stinebetina

Pæne flade sko

11 posts in this topic

Hej,

Jeg har ikke mulighed for at have hæle på til min brudekjole - både fordi jeg selv er høj og derfor vil synes som et "stort skrummel" ved siden af manden - men også fordi min kjole så vil syne et par cm. for kort.

Er det mon muligt at finde pæne helt og aldeles flade brudesko? Jeg er ikke så meget til ballerinaer. Jeg har evt. tænkt på noget ala Pink Paradox Heaven (ivory) eller Steve Madden (sølv) som jeg vedhæfter et billede af - men passer de til min kjole?

Jeg kan selv bedst lide Pink Paradox skoene, men de er ikke til at opstøve på danske hjemmesider. Øv.

Andre foreslag modtages med stor glæde!!

Mvh,

Stine

post-78332-0-42131700-1428484673_thumb.j

post-78332-0-63631300-1428484680_thumb.j

post-78332-0-63268300-1428484717_thumb.j

0

Annonce ♥

Jeg synes du kan gå for en hvilken som helst flad sandal eller balarina :) Bloggeren Laralil forskønnede selv sine op til deres bryllup, måske det kan give lidt god inspiration? http://www.laralil.dk/2014/07/brudesko.html

0

Det ligner en lucca-kjole du skal have på, jeg ved de er forhandlere af Benjamin Adams/Pink Paradox skoene, så måske det var en idé, at kontakte dem, og hør om de kan få dem hjem til dig?

0

Annonce ♥

Jeg har købt mine pink paradoxx sko på The Wedding Boutique i England. Bestilte i påsken, og modtog dem i Fredags.

Super hurtigt service, og de er så fine :)

Har flere gange bestilt sko i England, og har aldrig haft nogen problemer. Og butikken har et stort udvalg af Pink Paradoxx :)

0

Har disse, som jeg aldrig fik brugt.

Str 40

post-75815-0-36654700-1434831043_thumb.j

post-75815-0-80289400-1434831054_thumb.j

0

Er ikke på herinde så tit mere, så send en SMS på 30 61 48 23 hvis de har interesse

0

Annonce ♥

Sikke en fin brudekjole du har fundet :cheerleader3::biggrin:

Jeg synes faktisk at Steve Madden skoene i sølv passer bedst til kjolen hvis jeg skal være ærlig. Synes de passer bedst ift. sølv spændet på kjolen. Men jeg er også bare ret tosset med sølv, så måske er jeg også lidt farvet af det :blink:

Håber du finder de helt rigtige sko :goodluck

0

Jeg har købt disse i Deichmann :-)

post-76951-0-49855000-1436946488_thumb.j

0

De er begge super smukke.. og jeg misunder dig dem du ender med. Jeg selv har store fødder og meget tykke ankler så jeg kan slet ikke være i andet end ballerinaer og jeg har endelig (efter at have prøvet omkring 100 par sko) endt med et par ballerinaer. Jeg er ikke til dem normalt overhovedet, men jeg måtte gå efter noget som mine fødder kunne holde ud... og det var så dem.

Men med den fantastiske kjole kan du jo have hvad som helst på. Der er masser af den slags som du har vist billeder af i Deichmann eller i Skoringen, hvor jeg prøvede flere som ligner dem der.

0