TulleNF

10/10-15 Peach, mint og guld Bryllup (SNEAKPEAK)

226 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uh, spændende! Jeg synes også det er megamærkeligt at skulle skifte navn. Bare sådan en lille ting som initialer, som jeg altid har brugt i mailadresser og sådan, skal ændres og man skal vænne sig til ny underskrift, mailadresse og adressenavn. Spændende, stort og skræmmende! :blink:

GUUUD ja, jeg havde slet ikke tænkt på underskrift :oops::help::blink: Det skal nok blive spændende :).

og min mailadresse er også med mine initialer, men de får nu lov at blive.. selvom de ikke giver så meget mening længere så :).

0

Del dette indlæg

Har lige læst din tråd igennem. Hvor bliver det altså fint! Glæder mig til at følge med på resten af vejen.

- og tillykke med milepæl! :-D

Tak for det - og følg endelig med :). Kan se du har god tid til at blive inspireret og planlægge... men det går altså stærkt :)

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med milepælen!!

Jeg håber din saft blev god? :)

Tak :).

Den blev god, men tror jeg havde været lidt for gavmild med citronen - de var vist for store dem, jeg havde brugt. Så der må lidt mindre i næste portion :).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Juhuuu tillykke med milepælen!! Og spændende med navneskiftet! Har du taget hans eller er det en blanding? Vi har navnedilemma hos os og kan ikke helt beslutte os. Din saft ser så lækker ud!

Takker :). Jamen vi gør faktisk begge dele. Jeg har altid været sikker på, at jeg ville tage mandens efternavn, når jeg skulle giftes. For mig har det været naturligt, og ofte tror jeg det betyder noget for manden. Men min søde kommende mand sagde helt naturligt - at det da skulle gå begge veje og at han da også skulle have noget fra min familie. Han har heller ikke noget mellemnavn, så det får han fra mig og så får jeg hans efternavn, så vi kommer til at hedde helt det samme. Det gør det også dejligt nemt, når de børn engang har besluttet, at de vil være en del af vores liv ;). Hvad er jeres dillemma?

0

Del dette indlæg

Blegfis

Ja jeg har jo lyst hår og er måske ikke decideret en blegfis, men jeg er meget scandinavisk af udseende. Jeg kan godt blive brun om sommeren og har ikke vild tendens til at blive rød.. men resten af året render jeg rundt og er lidt små hvid, hehe.

Jeg synes helt sikkert at lidt brun sommerkulør gør at man ser lidt friskere og mere lækker ud. Nu skal vi jo først giftes i oktober, så der regner jeg ikke med at sommer kuløren holder til... især ikke med det her kedelige sommervejr, hehe.

Så går lidt og overvejer enten spray tan eller solarium... eller ja bare mig og min naturlige kulør.

For spraytan:

• Lækker farve
  • nemt og hurtigt
  • sundere end solarie

Imod spraytan:

• lidt dyrt
  • usikker på resultat
  • bange for plamager
  • bange for at det evt. smitter af på dagen og på kjolen
  • bange for, hvor længe det holder. (skal siges, at jeg har prøvet det én gang før ved en prof og synes faktisk ikke at det holdt særlig længe og var ikke en særlig markant farve)

For solarie:

• billigere
  • sikker på resultat, da det kan bygges op

Imod solarie:

• usundt

Hvad gør i andre og hvad har i af tanker, oplevelser osv.?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blegfis

Ja jeg har jo lyst hår og er måske ikke decideret en blegfis, men jeg er meget scandinavisk af udseende. Jeg kan godt blive brun om sommeren og har ikke vild tendens til at blive rød.. men resten af året render jeg rundt og er lidt små hvid, hehe.

Jeg synes helt sikkert at lidt brun sommerkulør gør at man ser lidt friskere og mere lækker ud. Nu skal vi jo først giftes i oktober, så der regner jeg ikke med at sommer kuløren holder til... især ikke med det her kedelige sommervejr, hehe.

Så går lidt og overvejer enten spray tan eller solarium... eller ja bare mig og min naturlige kulør.

For spraytan:

• Lækker farve
  • nemt og hurtigt
  • sundere end solarie

Imod spraytan:

• lidt dyrt
  • usikker på resultat
  • bange for plamager
  • bange for at det evt. smitter af på dagen og på kjolen
  • bange for, hvor længe det holder. (skal siges, at jeg har prøvet det én gang før ved en prof og synes faktisk ikke at det holdt særlig længe og var ikke en særlig markant farve)

For solarie:

• billigere
  • sikker på resultat, da det kan bygges op

Imod solarie:

• usundt

Hvad gør i andre og hvad har i af tanker, oplevelser osv.?

Jeg ved, at folk næsten går helt amok hvis man bare nævner ordet solarium. Men jeg har altså tænkt mig at tage sol op til brylluppet. Nu skal jeg så giftes i juli, så det kan også være at jeg er heldig at vi får en sommer som sidste år med godt vejr, men hvis ikke, bliver det solarium.

Men jeg ved nu ikke om det er billigere... Hvad koster en omgang spraytan?

Jeg bruger gerne 40 kr. på sol når jeg tager det :floejt: og hvis man skal have en god farve, tænker jeg, at man nok skal tage to gange ugentligt fem uger op til - eller er det for voldsomt? Så ender det jo alligevel på 400 kr.

0

Del dette indlæg

Angående sol, så ville jeg ikke bruge hverken spraytan eller solarium. Men jeg synes så også at den skandinaviske hud og hår simpelthen er så smukt og elegant - jeg ville bare sørge for at makeup'en passer til det og fremhæver det gode fremfor eksempelvis lidt rødsprængt hud. Jeg ville ikke have nerverne til spraytan og synes ikke solariums negative sider er det værd.. Jeg synes du har oplistet rigtig mange ulemper ved spraytan - for mange til at det er det værd.

Jeg tænker selv, at få lidt kulør med lidt bronzer og en bodylotion blandet med selvbruner på ben og bryst. Jeg kan ikke mindes jeg har set en brud og tænkt " ej hun er godt nok bleg eller trænger til sol" :kiss:

0

Del dette indlæg

Jeg har overvejet spray tan, men har ærlig talt ikke gjort noget for at undersøge hverken pris eller sted så jeg får det nok ikke gjort. Solarie gider jeg ikke. Så jeg får nok kun det farve jeg kan nå de næste 2,5 uge frem til bryllup, hvor jeg selvfølgelig forsøger at mindske striber fra stropper. Får jeg for markante striber, så vil jeg klar forsøge at udligne med enten spray tan eller selv bruner.

0

Del dette indlæg

Jeg kunne ikke drømme om at sætte fødderne i et solarie - men hudkræft har også været en tilbagevendende "gæst" i min mors del af familien. Så den del skal jeg ikke nyde noget af!

Spraytan kunne være en god løsning, men jeg deler de samme tanker som dig.. bange for om det bliver pænt, plamager osv. De kloge siger jo at man bare skal huske at exfoliere kroppen grundigt inden osv. så burde det hverken blive grimt eller smitte af.. Det ville dog være den valgmulighed jeg ville vælge hvis jeg var dig. Måske få det gjort en gang her til sommer for at prøve det af og tjekke holdbarhed osv.?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SKO INSPIRATION

Men ja, så meget giver jeg altså ikke for sko, så må lede efter noget lign og så bare elske dem på afstand :).

Jeg kan bare ikke lige finde SKOENE. Der er mange fine, men synes der er så mange hensyn, når det er til ens bryllup :

Mine krav er:

• De skal være til at have på en hel dag
  • hælene skal være høje, men ikke for høje (Tænker en 10 cm).
  • Vil gerne have dem i en blush/pale pink, da jeg gerne vil kunne bruge dem igen og til andet, hvilket jeg synes er lidt svært med en hvid/ivory sko. Men kan være jeg ender med dem alm.
  • Vil gerne have peeptoe
  • vil helst ikke meget over 500 kr.

Jeg har nogle i mint, som jeg har som nødsko, hvis jeg ikke finder andre. De er med peeptoe, de har en fin højde, farven passer til vores farvetema og jeg ved at jeg kan gå i dem... meeeen det er nu også altid rart med en undskyldning for nye sko.

Her er nogle af dem, jeg har overvejet og dem jeg har fundet inspiration i (Jimmi choo er dog nok også liiige lidt for dyre, hehe).

stort tillykke med det kommendebryllup, er godt nok lidt langsom til at finde din tråd :oops: men, bedre sent end aldrig, ikk? elsker elsker allerede din skoinspiration. har du links til hvor de kan købes da de alle er LIGE mig :loveshower:

glæder mig til at følge med her :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

SKO INSPIRATION

Men ja, så meget giver jeg altså ikke for sko, så må lede efter noget lign og så bare elske dem på afstand :).

Jeg kan bare ikke lige finde SKOENE. Der er mange fine, men synes der er så mange hensyn, når det er til ens bryllup :

Mine krav er:

• Vil gerne have dem i en blush/pale pink, da jeg gerne vil kunne bruge dem igen og til andet, hvilket jeg synes er lidt svært med en hvid/ivory sko. Men kan være jeg ender med dem alm.
  • Vil gerne have peeptoe

Jeg har nogle i mint, som jeg har som nødsko, hvis jeg ikke finder andre. De er med peeptoe, de har en fin højde, farven passer til vores farvetema og jeg ved at jeg kan gå i dem... meeeen det er nu også altid rart med en undskyldning for nye sko.

Her er nogle af dem, jeg har overvejet og dem jeg har fundet inspiration i (Jimmi choo er dog nok også liiige lidt for dyre, hehe).

stort tillykke med det kommendebryllup, er godt nok lidt langsom til at finde din tråd :oops: men, bedre sent end aldrig, ikk? elsker elsker allerede din skoinspiration. har du links til hvor de kan købes da de alle er LIGE mig :loveshower:

Jeg har links til de fleste - men ellers er der også fundet flere på pinterest. De fleste er fra zalando eller asos :) Og velkommen til hehe.

0

Del dette indlæg

UPDATE

Jeg synes jeg er gået lidt i stå på det seneste. Jeg vakler imellem jeg glæder mig helt vildt til brylluppet og synes, at der er styr på det hele, og så dage, hvor je slet ikke synes, at der er styr på noget og at tiden flyver afsted. Men generelt er følelsen, at jeg bare glæder mig rigtig meget :)

Nå men siden sidst:

• Der er stadig familie drama, min lillebror og hans kæreste er nu også uvenner med mine forældre, da mine forældre er blevet sure på dem over, hvis de vælger ikke at komme til brylluppet - det blev der en diskussion over, hvor det endte med at min lillebror valgte at gå... så super stemning pt. Men folk er gode til at støtte os i at det nok skal gå i orden og at det bliver en god dag ligemeget hvad. De to laver altid drama, så havde egentlig også forventet det.
  • Jeg har fået lavet mere saft (med opskrift fra Chricht, tak). Det har den flotteste farve, men er begyndt så sent, at der næsten ikke er flere hyldeblomster tilbage, så det bliver næsten knebent med at få fyldt en 8 liters op(når det er opblandet) Så må se, hvad jeg lige gør der.(se billede)
  • Jeg har købt et hårsmykke og strømpebånd, det er fra MissLena, har købt det herinde - af en brud, der nu var blevet gift. Elsker bare hvordan vi kan bruge og købe fra hinanden. (se billede)
  • Jeg er i kontakt med en skrædder, der til lægge kjolen op. Min mor har en veninde, der også er rigtig god til at sy, og hun havde egentlig spurgt hende. Men jeg ku mærke, at jeg er bange for, om hun nu kan gøre det ved en brudekjole, og tør næsten ikke tage chancen. Så nu har jeg meldt ud, at jeg får en skrædder til det, selvom jeg har det lidt dårligt ift. min mors veninde, men det er typisk mig.. en rigtig pleaser. Og mht. brylluppet skal jeg virkelig øve mig i at gøre det jeg vil og ikke, hvad alle andre synes eller tænker.. eller hvad JEG TROR andre tænker og synes.
  • Min kærestes fætters kæreste (er i stadig med, hehe) hun er ca. 40, men de er bare ikke blevet gift hehe. Nå men vi var til noget fætter-kusine weekend, hvor vi kom til at snakke om, at hun har arbejdet i blomsterbutik og har kurser alt muligt - de er også ved at lave en gårdbutik med de fedeste ting. Så skrev til hende, da vi kom hjem, om hun evt. ville ku skaffe billige blomster til bordene til festen - det kunne hun godt, hun kan bestille dem her optil (de bor nemlig i sønderjylland), og langt historie kort.. hun har tilbudt at lave buketten. Det er bare mega fedt ! Tænker det bliver noget billigere, det bliver meget mere personligt og det bliver også nemmere for C, når de skal snakke design, at det er en, der kender os begge. Tænker på at inkorporere noget fra begge vores mødres buketter. C´s mor er død af kræft, så tror det betyder noget for C og for min svigerfar, at hun alligevel er repræsenteret (jeg har aldrig mødt hende, da hun døde, da han var 3 år).
  • Prøvede kjolen hjemme ved mine forældre igår - fordelen ved at have købt en brugt. Og min mor nævner, at hun synes, jeg skal have sølvsmykker i stedet til kjolen, da det passer bedre til bæltet jeg har købt... argh har jo købt dyre guldøreringe og et armbånd, men kan måske godt se, hvad hun mener nu. Er lidt ude i at finde noget med perler, da det kan gå til begge dele. Hvad tænker i?

Det tror jeg var alt herfra pt. Prøver at finde lidt hoved og hale i det hele, men ved ikke lige, hvad det er helt konkret af DIY osv. jeg skal gå igang med... send bryllupsenergi hertil tak :)

Hvad lavedei 2-3 mdr før?

post-72864-0-60351400-1437743909_thumb.j

post-72864-0-21961500-1437744521_thumb.j

0

Del dette indlæg

SKO INSPIRATION

Mine krav er:

• Vil gerne have peeptoe

Jeg har links til de fleste - men ellers er der også fundet flere på pinterest. De fleste er fra zalando eller asos :) Og velkommen til hehe.

Vil du sende til mig i en pm? :) de er så fine 😍

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Saften ser mega mums ud :cheerleader3: . Nu er jeg så også STOR fan af hyldeblomst og har fået overtalt manden til at vi skal have hyldeblomst som en af de friske drikkevarer i vores despensere (staver man det sådan?) Dog bliver den ikke hjemmelavet, men vi har fundet en super god en alligevel.

Dit bælte og hårspænde er bare super fine og MissLena´s ting er bare så smukke.... endnu smukkere på :a1221:. Og til den smukke kjole... WOW... det er simpelthen det eneste jeg kan sige om det :loveboard:

Øv at dramaet med din bror stadig er der. Hvor er det bare typisk at der er nogle som skal være sådan... TSK :pokey:

Fedt at din kærestes fætters kæreste (er også noget af en mundfuld :wink: ) har tilbudt at lave buketten. Det er da en del sparet, må man sige. Og fedt at hun kan få blomsterne billigere. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

SKO INSPIRATION

Mine krav er:

• Vil gerne have peeptoe

Vil du sende til mig i en pm? :) de er så fine

tror det er nemmest, at du sender, hvilke du er interesserede i og så kan jeg skrive om jeg har link :)

0

Del dette indlæg

Jeg gik også lidt i stå i den tid hvor der var to-tre måneder. Det er for tidligt synes jeg til meget at det man vil kreere og købe, men for sent til at bestille ret meget mere, eller planlægge ret meget mere end det du allerede har styr på, men tror mig, det kommer.

Jeg har haft dage som dig uden bryllups energi men jeg glæder mig helt vildt nu hvor det nærmer sig og alt drejer sig om den dag. Alle arbejder for at blive klar.

Så prøv at finde noget helt helt andet at tænke på en kort periode. Det hjalp her.

0

Del dette indlæg

Update, ringe og DILEMMA..

DANGER - lang tekst, hehe

Nå, er så småt ved at komme ud af mit bryllups-pause-mode. Har endelig ferie, og vi har begge haft meget travlt på job ugerne op til, så tror også det har spillet meget ind. Derfor har vi også udsat mange bryllups projekter. Det har været vigtigt for os at bryllups-ting blev gjort af lyst og skulle ikke være noget, der bare skulle overståes, eller gjorde imens vi var trætte og bed af hinanden.

Så nu har vi endelig 2 ugers ferie sammen - har kun taget 2 uger sammen, da vi også har fået ferie ugen op til- og efter brylluppet. Det er jo også først nu, at sommeren rigtig kommer, så det helt perfekt. :cheerleader3:

Så nu er ferien i gang, vi har fået lavet en masse i huset, der også har haltet lidt - fået lavet skur, malet det, og fået klippet hæk(har hjørnegrund, så puuuha, hehe). Har også været sammen med en masse venner og familie, virkelig dejlig tiltrængt.

Ringe:

Vi var igår inde ved Fredberg ringe i Aalborg - hold nu op de har mange ringe - og vi fik valgt, bestilt og betalt vores ringe. Det føles bare vildt fedt. Vi har været inde 3 andre steder og har været inde ved fredberg før, bare for at få en fornemmelse af pris og stil. Manden har aldrig gået med ring eller lign. så det bliver en tilvænning for ham, men han kan faktisk godt se sig selv med det. Vi ville gerne have ret simple ringe, i guld - men ikke noget vildt eller specielt. Jeg vidste jeg gerne ville have en sten, troede bare det sku være helt alm., hvor ringen sidder i midten og guld på begge sider, men både manden og jeg faldt for den (se billede), kan godt lide, at den er bare lidt anderledes. Da stenen er lidt større og det er dansk håndværk, så den er lidt dyrere end først regnet, men synes stadig det er en fin pris vi har fået - 4800 kr. for begge. Nu glæder jeg mig faktisk rigtig meget til at få vores ringe - og få dem på :)

Til mit dilemma

Som før nævnt, så er vi jo et af de mange uheldige par, der ikke kan lave vores ønskebørn selv, så er i fertilitetsbehandling (ikke for sarte sjæle og uden tvivl vores livs kamp... men forhåbentlig kommer der gevinst snart, man kan ik andet end at tro og håbe). Dette har påvirket vores liv i høj grad de sidste 2,5 år - og kommer det selvfølgelig også til brylluppet. Dog har brylluppet hjulpet på at få fokus på noget andet, og glæde os over vores kærlighed til hinanden. Der har lige været sommerferie på klinikken, og selvom al ventetid er hård (synes ik man laver andet end at vente), så har det faktisk været dejligt med en pause, hvor jeg har kunne fokusere 100 % på mig selv og mine behov og ikke skulle undgå : alkohol, tunge løft (bare over 10 kg), ikke stresse(sig det til en bridezilla), skal sove min. 8 timer osv. osv.

Men nu er ferien ovre og vi skal igang med behandling igen. Jeg kan mærke, at det har fyldt meget for mig, da jeg ikke vil have, at det skal overtage ift. brylluppet, der efterhånden kun er omkring 2 måneder (åååååh) til. Hormonbehandlingerne er meget hårde, og man tager en del væske på, man må ikke lave meget (jf. ovenstående) og skal tilpasse skema ift. man skal huske at stikke sig selv på et bestemt tidspunkt, man skal tage piller og alt muligt andet lort. Dertil er de bivirkninger jeg får, er at jeg bliver meget træt, meget hormonpåvirket, grådlabil, får hovedpine og kvalme (minder meget om graviditetssymptomer).

Det der har fyldt er ift. min polterabend. Jeg er meget spændt på den, har de bedste veninder og familie og er sikker på, at de har lavet en god dag til mig/os - de snakker så fedt, om deres møder, om hvor meget de har hygget sig osv. Er fedt at de allerede har det sjovt sammen. Men da jeg jo - selvfølgelig - ikke ved, hvornår min polterabend er, ved jeg jo heller ikke, hvor jeg står ift. behandling. Til alle jer, der er heldige, og ikke ved, hvordan det foregår, hehe - så er min plan herfra - så i bedre kan give mig et godt råd:

- Ved min næste cyklusstart skal jeg ind og scannes og have taget en del blodprøver (det er om ca. 1 uge).

- Derefter starter jeg med at sprøjte mig med hormoner i ca. 7-10 dage alt efter hvor længe det tager æggene at vokse.

- Så får jeg taget æg ud (det gør nas, heldigvis får jeg en masse gode piller, hehe).

- Og forhåbentlig får jeg 2 dage efter lagt æg op, der har delt sig.

- Så kommer den søde ventetid ca. 12 dage, hvor jeg ikke må en skid(min tolkning, hehe). og så får jeg taget blodprøve og for svar på om der er en baby på vej eller ej.

Så fra omkring en uge og så 4 uger frem vil vi være igang med det her igen. Jeg vil bare helst ikke være begrænset på min polterabend.´En ting er, hvis jeg reelt bliver gravid... så er jeg sgu ligeglad med alt det andet og får helt sikkert en super polter alligevel, MEN hvis jeg ikke drikker og er begrænset på min polter og så IKKE er gravid, det ville jeg godt nok hade!

Derfor er mit spørgsmål og mine handle muligheder, hvor jeg beder om jeres hjælp:

• Skal jeg udskyde behandling i de 2-3 måneder og så ku ren fokusere på bryllup i denne tid. vi har alligevel været igang så lang tid. Men jeg er bange for at jeg efter brylluppet vil fortryde.
  • En vigtig ting at nævne er også, at denne måned er vi med i et forsøg, hvor vi så får et gratis forsøg, hvilket jo er stort, for man har kun 3 reelle forsøg gratis i behandling (og det er ikke billigt på nogen måde ellers).
  • Skal jeg tage chancen, og så håbe på det ikke påvirker dagene og nyde at jeg får de to store ting sammen?
  • Mine veninder har også tilbudt at fortælle polterabend dagen, så jeg bedre kan vurdere det og ved om det vil påvirke.

Jeg har selvfølgelig snakket med familie og tætte veninder også, men er altså rart at høre fra andre, der ved hvor meget bryllup fylder for en i den her tid.

ÅH ÅH :floejt:

Har jo selvfølgelig snakket med min dejlige kæreste om det. Han vil helst vi tager forsøget, men han respektere og forstår 100 % hvis jeg har brug for en pause og ik vil fokusere på andet end bryllup. Men tror måske han har snakket med mine veninder og hans søster, for da vi snakkede med lægen deroppe ift. forløb og bryllup, så sagde min kæreste bagefter at med den plan, så synes han helt sikkert, at vi skal gøre forsøget. Jeg har på fornemmelsen, at han har snakket med dem og at de har været søde og planlægge dagen, så det ikke rammer sammen (eller at det så i hvert fald er fordi jeg er GRAVID, WEE, hehe, man har lov at håbe). Jeg spurgte om han vidste noget og han sagde : "du skal ikke vide noget, så du skal ikke spørge" - og smilede så. Kan kan ik godt tolke det sådan?

Så nu er jeg egentlig ret sikker, på at vi gør det. Men jeg ville stadig gerne kunne leve normalt op til brylluppet, træne som jeg vil for at føle mig så lækker som muligt på vores store dag - og det er svært med de hormoner, for jeg må ingenting og hormonerne og medicinen påvirker min vægt og min hud, som jeg de seneste måneder har kæmpet for at være lækker.

HEEEEELP MEEEE :help::help:

Undskyld for den laaaaange smørre og ved godt det er meget svært at forholde sig til, og det er meget privat - men håber i vil give jeres ærlige mening, hvis i kan sætte jer ind i det og følge med :blink: ??

Og nu vil jeg smække benene op, måske spise et stykke chokolade.. har trods alt trænet i dag, haha - og så se mit pt ynglingsprogram "say yes to the dress". (Kæresten hader det, hehe) :tunge:

post-72864-0-26267100-1438889078_thumb.j

Redigeret af TulleNF
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine ringe.

Til dit dilemma. Kan sagtens forstå dine tanker.

Tror jeg ville tage det gratis forsøg, tror ikke jeg turde lade være.

Ville nok spørge kæresten om det var sikkert at mit PA ikke var i de kommende fire uger og så finde ro med det. Så kan du stadig blive overrasket af dine veninder når du ikke ved den endelige dato.

Kan nu også sagtens forstå hvis du har brug for en pause. Kan se på venner at fertilitetsbehandling er vanvittigt hårdt.

Håber der snart er en lille baby på vej.

0

Del dette indlæg

Årh er ked af at høre I er ude i sådan en hård kamp for at blive gravide. Det er et svært dilemma I står i og med så megen ventetid i forvejen kan jeg godt se, at det bliver yderligere venten at udskyde det.. På den anden side vil jeg måske være i tvivl om det ikke ville være en tid for dig, hvor det er meget svært at holde sig til de retningslinjer omkring ikke stresse, ingen løft, ikke for meget træning, kaffe osv. når nu bryluppet står lige for døren. Og hvis det bliver svært at overholde, så kan du måske?? gå rundt med en masse dårlig samvitttighed og tvivl om det nu var det rigtige at gøre og så får I måske ikke det fulde ud af forsøget alligevel?

Jeg ved jo ikke så meget om det, men måske det kan give ekstrabonus at din krop får en længere pause og kan blive fyldt op på glæde og overskud, så I efter brylluppet måske har endnu større chancer for at nu lykkes det. Bryllupstiden er også bare en tid I aldrig får igen, så hvis det var mig, ville jeg være ked af at være bekymret og hormonpåvirket. Men jeg er heller ikke i fertilitetsbehandling, så jeg kan heller ikke sætte mig 100% ind i hvordan det er for jer.

Ih, jeg kan sagtens se begge sider af det, så uanset hvilken I vælger giver det god mening. Det her var bare mine 5-cents til dilemmaet :) håber I finder ud af hvad der er rigtigst for jer.

0

Del dette indlæg

Det er flotte ringe! Say yes to the dress er også et af mine favoritprogrammer XD <3

Jeg tør næsten ikke rådgive med fertilitetsbehandlingen. På den ene side forstår jeg godt, du gerne vil kunne være i din egen krop (Fordi ih hvor gør bryllupsplanlægning en kulret), men så er det jo også noget der er næsten vigtigere end brylluppet. Specielt når det er gratis, og som du selv var inde på, tænk hvis det blev denne gang!

0

Del dette indlæg

Fine ringe.

Til dit dilemma. Kan sagtens forstå dine tanker.

Tror jeg ville tage det gratis forsøg, tror ikke jeg turde lade være.

Ville nok spørge kæresten om det var sikkert at mit PA ikke var i de kommende fire uger og så finde ro med det. Så kan du stadig blive overrasket af dine veninder når du ikke ved den endelige dato.

Kan nu også sagtens forstå hvis du har brug for en pause. Kan se på venner at fertilitetsbehandling er vanvittigt hårdt.

Håber der snart er en lille baby på vej.

Tak, mandens er så bare helt alm. rund og billedet er af min forlovelsesring og min kommende vielsesring, yay!.

Det er rigtigt, der er jo stadig flere datoer, der er formodentligt stadig ca. 4 uger til brylluppet efter endt behandling.

Tak for det søde - alle gode tanker er velkomne.

Årh er ked af at høre I er ude i sådan en hård kamp for at blive gravide. Det er et svært dilemma I står i og med så megen ventetid i forvejen kan jeg godt se, at det bliver yderligere venten at udskyde det.. På den anden side vil jeg måske være i tvivl om det ikke ville være en tid for dig, hvor det er meget svært at holde sig til de retningslinjer omkring ikke stresse, ingen løft, ikke for meget træning, kaffe osv. når nu bryluppet står lige for døren. Og hvis det bliver svært at overholde, så kan du måske?? gå rundt med en masse dårlig samvitttighed og tvivl om det nu var det rigtige at gøre og så får I måske ikke det fulde ud af forsøget alligevel?

Jeg ved jo ikke så meget om det, men måske det kan give ekstrabonus at din krop får en længere pause og kan blive fyldt op på glæde og overskud, så I efter brylluppet måske har endnu større chancer for at nu lykkes det. Bryllupstiden er også bare en tid I aldrig får igen, så hvis det var mig, ville jeg være ked af at være bekymret og hormonpåvirket. Men jeg er heller ikke i fertilitetsbehandling, så jeg kan heller ikke sætte mig 100% ind i hvordan det er for jer.

Ih, jeg kan sagtens se begge sider af det, så uanset hvilken I vælger giver det god mening. Det her var bare mine 5-cents til dilemmaet :) håber I finder ud af hvad der er rigtigst for jer.

Det er også præcis nogle af de tanker jeg har gjort mig og gør mig. Det skulle gerne være en tid jeg kan nyde og som du siger, så er det jo også kun en gang man gør alt det her bryllupsforberedelse(forhåbentlig da).

Men måske ku det påvirke min psyke positivt, at jeg så ikke fokusere så meget på ægget, men på forberedelser. Åh jeg ved det virkelig ikke, der er simpelthen ligeså mange for og imod. Men jeg sætter stor pris på dine 5-cent tanker.

Det er flotte ringe! Say yes to the dress er også et af mine favoritprogrammer XD <3

Jeg tør næsten ikke rådgive med fertilitetsbehandlingen. På den ene side forstår jeg godt, du gerne vil kunne være i din egen krop (Fordi ih hvor gør bryllupsplanlægning en kulret), men så er det jo også noget der er næsten vigtigere end brylluppet. Specielt når det er gratis, og som du selv var inde på, tænk hvis det blev denne gang!

Hehe, ja det er et forfærdeligt farligt program i denne tid, hehe.

Præcis og præcis... jeg tror at lige nu vil det måske være rigtigt at vente, men er bange for at når man er ovre al bryllups skørheden, da vil jeg fortryde, at jeg ikke tog det gratis forsøg.

1000 TAK for jeres tanker og input, sætter jeg stor pris på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer