Muldebeerg

Brudebuket - pris

21 indlæg i dette emne

Hejsa!

Håber ikke jeg har lavet et "dobbeltindlæg" -har ikke fået læst særligt langt tilbage... ;)

Vi er lige så stille i gang med at planlægge vores bryllup og dermed også lægge et ca-budget... Må jeg ikke høre, hvad I forventer Jeres brudebuketter koster/kostede? Jeg ved godt, der er forskel på str., blomster osv. - men det kunne være rart at se, hvor billigt det evt. kan gøres. ;)

Jeg ser også gerne billeder - da jeg er helt blank på, hvordan jeg kunne tænke mig at min brudebuket skal se ud. ;)

VH Mulde

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer an på størrelse, valg af blomster og hvor i landet I skal giftes men hvis du regner med 1000-1500 hvis du ønsker en klassisk syet kirkebuet med dråbe er du ikke helt ved siden af i københavnsområdet....

Vi gav 1350 for min buket i to nuancer af hvide roser med hjerteranker i, min søsters mindre brudeternebuket og 2 knaphulsblomster

0

Del dette indlæg

Oki, så det var 1.350 for det hele? Det synes jeg alligevel ikke er så galt igen... Er meget spændt på, hvor meget vi kommer til at koste på det, men har slet ikke "undersøgt" sagerne ordentligt endnu. *S*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har fået afvide at min kommer til at koste mellem 1000- 1200 for en rund buket, men det er fordi jeg ønsker nogle blomster der er uden for sæson når vi skal giftes, men det er en blomst der går igennem vores borddekorationer også

0

Del dette indlæg

Tag rundt til de forskellige blomsterhandlere, der er stor prisforskel!

Det første sted jeg viste billede af den buket jeg ønskede skulle jeg regne med 1500kr KUN for buketten.

Det næste sted kunne de klare det for imellem 800-900 kr incl 4 blomster gommen og Best man.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror også at prisen kommer an på hvad slags blomster du vil have.

Vi har ikke undersøgt det... eller det tror jeg ikke at Hubby har endnu, da vi ikke engang er blevet enige om borddekorationerne endnu og jeg gerne vil have de matcher en lille smule. Men jeg kunne godt tænke mig noget i stil med dem på billederne, men som du kan se, så er der ikke anden lighed end den er rund :wink:

Dog tror jeg nok at vi er enige om at der skal hortensia i vores buketter/borddekorationer.

Ellers søg på nettet efter inspiration og evt hvilke blomster der er i sæson for jeres årstid :a1221:

post-71754-0-16974500-1427774136_thumb.j

post-71754-0-66440800-1427774154_thumb.j

post-71754-0-67638900-1427774171_thumb.j

post-71754-0-73405700-1427774187_thumb.j

0

Del dette indlæg

Vi bor i Taastrup og ved vores blomsterdame skal vi give 500 kr for en rund buket. Det er kun hvis der er nogle meget dyre blomster i, at den bliver dyrere. Inkl i den pris er blomst til gommen :)

Men har også kigget lidt rundt og tror at vi er ret heldige herinde, at finde et sted der er så billigt!

Jeg vil desuden rigtig gerne have en buket med bonderoser i creme og rosa nuancer 😊

0

Del dette indlæg

Vi kom af med 1.700 kr. til en blomsterdame for en knaphulsblomst, bundet buket og 10 borddekorationer. Dertil havde jeg købt lyng i Løvbjerg i den rigtige farve for måske 300 kr., mener jeg, og så var der stadig en masse lyng i overskud. Det skal lige siges, at hele buketten skulle trådes, så derfor blev arbejdslønnen også lidt højere.

Men den blev ligesom jeg havde håbet :-)

post-65672-0-93172400-1428091787_thumb.j

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har netop været rundt for at forhøre os om priser for brudebuket ved forskellige blomsterhandlere. Vores erfaring indtil videre er, at der KÆMPE forskel i prisen og hvordan de som standard laver den.

Mine ønsker til brudebuketten er en rund buket med roser og lidt grønt. Vi har været ved 5 blomsterhandlere og fik følgende ca. priser oplyst (afhænger af den aktuelle pris på roserne):

1. 1100-1200kr. for en stiftet buket

2. 650kr. for en alm. bundet buket

3. 650kr. for en stiftet buket

4. fra 800kr. for en alm. bundet buket, fra 2.000kr. for en stiftet buket

5. 650kr. for en alm. bundet buket, 850kr. for stiftet eller oasis buket

0

Del dette indlæg

Vi har også været rundt og forhører priser omkring blomster, og har fundet et sted hvor kvaliteten er i top mv. og ikke en finger at sæt. der får jeg min brudebuket håndlavet incl brystblomster for 800 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de gode tips og billeder af Jeres smukke buketter (+ inspiration).. Jeg må vist finde ud af, hvilken 'model' jeg er til og så få forhørt mig lidt, så kærsten ved, hvor han skal bestille fra ;)

0

Del dette indlæg

Jeg har fået et tilbud på en rund buket der er 30 cm i diameter til 800-1000 kr. Den er primært af lyserrøde og hvide roser, men med nogle andre smukke blomster og hjerteranker. :) Så har vi fået 10 borddekorationer til 1750 kr .:) super fint lille sted i ganløse (stenløse). Fru have :)

0

Del dette indlæg

Nej det gør man ikke bare lige. Den er skam bundet med en blomst og lidt pynt matchende brudebuketten og med knapnål bagpå. De koster omkring 75 kr. pr. stk. Som reglen skal der bruges 3. gom, forlover og en til den der fører op, hvis det er mænd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej klausogmaria hvor i Taastrup er det ? Vi kommer selv for Tåstrup så vil meget gerne vide hvilken blomster butik det er til den pris :) tak på forhånd

Hej NicolaiSarah :)

Det er den nye Flowers 4 All der ligger i City2 :)

Vi har lige været ovre og bestille og hun er super sød..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer