'.

Jeg har droppet dem til bryllup, det bliver til en børnefødselsdag i stedet..

0

Del dette indlæg

Servietterne ser godt ud. Det bliver da pænt med det hele samlet... glæder mig til at se efterbilleder.

Ej, hvor øv med den caketopper. Det er bare så øv, når det sker. Men så kommer den rigtige forhåbentlig snart og kommer gennem tolden uden at blive snuppet.

Jeg er også selv spændt på at se det hele samlet :biggrin: Det hober sig op med pynt i kasser rundt om i huset efterhånden - heldigvis har manden sagt at jeg suverænt må bestemme pynt (og mængde) bare jeg tænker på budgettet.

Og ja den kagefigur altså.. Pudsigt nok, så sendte de den som manden synes er pænest, da jeg bad ham vælge mellem 3 forskellige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går væltede det ind med ebay pakker, så nu kan jeg nærmest færdiggøre alle krea projekter - aner så bare ikke hvor jeg skal starte!
Overvejer at sylte rengøringen herhjemme og så bare lave bryllups diy i stedet :tunge:
Min gamle mormor kommer i dag, hun mener jeg har brug for hendes hjælp til at grave blomsterknolde ned.. Jow jow, så får jeg det da gjort.

Frygter godt nok lidt om de når at blomstre til 15/8, det er Dahlia (Geoginer?)

Men nu har jeg tingene til at færdiggøre:

-Bordkort (minus skrive navne) der skal limes perler på de sidste 10 bordkort
-Bordhæfter (minus tekstindholdet) der skal limes blonde på og klippes til
-Rosenbolde, den sidste skal gøres færdig - mon der er nok roser til én mere?
-Folde servietter, har vist foldet en fjerde-del indtil videre

-Pompom'er, folde de sidste 15 stk ud
-Servietter som tulipan i champagneglas, servietterne skal foldes og der skal sættes blade på glasset og males 'stilk'

-Foldede bøger, der skal limes blonde på de sidste 4 bøger
-Brochebuketten, der er sat ståltråds-stilk på alle brocherne så buketten skal "BARE" samles og der skal laves håndtag

Mangler:
-Kokosolie for at kunne lave sæbe til favors

-Cement og 'stamme' til sliktræer, samt slik, tandstikker og dekoration

-Flere syltetøjsglas til vaser

-

-

-

der er sikkert mere jeg ikke lige kan huske..

Sæt i gang!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Foldede bøger, malet og med blonde, skal være en del af bordpynten, evt med en perlekæde hængende over

Waauw de er flotte hvordan har du lavet dem? :)

Her er et link til det lille hjerte, og så er bøgerne bare malet bagefter og blondestof limet

http://www.instructables.com/id/Folded-Book-Art-Best-most-clear-Tutorial-available/?ALLSTEPS

0

Del dette indlæg

Æv æv æv, nu sidder jeg igen her på jobbet og jeg kan bare ikke se dine billeder. Må simpelthen huske at komme ind på din side, når jeg får tid derhjemme, så jeg kan se alle de spændende ting, du har gang i. De pompon's som du skal ha' foldet ud (læste lige din tjekliste) - er det nogen du har købt eller har du også selv lavet dem? Nu ved jeg jo ikke, om du allerede har lagt et billede ind af dem, men hvis ikke, vil du så gøre det, når du har tid til det? Er lidt nysgerrig efter at se dem.. (og gerne med et link, hvis det nu er noget du ikke selv har stået for :) )

Sejt at du laver så meget selv, det tager jeg godt nok hatten af for. -Og hey, ser jo lige at du faktisk oveni alt dit krea også har formået at smide 9 kg. - så tillykke med vægttabet, det er da superflot gået også... *s*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv æv æv, nu sidder jeg igen her på jobbet og jeg kan bare ikke se dine billeder. Må simpelthen huske at komme ind på din side, når jeg får tid derhjemme, så jeg kan se alle de spændende ting, du har gang i. De pompon's som du skal ha' foldet ud (læste lige din tjekliste) - er det nogen du har købt eller har du også selv lavet dem? Nu ved jeg jo ikke, om du allerede har lagt et billede ind af dem, men hvis ikke, vil du så gøre det, når du har tid til det? Er lidt nysgerrig efter at se dem.. (og gerne med et link, hvis det nu er noget du ikke selv har stået for :) )

Sejt at du laver så meget selv, det tager jeg godt nok hatten af for. -Og hey, ser jo lige at du faktisk oveni alt dit krea også har formået at smide 9 kg. - så tillykke med vægttabet, det er da superflot gået også... *s*

Det er pom pom'er fra kina (ebay), jeg ligger dem sammen 2 og 2 og folder dem så ud, de skal hænge fra loftet, har valgt disse farver

s-l140.jpgs-l140.jpgs-l140.jpgs-l140.jpg

Den sidste er dog mere blå i virkeligheden. Linket er her http://www.ebay.com/itm/151486033756?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=450688563721&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

10 stk giver så 5 færdige pompomer

Tak for ros :blush:

Jeg har besluttet at give den en skalle med vægttabet, så jeg snart kan komme ud og kigge på kjole. Så ikke noget med at falde i om aftenen (jeg har en skrækkelig afhængighed for daimtærter og nougat-trekanter :floejt: ) og så er jeg gået i gang med min hullahopring dagligt. Har også lånt et sjippetorv, tror jeg skal prøve det i dag

0

Del dette indlæg

Mht. effektivt vægttab/omfordeling af kroppen... så kan jeg altså rigtigt rigtigt meget anbefale Jillian Michaels 30 Day Shred. Kender du mon det?

Det er et cirkeltræningsprogram der tager 25-27 min. inkl. opvarmning og udstrækning og det giver rigtigt gode resultater i løbet af meget kort tid. ;) Prøv at kigge på det på youtube. Der er level 1, 2 og 3 og man kører først level 1 i 10 dage, så level 2 i 10 dage osv... Det er mega godt.. I love it :)

Og tak for pompom-linket - det må jeg lige kigge nærmere på... *s*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht. effektivt vægttab/omfordeling af kroppen... så kan jeg altså rigtigt rigtigt meget anbefale Jillian Michaels 30 Day Shred. Kender du mon det?

Det er et cirkeltræningsprogram der tager 25-27 min. inkl. opvarmning og udstrækning og det giver rigtigt gode resultater i løbet af meget kort tid. ;) Prøv at kigge på det på youtube. Der er level 1, 2 og 3 og man kører først level 1 i 10 dage, så level 2 i 10 dage osv... Det er mega godt.. I love it :)

Og tak for pompom-linket - det må jeg lige kigge nærmere på... *s*

Jeg prøvede det for nogle år siden, men jeg måtte stoppe da jeg nåede lige over halvvejs, så ville mine knæ ikke være med til mere. Og jeg har ellers ikke dårlig knæ eller noget..

Jeg overvejer om jeg skal låne bogen 'Bikini bootcamp' (motion og kost som skulle give resultat på 28 dage)

Har også kigget på denne, til pænere bagdel :blush:http://hiit-blog.dailyhiit.com/hiit-life/flat-full-booty-30-days-without-weights/

0

Del dette indlæg

Øhhh wwaaauuuuwww de bøger er monster fede!!!! Hvordan har du foldet LOVE? Det kunne være så FEDT at have dem på bordene...

:BKSTREET:

Skriv din mail, så sender jeg den med Love :happy:

Her er flere gratis opskrifter http://www.faitmain-faitcoeur.fr/tag/folded-book/

:cheerleader3: Chalotte@hylt.dk :cheerleader3: Tusinde tak :-)

0

Del dette indlæg

Øhhh wwaaauuuuwww de bøger er monster fede!!!! Hvordan har du foldet LOVE? Det kunne være så FEDT at have dem på bordene...

:BKSTREET:

Skriv din mail, så sender jeg den med Love :happy:

Her er flere gratis opskrifter http://www.faitmain-faitcoeur.fr/tag/folded-book/

:cheerleader3: Chalotte@hylt.dk :cheerleader3: Tusinde tak :-)

Så har jeg sendt :)

0

Del dette indlæg

Foldede bøger, malet og med blonde, skal være en del af bordpynten, evt med en perlekæde hængende over

Waauw de er flotte hvordan har du lavet dem? :)

Her er et link til det lille hjerte, og så er bøgerne bare malet bagefter og blondestof limet

http://www.instructables.com/id/Folded-Book-Art-Best-most-clear-Tutorial-available/?ALLSTEPS

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer