ongobongo

Vores bryllup ved havet - N & J - Nygifte!

359 indlæg i dette emne

Det lyder bare som en helt perfekt dag! Skønt!

Jaaa det var så godt - det er fedt når man virkeligt kan se at de kender en godt

Skøn polter.. Det lyder til du har nogle gode veninder..

Det har jeg i hvert fald!! glæder mig til jeg til gengæld kan forkæle dem med vores store fest

Lyder som den helt perfekte PA :cheerleader3::cheerleader3:

Jaaaaaaaaaa kunne ikke have været bedre :biggrin:

Hvor lyder det som en skøn dag - fedt du blev så fuld :badgirl: . Jeg går også og venter spændt, er så nysgerrrig og de nyder at drille mig.

haha jaa puhhh, det kunne måske godt have været lidt mindre.. Har lige set en video derfra hvor jeg tager to rom-shots i streg :blink: Ih kan godt forstå du er spændt - bliver virkeligt spændende hvad de har fundet på

Det lyder som en helt fantastisk PA :cheerleader3: hvor har du bare nogle gode veninder

De er så gode ja!! :loveflag:

Det lyder som en superskøn og dejlig polterabend.. Forstår godt at du sætter stor pris på dine veninder.. *s*

Tak søde Mulde, ja de er helt fantastiske, så dem har jeg bare at sætte pris på. Glæder mig til en dag kan gøre gengæld til dem (ingen af dem er gift endnu)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøvemiddag, vielsestale, DJ

Igår besøgte vi min onkel som skal holde talen ved vores vielse. Vi fik en rigtig fin snak om os, hvordan vi havde fundet sammen og hvad der er afgørende i vores forhold. Så fint og er sikker på det bliver den bedste tale.

Herefter kørte vi til Helsingør, hvor vi besøge bageren som skal lave vores 80 minikager og fik betalt. Dejligt at have det ude af verden.

På Marienlyst havde vi til at starte med møde med vores DJ - han dukkede så ikke op til den aftalte tid!!! Vi ventede 45 min. på ham, hvor vi heldigvis i mellem tiden fik snakket bordopstilling, backup plan til vielsen osv.. Så dukkede han pludseligt op. Vi snakkede så om musik til under middagen og til festen, men vi blev jo desværre en del presset på tiden, da vi skulle videre ind til prøvemiddag hvor de ventede på os.

Middagen og serveringen spillede bare.. hold nu op, det var lækkert!! :a1221: Det er bare så luksus at få sådan en dejlig oplevelse og at kunne tænke på at om kun én måned og én dag (milepæl coming up :wink: ), så spiser vi det til brylluppet!!

Vi var i så gode hænder og fik nogle gode snakke om vin, portvin osv. Vi mangler dog at tage den endelige beslutning om rødvinen, da vi var i tvivl og så hørte at de får en amerikansk carbarnet hjem i næste uge som ville passe godt til and (vores hovedret). Så vi smutter derop igen og får smagt på den. Så jeg må vente lidt med at få printet menukort, selvom det ville være rart at få ordnet.

Ellers synes jeg bare vi er ved at være rigtig, rigtig tætte på nu.. :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøvemiddag, vielsestale, DJ

Igår besøgte vi min onkel som skal holde talen ved vores vielse. Vi fik en rigtig fin snak om os, hvordan vi havde fundet sammen og hvad der er afgørende i vores forhold. Så fint og er sikker på det bliver den bedste tale.

Herefter kørte vi til Helsingør, hvor vi besøge bageren som skal lave vores 80 minikager og fik betalt. Dejligt at have det ude af verden.

På Marienlyst havde vi til at starte med møde med vores DJ - han dukkede så ikke op til den aftalte tid!!! Vi ventede 45 min. på ham, hvor vi heldigvis i mellem tiden fik snakket bordopstilling, backup plan til vielsen osv.. Så dukkede han pludseligt op. Vi snakkede så om musik til under middagen og til festen, men vi blev jo desværre en del presset på tiden, da vi skulle videre ind til prøvemiddag hvor de ventede på os.

Middagen og serveringen spillede bare.. hold nu op, det var lækkert!! :a1221: Det er bare så luksus at få sådan en dejlig oplevelse og at kunne tænke på at om kun én måned og én dag (milepæl coming up :wink: ), så spiser vi det til brylluppet!!

Vi var i så gode hænder og fik nogle gode snakke om vin, portvin osv. Vi mangler dog at tage den endelige beslutning om rødvinen, da vi var i tvivl og så hørte at de får en amerikansk carbarnet hjem i næste uge som ville passe godt til and (vores hovedret). Så vi smutter derop igen og får smagt på den. Så jeg må vente lidt med at få printet menukort, selvom det ville være rart at få ordnet.

Ellers synes jeg bare vi er ved at være rigtig, rigtig tætte på nu.. :loveshower::loveshower:

Fedt i er ved at få styr på så mange ting - lige pludselig så rykker man.

Lyder virkelig lækkert med prøvemiddag, det skulle vi da have tænkt på, men stoler på vores kokke, så krydser :)

Irriterende med DJ´en og det kommer sikkert til at køre helt super på DAGEN, men det er ikke rart for en brud og gom, at få en fornemmelse, af at der er noget, der ikke er styr på.

DET ER SÅ TÆT PÅ... det er helt vildt mærkeligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lækkert med dejlig mad, men øv med at DJ'en kom forsinket (han ku da have ringet)

men ja det er lige om snart, jubiiii... har sommerfulgene meldt sin ankomst???

JA!! Kæmpesommerfugle.. Jeg tror at jeg ellers har kunne gemme dem væk i alle de praktiske ting der skal ordnes, men når alt det er ved at være på plads, så kan de ikke gemme sig mere. Så ja!!! Bliver jo helt bims ved tanken :a1221::a1221:

Prøvemiddag, vielsestale, DJ

Igår besøgte vi min onkel som skal holde talen ved vores vielse. Vi fik en rigtig fin snak om os, hvordan vi havde fundet sammen og hvad der er afgørende i vores forhold. Så fint og er sikker på det bliver den bedste tale.

Herefter kørte vi til Helsingør, hvor vi besøge bageren som skal lave vores 80 minikager og fik betalt. Dejligt at have det ude af verden.

På Marienlyst havde vi til at starte med møde med vores DJ - han dukkede så ikke op til den aftalte tid!!! Vi ventede 45 min. på ham, hvor vi heldigvis i mellem tiden fik snakket bordopstilling, backup plan til vielsen osv.. Så dukkede han pludseligt op. Vi snakkede så om musik til under middagen og til festen, men vi blev jo desværre en del presset på tiden, da vi skulle videre ind til prøvemiddag hvor de ventede på os.

Middagen og serveringen spillede bare.. hold nu op, det var lækkert!! :a1221: Det er bare så luksus at få sådan en dejlig oplevelse og at kunne tænke på at om kun én måned og én dag (milepæl coming up :wink: ), så spiser vi det til brylluppet!!

Vi var i så gode hænder og fik nogle gode snakke om vin, portvin osv. Vi mangler dog at tage den endelige beslutning om rødvinen, da vi var i tvivl og så hørte at de får en amerikansk carbarnet hjem i næste uge som ville passe godt til and (vores hovedret). Så vi smutter derop igen og får smagt på den. Så jeg må vente lidt med at få printet menukort, selvom det ville være rart at få ordnet.

Ellers synes jeg bare vi er ved at være rigtig, rigtig tætte på nu.. :loveshower::loveshower:

Fedt i er ved at få styr på så mange ting - lige pludselig så rykker man.

Lyder virkelig lækkert med prøvemiddag, det skulle vi da have tænkt på, men stoler på vores kokke, så krydser :)

Irriterende med DJ´en og det kommer sikkert til at køre helt super på DAGEN, men det er ikke rart for en brud og gom, at få en fornemmelse, af at der er noget, der ikke er styr på.

DET ER SÅ TÆT PÅ... det er helt vildt mærkeligt.

Jeg ser egentlig også bare prøvemiddagen som lidt ekstrafryns.. Vi lavede en enkelt lille ting om i menuen (flere mørke bær i stedet for jordbær til desserten) men ellers sad den lige i skabet, og så var det jo for at få smagt på vinen :7himmel: Vi satser også på at DJ'en fangede budskabet om at den ikke går på dagen.. Desuden vil han komme allerede kl 10 om formiddagen og sætte udstyret op, så det er jo rigtig fint :wink:

Jaaa - hvordan har du det?? Dejligt at der er flere som skal giftes næsten samtidigt med en selv, det er ret fint at have nogen at dele sommerfuglene med :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er på samme tid mega spændt og lidt angst tror jeg - går lidt bridezilla i den. Vil gerne have styr på alt og samtidig bare gerne nyde det. Synes det er så vildt at det snart er DAGEN!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

haha - kunne lige se, at vi var nogle af de eneste på - der er så mange, hvis bryllup nu er overstået, og så er vi "efterårs-rester" tilbage :tunge: . Det er virkelig virkelig snaaaart. Var som sagt ude og få prøvesat hår i dag og have kjolen til skrædderen.. meget bryllupsagtig og skøn dag. Har du fået styr på noget?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha - kunne lige se, at vi var nogle af de eneste på - der er så mange, hvis bryllup nu er overstået, og så er vi "efterårs-rester" tilbage :tunge: . Det er virkelig virkelig snaaaart. Var som sagt ude og få prøvesat hår i dag og have kjolen til skrædderen.. meget bryllupsagtig og skøn dag. Har du fået styr på noget?

-HAHA- det er vel fredag aften - hvad skulle jeg dog ellers lave end at være på BK :balloon: Uhhhh hvor fedt at du har været til prøvesætning.. Hvordan gik det?? Og hvad med kjolen?

Jeg har også været bryllupsagtig i dag.. Har netop fået den sidste kjole hjem!! Det er nummer tre kjole, som skal bruges til brunchen dagen efter. Jeg vil forsøge at være brud så længe som overhovedet muligt :floejt:

post-76607-0-44480400-1442611464_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super lækker brunch kjole - jeg ville virkelig elske, at vi skulle overnatte samme sted som vores gæster, tror det er så hyggeligt.

Det gik så godt ved skrædderen, hun var bare super sød og jeg følte mig rigtig godt tilpas. Havde troet at kjolen bare sku lægges op i længden, men vi fik lavet nogle rigtig fine ændringer, syet mere ind i taljen og bryst, lavet en bedre dansestrop og en mulighed for at slæbet kan blive sat op, på en rigtig fin måde, så det ser ud som om, det er meningen, hvilket er rigtig dejligt, med et stort slæb.

Frisøren er super sød også. fik lavet en ca. opsætning, lidt rodet, for bare at få ide. og så prøvede vi noget make-up. jeg synes hun vil have det noget mørk og var svært at få en rigtig ide om, hvordan det kan se ud. Så må have en god snak med hende på dagen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

haha - kunne lige se, at vi var nogle af de eneste på - der er så mange, hvis bryllup nu er overstået, og så er vi "efterårs-rester" tilbage :tunge: . Det er virkelig virkelig snaaaart. Var som sagt ude og få prøvesat hår i dag og have kjolen til skrædderen.. meget bryllupsagtig og skøn dag. Har du fået styr på noget?

-HAHA- det er vel fredag aften - hvad skulle jeg dog ellers lave end at være på BK :balloon: Uhhhh hvor fedt at du har været til prøvesætning.. Hvordan gik det?? Og hvad med kjolen?

Jeg har også været bryllupsagtig i dag.. Har netop fået den sidste kjole hjem!! Det er nummer tre kjole, som skal bruges til brunchen dagen efter. Jeg vil forsøge at være brud så længe som overhovedet muligt :floejt:

Hvor er kjolen fra? :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super lækker brunch kjole - jeg ville virkelig elske, at vi skulle overnatte samme sted som vores gæster, tror det er så hyggeligt.

Det gik så godt ved skrædderen, hun var bare super sød og jeg følte mig rigtig godt tilpas. Havde troet at kjolen bare sku lægges op i længden, men vi fik lavet nogle rigtig fine ændringer, syet mere ind i taljen og bryst, lavet en bedre dansestrop og en mulighed for at slæbet kan blive sat op, på en rigtig fin måde, så det ser ud som om, det er meningen, hvilket er rigtig dejligt, med et stort slæb.

Frisøren er super sød også. fik lavet en ca. opsætning, lidt rodet, for bare at få ide. og så prøvede vi noget make-up. jeg synes hun vil have det noget mørk og var svært at få en rigtig ide om, hvordan det kan se ud. Så må have en god snak med hende på dagen.

Ja, det bliver så hyggeligt også at kunne have tømmermænd sammen og spise brunch og tale om aftenen :a1221: Og vi kan være der helt til kl. 14 så det er så fint!! Skønt at høre med skrædderen - de har altså også bare øje på mere end hvad jeg i hvert fald selv kan se. Fedt med en ekstragod dansestrop!! Det kommer du helt sikkert til at sætte pris på ud på de små timer!! Uhh godt du fik prøvet makeup'en af så - jeg frygter også totalt at se på billeder efter brylluppet og finde ud af, at makeuppen bare er for meget!! Hellere for lidt end for meget..

Forsinket reaktion, men du har da bare de bedste veninder i verdenen! Perfekt polterabend ☺️

:cheerleader3: Tak Wophie - ja totalt perfekt, det er så skønt!! Tak for din kommentar

haha - kunne lige se, at vi var nogle af de eneste på - der er så mange, hvis bryllup nu er overstået, og så er vi "efterårs-rester" tilbage :tunge: . Det er virkelig virkelig snaaaart. Var som sagt ude og få prøvesat hår i dag og have kjolen til skrædderen.. meget bryllupsagtig og skøn dag. Har du fået styr på noget?

-HAHA- det er vel fredag aften - hvad skulle jeg dog ellers lave end at være på BK :balloon: Uhhhh hvor fedt at du har været til prøvesætning.. Hvordan gik det?? Og hvad med kjolen?

Jeg har også været bryllupsagtig i dag.. Har netop fået den sidste kjole hjem!! Det er nummer tre kjole, som skal bruges til brunchen dagen efter. Jeg vil forsøge at være brud så længe som overhovedet muligt :floejt:

Hvor er kjolen fra? :blush:

Hej Flicka, dejligt at se dig herinde! Skal du ikke også have en tråd her? :tunge: Kjolen er købt på Zalando: https://www.zalando.dk/tramontana-sommerkjoler-off-white-tr921c02p-a11.htmlJeg har dog valgt at sende den retur, da den ikke helt klæder mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Århhhhhhhhhhhhhhhhhh... Jeg var til kjoleprøvning og tilretning i dag!! "Min" skrædder er som en mormor for mig, og selvom hun altid siger hun har lagt synålen på hylden, så nægtede hun pure at der var en anden skrædder der skulle have fingrene i min kjole :loveshower: Så på trods af hendes 82 år, så ordner hun min kjole - og jeg kunne ikke forestille mig nogen bedre til det. Min mor var med og vi havde taget frokost med (mmm laks, rejer, hellefisk og krabbetærte) så det started vi med og så kunne jeg ikke vente med at komme i kjolen.. Jeg er jo igang med at tabe mig, så har ikke haft den på længe, så jeg kunne blive overrasket når jeg fik den på. Dog fik jeg virkeligt nervøse trækninger ved tanken om, at jeg måske slet ikke havde tabt mig :huh: Men det har jeg jo.... Så kjolen gled bare på og er bare så fin!! :loveflag: Det er godt nok en vild følelse, at stå med den på og vide, at om under en måned, så har jeg den på til vores bryllup!!! :loveboard: Shiiiiiiiiiiiiit haha :floejt::floejt:

Den skal lægges op foran - slæber beholder samme længde, så bliver skuldrene løftet og jeg får syet en særlig blonde (kan simpelthen ikke huske navnet) ind til at tage den nederste del af udskæringen, som er lidt for dyb og afslørende :blush:

Er sikker på det bliver SÅ godt! Dejlig, dejlig dag :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt nogle fine sølvrammer herinde, og nu er jeg så ved at lave bordnumre som skal i dem. Lige nu ser de sådan her ud...

Jeg er jo ikke til det vildt romantiske, så det skal ikke være bryllupsrelaterede billeder, men nogle som bare er fine og passer til. Vi er jo lige ved havet, så inspiration derfra og J er jo vild med fly og jeg har en luftballon tatoveret - så der er lidt skjulte hentydninger. Synes dog ikke brombær-grenen passer ind, men ved ikke lige hvad der skal være i stedet.. Nogle forslag? :help:

post-76607-0-08475200-1442779007_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med et fyrtårn eller et ror?

Uhhh begge er gode idéer! Kan dog ikke finde et simpelt nok fyrtårn, så går efter roret! Tak for input :)

Jeg er nu igang med vores displaybord, som skal være gamle billedrammer med billeder af dem i familien som har været gift i længst tid. Vi har bedt dem om at skrive forskellige ting, som skal stå ved siden af billedet. Eksempelvis hvad hemmeligheden er bag et langt ægteskab eller en sjov anekdote fra brylluppet. Vi har fået så fine tilbagemeldinger på idéen, fordi det har betydet at ægtepar som minimum har været gift i 32 år skal tilbage og lede i fotoalbums, snakke om deres bryllupsdag og tale om hvorfor de stadig er sammen :a1221: Det er da kommet både fantastiske billeder og historier ud af, som alle så kan læse og hygge sig med til receptionen.

Inspirationen er følgende:

post-76607-0-01684800-1443033372_thumb.j

post-76607-0-09033000-1443033379_thumb.j

post-76607-0-02293200-1443033384_thumb.j

post-76607-0-72660500-1443033391_thumb.j

post-76607-0-66672400-1443033399_thumb.j

post-76607-0-89635600-1443033412_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med et fyrtårn eller et ror?

Uhhh begge er gode idéer! Kan dog ikke finde et simpelt nok fyrtårn, så går efter roret! Tak for input :)

Jeg er nu igang med vores displaybord, som skal være gamle billedrammer med billeder af dem i familien som har været gift i længst tid. Vi har bedt dem om at skrive forskellige ting, som skal stå ved siden af billedet. Eksempelvis hvad hemmeligheden er bag et langt ægteskab eller en sjov anekdote fra brylluppet. Vi har fået så fine tilbagemeldinger på idéen, fordi det har betydet at ægtepar som minimum har været gift i 32 år skal tilbage og lede i fotoalbums, snakke om deres bryllupsdag og tale om hvorfor de stadig er sammen :a1221: Det er da kommet både fantastiske billeder og historier ud af, som alle så kan læse og hygge sig med til receptionen.

Inspirationen er følgende:

Genialt. Havde en lignende plan til vores bryllup, men måtte nedprioritere da der ikke var tid nok. Men havde også gemt sådan nogle fine inspirationsbilleder.

Tror det bliver så godt. Glæder mig til billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med et fyrtårn eller et ror?

Uhhh begge er gode idéer! Kan dog ikke finde et simpelt nok fyrtårn, så går efter roret! Tak for input :)

Jeg er nu igang med vores displaybord, som skal være gamle billedrammer med billeder af dem i familien som har været gift i længst tid. Vi har bedt dem om at skrive forskellige ting, som skal stå ved siden af billedet. Eksempelvis hvad hemmeligheden er bag et langt ægteskab eller en sjov anekdote fra brylluppet. Vi har fået så fine tilbagemeldinger på idéen, fordi det har betydet at ægtepar som minimum har været gift i 32 år skal tilbage og lede i fotoalbums, snakke om deres bryllupsdag og tale om hvorfor de stadig er sammen :a1221: Det er da kommet både fantastiske billeder og historier ud af, som alle så kan læse og hygge sig med til receptionen.

Inspirationen er følgende:

Genialt. Havde en lignende plan til vores bryllup, men måtte nedprioritere da der ikke var tid nok. Men havde også gemt sådan nogle fine inspirationsbilleder.

Tror det bliver så godt. Glæder mig til billeder.

tak søde mus - ja tid er bare en vigtig faktor og hellere omprioritere end en stresset brud :) jeg har ikke så meget andet DIY, så denne her skal nok nå i hus.

Da vi sendte invitationer ud til de ældre ægtepar i familien, vedlagde vi en seddel hvor vi spurgte om vi måtte låne et bryllupsbillede og med et spørgsmål til dem, og så er de løbende kommet ind, så har fået lavet det lidt henad vejen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare vildt, at der er under en måned til Jeres bryllup nu... Og skønt at I så småt er ved at have tingene på plads.. Det er en supersød ide med Jeres rammer med de forskellige ægtepar i, den kan jeg rigtigt godt lide...

Jeg sidder her og får helt sommerfugle i maven på Jeres vegne - GLÆD JER, det er SÅ fantastisk en dag og jeg bliver stadig helt glad indeni, når jeg tænker tilbage på vores. Det er jo faktisk præcist en måned siden i morgen - vildt som tiden flyver.. *ss*

Jeg når at kigge herind igen inden du bliver gift, så jeg kan få ønsket dig tillykke med dagen... ;) Nyd de sidste uger som frøken.. *Ss*

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er så hyggeligt at komme retur fra bryllupsrejse og læse op på de tråde man har fulgt med i!

Hvor er dine veninder bare nogle kæmpe stjerner! Perfekt PA og dejligt at vejret ikke fik lov at ødelægge oplevelsen :)

Idéen med billederne af ægteparrene i familien er bare såååå fin. Åh jeg elsker idéen SÅ meget!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare vildt, at der er under en måned til Jeres bryllup nu... Og skønt at I så småt er ved at have tingene på plads.. Det er en supersød ide med Jeres rammer med de forskellige ægtepar i, den kan jeg rigtigt godt lide...

Jeg sidder her og får helt sommerfugle i maven på Jeres vegne - GLÆD JER, det er SÅ fantastisk en dag og jeg bliver stadig helt glad indeni, når jeg tænker tilbage på vores. Det er jo faktisk præcist en måned siden i morgen - vildt som tiden flyver.. *ss*

Jeg når at kigge herind igen inden du bliver gift, så jeg kan få ønsket dig tillykke med dagen... ;) Nyd de sidste uger som frøken.. *Ss*

Nåå så dejligt stadig at have dig med på sidelinjen, søde Mulde. Jeg håber at jeg om 1 måned har de samme følelser som du der beskriver - det lyder bare så dejligt, at du bliver helt glad indeni af at tænke på det. Jeg nyder det kan du tro - men har også mere og mere svært ved at holde spændingen ud. NU gider jeg ikke vente længere... :tunge:

Det er så hyggeligt at komme retur fra bryllupsrejse og læse op på de tråde man har fulgt med i!

Hvor er dine veninder bare nogle kæmpe stjerner! Perfekt PA og dejligt at vejret ikke fik lov at ødelægge oplevelsen :)

Idéen med billederne af ægteparrene i familien er bare såååå fin. Åh jeg elsker idéen SÅ meget!!

Jaaa og som sagt i din egen tråd - velkommen tilbage! Dejligt at du stadig vil følge med. JA - mine veninder er så gode og de har heldigvis også allesammen haft en forrygende aften - flere af dem har nu booket værelser på tværs af vennegrupperne sammen. Så fedt.

Skønt at du også er vild med ægtepars-idéen - jeg glæder mig så meget til at kunne vise det frem! LIge nu står alle rammerne og pynter på vores skænk derhjemme :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Idag skal vi til Marienlyst og smage endnu en rødvin - vores koordinator mente at den ville være lige os og de har lige fået den hjem. Desuden skal vi kigge på et alternativt receptionslokale, da vi ikke er helt vilde nok med det vi har fået. Det er meget i gammel stil med højrøde gulvtæpper - det er for højttideligt til os.

De har foreslået os et konferencerum med havudsigt i stedet, så det er vi meget spændte på at se!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan gik det med det andet receptionslokale? Hvordan går det ved jer her den sidste tid? jeg er godt nok noget panikken, det er så vildt, at det snart sker. Synes efterårsvejret haler lidt ind på os :(:angry:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer