Angel84

M&M - Sidste kreaprojekt færdigt

116 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åh fint banner :a1221: Hvor har du købt blonde-hjerterne henne?

De er fra ebay, 100stk til 20kr mener jeg, kan ikke lige finde annoncen, men dem her er magen til http://www.ebay.com/itm/10-100-pc-Round-Heart-Lace-Doilies-paper-Party-Scrapbook-Cream-Gold-Silver-White-/171732398125?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item27fc0c702d

0

Del dette indlæg

Åårh hvor er jeg glad for det billede af servietterne. Jeg har hele tiden tænkt at jeg også ville lave butterfly foldningen, men har kun set det på stofservietter, og har været nervøs over hvordan det ville se ud med papir (som jeg kun har råd til), men NØJ hvor er dine blevet fine altså

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er fra ebay, 100stk til 20kr mener jeg, kan ikke lige finde annoncen, men dem her er magen til http://www.ebay.com/itm/10-100-pc-Round-Heart-Lace-Doilies-paper-Party-Scrapbook-Cream-Gold-Silver-White-/171732398125?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item27fc0c702d

Købt.. :oops: Mange tak for linket, nu er der hvide og "nectar"-farvede dollies på vej til miiiig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

WOW... hvor har du bare været kerativ.

Bøgerne er da vildt fantastiske. Jeg er vild med dem :loveshower:

Kan huske jeg engang får mange år siden selv foldede bøger på den måde... men de der er jo total proff. :a1221:

Og sød ide med servietterne :loveshower:

0

Del dette indlæg

Åårh hvor er jeg glad for det billede af servietterne. Jeg har hele tiden tænkt at jeg også ville lave butterfly foldningen, men har kun set det på stofservietter, og har været nervøs over hvordan det ville se ud med papir (som jeg kun har råd til), men NØJ hvor er dine blevet fine altså

Dejlig at min tråd gør gavn :happy:

0

Del dette indlæg

WOW... hvor har du bare været kerativ.

Bøgerne er da vildt fantastiske. Jeg er vild med dem :loveshower:

Kan huske jeg engang får mange år siden selv foldede bøger på den måde... men de der er jo total proff. :a1221:

Og sød ide med servietterne :loveshower:

Tak :blush: De store motiver er ikke sværere, det tager bare længere tid

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Købt.. :oops: Mange tak for linket, nu er der hvide og "nectar"-farvede dollies på vej til miiiig :cheerleader3:

Velbekomme :wink:

0

Del dette indlæg

Super fin ide med chokoladerne. Jeg ville også gerne have noget i den stil, men vi kunne ikke blive enige om chokoladen så vi gik i en anden retning.

Er det til jeres favourboks eller bare en lækker chokolade som folk kan tage med sig hjem??

0

Del dette indlæg

Super fin ide med chokoladerne. Jeg ville også gerne have noget i den stil, men vi kunne ikke blive enige om chokoladen så vi gik i en anden retning.

Er det til jeres favourboks eller bare en lækker chokolade som folk kan tage med sig hjem??

Jeg tror bare de skal ligge ved tallerkenen - vi havde alligevel købt after eight som chokolade til kaffen, så det bliver dem. Den kan vist alligevel ikke være i favoræskerne, med de andre ting jeg har planlægt..

Hvad har I fundet på i stedet for chokolade?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror bare de skal ligge ved tallerkenen - vi havde alligevel købt after eight som chokolade til kaffen, så det bliver dem. Den kan vist alligevel ikke være i favoræskerne, med de andre ting jeg har planlægt..

Hvis de bare skal ligge ved tallerkenen, så skal der næsten ikke være en tak fordi de kom på, synes jeg. Så ville jeg nok vælge noget med et kærligheds citat eller noget i den stil. Måske ligefrem lave personlige hilsner til hver enkelt.

Vi skal stadig have chokolade (er chokolademonster) men vi har valgt små hjerter. Vi gik shopamok da det var valentines day og købte 12 æsker med Marabou´s hjertechokolader (mælkechokolade med nougat i) som vi vil lægge 4 af i en lille æske så det ligner en 4-kløver i hver favourboks. Jeg vil stadig gerne have personlige chokolader, så overvejer at bestille små 200 stk med vores dato og monogram som kan stå fremme til receptionen, men skal lige overtale Hubby.

0

Del dette indlæg

Hvis de bare skal ligge ved tallerkenen, så skal der næsten ikke være en tak fordi de kom på, synes jeg. Så ville jeg nok vælge noget med et kærligheds citat eller noget i den stil. Måske ligefrem lave personlige hilsner til hver enkelt.

Vi skal stadig have chokolade (er chokolademonster) men vi har valgt små hjerter. Vi gik shopamok da det var valentines day og købte 12 æsker med Marabou´s hjertechokolader (mælkechokolade med nougat i) som vi vil lægge 4 af i en lille æske så det ligner en 4-kløver i hver favourboks. Jeg vil stadig gerne have personlige chokolader, så overvejer at bestille små 200 stk med vores dato og monogram som kan stå fremme til receptionen, men skal lige overtale Hubby.

Nogen forslag til citater?

Lækkert med Marabou, jeg elsker også chokolade!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super fin kage figur. Det er så fedt at vælge noget som man kan have stående bagefter og nyde :loveshower:

Citater... puha.... tænkeboks

"Når man elsker hinanden, er forevigt for kort tid"

"Kærlighed er det eneste, der vokser, jo mere man ødsler med det"

"Lykken er når du og jeg bliver til VI"

"Lykken bliver aldrig mindre af at blive delt"

"Man kan ikke leve godt, elske godt eller sove godt, uden at spise godt"

"Familie : hvor livet begynder og kærligheden aldrig slutter"

"Lykken er at sove sammen med den, man drømmer om"

"Ægte kærlighed starter i hjertet. Vises i handlinger og ender aldrig"

"Bevar altid dit glade sind. Det lukker nemlig glade mennesker ind"

Kan ikke lige komme på flere lige nu....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag skal der afsluttes diy-projekter.. og pakkes pynt i flyttekasser, trænger til at se min stue igen :wink:

Men jeg må også indrømme at nu gider jeg faktisk ikke mere krea foreløbig, så alt hvad der kan gøres færdig bliver klaret nu,
så jeg kun mangler tekst til bordhæfter og ting som ikke kan gøres færdig før senere..
Haven trækker i mig nu, mine vindueskarme er fulde af tomat- og agurkplanter som skal i drivhuset og jeg skal have sået i køkkenhaven og lagt kartofler

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer